autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz hobo28

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. január 30. hétfő, 19:50


Sziasztok.segitséget szeretnék kérni.
Adott egy 2007 bmw e87(118d)
Alkalmanként lenullázza a pontos időt,a napi km állást,átlagfogyasztást stb.a dátumot nem váltja át.
A ventilátort teljes fokozaton alkalmanként nem működik.Felteszem teljesre és allig fujja a levegőt,de neha meg jó.(Digitális kétzonás)
Ha valaki tud segíten hogy mi lehet az ok,az legyenszíves segítsen.előre is köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2017. január 30. hétfő, 19:26


kriszitanszabo írta:
YELLOW írta:
kriszitanszabo írta:
YELLOW írta:
kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.


Igen volt diagnosztika es állandóan vagy jeladó hibát irt ki,
Vagy gyújtás. De ott mar minden ki lett cserélve kb 1 hónapja
Meg a feklampa kapcsolót kiírja, az mar ki lett cserélve de ugyanúgy állandóan világít!
Az önindítót nem írta ki a hibának, teker de nem indul
Ahova vittem eddig ott mar nem igazán tudnak mit csinálni vele
Megy pár napig aztan este leállítom es nem indul reggel


na jó de milyen jeladót ír ki? nem univerzális diaggal kellene kiolvasni és "törölni" a hibát.
a gyújtás hibát írhatja jeladó hiba miatt is. rendes normális diag kell.
ha pedig olcsó jeladó lett beletéve, akkor az simán lehet rossz.
amikor nem indul be, csak önindító teker, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? mert ha nem, akkor főtengely jeladó lesz rossz. vagy annak csatlakozója.

szerk.: pest tele van BMW szerelőkkel, itt a Szerviz értékelések menüpont alatt is találni egy csomót, osztályozva. lehet drágábbak, mint bármely sarki uni, de néha az olcsóbb lehet több. főleg ha a fél autót kicseréltetik, mert nem tudják a hibát megállapítani, csak találgatnak.

Köszönöm a segítséget utánna nézek itt a fórumon szerelőnek
A fordulatszámmérő meg se mozdul mikor indítok csak az önindító teker


akkor az baj. főtengely jeladó a rossz. és avlószínű mindvégig az volt a rossz. csak hol jó, hol nem. szokása az is, hogy menet közben leáll, amikor kinyomod a kuplongot pl.
sajnops a vez. tengely jeladóval könnyű összekeverni, mert az egyik camshaft, a másik pedig crankshaft sensor.
szóval normális márkát kell venni, azzal nem lesz gond 98%-ban.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz kriszitanszabo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. január 30. hétfő, 19:22


YELLOW írta:
kriszitanszabo írta:
YELLOW írta:
kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.


Igen volt diagnosztika es állandóan vagy jeladó hibát irt ki,
Vagy gyújtás. De ott mar minden ki lett cserélve kb 1 hónapja
Meg a feklampa kapcsolót kiírja, az mar ki lett cserélve de ugyanúgy állandóan világít!
Az önindítót nem írta ki a hibának, teker de nem indul
Ahova vittem eddig ott mar nem igazán tudnak mit csinálni vele
Megy pár napig aztan este leállítom es nem indul reggel


na jó de milyen jeladót ír ki? nem univerzális diaggal kellene kiolvasni és "törölni" a hibát.
a gyújtás hibát írhatja jeladó hiba miatt is. rendes normális diag kell.
ha pedig olcsó jeladó lett beletéve, akkor az simán lehet rossz.
amikor nem indul be, csak önindító teker, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? mert ha nem, akkor főtengely jeladó lesz rossz. vagy annak csatlakozója.

szerk.: pest tele van BMW szerelőkkel, itt a Szerviz értékelések menüpont alatt is találni egy csomót, osztályozva. lehet drágábbak, mint bármely sarki uni, de néha az olcsóbb lehet több. főleg ha a fél autót kicseréltetik, mert nem tudják a hibát megállapítani, csak találgatnak.

Köszönöm a segítséget utánna nézek itt a fórumon szerelőnek
A fordulatszámmérő meg se mozdul mikor indítok csak az önindító teker



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2017. január 30. hétfő, 18:02


kriszitanszabo írta:
YELLOW írta:
kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.


