hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. december 29. kedd, 17:33


steve01 írta:
ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.

Micsoda???? Nekem mindig hajtja a klímát a motor, az külön szíjon megy nekem (e36) digiklíma, ha be van kapcsolva ha nem. Akkor homok a gépezetben?

igen az e46-ban is külön szíj van, de csak a klíma külsõ gyûrûje forog a klímakompresszor tengelyét elektromosan kapcsolja össze. az e36-on is.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. december 29. kedd, 17:32


steve01 írta:

Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.

Micsoda???? Nekem mindig hajtja a klímát a motor, az külön szíjon megy nekem (e36) digiklíma, ha be van kapcsolva ha nem. Akkor homok a gépezetben?[/quote]

Én úgy vettem észre, hogy digit klimánál sem kapcsolgatja a klima kompresszor hajtását ki/be az elektronika. Ha be van kapcsolva a klíma, akkor a kompresszor mindig forog, még ha eléri a beállított hõmérsékletet, akkor is. Azt, hogy megy-e a klíma kompresszor, meg tudod nézni (gondolom nem írok újat ezzel), úgy hogy a szíjtárcs elülsõ része forog-e. A francia autóknál viszont nyáron hallottam, amikor mellettem álltak, hogy be/ki kapcsolt a klíma kompresszor hajtása, ez jól hallható, amikor a mágnes kuplung be/ ki kapcsol.
hil

steve01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz steve01

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2009. december 29. kedd, 17:19


ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.

Micsoda???? Nekem mindig hajtja a klímát a motor, az külön szíjon megy nekem (e36) digiklíma, ha be van kapcsolva ha nem. Akkor homok a gépezetben?

steve01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz steve01

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2009. december 28. hétfő, 15:17


bmw320d4 írta:
steve01 írta: Vki E36 hoz tudja melyik cikkszámú DAYCO hosszbordás szíj való? Unixon néztem de van több fajta és hát nem akarok rosszat rendelni E36 318i 96os évjárat 116le annyit tudok h 6 a bordák száma


6PK X 1733 -as szíj kell rá, a gyári cikkszám: 11 28 1 739 816 A BMW-nél 10.335 Ft.

Unixnál 653961-es cikkszámon fut, és 4925Ft

nagyon köszi

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 28. hétfő, 13:36


steve01 írta: Vki E36 hoz tudja melyik cikkszámú DAYCO hosszbordás szíj való? Unixon néztem de van több fajta és hát nem akarok rosszat rendelni E36 318i 96os évjárat 116le annyit tudok h 6 a bordák száma


6PK X 1733 -as szíj kell rá, a gyári cikkszám: 11 28 1 739 816 A BMW-nél 10.335 Ft.

Unixnál 653961-es cikkszámon fut, és 4925Ft

steve01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz steve01

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2009. december 28. hétfő, 13:01


Vki E36 hoz tudja melyik cikkszámú DAYCO hosszbordás szíj való? Unixon néztem de van több fajta és hát nem akarok rosszat rendelni E36 318i 96os évjárat 116le annyit tudok h 6 a bordák száma

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 18:33


Kopter írta: köszönöm a tanácsokat!
eddig a szervizelésen kivül annyira nem költöttem sokat rá de már kezdem unni hogy mindig van valami kis ez kis az.
az idén nem volt olyan nap h nyugodtan hátradõljek és kimondjam igen a kocsi jó, nem nagy hibák kivéve most ezt a szijtárcsát de már kezd unalmas lenni.mondjuk már 7 éves a kocsi! szokjak hozzá ha megvettem
Na ja kössz mégegyszer a segitséget


ui:hozzáteszem h vigyázok a kocsira nem gyilkolom.


Legyél türelmes. Az enyém 10 éves, de komolyabb gond nem volt, nincs vele, szerintem szerencsém volt a vásárlásnál
hil


státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 16:13


Próbáld meg én tõle vettem 29-ért.Hátha tud még szerezni.

http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=Colt31

státusz Kopter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2009. szeptember 20. vasárnap, 14:27


köszönöm a tanácsokat!
eddig a szervizelésen kivül annyira nem költöttem sokat rá de már kezdem unni hogy mindig van valami kis ez kis az.
az idén nem volt olyan nap h nyugodtan hátradõljek és kimondjam igen a kocsi jó, nem nagy hibák kivéve most ezt a szijtárcsát de már kezd unalmas lenni.mondjuk már 7 éves a kocsi! szokjak hozzá ha megvettem
Na ja kössz mégegyszer a segitséget


ui:hozzáteszem h vigyázok a kocsira nem gyilkolom.

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2009. szeptember 18. péntek, 19:54


Üdv!

A K.jánosiról nem vágom , hogy az ország melyik részén laksz, mindenesetre, én Debrecenben vettem utángyártottat egy hónapja 44-ért (Albert autósbolt). Nagyon korrektek, 10kor rendeltem, délre ott volt. De tényleg minél hamarabb cseréld ki. Én vagy 600 km-t mentem úgy, hogy a hangot egy traktor is megirigyelte volna, nekem meg végig gyomorgörcsöm volt, hogy mikor megy szét...

Kopter írta: üdv!!!
véletlenül nem tudja valaki h mennyibe kerül 320d(150) be fótengely szij tárcsa.
ki van repedve a gumis belseje idõvel csere lesz.
csak igy mókából megkérdezem h mennyibe fog fájni.
halóóó!!!!


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. szeptember 18. péntek, 13:49


Kopter írta: üdv!!!
véletlenül nem tudja valaki h mennyibe kerül 320d(150) be fótengely szij tárcsa.
ki van repedve a gumis belseje idõvel csere lesz.
csak igy mókából megkérdezem h mennyibe fog fájni.
halóóó!!!!


Ha ki van repedve akkor cserélni kell, mert ha az elszabadul, akkor szétver mindent. 43E-ért vettem, ha jól emlékszem.
Ha a cserében kell segítség, írj nyugodtan

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 21:42


Kopter írta: üdv!!!
véletlenül nem tudja valaki h mennyibe kerül 320d(150) be fótengely szij tárcsa.
ki van repedve a gumis belseje idõvel csere lesz.
csak igy mókából megkérdezem h mennyibe fog fájni.
halóóó!!!!


Bal oldalt az alkatrészrendelés menüben az akciók alatt megtalálod. 41 ropi.

státusz Kopter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 21:14


üdv!!!
véletlenül nem tudja valaki h mennyibe kerül 320d(150) be fótengely szij tárcsa.
ki van repedve a gumis belseje idõvel csere lesz.
csak igy mókából megkérdezem h mennyibe fog fájni.
halóóó!!!!

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. december 11. csütörtök, 13:49


Én cserélném, fõleg ha már hangot is ad.
( A compactomban nincs még gond, de annó az 540-be kicseréltem mind a hármat - még az eredetik voltak benne - a vétel után, hogy tudjam késõbb ha jön valami "gyanús hang" pl. generátor csapágy azt már nem a görgõk adják. Szeretek biztosra menni, de ettõl doxa a 96-os. )

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. december 11. csütörtök, 09:10


Az ábrán a 7-es számú tárcsa egy kicsid durzsol.
Érdemes ezt cserélni, vagy ez ilyen?

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=18