Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 23:36



Nehogy csak beragasztózd aztán kész szart se ér, leválik 2 nap után a forró nyomástól.
Fel kel csiszolni,érdes itteni,aztán zsírtalanítani, ( nem szappannal ) és nézni kell valami hőálló olyan színű műagyagot ami bőven takarja. Bőven ! Nézni 2 komp,epoxit, és úgy ráragasztani,és a száradási időt betartani,sokszor 12,24 óra. Az úgy bírni fogja.
A ragasztót kel kiválasztani faszán,vannak már olyanok 300,500 kg bírnak cm² ként.
[/quote]

Na ez jó ötlet,köszi! Gondolom zsírtalanítani valami alkohollal kell vagy hígítóval. Ilyen epoxit hol keressek? Autósboltban ? Esetleg nevet tudsz mondani mit is keressek ?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 23:33


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Hali! Mivel a hűtőm oldalán a műanyag repedt így kezdeni kéne valamit vele. Tudom venni kéne újat,és rááldoznám a pénzt,de az lenne a kérdésem,hogy a műanyagot nem lehetne összehegeszteni? Most ezért vegyek egy full újat mert a műanyag megrepedt? Ez nagyon rossz ötlet? Ha nincs más választás akkor veszem az újat,csak gondoltam megkérdem előtte

Ha hozzá tudsz férni meg simán látszik megpróbálhatod. De valami nagyon gomoly hőálló 2 komponensű epoxival próbálkozz. Mekkora a repedés?


Egy kis hangyaf.sznyi Tényleg nem vészes! Akkor valamelyik nap kiveszem és megpróbálom megcsinálni,mert egyértelmű ott folyik el,mert fénylik is meg látom a 'hézagot' Legalább nem kell új hűtőt vennem,ezért a kis műanyag hibáért eléggé felesleges szerintem

Nehogy csak beragasztózd aztán kész szart se ér, leválik 2 nap után a forró nyomástól.
Fel kel csiszolni,érdes itteni,aztán zsírtalanítani, ( nem szappannal ) és nézni kell valami hőálló olyan színű műagyagot ami bőven takarja. Bőven ! Nézni 2 komp,epoxit, és úgy ráragasztani,és a száradási időt betartani,sokszor 12,24 óra. Az úgy bírni fogja.
A ragasztót kel kiválasztani faszán,vannak már olyanok 300,500 kg bírnak cm² ként.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 23:23


anubisz írta:
Bero írta: Hali! Mivel a hűtőm oldalán a műanyag repedt így kezdeni kéne valamit vele. Tudom venni kéne újat,és rááldoznám a pénzt,de az lenne a kérdésem,hogy a műanyagot nem lehetne összehegeszteni? Most ezért vegyek egy full újat mert a műanyag megrepedt? Ez nagyon rossz ötlet? Ha nincs más választás akkor veszem az újat,csak gondoltam megkérdem előtte

Ha hozzá tudsz férni meg simán látszik megpróbálhatod. De valami nagyon gomoly hőálló 2 komponensű epoxival próbálkozz. Mekkora a repedés?


Egy kis hangyaf.sznyi Tényleg nem vészes! Akkor valamelyik nap kiveszem és megpróbálom megcsinálni,mert egyértelmű ott folyik el,mert fénylik is meg látom a 'hézagot' Legalább nem kell új hűtőt vennem,ezért a kis műanyag hibáért eléggé felesleges szerintem

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 23:21


Bero írta: Hali! Mivel a hűtőm oldalán a műanyag repedt így kezdeni kéne valamit vele. Tudom venni kéne újat,és rááldoznám a pénzt,de az lenne a kérdésem,hogy a műanyagot nem lehetne összehegeszteni? Most ezért vegyek egy full újat mert a műanyag megrepedt? Ez nagyon rossz ötlet? Ha nincs más választás akkor veszem az újat,csak gondoltam megkérdem előtte

Ha hozzá tudsz férni meg simán látszik megpróbálhatod. De valami nagyon gomoly hőálló 2 komponensű epoxival próbálkozz. Mekkora a repedés?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 23:19


jons írta:
anubisz írta:
Azt néztem,nem nagy pénz.Lehet nem tett jót neki ez a kis szerelés,aztán meg adta magát.
Szerintem nyugodtan járhatsz a kocsival,ha víz gondod lesz úgy is megindul a mutató,ha esetleg szivárgásod lenne,vagy a levegősödés miatt.


http://en.allexperts.com/q/BMW...-level.htm
ugyanerre jutottak ők is. Nem tett jót neki a ki berakosgatás.

