YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17559

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 23:34


anubisz írta:
arról is olvastam aszem EBC a sárga fékpofa, sokaknak egyszerűen leszakadt a vasról a ferrodol, vagy letört egy darab róla.ott meg amúgy is nagyon oda kell figyelni, mert valamelyik pofával vonyít a fék, vagy csikorog ha nyomod,főleg az elején amíg össze nem kopik.


vinnyogó fék... akárhány szuzukit látok típustól függetlenül, sípol mind biztos kevés a fék ekkora erőt megállítani, mondanák ők. személy szerint BMW-be még egyet sem hallottam.

szerintem ha nagyon erős tárcsa van, ami kemény, ahhoz célszerű puhább betétet venni, illetve fordítva. kemény a keménnyel igen csak visít. én pl nem vegyítenék márkákat, amilyen tárcsa, olyan betét. abból baj nem nagyon lehet.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 23:32


arról is olvastam aszem EBC a sárga fékpofa, sokaknak egyszerűen leszakadt a vasról a ferrodol, vagy letört egy darab róla.ott meg amúgy is nagyon oda kell figyelni, mert valamelyik pofával vonyít a fék, vagy csikorog ha nyomod,főleg az elején amíg össze nem kopik.[/quote]



A Greenstuff-rol írtak kinti fórumon hogy volt akinél leszakadt,lehet hogy vmi anyaghiba vagy más okozta.Nálam tökéletesen működnek,pedig volt már pár nagy fékezésem,nagyobb sebességről.


Az összes EBC fékbetét sorozatnál szokatlan lehet, hogy esetenként csak több ezer kilométer megtétele után szűnik meg egy zavaró, visító hang, ami a szokásosnál keményebb dörzspárna anyag miatt képződhet. Amíg ezt a hangot adja a fékünk, addig biztosan nincsenek teljesen összejáródva a felületek. A fékhatásra ugyan nincs nagy befolyással, csak kellemetlen a fülnek. Próbálja meg figyelmen kívül hagyni a zavaró zajokat, mert ha türelmesen bejáratja az alkatrészeket, akkor cserébe egy hosszú életű és kiváló féket kap.


Forrás: ebcbrakes.hu





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. augusztus 05. hétfő, 23:40

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 23:22


ervin35 írta:
valter320d írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.


Mert a Zolinak jó a futóműje ...


Igen,valóban jó a futóművem ez az egyik tényező.A másik kérdés,hogy honnan származik.Eredeti-e az a Ate?Lásd. motorolaj kérdés stb.Egy biztos most Erfurtban vagyok és Thüringia nem egy tehetős tartománya Német.o-nak mondhatni "csóró".Itt nem váltogatják 3-4-5 évente az autóikat az emberek.Próbálják,mint Mi fenntartani 8-10-12éves autóikat.Rengeteg e-46-ot láttam kint és gyakorlatilag 80%-ban ate power disc van."cirmicicát" nem nagyon láttam.....!Sőt tovább megyek egy autókereskedésben két e-46-ot láttam 330ci-t eibach ültetés aztán megnéztem a keréknél ate,a másik eibach ültetés 320d sedan megnéztem ate.....Lehet a "mélyszegénység" teszi,de ez a eibach+ate németéknél nagyon menő.


igen nekem valószínű a rossz szilent miatt rázott a fék, ma is nézegettem a poliuretánnal semmi rázás nincs...


Amilo -
Ha rászánod a pénzt ( és miért ne tennéd ha már a lyuggatott tárcsákra is rászántad ) és normális féket akarsz, akkor Ferodo DS Performance betétet bele.
Fontos, hogy ha nem cserélsz tárcsákat akkor szabályoztasd őket, de csak megbízható szakemberrel.

Általánosságban - a fékbetét, tárcsa csere esetén fontos a bekoptatás, vagyis az első 50-100 km-en finoman kell használni, mert ha megég akkor aztán fog hullámosodni a tárcsa akár ki is gyártotta...
Ja, és a fékezés közbeni kormány-remegést nagy részben az elfáradt lengőkarszilent okozza, pontosabban erősíti fel...


Akkor EBC nekem a következő garnitúra az lesz!Sőt az ebc betéteken van egy réteg ami segíti a bekopást,igaz az ára kemény de éri a pénzt!


Nekem elöl EBC Black-Dash tárcsák vannak meg Greenstuff betétek 2 éve vannak fent 95e ft volt a szett. De nem bántam meg, nagyon fognak!A Következő betét az Redstuff lesz.


arról is olvastam aszem EBC a sárga fékpofa, sokaknak egyszerűen leszakadt a vasról a ferrodol, vagy letört egy darab róla.ott meg amúgy is nagyon oda kell figyelni, mert valamelyik pofával vonyít a fék, vagy csikorog ha nyomod,főleg az elején amíg össze nem kopik.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 22:55


valter320d írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.


Mert a Zolinak jó a futóműje ...


