anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 12:31


toncs írta:
bmw320d4 írta:
pneurob írta:
toncs írta: Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.


Szia

Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.



Tényleg érdemes sapkát cserélni, volt is vagy 10 éve erre visszahívás, de már nem emlékszem melyik típusra.

Itt tudsz venni olcsón jót



Köszönöm az ötleteket. Megnézem mindkettőt és jelentkezek



Meg nem kéne forrasztgatni, főleg amibe ekkora nyomás van. Ugye ha valahol 200 Km re szétnyílik,akkor nem olcsó az autómentő. Nekem is szétnyílt a Pályán. Bár én nem forrasztgattam, meg az a tizenvalahány ezer,nem égbekiáltó,jobb a biztonság. Valószínű a csöveid is ramaty állapotba lehetnek,jobb ha felkészülsz.
Körömmel megkapartam belül,úgy mállott mint a vizes kakaó. Ki is kelet cserélni szinte mindet. Ezt hogy forrasztottad volna meg?


toncs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz toncs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 06:40


bmw320d4 írta:
pneurob írta:
toncs írta: Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.


Szia

Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.



Tényleg érdemes sapkát cserélni, volt is vagy 10 éve erre visszahívás, de már nem emlékszem melyik típusra.

Itt tudsz venni olcsón jót



Köszönöm az ötleteket. Megnézem mindkettőt és jelentkezek



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 23:32


pneurob írta:
toncs írta: Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.


Szia

Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.



Tényleg érdemes sapkát cserélni, volt is vagy 10 éve erre visszahívás, de már nem emlékszem melyik típusra.

Itt tudsz venni olcsón jót



autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 23:05


toncs írta: Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.


Szia

Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.



toncs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz toncs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 19:59


Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.

toncs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz toncs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 19:14


anubisz írta: Kiegyenlítő tartály tavaly nyáron 40 fokba az autópályán Észre se vettem,mögöttem levő jelzett hogy telibe verte a víz a szélvédőjét,hőfok jelzőm még nem is mozdult középről.
Majdnem megdöglöttem a 40 fokba mire levitt az autómentő, 2 deci vizem volt,megittam 2 perc alatt,már azt hittem deszt-vizet fogom meginni. A nyár legmelegebb napja volt,és úgy 1 óra körül


Szia. Én pont ugyanígy jártam két hete, de szaki helyrerakta. Viszont ma megint elrepedt. Szaki azt mondta nem hengerfejes, mert akor a két hetet se mentem volna el vele. Nálad mi okozta a problémát? Már nem nagyon akarok másra hallgatni. Előre is köszi.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 17:56


Kiegyenlítő tartály tavaly nyáron 40 fokba az autópályán Észre se vettem,mögöttem levő jelzett hogy telibe verte a víz a szélvédőjét,hőfok jelzőm még nem is mozdult középről.
Majdnem megdöglöttem a 40 fokba mire levitt az autómentő, 2 deci vizem volt,megittam 2 perc alatt,már azt hittem deszt-vizet fogom meginni. A nyár legmelegebb napja volt,és úgy 1 óra körül


penge0423
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz penge0423

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 18:31


Helló!
Leteszteltem azt is, kivetem beleraktam forrásban lévő vízbe 10percig majd kivétel után megpróbáltam megmozdítani de semmi a vizet nyomja rendesen annyi baja van hogy a belső csapágynál lévő tömítések meg vannak öregedve repedezve elvileg ez még a gyári mert évjárat alapján 95 van ráírva az autó meg 96-os.
Már csak azért is ki kellene cserélni mert már nem mai gyerek.
Holnap megyek kicsit hosszabb útra meglátjuk mi lesz talán nem kell hazahúzni.
Köszi!



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 15:44


Szia

Cseréld ki a vízpumpádat, és jó lesz. Elfordul a lapát a tengelyen.
Nézd meg hogy van e keringés , indítsd be lecsavart sapival egyenletes gázzal egyenletesen kell jönni a víznek.
Nekem ugyanezt csinálta, hidegen még nem volt gond, de ahogy bemelegedett a hűtővíz egyre jobban elforgott a lapát a tengelyen.


m_attila


penge0423
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz penge0423

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 11:19


Szerintem le van mert mikor megengedem a légtelenítő csavart csak víz jön kihűlt motornál jön egy kis levegő a vízszint viszont emelkedik akkor szoktam még rátölteni.
Csak a kemény cső idegesít nehogy hosszú távon szétnyomjon valamit igaz elvileg a kupaknak ki kell nyitnia 2báron az talán jó.
Köszi a választ kicserélem a pumpát meglátom mi lesz.



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. május 19. csütörtök, 22:09


Te báttya biztos, hogy szépen le van légtelenítve a rendszer? Akkor szoktak ilyen anomáliák lenni ha levegős. A vízpumpedlit kicserélheted, ha attól megnyugszol.
Nyomás alatt meg ne vedd le a kupakot, mert a kezedet is leégetheted... nekem a légtelenítő csavart lőtte el a fejem mellett még az m20b25.