De ezt meg érdemes elolvasni ahogy szinte egymásnak ugranak a fiúk:
http://forums.bimmerforums.com...p?t=914259


Persze,gondolom ott finom érzékelő van,aztán se víz,semmi szabadon mozog,főleg már használt cucc. Megadja magát. Igen elolvastam.Úgy jártak mint te

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 23:16


Hali! Mivel a hűtőm oldalán a műanyag repedt így kezdeni kéne valamit vele. Tudom venni kéne újat,és rááldoznám a pénzt,de az lenne a kérdésem,hogy a műanyagot nem lehetne összehegeszteni? Most ezért vegyek egy full újat mert a műanyag megrepedt? Ez nagyon rossz ötlet? Ha nincs más választás akkor veszem az újat,csak gondoltam megkérdem előtte

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 22:42


anubisz írta:
Azt néztem,nem nagy pénz.Lehet nem tett jót neki ez a kis szerelés,aztán meg adta magát.
Szerintem nyugodtan járhatsz a kocsival,ha víz gondod lesz úgy is megindul a mutató,ha esetleg szivárgásod lenne,vagy a levegősödés miatt.


http://en.allexperts.com/q/BMW...-level.htm
ugyanerre jutottak ők is. Nem tett jót neki a ki berakosgatás.

De ezt meg érdemes elolvasni ahogy szinte egymásnak ugranak a fiúk:
http://forums.bimmerforums.com...p?t=914259



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 22:33


jons írta:
anubisz írta:
jons írta: Létezik olyan, hogy a hűtővízszint jeladónak over?


Hát mivel kapcsoló,elromolhat.Kicsit meg kéne mozgatni,vagy fene tudja. Vezetékek? minden ok?
http://bmwfans.info/parts/cata...l_gearbox/


Megmozgattam minden jónak tűnt. Úgy be van pattintva, hogy szétugrasztani is élmény volt.
Mindegy holnap vagy amikor odaérek kap még egy kis kontaktsprét...
Utába azt hiszem rendelek egyet az onlineteilről egyet, nem nagy tétel egy próbát megér...



Azt néztem,nem nagy pénz.Lehet nem tett jót neki ez a kis szerelés,aztán meg adta magát.
Szerintem nyugodtan járhatsz a kocsival,ha víz gondod lesz úgy is megindul a mutató,ha esetleg szivárgásod lenne,vagy a levegősödés miatt.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 22:27


anubisz írta:
jons írta: Létezik olyan, hogy a hűtővízszint jeladónak over?


Hát mivel kapcsoló,elromolhat.Kicsit meg kéne mozgatni,vagy fene tudja. Vezetékek? minden ok?
http://bmwfans.info/parts/cata...l_gearbox/


Megmozgattam minden jónak tűnt. Úgy be van pattintva, hogy szétugrasztani is élmény volt.
Mindegy holnap vagy amikor odaérek kap még egy kis kontaktsprét...
Utába azt hiszem rendelek egyet az onlineteilről egyet, nem nagy tétel egy próbát megér...



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 21:55


jons írta: Létezik olyan, hogy a hűtővízszint jeladónak over?
Most végeztünk a hűtőcserével, kiegyenlítő tartály új, a schmiedmanntól rendelt kupak az egy az egyben rossz volt visszakerült a régi. Minden szépen összepattintva, stekkerek a helyükön, leellenőrízve. Légtelenítés megvolt, a víz megfordul, a mutató középre ragasztva.
Na most úgy van, hogy a "hűtővízszint alacsony" jelzés villant ki a műszerfalon. Gyorsan leállítottam a kocsit, letekerem a kupakot finoman, a víz folyik kifelé szépen, szóval nem kevés a vízszint.
Ilyenkor mi van?


Hát mivel kapcsoló,elromolhat.Kicsit meg kéne mozgatni,vagy fene tudja. Vezetékek? minden ok?
http://bmwfans.info/parts/cata...l_gearbox/

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 21:41


Létezik olyan, hogy a hűtővízszint jeladónak over?
Most végeztünk a hűtőcserével, kiegyenlítő tartály új, a schmiedmanntól rendelt kupak az egy az egyben rossz volt visszakerült a régi. Minden szépen összepattintva, stekkerek a helyükön, leellenőrízve. Légtelenítés megvolt, a víz megfordul, a mutató középre ragasztva.
Na most úgy van, hogy a "hűtővízszint alacsony" jelzés villant ki a műszerfalon. Gyorsan leállítottam a kocsit, letekerem a kupakot finoman, a víz folyik kifelé szépen, szóval nem kevés a vízszint.
Ilyenkor mi van?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 11:45


toncs írta:
anubisz írta:
toncs írta:
bmw320d4 írta:
pneurob írta:
toncs írta: Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.


Szia

Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.



Tényleg érdemes sapkát cserélni, volt is vagy 10 éve erre visszahívás, de már nem emlékszem melyik típusra.