Igen,valóban jó a futóművem ez az egyik tényező.A másik kérdés,hogy honnan származik.Eredeti-e az a Ate?Lásd. motorolaj kérdés stb.Egy biztos most Erfurtban vagyok és Thüringia nem egy tehetős tartománya Német.o-nak mondhatni "csóró".Itt nem váltogatják 3-4-5 évente az autóikat az emberek.Próbálják,mint Mi fenntartani 8-10-12éves autóikat.Rengeteg e-46-ot láttam kint és gyakorlatilag 80%-ban ate power disc van."cirmicicát" nem nagyon láttam.....!Sőt tovább megyek egy autókereskedésben két e-46-ot láttam 330ci-t eibach ültetés aztán megnéztem a keréknél ate,a másik eibach ültetés 320d sedan megnéztem ate.....Lehet a "mélyszegénység" teszi,de ez a eibach+ate németéknél nagyon menő.


igen nekem valószínű a rossz szilent miatt rázott a fék, ma is nézegettem a poliuretánnal semmi rázás nincs...


Amilo -
Ha rászánod a pénzt ( és miért ne tennéd ha már a lyuggatott tárcsákra is rászántad ) és normális féket akarsz, akkor Ferodo DS Performance betétet bele.
Fontos, hogy ha nem cserélsz tárcsákat akkor szabályoztasd őket, de csak megbízható szakemberrel.

Általánosságban - a fékbetét, tárcsa csere esetén fontos a bekoptatás, vagyis az első 50-100 km-en finoman kell használni, mert ha megég akkor aztán fog hullámosodni a tárcsa akár ki is gyártotta...
Ja, és a fékezés közbeni kormány-remegést nagy részben az elfáradt lengőkarszilent okozza, pontosabban erősíti fel...


Akkor EBC nekem a következő garnitúra az lesz!Sőt az ebc betéteken van egy réteg ami segíti a bekopást,igaz az ára kemény de éri a pénzt!


Nekem elöl EBC Black-Dash tárcsák vannak meg Greenstuff betétek 2 éve vannak fent 95e ft volt a szett. De nem bántam meg, nagyon fognak!A Következő betét az Redstuff lesz.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 22:37


jlaci74 írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.


Mert a Zolinak jó a futóműje ...


Igen,valóban jó a futóművem ez az egyik tényező.A másik kérdés,hogy honnan származik.Eredeti-e az a Ate?Lásd. motorolaj kérdés stb.Egy biztos most Erfurtban vagyok és Thüringia nem egy tehetős tartománya Német.o-nak mondhatni "csóró".Itt nem váltogatják 3-4-5 évente az autóikat az emberek.Próbálják,mint Mi fenntartani 8-10-12éves autóikat.Rengeteg e-46-ot láttam kint és gyakorlatilag 80%-ban ate power disc van."cirmicicát" nem nagyon láttam.....!Sőt tovább megyek egy autókereskedésben két e-46-ot láttam 330ci-t eibach ültetés aztán megnéztem a keréknél ate,a másik eibach ültetés 320d sedan megnéztem ate.....Lehet a "mélyszegénység" teszi,de ez a eibach+ate németéknél nagyon menő.


igen nekem valószínű a rossz szilent miatt rázott a fék, ma is nézegettem a poliuretánnal semmi rázás nincs...


Amilo -
Ha rászánod a pénzt ( és miért ne tennéd ha már a lyuggatott tárcsákra is rászántad ) és normális féket akarsz, akkor Ferodo DS Performance betétet bele.
Fontos, hogy ha nem cserélsz tárcsákat akkor szabályoztasd őket, de csak megbízható szakemberrel.

Általánosságban - a fékbetét, tárcsa csere esetén fontos a bekoptatás, vagyis az első 50-100 km-en finoman kell használni, mert ha megég akkor aztán fog hullámosodni a tárcsa akár ki is gyártotta...
Ja, és a fékezés közbeni kormány-remegést nagy részben az elfáradt lengőkarszilent okozza, pontosabban erősíti fel...


Akkor EBC nekem a következő garnitúra az lesz!Sőt az ebc betéteken van egy réteg ami segíti a bekopást,igaz az ára kemény de éri a pénzt!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 22:03


YELLOW írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.


Mert a Zolinak jó a futóműje ...


Igen,valóban jó a futóművem ez az egyik tényező.A másik kérdés,hogy honnan származik.Eredeti-e az a Ate?Lásd. motorolaj kérdés stb.Egy biztos most Erfurtban vagyok és Thüringia nem egy tehetős tartománya Német.o-nak mondhatni "csóró".Itt nem váltogatják 3-4-5 évente az autóikat az emberek.Próbálják,mint Mi fenntartani 8-10-12éves autóikat.Rengeteg e-46-ot láttam kint és gyakorlatilag 80%-ban ate power disc van."cirmicicát" nem nagyon láttam.....!Sőt tovább megyek egy autókereskedésben két e-46-ot láttam 330ci-t eibach ültetés aztán megnéztem a keréknél ate,a másik eibach ültetés 320d sedan megnéztem ate.....Lehet a "mélyszegénység" teszi,de ez a eibach+ate németéknél nagyon menő.


igen nekem valószínű a rossz szilent miatt rázott a fék, ma is nézegettem a poliuretánnal semmi rázás nincs...