Igen volt diagnosztika es állandóan vagy jeladó hibát irt ki,
Vagy gyújtás. De ott mar minden ki lett cserélve kb 1 hónapja
Meg a feklampa kapcsolót kiírja, az mar ki lett cserélve de ugyanúgy állandóan világít!
Az önindítót nem írta ki a hibának, teker de nem indul
Ahova vittem eddig ott mar nem igazán tudnak mit csinálni vele
Megy pár napig aztan este leállítom es nem indul reggel


na jó de milyen jeladót ír ki? nem univerzális diaggal kellene kiolvasni és "törölni" a hibát.
a gyújtás hibát írhatja jeladó hiba miatt is. rendes normális diag kell.
ha pedig olcsó jeladó lett beletéve, akkor az simán lehet rossz.
amikor nem indul be, csak önindító teker, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? mert ha nem, akkor főtengely jeladó lesz rossz. vagy annak csatlakozója.

szerk.: pest tele van BMW szerelőkkel, itt a Szerviz értékelések menüpont alatt is találni egy csomót, osztályozva. lehet drágábbak, mint bármely sarki uni, de néha az olcsóbb lehet több. főleg ha a fél autót kicseréltetik, mert nem tudják a hibát megállapítani, csak találgatnak.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 30. hétfő, 19:02

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2017. január 30. hétfő, 16:47


mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Olyan problemam adodott a kocsival hogy olyan hangja van mint egybdieselesnek, az ereje meg mintha megszunne ha megyek vele.
A hiba elott en csinaltam hulyeseget mert a fure kivittuk megforgatni es 5-10percig tartott igaz tiltasig. Nem hideg motorral forgattuk!

Jelenleg szerelonel van es talalgat. egyenlore a vezermulanc vizpumpa fotengelyfogaskerek lesz cserelve de sztem ez szelephang.
Igaz szandekomba allt cserelni ezeket, de csak tavasszal.

Valaki tudna valami konkretabbat mondani, mert mar lassan 2.5 hete nala van...

Delutan toltok fel rola videot is.

elore is koszonom a valaszokat!


nem lehet, hogy egy henger nem megy? (bár ha erre nem jött rá a szerelő, akkor gyorsan hozd el onnan)


Sikerult feltolteni egy rovid videot.

https://www.youtube.com/watch?v=kWMwaHej1RI


úgy tűnik megy minden henger.
de hidrotőke nem hiszem, hogy okozna olyat, hogy nem pörög, és erőtlen. ahhoz nagyon hidrotőkének rossznak kellene lenni, esetleg úgy tudom elképzelni. de az egy felpörgetéstől nem áll be.
viszont először diag. vagy levenném a szelepfedelet megnézni a vezérműtengely bütykeit. mert az lehet hogy hogy nem kapott kenést és a magas fordulaton kidarált volna belőle. nem hiszem, hogy ez lenne, de el tudom képzelni. vagy laza volt a lánc (ami nem jellemző erre a típusra) és mondjuk ugrott egyet.
nem tudom amúgy. pedig többször meghallgattam.



Koszi a velemenyt, amint lesz info irok! koszi megegyszer!



Sziasztok!

megszuletett a vegeredmeny. allitolag repedt vagy torott a dugattyu szoknya,az olaj tekno tele volt femreszelekkel.

Ket dolog johet szoba. vagy egy masik motor vagy kotlok ra. Mennyibe van egy bontott motor vagy erdemesebb erre kolteni?

Tanacstalan vagyok...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz kriszitanszabo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. január 30. hétfő, 15:37


YELLOW írta:
kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.


Igen volt diagnosztika es állandóan vagy jeladó hibát irt ki,
Vagy gyújtás. De ott mar minden ki lett cserélve kb 1 hónapja
Meg a feklampa kapcsolót kiírja, az mar ki lett cserélve de ugyanúgy állandóan világít!
Az önindítót nem írta ki a hibának, teker de nem indul
Ahova vittem eddig ott mar nem igazán tudnak mit csinálni vele
Megy pár napig aztan este leállítom es nem indul reggel

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2017. január 30. hétfő, 14:14


kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz kriszitanszabo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. január 30. hétfő, 14:08


Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. január 30. hétfő, 14:10

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. január 25. szerda, 20:44


Pitykoo írta: Hali.
Csak, hogy fojtassam a hibalistát!
Adaptation törlés óta a hűtőventilátorom egyhuzonba megyen.
Mi lehet az oka!? Előre is köszi.