Itt tudsz venni olcsón jót



Köszönöm az ötleteket. Megnézem mindkettőt és jelentkezek



Meg nem kéne forrasztgatni, főleg amibe ekkora nyomás van. Ugye ha valahol 200 Km re szétnyílik,akkor nem olcsó az autómentő. Nekem is szétnyílt a Pályán. Bár én nem forrasztgattam, meg az a tizenvalahány ezer,nem égbekiáltó,jobb a biztonság. Valószínű a csöveid is ramaty állapotba lehetnek,jobb ha felkészülsz.
Körömmel megkapartam belül,úgy mállott mint a vizes kakaó. Ki is kelet cserélni szinte mindet. Ezt hogy forrasztottad volna meg?


Az enyém nem nyílt meg ennyire, a hegesztésre meg azért volt szükség, mert két hetet kellett várnom a cuccra. Amúgy a csöveket megnéztem belülről, és szerencsére nincs bajuk. A tiédnek se volt más baja csak cserélni kellett a tartályt meg a csöveket és kész?



Nekem nagy szerencsém volt,mert levitt az autómentő a BMW szervizbe,és volt is egy db raktáron, berakni már nemtudták,mert már du 4 volt, Másnapra kész is volt. 1 nap alatt amúgy is szinte mindig meghozzák Németországból. Aztán ugye,hogy bontva lett a rendszer kiderült,hogy mállik már szét a műanyag csatlakozások,akkor kilett cserélve a cső,amin a légtelenítő csavar van.Aztán a hűtő műanyag része adta meg magát,szivárgott,a hűtő cserénél ugye lekellet bontani az alsó csöveket is,na azok persze szintén ramaty állapotba voltak,azokat is cserélni kellett. Addig nem volt gond velük amíg nemvolt bontva,akkor derült ki,hogy már mind mállott szét belül. Lehet nekem is a sapka szelep szart be,és nem engedte ki a felesleges nyomást.
Legszebb az volt,hogy a pályán mentem,vagy 130 al,és a mögöttem levő integetett,hogy valami van a kocsimmal,mert hátul televerte a szélvédőjét a víz. Elől semmi nem látszott.
Se gőz,se víz. A vízhőfok mutatóm is középen állt, mondjuk félre is álltam egyből,mire melegedett volna,de alul már bugyogott ki a víz. Akkor volt a legmelegebb azon a nyáron. Úgy 38 fok körül,a pálya olyan volt mint egy katlan,és 2 deci víz volt nálam.
5 percen belül 50 fok lett a kocsiba.Már a rendőrséget hívtam mentsenek meg,mert ott döglök meg az út mellett. Vagy 2 óra eltelt mire levitt a mentő,mert egyszer már visszament,mert rosszul mondták neki a 112 hogy hol vagyok. 25ezer volt számla nélkül a fuvar,de nem voltam messze innen. Ha elvagyok,vagy 200 km az szívás lett volna.

toncs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz toncs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 07:37


anubisz írta:
toncs írta:
bmw320d4 írta:
pneurob írta:
toncs írta: Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.


Szia

Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.



Tényleg érdemes sapkát cserélni, volt is vagy 10 éve erre visszahívás, de már nem emlékszem melyik típusra.

Itt tudsz venni olcsón jót



Köszönöm az ötleteket. Megnézem mindkettőt és jelentkezek



Meg nem kéne forrasztgatni, főleg amibe ekkora nyomás van. Ugye ha valahol 200 Km re szétnyílik,akkor nem olcsó az autómentő. Nekem is szétnyílt a Pályán. Bár én nem forrasztgattam, meg az a tizenvalahány ezer,nem égbekiáltó,jobb a biztonság. Valószínű a csöveid is ramaty állapotba lehetnek,jobb ha felkészülsz.
Körömmel megkapartam belül,úgy mállott mint a vizes kakaó. Ki is kelet cserélni szinte mindet. Ezt hogy forrasztottad volna meg?


Az enyém nem nyílt meg ennyire, a hegesztésre meg azért volt szükség, mert két hetet kellett várnom a cuccra. Amúgy a csöveket megnéztem belülről, és szerencsére nincs bajuk. A tiédnek se volt más baja csak cserélni kellett a tartályt meg a csöveket és kész?



toncs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz toncs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 07:30


anubisz írta: Múltkor néztem a TIS be,van erre valami célszerszám,amit a kupakra kel csavarni,vagy mi,és megméri hogy jókor nyit a szelep,vagy nem. Bár értelmét nem látom,mert szinte többe kerül a vizsgálat,mint egy új zárósapka.
Ha jól látom,ez, de lehet hogy nem.
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/07/31


AZ új zárósapka jön.ha nem is az a ludas akor is kiszűrtem egy későbbi hibalehetőséget, hisz az is gyári volt még.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 12:37


Múltkor néztem a TIS be,van erre valami célszerszám,amit a kupakra kel csavarni,vagy mi,és megméri hogy jókor nyit a szelep,vagy nem. Bár értelmét nem látom,mert szinte többe kerül a vizsgálat,mint egy új zárósapka.
Ha jól látom,ez, de lehet hogy nem.
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/07/31