kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 11:40


nobi03 írta: Sziasztok!
Nekem is ugyan ezek a problémák jönnek elö hidegen rángat meg ha több gázt adok nem gyorsul vagy szinte alig. Akkor is elő szokott jönni rángatás amikor üzemi hőmérsékleten van de akkor már rendesen gyorsul, viszont ha megállok az alapjárat ugrál leesik 500ig vissza 1000 és igy ugrál. mitől lehet ez valaki tudna segíteni? nagyon köszönöm

Nekem is hasonló problémáim voltak valami membránt cseréltek a szivótoroknál(sajna a cikkszámát nem irtam fel:vazze15000 volt! Azóta szép egyenletesen jár nem hullámzik alá a fordulat nem rángat!! Ezt diagnosztikán olvasták ki! Sztem az legyen az első!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 11:25


nobi03 írta: Sziasztok!
Nekem is ugyan ezek a problémák jönnek elö hidegen rángat meg ha több gázt adok nem gyorsul vagy szinte alig. Akkor is elő szokott jönni rángatás amikor üzemi hőmérsékleten van de akkor már rendesen gyorsul, viszont ha megállok az alapjárat ugrál leesik 500ig vissza 1000 és igy ugrál. mitől lehet ez valaki tudna segíteni? nagyon köszönöm


első körben légtömegmérőre gondolnék. ha tudsz cseredarabot próbára szerezni...
vagy lehúzod a csatiját a légtömegmérőnek és úgy menjél vele. ha úgy nincs hiba, akkor a légtömegmérő szar. azon majd ne lepődj meg ha több lesz a fogyasztásod, az nem probléma lehúzott tömegmérő esetén. ha ezután sem javul, érdemes hibakódot olvastatni, mielőtt elkezded cserélgetni a fél autót. a lehúzást ingyen emgtudod csinálni ezért kezdem ezzel, ne verd magad költségbe.

nobi03
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz nobi03

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 11:17


Sziasztok!
Nekem is ugyan ezek a problémák jönnek elö hidegen rángat meg ha több gázt adok nem gyorsul vagy szinte alig. Akkor is elő szokott jönni rángatás amikor üzemi hőmérsékleten van de akkor már rendesen gyorsul, viszont ha megállok az alapjárat ugrál leesik 500ig vissza 1000 és igy ugrál. mitől lehet ez valaki tudna segíteni? nagyon köszönöm

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 15:23


Bianconero írta: Sziasztok!

Azonos tüneteket vélek felfedezni, mint amiket már 1-2 emberke írt itt. Főleg hidegen, 1-esben elinduláskor, ha gyorsabban engedem fel a kuplungot enyhe rángatást, vagy inkább ringást érzékelek. Ha lassan engedem és több gázt adok hozzá akkor nem csinálja...Bemelegedés után pedig szinte egyáltalán nem. Mire lehet számítani alkatrészileg/árban stb stb...
Köszi előre is az infókat!


Ezt nekem is csinalja kb masfel eve. Valoszinuleg kuplung lesz, de en meg hagyom, hogy teljesen "szetmenjen", mielott kicserelem.

Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 10:14


Sziasztok!

Azonos tüneteket vélek felfedezni, mint amiket már 1-2 emberke írt itt. Főleg hidegen, 1-esben elinduláskor, ha gyorsabban engedem fel a kuplungot enyhe rángatást, vagy inkább ringást érzékelek. Ha lassan engedem és több gázt adok hozzá akkor nem csinálja...Bemelegedés után pedig szinte egyáltalán nem. Mire lehet számítani alkatrészileg/árban stb stb...
Köszi előre is az infókat!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. július 14. szerda, 17:59


calibra írta: Most néztem meg megint, légkondival néha alapjáraton is ugrál vagy remeg.nem volt még diagnosztika, de hamarosan elviszem Egerbe, ott van egy szakszervíz.197e km körül, bár az is lehet hamis.Lehet hogy benzin szivattyú lesz a ludas, de ha nyomom neki nem csinálja.

Nekem hasonlo volt, meg neha fura hang elolrol, de nem jottem ra, mi es tok random csinalta. Na kiderult... Meghalt a legkondi kompresszora. Azota vmelyest az alacsony fordulaton nehezen "huzas" is kevesbe eszreveheto, bar meg nem szunt teljesen.


calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2010. július 14. szerda, 15:59


jrtom írta: Nekem is volt hasonló, de azt csak jidegen csinálta és főleg télen amikor hideg is volt.
Amikor beindítottam reggel akkor mintha nem ment volta 1-2 henger. Én is néztem már mindent és az ac-pumpa csinálta a hülyeséget. Mondjuk nekem menetközben nem rángatott.
Mindenképpen egy hibatárolót kéne nézni. Mennyi km van a tiedben?
A karterszellőztetőt megtudod nézni tök egyszerűen hogy rosszalkodik-e. Járó motornál leveszed az olajbeöntősapkát és ha nem változik a motor járása, vagy ha dudáló hangot hallasz akkor nem jó a szelep.



calibra írta:
jrtom írta: Szia!

