
Elküldve: 2016. április 03. vasárnap, 21:28
YELLOW írta:ArkyCsaba írta:Trym84 írta: Sziasztok
Most regisztráltam az oldalra, ugyanis tanácsot szeretnék kérni egy fontos dologgal kapcsolatban: Kinéztem a hasznaltauto.hu-n egy pofás kis 320-as BMW-t. Bevallom, gyerekkori álmomat szeretném valóra váltani ezzel a BMW-vel!![]()
Szóval őt szemeltem ki. Mi a véleményetek róla? Megéri az árát?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9930492
Igazából csak átlagos használatra venném, semmi rally, semmi tuning, csak ide-oda kocsikázni.
Ja és lenne még pár kérdésem:
1. Ha megéri az árát, akkor mit érdemes megvizsgálni rajta a vásárláskor?
2. Ennek a típusnak vannak szériahibái? Ha igen, mik ezek?
3. Az a 225.000 km nem sok egy kicsit?
4. Ha ne adj Isten megveszem, és meghibésodik valami rajta, sokkal drágább hozzá az alkatrész, mint egy átlagos kocsinál? pl: Egy 206-os Peugeothoz képest...
5. Mennyit kell egy évben költeni egy BMW-re sacc/kb? Úgy körülbelül...
Lehet hülye kérdések, de hiába van 12 éve jogsim, nem igazán vezettem még BMW-t, így annyira nem is értek annyira még hozzá. Még...
Remélem kapok választ mindegyik feltett kérdésemre!
Köszi előre is!
Szia.
Teljesen normális kérdéseid vannak,természetes,hogy tartasz az ilyenektől mégiscsak prémium márka.
Szerintem:
1. hogy az árát megéri-e az a kocsi állapotától függ,
2. ebben nem tudok segíteni, nekem 318-asom van, bár a légtömegmérőt elég sok mindenkitől hallottam már,csipegetik az olajat(ez több minden lehet, tömítések, apróbb dolgok),
vízelvezetése itt-ott nem az igazi.
3. ez relatív: hogy volt használva, más a sok pályázás illetve a sok város,az jobban eszi a dolgokat,na meg kérdés hogy mennyire jártak vele "sportosan". Alapvetően egy 17 éves kocsihoz mérten nem sok, ha az évi 30.000 körüli átlagot nézed
4.azt mondanám,hogy az átlagos alkatrészek nem drágábbak, de van amit horror áron adnak, igaz sok mindent már meg tudsz venni bontóban is
5. Ez megint relatív,tőled függ,ha nincs vele gubanc mondjuk 10.000-ként olajcsere,mondjuk 20.000-ként fékbetétek ez nem egy nagy költség
A tanácsom,ne zúgj bele rögtön az elsőbe, inkább nézz meg többet is,az a biztos.Ha mellé nyúlsz csak nyűglődni fogsz vele és ráfogod majd a márkára.Szerintem ennyi pénzért különbet is kapsz itthon (gyanús a fekete tükörburkolat, a hiányzó lenyíló ajtó a világításkapcsoló alatt,itt-ott látszódik a kor a kéderen ehhez képest a kormány szinte új).De ez az én véleményem
Remélem tudtam segíteni és nemsokára BMW tulajként üdvözölhetünk!
A legjobbakat: Csaba
ez nem az M54-es blokk, ez annyira nem eszi az olajat, viszont üzemanyagot annyit, mint egy 25i
egy 100ezerrel simán több benne a km. miért fadelift-es lámpa van hátul? magyarázni biztos megfogja még ha törve volt akkor is, hogy csak újítani akart....
20ezer km-ként fékbetét csere???ha folyamatosan befog, akkor lehet
nekem kb 40ezerrel ezelőtt volt cserélve, alig hiányzik belőle... pedig városozok inkább, bár szeretem a motorféket használni.
ennyi pénzért meg csodát nem kell várni, és biztos pár 100ezret még költeni kell rá.
az árak nem vészesek alkatrész ügyileg, csak pl futóműben jóval több minden kell, mint más egyszerűbb autókba.
apropó futómű, hátul hajlamos kiszakadni.
Yellow elöl meg oldalt is feher az index,gondolom ez volt a cel ezert van benne mäs hätso lämpa.
Csaba ott nem az ajto hiänyzik,hanem az egesz kicsi kesztyütarto.