lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. október 18. kedd, 17:41


Cserélem a vízhűtő radiátort a kocsiban és a klíma hűtő is elég tré állapotban van.(málik róla a festék). Ha levenném róla a csövet és lefesteném akkor elmegy a gáz a rendszerből? Vagy majd ha kilyukad cserélem..( Az a baj akkor megint ki kell vennem a vízhűtőt is...)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2016. október 16. vasárnap, 23:46


YELLOW írta:
multifilter85 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
multifilter85 írta: Hali!Koszi a valaszt!Amugy nem lehet lassabb fokozatban szaritani a szelvedot,mert nekem csak maximumon megy!meg mit jelent az hogy egy karikaban van egy A ,meg egy ures karika?


Nem lehet, akkor maxon nyomja. Ha kell akkor az oldalsó befúvót is állítsd az oldalablak irányába, vagy egy kis időre engedd lejjebb az ablakot.
Az "A" betűs az automata belső keringetés. Az autó elején van egy "bűzérzékelő", és ha ez a funkció aktív, akkor ennek a jele alapján magától bekapcsolja a belső keringetést.


arról nem is beszélve, hogy a belső keringetéstől pont, hogy párásodni fog.


Koszi!Olvastam meg hogy ellenorizzem a klima lecspodo tartalyat vagy lehet nem ez a potos neve(de ahol a klima vize elfilyik),na azt hol kell megneznem,hogy nincs e eldugolva.


váltó felett van egy kis cső, nekem ilyen S alakban, lapított cső. elég macerás odaférni.
endoszkóp kamerával csak éppen tudtam benézni, valami dróttal kell esetleg óvatosan.
ha az autó alatt vagy, és előre nézel, amerre az autó, akkor jobb kéz felől kell támadni.


koszonom!!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 16. vasárnap, 05:17


multifilter85 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
multifilter85 írta: Hali!Koszi a valaszt!Amugy nem lehet lassabb fokozatban szaritani a szelvedot,mert nekem csak maximumon megy!meg mit jelent az hogy egy karikaban van egy A ,meg egy ures karika?


Nem lehet, akkor maxon nyomja. Ha kell akkor az oldalsó befúvót is állítsd az oldalablak irányába, vagy egy kis időre engedd lejjebb az ablakot.
Az "A" betűs az automata belső keringetés. Az autó elején van egy "bűzérzékelő", és ha ez a funkció aktív, akkor ennek a jele alapján magától bekapcsolja a belső keringetést.


arról nem is beszélve, hogy a belső keringetéstől pont, hogy párásodni fog.


Koszi!Olvastam meg hogy ellenorizzem a klima lecspodo tartalyat vagy lehet nem ez a potos neve(de ahol a klima vize elfilyik),na azt hol kell megneznem,hogy nincs e eldugolva.


váltó felett van egy kis cső, nekem ilyen S alakban, lapított cső. elég macerás odaférni.
endoszkóp kamerával csak éppen tudtam benézni, valami dróttal kell esetleg óvatosan.
ha az autó alatt vagy, és előre nézel, amerre az autó, akkor jobb kéz felől kell támadni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2016. október 15. szombat, 23:27


YELLOW írta:
Tano írta:
multifilter85 írta: Hali!Koszi a valaszt!Amugy nem lehet lassabb fokozatban szaritani a szelvedot,mert nekem csak maximumon megy!meg mit jelent az hogy egy karikaban van egy A ,meg egy ures karika?


Nem lehet, akkor maxon nyomja. Ha kell akkor az oldalsó befúvót is állítsd az oldalablak irányába, vagy egy kis időre engedd lejjebb az ablakot.
Az "A" betűs az automata belső keringetés. Az autó elején van egy "bűzérzékelő", és ha ez a funkció aktív, akkor ennek a jele alapján magától bekapcsolja a belső keringetést.


arról nem is beszélve, hogy a belső keringetéstől pont, hogy párásodni fog.


Koszi!Olvastam meg hogy ellenorizzem a klima lecspodo tartalyat vagy lehet nem ez a potos neve(de ahol a klima vize elfilyik),na azt hol kell megneznem,hogy nincs e eldugolva.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 15. szombat, 20:06


Tano írta:
multifilter85 írta: Hali!Koszi a valaszt!Amugy nem lehet lassabb fokozatban szaritani a szelvedot,mert nekem csak maximumon megy!meg mit jelent az hogy egy karikaban van egy A ,meg egy ures karika?