Ha a betöltőnyílásnál nincs hab én kevés esélyt látok rá, hogy hengerfejes legyen.


penge0423 írta: Heló mindenkinek! Segítségre lenne szükségem
Van egy 96-os 316i-m






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 19. csütörtök, 22:15

penge0423
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz penge0423

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. május 19. csütörtök, 16:58


Heló mindenkinek! Segítségre lenne szükségem
Van egy 96-os 316i-m
Most volt cserélve termosztat majd hengerfej tömítés (mindegyik gyári) mert kinyomta a vizet. Túl keménynek találom mindkét vízcsövet, belehet nyomni de nem tudom mi a normális keménység ha megyek megállok leállítom a motort és leveszem a kupakot kinyomja a vizet gondolom a nyomás mit, ez normális így? Én hengerfej repedésre gyanakszom de nincs semmi más jele a kipufogó nem füstöl fehéren az olaj, víz nem fogy ha leengedem a vizet kicsit szivárványos a teteje azt mondták ne foglalkozzak vele ez normális erről mi a véleményetek?
A vízpumpát kivettük nem kopott nem töröttek a lapátok ha oda vissza mozgatom kicsit mozog a közepe és az ott levő tömítések megvannak kicsit repedezve nem tudom ez normális? (igaz még a gyári van benne az évjárata alapján)ha hozom a gázt tolja rendesen a vizet a kiegyenlítő tetején. A hűtőm teteje forró az alja hideg.
Ezek okozhatnak e túlnyomást?
Előre is köszi mindenkinek!!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. május 07. szombat, 23:19


stabil írta: Sziasztok.


Kellene kis segítség.. Le kellett vennem a tds hengerfejét mert mindig kinyomta a vízet.Nahh de viszont nincs gátrepedés de a tömítés cefet .De nem is ez a probléma.Amikor a moci fel lett újítva már 3 éve egy balfasz rakta össze és a vezérlés nem igazán sikerült neki mivel a szelep belevert a dugóba de csak épp hogy.Semmi hangja nem volt neki csak ha elérte a 3-3500 ott már volt valami fura kattogás de nem gondoltam volna hogy a szelep ver bele.A kérdés hogy tudnám le ellenőrizni hogy az adagoló jó helyen van e ?A vezérmű tengelyes beállítást értem de ezek után jó volna tudni hogy az adagoló is jó helyen van.Mert az adagolónak a kerekén van egy jel de mihez képest kell állnia??mihez nézzem??


Idősebb szakik fülre, a fiatalabbak géppel állítják, lehúzott előtöltés szabályozó mellett.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. május 08. vasárnap, 01:52

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2011. május 07. szombat, 18:16


Sziasztok.


Kellene kis segítség.. Le kellett vennem a tds hengerfejét mert mindig kinyomta a vízet.Nahh de viszont nincs gátrepedés de a tömítés cefet .De nem is ez a probléma.Amikor a moci fel lett újítva már 3 éve egy balfasz rakta össze és a vezérlés nem igazán sikerült neki mivel a szelep belevert a dugóba de csak épp hogy.Semmi hangja nem volt neki csak ha elérte a 3-3500 ott már volt valami fura kattogás de nem gondoltam volna hogy a szelep ver bele.A kérdés hogy tudnám le ellenőrizni hogy az adagoló jó helyen van e ?A vezérmű tengelyes beállítást értem de ezek után jó volna tudni hogy az adagoló is jó helyen van.Mert az adagolónak a kerekén van egy jel de mihez képest kell állnia??mihez nézzem??

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 16:17


kempelen írta:
zoltan írta:
lacaca írta:
zoltan írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: amit yellow írt azt nézd meg, de ezen kívül....
...hütőfolyadék jó e? Nincs e befagyva valahol, mondjuk tiszta víz miatt?


én ezt a lehetőséget azért nem írtam, mert 110 km alatt kiolvadt volna... legalábbis gondolom.



Bocs, inkább nekifutottam harmadszor is, mert nem teljesen tiszta ez így...


A hűtőfolyadék -40 fokig jó, és megfelelő mennyiség is van a rendszerben.
Ma megint mentem a kocsival. Ugyanaz a jelenség volt. Most digitálisan is kiírattam, hogy mennyi a hűtővíz hőmérséklete és 55-66 fok között ingázott a mutató, de feljebb nem ment.
Mit tudok én itthon megvizsgálni vagy mit tegyek?

Köszi



TERMOSZTÁT CSERE!



Amúgy egy termosztát mitől romlik el?
Ez kb mekkora összeg?


Erre nincs általános magyarázat. Elromlik és kész.

Millió oka lehet, de nem kilométer vagy évjáratfüggő.


2009.12.01-én 17800Ft, Bömbi bontótól gyári új. http://www.bmwbonto.com/1.htm