Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:56


anubisz írta: Ez pont jól mutat majd a kocsidon
http://www.sandtler24.de/detai...icle/11035


Az ára is a zsebemben!
Amúgy jól néz ki..

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:54


szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy fékbetétben illetve tárcsában milyen típusút és márkájut érdemes venni 320i.be??!
Köszi!


Gyári,textar,ate


Köszi!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:54


anubisz írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy fékbetétben illetve tárcsában milyen típusút és márkájut érdemes venni 320i.be??!
Köszi!

Jurid a gyári, az tökéletes, bár kicsit porol,de legalább fog. Tárcsa azt te tudod, Brembot azt ne. A többi is szar, ha nyúzod, 20,30 ezer FT alatt, a magas széntartalmú minőségiek 60 ezer körül kezdődnek, darabja.
Ha nem gyilkolod a gyári is tökéletes, nekem az van rajta, és semmi gond vele. 3 ezres motorral.




Köszi!

aeroengine89
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz aeroengine89

Újonc

Elismertség: 12% (7 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:51


Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy fékbetétben illetve tárcsában milyen típusút és márkájut érdemes venni 320i.be??!
Köszi!


Halli Én előre Brembo tárcsákat+Brembo fékbetéteket,hátra meg sajna csak ATE volt viszont az a gyária +Brembo betétek hátra + nekem volt még a hátsó tárcsába kézifék betét is azokat is újat vettem Bosch! Üsszesen 120-at fizettem de mind jó megbizható márkák és nem csikorognak mint gyengébb társai! Pl.: Textar-ból vagy TRW-ből mind ez megvan 60-ból kinek mit enged meg a pénztárcája.
Ui: Nekem 320d-van 150 lovas

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:51


Ez pont jól mutat majd a kocsidon
http://www.sandtler24.de/detai...icle/11035

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:48


Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy fékbetétben illetve tárcsában milyen típusút és márkájut érdemes venni 320i.be??!
Köszi!

Jurid a gyári, az tökéletes, bár kicsit porol,de legalább fog. Tárcsa azt te tudod, Brembot azt ne. A többi is szar, ha nyúzod, 20,30 ezer FT alatt, a magas széntartalmú minőségiek 60 ezer körül kezdődnek, darabja.
Ha nem gyilkolod a gyári is tökéletes, nekem az van rajta, és semmi gond vele. 3 ezres motorral.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 18. kedd, 19:49

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:47


Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy fékbetétben illetve tárcsában milyen típusút és márkájut érdemes venni 320i.be??!
Köszi!


Gyári,textar,ate


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:44


Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy fékbetétben illetve tárcsában milyen típusút és márkájut érdemes venni 320i.be??!
Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. február 09. vasárnap, 14:12


director72 írta:
AteszE46 írta:
director72 írta:
YELLOW írta:
director72 írta: Sziasztok.

Új vagyok itt,és lehet ,hogy már volt ilyen téma de én nem találtam.
A segítségetek szeretném kérni,az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban:
2004-es e53 BMW-n random beragadó fékek,hol első hol hátsó. Már próbálkoztunk tisztítással csiszolással de mindíg visszatér a hiba, ami úgy néz ki,hogy egyszercsak elkezd rázni szitálni a kormány mintha a szokásosnál is sokkal rosszabb úton mennék.amikor megállok és megnézem a kerekeken húst lehetne sütni! Ja és a ilyenkor müszerfalon pirosan világít a guminyomás ellenörző lámpa
Előre is köszömöm.



a féktest munkahengere van berágódva, berohadva, azért szorul meg. van javító KIT hozzá. a guminyomás azért jelez be, mert a meleg hatására megnő a nyomás a kerékben. bár azt hittem csak alacsony nyomásra jelez. amelyik oldalon meleg a felni ott ragad be.


Köszönöm a gyors választ.
a javitó kitt vajon mit tartalmaz? Mert a csiszoláson pucolgatáson már rég túl vagyok de a hiba visszatérő!!!


Szia!

