Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2014. szeptember 19. péntek, 22:18


Tano írta:
Atesz írta: Köszönöm Tano.

Legalább előrébb vagyok, hogy merre induljak el. Azt nem tudod véletlenül, egy ilyen vezérlőt milyen áron osztogatnak? És hogy ha a meglévőt javítom, az mennyire válik be?
A kocsi 2004 3. havi, úgy tudom a turbóm már elektromos. De amúgy azt miből tudom megállapítani, hogy elektromos vagy vákumos?


A turbót legegyszerűbben úgy döntheted el, ha ránézel. Elég markáns a különbség aközött hogy vákumtartályt, vákumcsöveket és vákumszelepet látsz,vagy pedig egy elektromos állítómotort a rudazatnál.


Köszönöm szépen! Holnap utánajárok!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. szeptember 19. péntek, 20:57


Atesz írta: Köszönöm Tano.

Legalább előrébb vagyok, hogy merre induljak el. Azt nem tudod véletlenül, egy ilyen vezérlőt milyen áron osztogatnak? És hogy ha a meglévőt javítom, az mennyire válik be?
A kocsi 2004 3. havi, úgy tudom a turbóm már elektromos. De amúgy azt miből tudom megállapítani, hogy elektromos vagy vákumos?


A turbót legegyszerűbben úgy döntheted el, ha ránézel. Elég markáns a különbség aközött hogy vákumtartályt, vákumcsöveket és vákumszelepet látsz,vagy pedig egy elektromos állítómotort a rudazatnál.

Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2014. szeptember 19. péntek, 20:02


laszlo0918 írta:
Atesz írta:
Tano írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne, hibakódokkal kapcsolatban, hogy mit is jelentenek. Lefordítva látom és sejtem, mi lehet a baj, de szeretnék egy pontosabb diagnózist egy hozzáértőbb embertől, hogy mekkora is az a baj!
Bemásolom ide a hibákat:

4212 4212 Glow plug zylinder 1, Ansteuerung

Ezt a hibakódsorozatot mind a négy hengerre megcsinálja és jelzi.
A másik ami feltűnt:

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Remélem tud valaki segíteni, vagy legalább közelebb juttatni a megoldáshoz!
Előre is köszönök minden segítséget és hozzászólást!

Atesz


Hi!
Akkor szokta mind a 4 hengerre írni az izzítás hibáját, ha maga a vezérlő a rossz. Ez a blokk oldalán található fekete doboz. Elég kicsi a valószínűsége, hogy mindegyik gyertya egyszerre romoljon el. Cserélni ezeket viszont egyszerre érdemes. Régebben valaki rakott fel képes javítást, ott a forrasztásokkal volt probléma. Vagy megpróbálod szétkapni vagy csere.
A másik a turbó geometria állítás hibája lenne. A te turbód már elektromos vagy még a vákumos rendszerű? Ezen a vonalon kellene szétnézni. Volt már erről is szó korábban, hogy mit merre kell keresni.


Köszönöm Tano.

Legalább előrébb vagyok, hogy merre induljak el. Azt nem tudod véletlenül, egy ilyen vezérlőt milyen áron osztogatnak? És hogy ha a meglévőt javítom, az mennyire válik be?
A kocsi 2004 3. havi, úgy tudom a turbóm már elektromos. De amúgy azt miből tudom megállapítani, hogy elektromos vagy vákumos?


Helo én is javítottam máig az van benne és megy legalább is nem írja hibának egyik izzítót se. itt találsz képes leírást nézz szét a fórumon én is az alpján csináltam de ha van kérdésed írj


Köszönöm szépen. Rákeresek én is. Esetleg nagy kérés lenne, hogy belinkeld esetleg, hol találom meg pontosan a leírást a képekkel?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. szeptember 19. péntek, 19:33


Atesz írta:
Tano írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne, hibakódokkal kapcsolatban, hogy mit is jelentenek. Lefordítva látom és sejtem, mi lehet a baj, de szeretnék egy pontosabb diagnózist egy hozzáértőbb embertől, hogy mekkora is az a baj!
Bemásolom ide a hibákat:

4212 4212 Glow plug zylinder 1, Ansteuerung

Ezt a hibakódsorozatot mind a négy hengerre megcsinálja és jelzi.
A másik ami feltűnt:

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Remélem tud valaki segíteni, vagy legalább közelebb juttatni a megoldáshoz!
Előre is köszönök minden segítséget és hozzászólást!