Amilo -
Ha rászánod a pénzt ( és miért ne tennéd ha már a lyuggatott tárcsákra is rászántad ) és normális féket akarsz, akkor Ferodo DS Performance betétet bele.
Fontos, hogy ha nem cserélsz tárcsákat akkor szabályoztasd őket, de csak megbízható szakemberrel.

Általánosságban - a fékbetét, tárcsa csere esetén fontos a bekoptatás, vagyis az első 50-100 km-en finoman kell használni, mert ha megég akkor aztán fog hullámosodni a tárcsa akár ki is gyártotta...
Ja, és a fékezés közbeni kormány-remegést nagy részben az elfáradt lengőkarszilent okozza, pontosabban erősíti fel...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17559

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 21:41


zoliika írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.


Mert a Zolinak jó a futóműje ...


Igen,valóban jó a futóművem ez az egyik tényező.A másik kérdés,hogy honnan származik.Eredeti-e az a Ate?Lásd. motorolaj kérdés stb.Egy biztos most Erfurtban vagyok és Thüringia nem egy tehetős tartománya Német.o-nak mondhatni "csóró".Itt nem váltogatják 3-4-5 évente az autóikat az emberek.Próbálják,mint Mi fenntartani 8-10-12éves autóikat.Rengeteg e-46-ot láttam kint és gyakorlatilag 80%-ban ate power disc van."cirmicicát" nem nagyon láttam.....!Sőt tovább megyek egy autókereskedésben két e-46-ot láttam 330ci-t eibach ültetés aztán megnéztem a keréknél ate,a másik eibach ültetés 320d sedan megnéztem ate.....Lehet a "mélyszegénység" teszi,de ez a eibach+ate németéknél nagyon menő.


igen nekem valószínű a rossz szilent miatt rázott a fék, ma is nézegettem a poliuretánnal semmi rázás nincs...


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 21:28


m_attila írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.


Mert a Zolinak jó a futóműje ...


Igen,valóban jó a futóművem ez az egyik tényező.A másik kérdés,hogy honnan származik.Eredeti-e az a Ate?Lásd. motorolaj kérdés stb.Egy biztos most Erfurtban vagyok és Thüringia nem egy tehetős tartománya Német.o-nak mondhatni "csóró".Itt nem váltogatják 3-4-5 évente az autóikat az emberek.Próbálják,mint Mi fenntartani 8-10-12éves autóikat.Rengeteg e-46-ot láttam kint és gyakorlatilag 80%-ban ate power disc van."cirmicicát" nem nagyon láttam.....!Sőt tovább megyek egy autókereskedésben két e-46-ot láttam 330ci-t eibach ültetés aztán megnéztem a keréknél ate,a másik eibach ültetés 320d sedan megnéztem ate.....Lehet a "mélyszegénység" teszi,de ez a eibach+ate németéknél nagyon menő.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 21:16


anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.


Mert a Zolinak jó a futóműje ...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 21:13


zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 21:05


anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 20:54


Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.

Amilo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2001

státusz Amilo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 20:50


anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és a hátsó tárcsa is.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 05. hétfő, 20:51

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 20:47


Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 20:37


Amilo írta:
Pocses írta:
Amilo írta:
Pocses írta:
Amilo írta: Sziasztok!

Fékbetét csere előtt áll a verdám. Milyen fékbetét márka a legjobb az autóhoz: 2001 325CI
Ajánlottak kettőt: ATE és Brembo. Melyik lehet a legjobb? Az ATE valamivel drágább mint a Brembo ami nem lenne gond, csak nem tudom melyiket válasszam minőség szempontjából.
Az ATE gyári cucc a bmw-k nél?


A Brembo-t ajánlom. Barátomnak "épített" Fabia ótója van ill. csak volt, mert a neje "örökli". Sokkal nagyobbat harap mint nekem a gyárival a bimmerem alatt, pedig ez sem gyenge.
Holnap túlad a Galaxy-ján, ami az asszonyé volt oszt már keressük is neki a FL E 46 verziót!





Köszi az infót



Nincs mit, gyönyörű a vasad!





Ha olvasnál néha pár fórumon,főleg külföldin, nem ajánlgatnád a Brembot
10-6 tuti vetemedik, mindenki sír aki használja.
ilyet tegyél fel, Magyarba is kapni, megfizethető, és Német minőség!!
http://www.otto-zimmermann.de/...eiben.html
http://www.otto-zimmermann.de/...eiben.html


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 05. hétfő, 20:38