SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:40


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.


Életem értelme meg őrjöng, b@ssz@m meg mikor mentem a mosóba is végig ezt mondtam nem szabadna lemosnom és lemostam én ökör állat stb stb...


ez most olyan, hogy melóhelyen az egyik scanner nem olvasta a barcode-ot, ilyen festékes volt a plexi előtte. mondom az ablaktisztító nem hozza le. mondják ott, hogy hazsnáljak rá flux remover-t, mondom azt nem lehet mert bemattítja a műanyagot, megmarja. erre én hülye csak lefújtam és letöröltem vele, mondom gyors leszek. hát nem megmarta? nem is értem, pedig én mondtam mit csinál, oszt erre megcsinálom. szerencsére volt tartalék, vagyis egy rossz, aminek a plexijét át lehetett rakni. szóval van ilyen, hogy az ember tudja, és valamiért megcsinálja. mai napig nem értem


WD-40 el szíjat???
akkor már tényleg ne sz@rral gurítsunk! Adj neki szilikonos láncsprével!!! van is otthon egy falakon ha kell.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:38


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.


Életem értelme meg őrjöng, b@ssz@m meg mikor mentem a mosóba is végig ezt mondtam nem szabadna lemosnom és lemostam én ökör állat stb stb...


ez most olyan, hogy melóhelyen az egyik scanner nem olvasta a barcode-ot, ilyen festékes volt a plexi előtte. mondom az ablaktisztító nem hozza le. mondják ott, hogy hazsnáljak rá flux remover-t, mondom azt nem lehet mert bemattítja a műanyagot, megmarja. erre én hülye csak lefújtam és letöröltem vele, mondom gyors leszek. hát nem megmarta? nem is értem, pedig én mondtam mit csinál, oszt erre megcsinálom. szerencsére volt tartalék, vagyis egy rossz, aminek a plexijét át lehetett rakni. szóval van ilyen, hogy az ember tudja, és valamiért megcsinálja. mai napig nem értem


Ami a legjobb az egészből, tök olaj a blokk eleje mert lefújtam ugye a szíjat, tehát adtam a szarnak egy pofont.
Szerda reggel kell hívnom remélem ráér, apám ami van nála átlagosan 10 BMW kint a háza előtt, az udvarban is vagy 8, ugye 1-1 meg az aknán és a csáposon.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:33


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.


Életem értelme meg őrjöng, b@ssz@m meg mikor mentem a mosóba is végig ezt mondtam nem szabadna lemosnom és lemostam én ökör állat stb stb...


ez most olyan, hogy melóhelyen az egyik scanner nem olvasta a barcode-ot, ilyen festékes volt a plexi előtte. mondom az ablaktisztító nem hozza le. mondják ott, hogy hazsnáljak rá flux remover-t, mondom azt nem lehet mert bemattítja a műanyagot, megmarja. erre én hülye csak lefújtam és letöröltem vele, mondom gyors leszek. hát nem megmarta? nem is értem, pedig én mondtam mit csinál, oszt erre megcsinálom. szerencsére volt tartalék, vagyis egy rossz, aminek a plexijét át lehetett rakni. szóval van ilyen, hogy az ember tudja, és valamiért megcsinálja. mai napig nem értem

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:32


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.


Életem értelme meg őrjöng, b@ssz@m meg mikor mentem a mosóba is végig ezt mondtam nem szabadna lemosnom és lemostam én ökör állat stb stb...


Jóvanna! Nem könyökölt ki a motor csak kicsit cicereg, olyan nagy bajt nem csináltál vele. DE!a szíjat le ne fújd semmivel mert megcsúszik és hamar elég, aztán cserélheted.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:29


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.


Életem értelme meg őrjöng, b@ssz@m meg mikor mentem a mosóba is végig ezt mondtam nem szabadna lemosnom és lemostam én ökör állat stb stb...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:27


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:25


YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.
Ráadásul patent állapotban vannak a tárcsák és a szíj is.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 16. hétfő, 11:26


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 11:22


Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 10:51


Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 11:37


compact írta:
Methos írta: Helló mindenki, gondoltam, gyorsan megosztom tapasztalataimat, hátha más okul belőle.

Érdemes a motor járását, és egyéb zörejeket figyelni, mint pl a motor leállításakor egy kis fémes, csúszó hangot.

Nálam eldobta magát az ékszíj tárcsa és ledobta mindkét szíjat szépen. egyik a főtengelyre csúszott a másik egyszerűen leesett. Feszítő görgő szintén megsínylette a dolgot (bal felső, ami a generátorért is felel). Szerencsére nagyobb baj nem történt.

Gates, ről ki rosszat ki jót hall, lehetnek rosszul sikerült darabok, de pár "sokatszerelt" szakember szereti a Gates termékeket, mert jól bírják. Én hittem a szakiknak így ma:

- Gates feszítő görgő
- Gates mindkét szíj (2083 mm és 970 mm) érdekesség, hoyg 2080as volt benne amit megevett.
- Corteco tárcsa került a kocsiba.

Furcsa hangok megszűntek, leállításkor is gyönyörűen csendben teszi. Motor szépen jár.

Esetemben a tárcsa gumi része nagyon elroncsolódott, nagy darabok hiányoztak már belőle. Ne feledjük. hogy egy 270ezres kocsiról van szó amiben szerintem még egyáltalán nem cseréltek ilyet, tippem szerint (legalábbis s többi cserélt szűrő és egyéb alkatrész alapján, pedig Wallisba volt hordva a kocsi előző tulaj által és furcsa mód a Látható dolgok valóban szépen meg vannak javítva, cserélve/javítva), vagy nagyon régen .

Képet tudok csatolni ha kértek, okulás céljából!