Atesz


Hi!
Akkor szokta mind a 4 hengerre írni az izzítás hibáját, ha maga a vezérlő a rossz. Ez a blokk oldalán található fekete doboz. Elég kicsi a valószínűsége, hogy mindegyik gyertya egyszerre romoljon el. Cserélni ezeket viszont egyszerre érdemes. Régebben valaki rakott fel képes javítást, ott a forrasztásokkal volt probléma. Vagy megpróbálod szétkapni vagy csere.
A másik a turbó geometria állítás hibája lenne. A te turbód már elektromos vagy még a vákumos rendszerű? Ezen a vonalon kellene szétnézni. Volt már erről is szó korábban, hogy mit merre kell keresni.


Köszönöm Tano.

Legalább előrébb vagyok, hogy merre induljak el. Azt nem tudod véletlenül, egy ilyen vezérlőt milyen áron osztogatnak? És hogy ha a meglévőt javítom, az mennyire válik be?
A kocsi 2004 3. havi, úgy tudom a turbóm már elektromos. De amúgy azt miből tudom megállapítani, hogy elektromos vagy vákumos?


Helo én is javítottam máig az van benne és megy legalább is nem írja hibának egyik izzítót se. itt találsz képes leírást nézz szét a fórumon én is az alpján csináltam de ha van kérdésed írj

Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2014. szeptember 19. péntek, 15:28


Tano írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne, hibakódokkal kapcsolatban, hogy mit is jelentenek. Lefordítva látom és sejtem, mi lehet a baj, de szeretnék egy pontosabb diagnózist egy hozzáértőbb embertől, hogy mekkora is az a baj!
Bemásolom ide a hibákat:

4212 4212 Glow plug zylinder 1, Ansteuerung

Ezt a hibakódsorozatot mind a négy hengerre megcsinálja és jelzi.
A másik ami feltűnt:

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Remélem tud valaki segíteni, vagy legalább közelebb juttatni a megoldáshoz!
Előre is köszönök minden segítséget és hozzászólást!

Atesz


Hi!
Akkor szokta mind a 4 hengerre írni az izzítás hibáját, ha maga a vezérlő a rossz. Ez a blokk oldalán található fekete doboz. Elég kicsi a valószínűsége, hogy mindegyik gyertya egyszerre romoljon el. Cserélni ezeket viszont egyszerre érdemes. Régebben valaki rakott fel képes javítást, ott a forrasztásokkal volt probléma. Vagy megpróbálod szétkapni vagy csere.
A másik a turbó geometria állítás hibája lenne. A te turbód már elektromos vagy még a vákumos rendszerű? Ezen a vonalon kellene szétnézni. Volt már erről is szó korábban, hogy mit merre kell keresni.


Köszönöm Tano.

Legalább előrébb vagyok, hogy merre induljak el. Azt nem tudod véletlenül, egy ilyen vezérlőt milyen áron osztogatnak? És hogy ha a meglévőt javítom, az mennyire válik be?
A kocsi 2004 3. havi, úgy tudom a turbóm már elektromos. De amúgy azt miből tudom megállapítani, hogy elektromos vagy vákumos?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. szeptember 18. csütörtök, 22:40


Atesz írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne, hibakódokkal kapcsolatban, hogy mit is jelentenek. Lefordítva látom és sejtem, mi lehet a baj, de szeretnék egy pontosabb diagnózist egy hozzáértőbb embertől, hogy mekkora is az a baj!
Bemásolom ide a hibákat:

4212 4212 Glow plug zylinder 1, Ansteuerung

Ezt a hibakódsorozatot mind a négy hengerre megcsinálja és jelzi.
A másik ami feltűnt:

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Remélem tud valaki segíteni, vagy legalább közelebb juttatni a megoldáshoz!
Előre is köszönök minden segítséget és hozzászólást!

