- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 318i
- Évjárat: 1998
Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 20:00
Nálam is eljött az idő, világít a légzsák visszajelző, űlésfűtés megy ...
olvasgatom a fórumot mit is tegyek ...
Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 20:00
Elküldve: 2013. november 12. kedd, 17:25
Tano írta:zoli900 írta: A figyelést hogyan lehet,melyik programmal kikapcsolni?...
NCS-sel ki tudod kapcsolni. Az ülés alatt nem kell széthúzni az egész csatlakozást, elég csak a foglaltságjelzőét kihúzni a csatlakozóban.
Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 23:00
zoli900 írta: A figyelést hogyan lehet,melyik programmal kikapcsolni?...
Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 22:01
YELLOW írta:zoli900 írta: Sziasztok!
Nekem is már régebb óta előjött a légzsák visszajelző,ki is olvastam INPA-val,pontosan már nem emlékszem,de valami olyat írt ki,hogy seat.... Vagyis az ülés foglaltság jelzőre utalt gondolom,mivel az autó Taxiként üzemel,ezért csak egy ellenállást rakok bele,úgy is pár hét után tönkremenne a háló.....
Kérdésem az,hogy a légzsák 100%,hogy kinyílik mindkét oldalon és hogy kinek mi a véleménye erről a dologról.
igen az az ülésfoglaltság jelző lesz. de én inkább kikapcsoltatnám az ülésfoglaltság figyelést, plussz csati lehúz (kivéve ha elektromos az ülés, vagy van ülésfűtés), aztán hibatörlés. akkor van gáz, ha múszakin benéznek az ülés alá, de olyat még nem láttam. amúgy egy dióda és egy vagy két ellenállás kell, ami még kevesebből meg van.
Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 21:54
zoli900 írta: Sziasztok!
Nekem is már régebb óta előjött a légzsák visszajelző,ki is olvastam INPA-val,pontosan már nem emlékszem,de valami olyat írt ki,hogy seat.... Vagyis az ülés foglaltság jelzőre utalt gondolom,mivel az autó Taxiként üzemel,ezért csak egy ellenállást rakok bele,úgy is pár hét után tönkremenne a háló.....
Kérdésem az,hogy a légzsák 100%,hogy kinyílik mindkét oldalon és hogy kinek mi a véleménye erről a dologról.
Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 21:48
Elküldve: 2013. május 19. vasárnap, 12:00
dpiller írta: No az enyémet tegnap megcsinálták a Rack autóban Budaörsön. Tegyük hozzá, hogy úgy vittem oda, hogy mondtam, hogy hol a hiba - igy nem cserélték ki a fél kocsit. Egy forrasztás volt, egy hibatörtlés, meg megemlítettem, hogy nézzék már meg a bal hátsó kereket, mert lehet, hogy utána kéne húzni. No erre 12000-es számla, ebbõl 2500 Ft a kerék megnézése. ööööööö.....ellenben a légzsák lámpa ok már.
Más. a jobb indexem tovább tesztel, anno ezt már feldobtam. Az ottani srác szerint a jobb hátsó részen valami elkorrodált. Végignéztem, és rozsdának semmi nyoma. Ötlet? A dolog véletlenszerüen jelentkezik....
Más. A váltózsákot is kicseréltem, nagyon szép lett, fotót teszek majd fel, de a kézifék karját hogy kell leszedni? Szintén csak erõbõl?
Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 22:17
Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 21:12
Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 20:10
jons írta: Volt két hibám a légzsákrendszerben:
vezetőoldali és utasoldali légzsákhiba (az INPA nem részletezte túlzottan)
kitöröltem mind a kettőt, majd visszajött a vezetőoldali hiba, miután a kocsival gurultam egy pár métert.
Ez is ülésfoglaltságjelző probléma?
Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 18:48
jons írta: Volt két hibám a légzsákrendszerben:
vezetőoldali és utasoldali légzsákhiba (az INPA nem részletezte túlzottan)
kitöröltem mind a kettőt, majd visszajött a vezetőoldali hiba, miután a kocsival gurultam egy pár métert.
Ez is ülésfoglaltságjelző probléma?
Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 18:04
Elküldve: 2011. augusztus 25. csütörtök, 09:15
tarkanyif írta: mi történt a témában? Semmi hozzászólás?
A két ellenállás hány w-os legyen?
Elküldve: 2011. augusztus 25. csütörtök, 08:44
Elküldve: 2011. május 05. csütörtök, 20:01
hil írta:Bero írta:
Szerinted vagy biztos? Mindkét irányba kipróbáltam,nem volt jó. A helyét csak nem rontottam el,mert ami az ülésből kijön kábel, (kék-fehér) annak a helyére kötöttem rá a kis fekete dobozba! A hiba pedig biztos,hogy az ülésérzékelő,mert a gép is ezt írta ki. Nem jövök rá a rejtélyre,de megpróbálom még kiütni a hibakódot és meglátjuk
Mivel az ülésfoglaltság jelző hiba az egyetlen légzsák hibakód, ami magától törlődik, ezért azt nem kell törölni, tehát ha a hiba (foglaltság jelző szakadás) már nem áll fenn, akkor magától elmúlik a hibajelző világítása, de a tárolóban megmarad, de azt csak diaggal látod.