státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 06:41


anubisz írta: Ez csak a dizelnél ilyen szétesős fajta? nem emlékszem, hogy évek alatt cseréltem volna. Jobb ha kicserélem amíg szét nem szakad valahol? Vagy csak a diselnél esik szét pár év alatt?


Csak a dízelnél ilyen dromedár fajta. A benzinesen is van, de sokkal vékonyabb és ott nincs kitéve ilyen hatásoknak.

Azért leellenőrizheted, de nem hiszem hogy a 30i-nél gondja lehetne....



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 01:03


Ez csak a dizelnél ilyen szétesős fajta? nem emlékszem, hogy évek alatt cseréltem volna. Jobb ha kicserélem amíg szét nem szakad valahol? Vagy csak a diselnél esik szét pár év alatt?

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 18:58


Szevasztok!

Én is most cseréltem ékszíjtárcsát még az eredeti volt fent,most conti ment fel kiváncsi vok mimennyit fog bírni,mert erről véleményt még nem nagyon olvastam!

ui:remélem nem fogok 20e mulva írni hogy széthulott

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz rudo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 20:55


Sziasztok! Én is most cseréltem másodszor ékszíjtárcsát corteco volt fent, kereken 110000km tudott, most is az ment rá! (Az enyém fele el volt repedve, úgy csattogott mint egy traktor! először azt gondoltam a motornak lett baja.)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 15:09


szotakdavid írta:
laci320d írta: Hát szerintem az enyém is meghalt, körbe a szélén repedés látható! úgyhogy beszerzek egy újat


Cortecot vegyél bele Bárdiban is megtudod venni.


Köszi, arra gondoltam én is, milyen áron mozog? De végülis mindegy úgyis kell venni



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 15:05


laci320d írta: Hát szerintem az enyém is meghalt, körbe a szélén repedés látható! úgyhogy beszerzek egy újat


Cortecot vegyél bele Bárdiban is megtudod venni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 14:51


Hát szerintem az enyém is meghalt, körbe a szélén repedés látható! úgyhogy beszerzek egy újat


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 15:02


ute107 írta:
Robinson írta:

Az enyémben óra szerint cca 200-220.000 -nél adta meg magát a gyári tárcsa. Nyugodt szívvel rá merek tenni az óra állására 80.000km-t, az lehet a reális futása a kocsinak. Meyle lett rátéve 2 éve (így alakult na...) és ennyi. most 260-nál corteco, 10 év múlva leadom a drótot, hogy mennyire bírta a strapát


Beírtam a telefonomba az emlékeztetőt. Hívni foglak.

Én mióta megvettem a kocsim 200e km-t beletettem. Még jó...de most hogy írjátok kezdek aggódni. Ja és nem 0 km-sen vettem.


Robinsonnál szíjtárcsa Nálam adagoló...most Te jössz készülj

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 22:18


Robinson írta:

Az enyémben óra szerint cca 200-220.000 -nél adta meg magát a gyári tárcsa. Nyugodt szívvel rá merek tenni az óra állására 80.000km-t, az lehet a reális futása a kocsinak. Meyle lett rátéve 2 éve (így alakult na...) és ennyi. most 260-nál corteco, 10 év múlva leadom a drótot, hogy mennyire bírta a strapát


Beírtam a telefonomba az emlékeztetőt. Hívni foglak.

Én mióta megvettem a kocsim 200e km-t beletettem. Még jó...de most hogy írjátok kezdek aggódni. Ja és nem 0 km-sen vettem.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 21:15


tomy1228 írta:
YELLOW írta:
tomy1228 írta:

Minden hozzaszolas jól jön,azért kezdtem el feszegetni ezt a conti vs corteco mert most jó áron tudnák szerezni,de látom nem nagyon van tapasztalat mindeki a cortecot rakja be nyilván mert az a gyári,lehet én kipróbálom milyen a conti mert mindenki írja ha gumi akkor conti,márpedig ennek is egy nagy része gumi,corteco meg értem h gyári de mégis mibdenkinél megadja magát!


te hol láttad, hogy meadja magát a corteco?
az, hogy a gyári tönkre meg 100-200ezer alatt, az egy dolog, a többi lehet 10-20ezret fog elmenni.