Atesz


Hi!
Akkor szokta mind a 4 hengerre írni az izzítás hibáját, ha maga a vezérlő a rossz. Ez a blokk oldalán található fekete doboz. Elég kicsi a valószínűsége, hogy mindegyik gyertya egyszerre romoljon el. Cserélni ezeket viszont egyszerre érdemes. Régebben valaki rakott fel képes javítást, ott a forrasztásokkal volt probléma. Vagy megpróbálod szétkapni vagy csere.
A másik a turbó geometria állítás hibája lenne. A te turbód már elektromos vagy még a vákumos rendszerű? Ezen a vonalon kellene szétnézni. Volt már erről is szó korábban, hogy mit merre kell keresni.

Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2014. szeptember 18. csütörtök, 20:53


Sziasztok!

Kérdésem lenne, hibakódokkal kapcsolatban, hogy mit is jelentenek. Lefordítva látom és sejtem, mi lehet a baj, de szeretnék egy pontosabb diagnózist egy hozzáértőbb embertől, hogy mekkora is az a baj!
Bemásolom ide a hibákat:

4212 4212 Glow plug zylinder 1, Ansteuerung

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1.Umweltsatz

Mileage 218530 km
average engine rotational speed 0. 00 rpm
coolant temperature 3.94 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar
injection mass index value without mass balance control 43.72 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub
charge pressure value 994. 46 hPa
Linearised APPl 0.00 %
Battery Voltage 11567. 77 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
status glow scale 0.00

2. Umweltsatz

Mileage 233660 km
average engine rotational speed 965.38 rpm
coolant temperature 59.16 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 393.86 bar
injection mass index value without mass balance control mg/eye
intaken air mass per cylinder 504. 13 mg/Hub
charge pressure value 994. 46 hPa
Linearised APPl 7. 09 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 14.80 km/h
status glow scale 0. 00


Unterbrechung
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 42 12 24 06 00 00 FF 28 55 5D 00 36 00 6F 00 65
00 47 00 00 5B 46 23 6D 32 14 50 65 09 56 OF 00

Ezt a hibakódsorozatot mind a négy hengerre megcsinálja és jelzi.
A másik ami feltűnt:

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung



Remélem tud valaki segíteni, vagy legalább közelebb juttatni a megoldáshoz!
Előre is köszönök minden segítséget és hozzászólást!

Atesz



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1996

státusz Rolly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. augusztus 24. vasárnap, 11:43


Sziasztok!!

Adott egy e39 528IA! Hidegen R-be téve simán, kisebb rántás és hang nélkül bemegy. Melegen viszont már kisebb rántással, illetve egy fémes hanggal teszi. Szerintetek mi lehet a gond? A váltó teljesen jól teszi a dolgát más fokozatokban.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 24. vasárnap, 12:29

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz kamondyb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. augusztus 23. szombat, 08:45


Szasza91 írta:
YELLOW írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!
Nem rég vettem egy E46 318i BMW-t, Németországból jött a kicsike, elvben 176 e km-el.
Szeretnék segítséget kérni, hátha tudtok tanácsot adni vagy találkoztatok már hasonló problémával.
A probléma a következő. Ég a diagnosztika lámpa már kétszer voltam két helyen, mindig kitörölték és nem mondtak semmi komolyat. A diagnosztika "üzemanyag keverék" problémát írt. Akárhányszor kitöröltem, mindig tankolás után jött vissza. Az egyik helyen azt mondták, hogy azért gyulladt ki mert 95 oktánszámnál magasabbat tankoltam bele.
Egyszer magától is kialudt, de a következő tankoláskor egyből visszajött.
Az autó egyébként soha nem állt még le, pöcre indul, bár sokszor nincs meg a kellő erő benne és néha hidegen nagyon enyhén szaggat.
Az utam 80-90% át autópályán megyek vele.
A lambda szondára gondolok első körben, és mielőtt feleslegesen kicserélem remélem valaki megerősít vagy ad egyéb tanácsot, hogy mivel kezdhetném a hiba feltárást.
Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv
Szabolcs