Én most estem át egy ilyen műveleten. Minden gépi mosás után beállt a jobb hátsó fékem.
A szett tartalma 1db gumi gyűrű, 1db porvédő a munkahengerre, meg pár műanyag kupak.
Az ára 2 283.-Ft/db a Bárdinál. Nem nagy munka kicserélni, ha tudod mit-hogy kell


Akkor köszönöm az értékes infókat,megvan a hétfői programom,remélem nem rontom el jobbam!


mást nem keress hozzá egy bontott féktestet, amit felújítasz és azt teszed be.

director72
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz director72

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. február 09. vasárnap, 13:42


AteszE46 írta:
director72 írta:
YELLOW írta:
director72 írta: Sziasztok.

Új vagyok itt,és lehet ,hogy már volt ilyen téma de én nem találtam.
A segítségetek szeretném kérni,az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban:
2004-es e53 BMW-n random beragadó fékek,hol első hol hátsó. Már próbálkoztunk tisztítással csiszolással de mindíg visszatér a hiba, ami úgy néz ki,hogy egyszercsak elkezd rázni szitálni a kormány mintha a szokásosnál is sokkal rosszabb úton mennék.amikor megállok és megnézem a kerekeken húst lehetne sütni! Ja és a ilyenkor müszerfalon pirosan világít a guminyomás ellenörző lámpa
Előre is köszömöm.



a féktest munkahengere van berágódva, berohadva, azért szorul meg. van javító KIT hozzá. a guminyomás azért jelez be, mert a meleg hatására megnő a nyomás a kerékben. bár azt hittem csak alacsony nyomásra jelez. amelyik oldalon meleg a felni ott ragad be.


Köszönöm a gyors választ.
a javitó kitt vajon mit tartalmaz? Mert a csiszoláson pucolgatáson már rég túl vagyok de a hiba visszatérő!!!


Szia!

Én most estem át egy ilyen műveleten. Minden gépi mosás után beállt a jobb hátsó fékem.
A szett tartalma 1db gumi gyűrű, 1db porvédő a munkahengerre, meg pár műanyag kupak.
Az ára 2 283.-Ft/db a Bárdinál. Nem nagy munka kicserélni, ha tudod mit-hogy kell


Akkor köszönöm az értékes infókat,megvan a hétfői programom,remélem nem rontom el jobbam!


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. február 09. vasárnap, 13:39


director72 írta:
YELLOW írta:
director72 írta: Sziasztok.

Új vagyok itt,és lehet ,hogy már volt ilyen téma de én nem találtam.
A segítségetek szeretném kérni,az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban:
2004-es e53 BMW-n random beragadó fékek,hol első hol hátsó. Már próbálkoztunk tisztítással csiszolással de mindíg visszatér a hiba, ami úgy néz ki,hogy egyszercsak elkezd rázni szitálni a kormány mintha a szokásosnál is sokkal rosszabb úton mennék.amikor megállok és megnézem a kerekeken húst lehetne sütni! Ja és a ilyenkor müszerfalon pirosan világít a guminyomás ellenörző lámpa
Előre is köszömöm.



a féktest munkahengere van berágódva, berohadva, azért szorul meg. van javító KIT hozzá. a guminyomás azért jelez be, mert a meleg hatására megnő a nyomás a kerékben. bár azt hittem csak alacsony nyomásra jelez. amelyik oldalon meleg a felni ott ragad be.


Köszönöm a gyors választ.
a javitó kitt vajon mit tartalmaz? Mert a csiszoláson pucolgatáson már rég túl vagyok de a hiba visszatérő!!!


Szia!

Én most estem át egy ilyen műveleten. Minden gépi mosás után beállt a jobb hátsó fékem.
A szett tartalma 1db gumi gyűrű, 1db porvédő a munkahengerre, meg pár műanyag kupak.
Az ára 2 283.-Ft/db a Bárdinál. Nem nagy munka kicserélni, ha tudod mit-hogy kell

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 09. vasárnap, 13:39


director72 írta:
YELLOW írta:
director72 írta: Sziasztok.