Nem lehet, akkor maxon nyomja. Ha kell akkor az oldalsó befúvót is állítsd az oldalablak irányába, vagy egy kis időre engedd lejjebb az ablakot.
Az "A" betűs az automata belső keringetés. Az autó elején van egy "bűzérzékelő", és ha ez a funkció aktív, akkor ennek a jele alapján magától bekapcsolja a belső keringetést.


arról nem is beszélve, hogy a belső keringetéstől pont, hogy párásodni fog.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. október 15. szombat, 19:32


multifilter85 írta: Hali!Koszi a valaszt!Amugy nem lehet lassabb fokozatban szaritani a szelvedot,mert nekem csak maximumon megy!meg mit jelent az hogy egy karikaban van egy A ,meg egy ures karika?


Nem lehet, akkor maxon nyomja. Ha kell akkor az oldalsó befúvót is állítsd az oldalablak irányába, vagy egy kis időre engedd lejjebb az ablakot.
Az "A" betűs az automata belső keringetés. Az autó elején van egy "bűzérzékelő", és ha ez a funkció aktív, akkor ennek a jele alapján magától bekapcsolja a belső keringetést.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2016. október 15. szombat, 14:31


rece65 írta:
multifilter85 írta: Sziasztok!Uj BMW-s vagyok es azt szeretnem kerdezni,hogy amikor az ablakom beparasodik akkor hogy tudom leszaritani ugy hogy nem maximumon mennyen a ventillator,mert nagyon zavar.valaszotokat koszonom!


Kapcsold be a klímát én is azt teszem ilyenkor!
Pár másodperc és lenyomja...

A szélvédőre írtam,az oldalsó ablakoknál nekem is gond szokott lenni a pára..





Hali!Koszi a valaszt!Amugy nem lehet lassabb fokozatban szaritani a szelvedot,mert nekem csak maximumon megy!meg mit jelent az hogy egy karikaban van egy A ,meg egy ures karika?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2016. október 15. szombat, 13:27


multifilter85 írta: Sziasztok!Uj BMW-s vagyok es azt szeretnem kerdezni,hogy amikor az ablakom beparasodik akkor hogy tudom leszaritani ugy hogy nem maximumon mennyen a ventillator,mert nagyon zavar.valaszotokat koszonom!


Kapcsold be a klímát én is azt teszem ilyenkor!
Pár másodperc és lenyomja...

A szélvédőre írtam,az oldalsó ablakoknál nekem is gond szokott lenni a pára..





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. október 15. szombat, 13:29

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2016. október 15. szombat, 13:13


Sziasztok!Uj BMW-s vagyok es azt szeretnem kerdezni,hogy amikor az ablakom beparasodik akkor hogy tudom leszaritani ugy hogy nem maximumon mennyen a ventillator,mert nagyon zavar.valaszotokat koszonom!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz Gergo08

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. szeptember 26. hétfő, 20:29


Sziasztok,lenne egy kerdesem,ha beulok az autob es elinditom siman a ventilatort klima nelkul,akar hidegen van,akar melegen eloszor beparasodik belul az ablakom...es ez mindig igy van,ha hideg levegot fujok ra akkor nincs baj.Mi lehet az oka,valami szurot kellene csereljek netan? :


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Micka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. szeptember 14. szerda, 08:41


YELLOW írta:
Micka írta: üdv, hátha van tanácsotok a következő jelenségre:
(e46,2000) klíma működik, de kb adott időközönként kikapcsol, illetve nem fúj a ventilátor semmit, se meleget se hideget, maga szellőző hidegnek tűnik, de nincs levegőáramlás, sem automata sem kézi vezérlésű módban sem, ha felemelem maxra a ventilátor sebességét újra minden jó lesz, majd visszaveszem és egy ideig minden rendben, aztán kb 20 km múlva megint megáll a levegőáramlás
ha nem megy a klíma nem veszek észre ilyen levegő kimaradást
akkor is csinálja ha olyan alacsony hőmérsékletet kérek amit nem érhet el
ötlet?


a probléma a venti előtét ellenállásával van, azt kell cserélni. az otrombát a sűrűre. ne vegyél bontott, mert lutri. újban pedig Hella-t érdemes.