A hidegindításnál, hogy viselkedik? szépen jár, nincs semmi döcögés az elején?
Karterszellőztetőszelepet cseréltek már rajta?

calibra írta:
JanoE46 írta:
calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...




De egy kicsit ugrál az alapjárati fordulatszám, meg remeg is egy kicsit a motor - gondoltam ez megszokott dolog.Ezt csak max 1 percig csinálja.
Karterszellőztetőszelepet nem hiszem, most vettem a kocsit 1.5 hónapja.






Most néztem meg megint, légkondival néha alapjáraton is ugrál vagy remeg.nem volt még diagnosztika, de hamarosan elviszem Egerbe, ott van egy szakszervíz.197e km körül, bár az is lehet hamis.Lehet hogy benzin szivattyú lesz a ludas, de ha nyomom neki nem csinálja.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. július 11. vasárnap, 22:14


Nekem is volt hasonló, de azt csak jidegen csinálta és főleg télen amikor hideg is volt.
Amikor beindítottam reggel akkor mintha nem ment volta 1-2 henger. Én is néztem már mindent és az ac-pumpa csinálta a hülyeséget. Mondjuk nekem menetközben nem rángatott.
Mindenképpen egy hibatárolót kéne nézni. Mennyi km van a tiedben?
A karterszellőztetőt megtudod nézni tök egyszerűen hogy rosszalkodik-e. Járó motornál leveszed az olajbeöntősapkát és ha nem változik a motor járása, vagy ha dudáló hangot hallasz akkor nem jó a szelep.



calibra írta:
jrtom írta: Szia!

A hidegindításnál, hogy viselkedik? szépen jár, nincs semmi döcögés az elején?
Karterszellőztetőszelepet cseréltek már rajta?

calibra írta:
JanoE46 írta:
calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...




De egy kicsit ugrál az alapjárati fordulatszám, meg remeg is egy kicsit a motor - gondoltam ez megszokott dolog.Ezt csak max 1 percig csinálja.
Karterszellőztetőszelepet nem hiszem, most vettem a kocsit 1.5 hónapja.






calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2010. július 11. vasárnap, 18:32


jrtom írta: Szia!

A hidegindításnál, hogy viselkedik? szépen jár, nincs semmi döcögés az elején?
Karterszellőztetőszelepet cseréltek már rajta?

calibra írta:
JanoE46 írta:
calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...




De egy kicsit ugrál az alapjárati fordulatszám, meg remeg is egy kicsit a motor - gondoltam ez megszokott dolog.Ezt csak max 1 percig csinálja.
Karterszellőztetőszelepet nem hiszem, most vettem a kocsit 1.5 hónapja.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 11. vasárnap, 18:33

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. július 11. vasárnap, 17:08


Szia!

A hidegindításnál, hogy viselkedik? szépen jár, nincs semmi döcögés az elején?
Karterszellőztetőszelepet cseréltek már rajta?

calibra írta:
JanoE46 írta:
calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...




JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. július 11. vasárnap, 16:16


calibra írta:



Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...

Ha márkaszervizbe viszed,akkor biztos.Egy nem hivatalos szervizbe pár ezer forintos dolog.


calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2010. július 11. vasárnap, 15:25


JanoE46 írta:
calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...


JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. július 11. vasárnap, 14:55


calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2010. július 11. vasárnap, 07:58


Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. július 11. vasárnap, 08:07

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz peti88

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2010. május 14. péntek, 15:40


[quote="Tano"]
peti88 írta:
Tano írta: A vibration damper-re gondolsz, főtengely szíjtárcsa? Gondolom az lehet, Murphy nem alszik, az a legdrágább 80


Igen, arra. De van az olcsóbban is, a 80 kicsit sok érte sztem. Persze előbb nézd meg a régit, hogy tényleg azzal van-e gond.





1 hét múlva megy a kicsi a "doki"-hoz, remélem semmi komoly nem lesz és relatív olcsón megúszom, de itt elég borsós az ár, kb 35 eur/óra plussz alaktrész.