igen akár lehet a lambda is. annak semmi köze nincs hozzá, hogy magfasabb oktánt tankolsz. nekem volt már 100-as is benne, mégsem nyavajgott. vagy nem is volt 100-as


Köszi szépen. Akkor elsődleges megnézem azt, aztán hátha megjavul.


Szia!

Én is hasonló problémával küzdök, ugyanaz a típus, ugyanaz a hiba. Érdeklödnék, hogy megoldódott-e a hibád és mi volt a megoldás.

Üdv:
Bálint

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 08:13


Lehet, hogy egy EGR takarítás az egész, bár akkor lehet beadná hibának az Exhatus Gas R...

YELLOW írta:
pelus írta: Üdv. Urak!
ma kaptam egy hibaüzenetet ami a következő: Increased emissions
az odáig ok hogy növekedett a kibocsátás de ez mitől van mi lehet a gond?

segítségeteket előre is köszönöm!


több minden lehet. részecskeszűrő, szonda, porlasztó, aminek köze van az gyújtóanyag keverék képzéséhez, illetve a kipuf rendszer részeihez. szerintem. nyílván lehete gy típushibáról van szó, szóval majd valaki...




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 07:16


pelus írta: Üdv. Urak!
ma kaptam egy hibaüzenetet ami a következő: Increased emissions
az odáig ok hogy növekedett a kibocsátás de ez mitől van mi lehet a gond?

segítségeteket előre is köszönöm!


több minden lehet. részecskeszűrő, szonda, porlasztó, aminek köze van az gyújtóanyag keverék képzéséhez, illetve a kipuf rendszer részeihez. szerintem. nyílván lehete gy típushibáról van szó, szóval majd valaki...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz pelus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 17:46


Üdv. Urak!
ma kaptam egy hibaüzenetet ami a következő: Increased emissions
az odáig ok hogy növekedett a kibocsátás de ez mitől van mi lehet a gond?

segítségeteket előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vk92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. július 08. kedd, 14:46


Hello!balaton környékén valakinek hiba olvasója van esetleg?

Attila

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 550i
Évjárat: 2009

státusz Trexmark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 18. szerda, 11:52


550i GT-t vezetek, de az utóbbi idöben állandóan hajtáslánc hibát jelez ki és vagy újraindításnál eltünik a hiba, vagy biztonsági fokozatban fut tovább. Hibajelzés nélkül is gyakran rángat, amikor lassításból óvatosan gyorsítani próbálok.
Eddig cseréltek vákuum csöveket és szelepet, 1-4-ig injektort, és legutóbb turbót is. 1 hét után hibajelzés újra itt van, mellékelem adattároló kiolvasást. Teszten a 2-es injektort írta hibásnak. Valakinek ötlete?



autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 550i
Évjárat: 2009

státusz Trexmark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 18. szerda, 11:51


Trexmark írta: 550i GT-t vezetek, de az utóbbi idöben állandóan hajtáslánc hibát jelez ki és vagy újraindításnál eltünik a hiba, vagy biztonsági fokozatban fut tovább. Hibajelzés nélkül is gyakran rángat, amikor lassításból óvatosan gyorsítani próbálok.
Eddig cseréltek vákuum csöveket és szelepet, 1-4-ig injektort, és legutóbb turbót is. 1 hét után hibajelzés újra itt van, adattárolóban 6-os injektor hiba volt, de teszten a 2-es injektort írta hibásnak. Valakinek ötlete?


http://www.bmwfanatics.hu/foru...ny=127229#