Amm.... itt a 4-s hőgomba vezérli a hűtőventilátort?! Vagy nincs köze hozzá?!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=17_0215

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. január 25. szerda, 16:39


Hali.
Csak, hogy fojtassam a hibalistát!
Adaptation törlés óta a hűtőventilátorom egyhuzonba megyen.
Mi lehet az oka!? Előre is köszi.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. január 21. szombat, 21:28


katonaza írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki találkozott már olyannal, hogy egyszer csak az olajbeöntő sapkát levéve nagyon nagy vákuum keletkezett a motorban?! Szinte erővel lehet levenni és rendesen úgy szív mint a porszívó?! Mi okozhatja ezt?
Előre is köszönöm!


kartergáz szűrő


A külső olajlecsapató vagy van benne még máshol is valamilyen?!


Erre gondolsz Pitykoo?
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2194
Érdemes végignézni, sokszor néhány perces keresgélés nyomán meg lehet találni benne a választ.
A linkben a hónapot igazítsd a tiédhez.


Arra gondoltam mert az tudtam csak, hogy azon kívül van e még máshol valami.
Mert már találkoztam olyan kocsival ahol szelepfedélbe és karterban is volt ilyen hálós szűrő.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. január 21. szombat, 20:57


YELLOW írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Tegnap mentem közel 600 km-t. Ma rátettem az ELM327-emet és egy 50 km-t online naplózva autóztam, és beugrott a P0012 (Erőátvitel "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)) hibakód. Mi okozhatja, mennyire súlyos a helyzet és mi a megoldás (lehet-e kapcsolatban a már régebben is említett menetközbeni megtorpanással)?
Köszönöm előre is.


nem veled beszéltük korábban a vanos témát?
lehet valóban rossz az egyik (szívóoldali) Vanos-ban a szelep. de ugyanúgy okozhatja a Valvetronic pozíció beállítási gond.


Szia!
Nem velem beszélted! Nézem a szelep árakat, az új is elviselhető. A pozíció hibát mi okozhatja?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 21. szombat, 20:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2017. január 21. szombat, 18:20


borbelyi írta: Sziasztok!

Tegnap mentem közel 600 km-t. Ma rátettem az ELM327-emet és egy 50 km-t online naplózva autóztam, és beugrott a P0012 (Erőátvitel "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)) hibakód. Mi okozhatja, mennyire súlyos a helyzet és mi a megoldás (lehet-e kapcsolatban a már régebben is említett menetközbeni megtorpanással)?
Köszönöm előre is.


nem veled beszéltük korábban a vanos témát?
lehet valóban rossz az egyik (szívóoldali) Vanos-ban a szelep. de ugyanúgy okozhatja a Valvetronic pozíció beállítási gond.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. január 21. szombat, 16:50


Sziasztok!

Tegnap mentem közel 600 km-t. Ma rátettem az ELM327-emet és egy 50 km-t online naplózva autóztam, és beugrott a P0012 (Erőátvitel "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)) hibakód. Mi okozhatja, mennyire súlyos a helyzet és mi a megoldás (lehet-e kapcsolatban a már régebben is említett menetközbeni megtorpanással)?
Köszönöm előre is.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 21. szombat, 16:51

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2017. január 19. csütörtök, 22:30


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki találkozott már olyannal, hogy egyszer csak az olajbeöntő sapkát levéve nagyon nagy vákuum keletkezett a motorban?! Szinte erővel lehet levenni és rendesen úgy szív mint a porszívó?! Mi okozhatja ezt?
Előre is köszönöm!


kartergáz szűrő


A külső olajlecsapató vagy van benne még máshol is valamilyen?!


Erre gondolsz Pitykoo?
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2194
Érdemes végignézni, sokszor néhány perces keresgélés nyomán meg lehet találni benne a választ.
A linkben a hónapot igazítsd a tiédhez.