Normális szervizelés mellett ezt észre kellett volna venni, mert ha ilyen szar volt akkor nem gyengén kóvályoghatott már az a szijtárcsa!



Így van ahogy mondod. Ezért javaslom mindenkinek, hogy még ha "megbízható" helyre is viszi a kocsiját, jól nézze át, ellenőrizze, hogy mit művelnek vele.
Számlákkal bizonygatta előző tulaj, hogy hol mit mennyiért (sok sok pénzért) , közben szar munkát végeztek, vagy egyáltalán nem cseréltek benne alkatrészt, mint pl: légszűrő, mert 6 csavarral többet kellett volna mozgatni. Szégyen ez a pofátlanság.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 22:26


Methos írta: Helló mindenki, gondoltam, gyorsan megosztom tapasztalataimat, hátha más okul belőle.

Érdemes a motor járását, és egyéb zörejeket figyelni, mint pl a motor leállításakor egy kis fémes, csúszó hangot.

Nálam eldobta magát az ékszíj tárcsa és ledobta mindkét szíjat szépen. egyik a főtengelyre csúszott a másik egyszerűen leesett. Feszítő görgő szintén megsínylette a dolgot (bal felső, ami a generátorért is felel). Szerencsére nagyobb baj nem történt.

Gates, ről ki rosszat ki jót hall, lehetnek rosszul sikerült darabok, de pár "sokatszerelt" szakember szereti a Gates termékeket, mert jól bírják. Én hittem a szakiknak így ma:

- Gates feszítő görgő
- Gates mindkét szíj (2083 mm és 970 mm) érdekesség, hoyg 2080as volt benne amit megevett.
- Corteco tárcsa került a kocsiba.

Furcsa hangok megszűntek, leállításkor is gyönyörűen csendben teszi. Motor szépen jár.

Esetemben a tárcsa gumi része nagyon elroncsolódott, nagy darabok hiányoztak már belőle. Ne feledjük. hogy egy 270ezres kocsiról van szó amiben szerintem még egyáltalán nem cseréltek ilyet, tippem szerint (legalábbis s többi cserélt szűrő és egyéb alkatrész alapján, pedig Wallisba volt hordva a kocsi előző tulaj által és furcsa mód a Látható dolgok valóban szépen meg vannak javítva, cserélve/javítva), vagy nagyon régen .

Képet tudok csatolni ha kértek, okulás céljából!



Normális szervizelés mellett ezt észre kellett volna venni, mert ha ilyen szar volt akkor nem gyengén kóvályoghatott már az a szijtárcsa!



Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 17:00


Helló mindenki, gondoltam, gyorsan megosztom tapasztalataimat, hátha más okul belőle.

Érdemes a motor járását, és egyéb zörejeket figyelni, mint pl a motor leállításakor egy kis fémes, csúszó hangot.

Nálam eldobta magát az ékszíj tárcsa és ledobta mindkét szíjat szépen. egyik a főtengelyre csúszott a másik egyszerűen leesett. Feszítő görgő szintén megsínylette a dolgot (bal felső, ami a generátorért is felel). Szerencsére nagyobb baj nem történt.

Gates, ről ki rosszat ki jót hall, lehetnek rosszul sikerült darabok, de pár "sokatszerelt" szakember szereti a Gates termékeket, mert jól bírják. Én hittem a szakiknak így ma:

- Gates feszítő görgő
- Gates mindkét szíj (2083 mm és 970 mm) érdekesség, hoyg 2080as volt benne amit megevett.
- Corteco tárcsa került a kocsiba.

Furcsa hangok megszűntek, leállításkor is gyönyörűen csendben teszi. Motor szépen jár.

Esetemben a tárcsa gumi része nagyon elroncsolódott, nagy darabok hiányoztak már belőle. Ne feledjük. hogy egy 270ezres kocsiról van szó amiben szerintem még egyáltalán nem cseréltek ilyet, tippem szerint (legalábbis s többi cserélt szűrő és egyéb alkatrész alapján, pedig Wallisba volt hordva a kocsi előző tulaj által és furcsa mód a Látható dolgok valóban szépen meg vannak javítva, cserélve/javítva), vagy nagyon régen .

Képet tudok csatolni ha kértek, okulás céljából!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 10:43


sevcsenko írta: Sziasztok?
Hosszbordás szíj és hozzá tartozó feszítőgörgő csere előtt állok és az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlanátok? Gates? Ruville? SKF? INA?
Előre is kösti!
Sev


Gates-ekről elég sok rosszat hallok. ha feszítő/csapágy, akkor SKF, szíjban pedig a Contitech-et mondják. (ámbár off márkáknál nagyondícsérik a dyco összes termékét szíjakban)

sevcsenko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz sevcsenko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 10:37


Sziasztok?
Hosszbordás szíj és hozzá tartozó feszítőgörgő csere előtt állok és az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlanátok? Gates? Ruville? SKF? INA?
Előre is kösti!
Sev


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 16:27


kempelen írta:
anubisz írta: Ez csak a dizelnél ilyen szétesős fajta? nem emlékszem, hogy évek alatt cseréltem volna. Jobb ha kicserélem amíg szét nem szakad valahol? Vagy csak a diselnél esik szét pár év alatt?


Csak a dízelnél ilyen dromedár fajta. A benzinesen is van, de sokkal vékonyabb és ott nincs kitéve ilyen hatásoknak.

Azért leellenőrizheted, de nem hiszem hogy a 30i-nél gondja lehetne....



Köszi. Gondoltam azért megkérdezem, mert ha ezeknél is ilyen könnyen szétesik, inkább kicserélem időben. Nálam még nem volt cserélve 5 év alatt.