Az igaz,nekem is most 150 van benne es modt adta meg magat



Az enyémben óra szerint cca 200-220.000 -nél adta meg magát a gyári tárcsa. Nyugodt szívvel rá merek tenni az óra állására 80.000km-t, az lehet a reális futása a kocsinak. Meyle lett rátéve 2 éve (így alakult na...) és ennyi. most 260-nál corteco, 10 év múlva leadom a drótot, hogy mennyire bírta a strapát

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 14:14


YELLOW írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta: én mostanában melóhelyen, elég sok a hülye autós (jó értelemben), sokat bezsélünk ezekről.
egy biztos Gates szíjat nem veszek soha, mindneki panaszkodik 20-30ezernél szakadnak, ékszíj, vezérmű is.
nagyon mondják a Dyco-t, abból van egy fehér teflonozott darab, ami állítólag übermetál, és jó áron van.
természetesen csere alkalmával én is a contitech-et fogom választani, csak gondoltam leírom miket hallok mostanság, talán ezzel is tudok segíteni, mit ne...


Minden hozzaszolas jól jön,azért kezdtem el feszegetni ezt a conti vs corteco mert most jó áron tudnák szerezni,de látom nem nagyon van tapasztalat mindeki a cortecot rakja be nyilván mert az a gyári,lehet én kipróbálom milyen a conti mert mindenki írja ha gumi akkor conti,márpedig ennek is egy nagy része gumi,corteco meg értem h gyári de mégis mibdenkinél megadja magát!


te hol láttad, hogy meadja magát a corteco?
az, hogy a gyári tönkre meg 100-200ezer alatt, az egy dolog, a többi lehet 10-20ezret fog elmenni.


Az igaz,nekem is most 150 van benne es modt adta meg magat



dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 14:07


Zolee írta:
tomy1228 írta: Nem,nem a szíjra vok kiváncsi hanem a contitech ékszíjtárcsára,sokkal drágább mint a corteco de vajon tényleg jobb e,erre lennék kiváncsi?!

Akkor ezúton kérek elnézést dbtibi-től! Én vok műveletlen, nem tudtam h ékszíjtárcsát is gyárt a Conti.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 14:04


tomy1228 írta:
YELLOW írta: én mostanában melóhelyen, elég sok a hülye autós (jó értelemben), sokat bezsélünk ezekről.
egy biztos Gates szíjat nem veszek soha, mindneki panaszkodik 20-30ezernél szakadnak, ékszíj, vezérmű is.
nagyon mondják a Dyco-t, abból van egy fehér teflonozott darab, ami állítólag übermetál, és jó áron van.
természetesen csere alkalmával én is a contitech-et fogom választani, csak gondoltam leírom miket hallok mostanság, talán ezzel is tudok segíteni, mit ne...


Minden hozzaszolas jól jön,azért kezdtem el feszegetni ezt a conti vs corteco mert most jó áron tudnák szerezni,de látom nem nagyon van tapasztalat mindeki a cortecot rakja be nyilván mert az a gyári,lehet én kipróbálom milyen a conti mert mindenki írja ha gumi akkor conti,márpedig ennek is egy nagy része gumi,corteco meg értem h gyári de mégis mibdenkinél megadja magát!


te hol láttad, hogy meadja magát a corteco?
az, hogy a gyári tönkre meg 100-200ezer alatt, az egy dolog, a többi lehet 10-20ezret fog elmenni.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 13:56


tomy1228 írta: Nem,nem a szíjra vok kiváncsi hanem a contitech ékszíjtárcsára,sokkal drágább mint a corteco de vajon tényleg jobb e,erre lennék kiváncsi?!

Akkor ezúton kérek elnézést dbtibi-től! Én vok műveletlen, nem tudtam h ékszíjtárcsát is gyárt a Conti.


tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 13:48


YELLOW írta: én mostanában melóhelyen, elég sok a hülye autós (jó értelemben), sokat bezsélünk ezekről.
egy biztos Gates szíjat nem veszek soha, mindneki panaszkodik 20-30ezernél szakadnak, ékszíj, vezérmű is.
nagyon mondják a Dyco-t, abból van egy fehér teflonozott darab, ami állítólag übermetál, és jó áron van.
természetesen csere alkalmával én is a contitech-et fogom választani, csak gondoltam leírom miket hallok mostanság, talán ezzel is tudok segíteni, mit ne...


Minden hozzaszolas jól jön,azért kezdtem el feszegetni ezt a conti vs corteco mert most jó áron tudnák szerezni,de látom nem nagyon van tapasztalat mindeki a cortecot rakja be nyilván mert az a gyári,lehet én kipróbálom milyen a conti mert mindenki írja ha gumi akkor conti,márpedig ennek is egy nagy része gumi,corteco meg értem h gyári de mégis mibdenkinél megadja magát!