Új vagyok itt,és lehet ,hogy már volt ilyen téma de én nem találtam.
A segítségetek szeretném kérni,az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban:
2004-es e53 BMW-n random beragadó fékek,hol első hol hátsó. Már próbálkoztunk tisztítással csiszolással de mindíg visszatér a hiba, ami úgy néz ki,hogy egyszercsak elkezd rázni szitálni a kormány mintha a szokásosnál is sokkal rosszabb úton mennék.amikor megállok és megnézem a kerekeken húst lehetne sütni! Ja és a ilyenkor müszerfalon pirosan világít a guminyomás ellenörző lámpa
Előre is köszömöm.



a féktest munkahengere van berágódva, berohadva, azért szorul meg. van javító KIT hozzá. a guminyomás azért jelez be, mert a meleg hatására megnő a nyomás a kerékben. bár azt hittem csak alacsony nyomásra jelez. amelyik oldalon meleg a felni ott ragad be.


Köszönöm a gyors választ.
a javitó kitt vajon mit tartalmaz? Mert a csiszoláson pucolgatáson már rég túl vagyok de a hiba visszatérő!!!


Jól mondja Mr.Sárga kartárs, valószínű akkor berágódott a munkahenger, ki kell cserélned újra. Amikor nálam szorult a bal hátsó, nekem nem volt sérülés rajta így vissza lett rakva csiszolás után.

director72
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz director72

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. február 09. vasárnap, 13:02


YELLOW írta:
director72 írta: Sziasztok.

Új vagyok itt,és lehet ,hogy már volt ilyen téma de én nem találtam.
A segítségetek szeretném kérni,az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban:
2004-es e53 BMW-n random beragadó fékek,hol első hol hátsó. Már próbálkoztunk tisztítással csiszolással de mindíg visszatér a hiba, ami úgy néz ki,hogy egyszercsak elkezd rázni szitálni a kormány mintha a szokásosnál is sokkal rosszabb úton mennék.amikor megállok és megnézem a kerekeken húst lehetne sütni! Ja és a ilyenkor müszerfalon pirosan világít a guminyomás ellenörző lámpa
Előre is köszömöm.



a féktest munkahengere van berágódva, berohadva, azért szorul meg. van javító KIT hozzá. a guminyomás azért jelez be, mert a meleg hatására megnő a nyomás a kerékben. bár azt hittem csak alacsony nyomásra jelez. amelyik oldalon meleg a felni ott ragad be.


Köszönöm a gyors választ.
a javitó kitt vajon mit tartalmaz? Mert a csiszoláson pucolgatáson már rég túl vagyok de a hiba visszatérő!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. február 09. vasárnap, 12:47


director72 írta: Sziasztok.

Új vagyok itt,és lehet ,hogy már volt ilyen téma de én nem találtam.
A segítségetek szeretném kérni,az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban:
2004-es e53 BMW-n random beragadó fékek,hol első hol hátsó. Már próbálkoztunk tisztítással csiszolással de mindíg visszatér a hiba, ami úgy néz ki,hogy egyszercsak elkezd rázni szitálni a kormány mintha a szokásosnál is sokkal rosszabb úton mennék.amikor megállok és megnézem a kerekeken húst lehetne sütni! Ja és a ilyenkor müszerfalon pirosan világít a guminyomás ellenörző lámpa
Előre is köszömöm.



a féktest munkahengere van berágódva, berohadva, azért szorul meg. van javító KIT hozzá. a guminyomás azért jelez be, mert a meleg hatására megnő a nyomás a kerékben. bár azt hittem csak alacsony nyomásra jelez. amelyik oldalon meleg a felni ott ragad be.

director72
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz director72

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. február 09. vasárnap, 12:36


Sziasztok.

Új vagyok itt,és lehet ,hogy már volt ilyen téma de én nem találtam.
A segítségetek szeretném kérni,az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban:
2004-es e53 BMW-n random beragadó fékek,hol első hol hátsó. Már próbálkoztunk tisztítással csiszolással de mindíg visszatér a hiba, ami úgy néz ki,hogy egyszercsak elkezd rázni szitálni a kormány mintha a szokásosnál is sokkal rosszabb úton mennék.amikor megállok és megnézem a kerekeken húst lehetne sütni! Ja és a ilyenkor müszerfalon pirosan világít a guminyomás ellenörző lámpa
Előre is köszömöm.