köszi a választ, majd megpróbálom



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. augusztus 26. péntek, 12:40


Micka írta: üdv, hátha van tanácsotok a következő jelenségre:
(e46,2000) klíma működik, de kb adott időközönként kikapcsol, illetve nem fúj a ventilátor semmit, se meleget se hideget, maga szellőző hidegnek tűnik, de nincs levegőáramlás, sem automata sem kézi vezérlésű módban sem, ha felemelem maxra a ventilátor sebességét újra minden jó lesz, majd visszaveszem és egy ideig minden rendben, aztán kb 20 km múlva megint megáll a levegőáramlás
ha nem megy a klíma nem veszek észre ilyen levegő kimaradást
akkor is csinálja ha olyan alacsony hőmérsékletet kérek amit nem érhet el
ötlet?


a probléma a venti előtét ellenállásával van, azt kell cserélni. az otrombát a sűrűre. ne vegyél bontott, mert lutri. újban pedig Hella-t érdemes.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Micka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. augusztus 26. péntek, 12:34


üdv, hátha van tanácsotok a következő jelenségre:
(e46,2000) klíma működik, de kb adott időközönként kikapcsol, illetve nem fúj a ventilátor semmit, se meleget se hideget, maga szellőző hidegnek tűnik, de nincs levegőáramlás, sem automata sem kézi vezérlésű módban sem, ha felemelem maxra a ventilátor sebességét újra minden jó lesz, majd visszaveszem és egy ideig minden rendben, aztán kb 20 km múlva megint megáll a levegőáramlás
ha nem megy a klíma nem veszek észre ilyen levegő kimaradást
akkor is csinálja ha olyan alacsony hőmérsékletet kérek amit nem érhet el
ötlet?

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2016. augusztus 26. péntek, 11:37


Bitu79 írta:
Macska írta:
flenfer írta:
Bitu79 írta:
flenfer írta:
duc írta:
flenfer írta:
duc írta:
flenfer írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Pár napja megjött a hangja a klímámnak, erős morgó hang. Csapágyas a kompresszorom?
Néha olyat is csinál, hogy ha be van kapcsolva, elindul szépen megy, hűt is rendesen, majd leáll. Kb.5 másodperc múlva ismét elindul, és 5 mp. múlva megint leáll. Előfordult, hogy az alapjárat felment 1200 as fordulatra, elkezdett hullámozni alacsonyabb fordulatig, majd visszaállt a rendes fordulatra.Mi lehet a gond? Segítséget előre is megköszönöm.


Meg van a gond. Kevés a gáz. (amatőr kérdés)


+1, ugyanez volt az enyémnél is. Annyi különbséggel, hogy csak a klíma bekapcsolásakor hallottam a morgó hangot 5-10 mp-ig, utána jól működött.



Mégsem a gáz kevés. A klímahűtő ventilátor gondolta meg magát. Biztosítékok jók.


Nálam a rátöltés megoldotta, azóta csendben dolgozik a cucc, nincs morajló hang a klíma indításánál.

Na, most van a gond. A hűtőventilátor is jó. Hány ventilátor van a hűtőnél? Nekem egy.
Miért csinálja, hogy egy pár másodpecig megy a klíma, utána leáll egy pár másodpercre, majd megint elindul?


Kössétek rá gépre.A gyári diaggal lehet vezérelni a ventillátort is.Ha az a rossz,akkor úgy észrevenni.


Eddig csak a hibakódokat olvastattam ki, de erre semmi hibát nem hoz.
Ha valakinek van esetleg egy felesleges ventije, érdekelne.


Nekem klima vetilátor ellenállás adta meg magát nem mindig inditota ventilátor és akkor volt ez a ki be kapcsolás jelenség!!


Itt a videó,amiben megmutatják,hogy kell ventit tesztelni gyári diaggal:

https://www.youtube.com/watch?v=k1OUuyf41O0

Ha ez sikerül,akkor nem lehet ventillátor,illetve annak ellenállásának a hibája sem.

Meg van a hiba. A ventillátor, pontosabban az azt vezérlő elektronika van kipurcanva.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. augusztus 25. csütörtök, 20:50


https://www.youtube.com/watch?v=oCFDHlVkqss

Itt egy olyan videó,amiben meg is mutatják,hogy melyik menüpontba kell menni konkrétan INPA-ban!!!