Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2017. szeptember 16. szombat, 13:26


YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.


pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:


Nekem is ugyan ez a tipus.
Kérdés .
Szerettem volna most megnézni a tankba az üzemanyag szintet a műszerfalon.
De sajna nem lehet csak az 1 es 2es menüpontok vanak utána mindegyikről kidobál.enek tudod az okát???
Pedig yellow végignézte az e46 titkos műszerfalteszt videódat


hát pedig abban szerintem jól elmondtam. az 1-es 2-es bejön anélkül is. a többihez előbb a 19-esbe kell ellépkedni, majd amikor a lock_off világít akkor kell újra rányomni. onnantól kezdve be tudsz menni mindegyikbe. csak ne vedd le a gyújtást, mert akkor újra lock_off-olni kell.

A videóid szuperek
Most néztem bal oldal 10.1 liter jobb 6.8 tized liter

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. szeptember 16. szombat, 12:58


Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.


pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:


Nekem is ugyan ez a tipus.
Kérdés .
Szerettem volna most megnézni a tankba az üzemanyag szintet a műszerfalon.
De sajna nem lehet csak az 1 es 2es menüpontok vanak utána mindegyikről kidobál.enek tudod az okát???
Pedig yellow végignézte az e46 titkos műszerfalteszt videódat


hát pedig abban szerintem jól elmondtam. az 1-es 2-es bejön anélkül is. a többihez előbb a 19-esbe kell ellépkedni, majd amikor a lock_off világít akkor kell újra rányomni. onnantól kezdve be tudsz menni mindegyikbe. csak ne vedd le a gyújtást, mert akkor újra lock_off-olni kell.

Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2017. szeptember 16. szombat, 12:38


YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.


pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:


Nekem is ugyan ez a tipus.
Kérdés .
Szerettem volna most megnézni a tankba az üzemanyag szintet a műszerfalon.
De sajna nem lehet csak az 1 es 2es menüpontok vanak utána mindegyikről kidobál.enek tudod az okát???
Pedig yellow végignézte az e46 titkos műszerfalteszt videódat





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. szeptember 16. szombat, 12:44

Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2017. szeptember 16. szombat, 11:53


YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.


pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:


Nekem is ugyan ez a tipus.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. szeptember 16. szombat, 11:16


Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.


pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:


Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2017. szeptember 16. szombat, 10:50


YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. szeptember 16. szombat, 09:16


Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. szeptember 16. szombat, 06:42


Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


Nem tudom te hol vetted 18ezerért az üzemanyagszűrőt, de bárdinál készülök épp megvenni és nem egész 5e Ft a BOSCH.
A legdrágább a MANN, de azon kívül mindet 10 alatt kapod még teljes áron is



Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2017. szeptember 16. szombat, 05:13


Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. szeptember 15. péntek, 20:34


Zolika11111 írta:
Tano írta:
Zolika11111 írta: Sós e46 2.2 benzim.
Ojan gondom van hogy az üzemanyag tank két félböl van.
A müszer fal szerint még 117 km met lehet megteni a benzin mennyiségel.
Nem pumpálja át a benzint a másik oldalba.
Levettem a tank fedeleit és ahol a szivatyú van üres a másik felibe még vagy 8 10 liter van.


A szervízmenüben meg tudod nézni hogy mennyi nafta van egy-egy oldalon a tankban. Ha nem folyik át, akkor eldugulhatott a cső ami átvezeti (jet pump).


Szia .
Üzemanyag szűrőre megy egy vákum cső.ezen keresztül pumpálja át a másik oldalba.cseréltem szürőt is.semi baja nem volt elötte csak kicseréltem mert nem tudtam mikor volt elötte.
Fél év mulva jött a hiba.
Régi szürő kimos és vissza szrel.
Jó is lett , edig .


ha már itt elkezdted a hibát, nem kell másik helyre betenni.
én nem zárnám ki a pumpa hibát.
kíváncsi lennék főként hogyan használtad az autód. mindig keveset tankolva, kevés üzemanyaggal?
a régi szűrő már valószínű nem szűr, ezért lett jó vele. az új szűrő meg új és azon nem bírja a pumpa átnyomni az anyagot, max több üzemanyaggal a tankban esetén.
nyeregtankos megoldásnál nem célszerű negyed alá menni üzemanyagban. ha villan a sárga lámpa, akkor pedig célszerű nem nyomni neki mint a töketlen. az AC hamar elhalálozik, elgyengül ebben az esetben.

Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2017. szeptember 15. péntek, 06:32


Tano írta:
Zolika11111 írta: Sós e46 2.2 benzim.
Ojan gondom van hogy az üzemanyag tank két félböl van.
A müszer fal szerint még 117 km met lehet megteni a benzin mennyiségel.
Nem pumpálja át a benzint a másik oldalba.
Levettem a tank fedeleit és ahol a szivatyú van üres a másik felibe még vagy 8 10 liter van.


A szervízmenüben meg tudod nézni hogy mennyi nafta van egy-egy oldalon a tankban. Ha nem folyik át, akkor eldugulhatott a cső ami átvezeti (jet pump).


Szia .
Üzemanyag szűrőre megy egy vákum cső.ezen keresztül pumpálja át a másik oldalba.cseréltem szürőt is.semi baja nem volt elötte csak kicseréltem mert nem tudtam mikor volt elötte.
Fél év mulva jött a hiba.
Régi szürő kimos és vissza szrel.
Jó is lett , edig .

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. szeptember 14. csütörtök, 23:36


Zolika11111 írta: Sós e46 2.2 benzim.
Ojan gondom van hogy az üzemanyag tank két félböl van.
A müszer fal szerint még 117 km met lehet megteni a benzin mennyiségel.
Nem pumpálja át a benzint a másik oldalba.
Levettem a tank fedeleit és ahol a szivatyú van üres a másik felibe még vagy 8 10 liter van.


A szervízmenüben meg tudod nézni hogy mennyi nafta van egy-egy oldalon a tankban. Ha nem folyik át, akkor eldugulhatott a cső ami átvezeti (jet pump).

Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2017. szeptember 14. csütörtök, 08:15


Sós e46 2.2 benzim.
Ojan gondom van hogy az üzemanyag tank két félböl van.
A müszer fal szerint még 117 km met lehet megteni a benzin mennyiségel.
Nem pumpálja át a benzint a másik oldalba.
Levettem a tank fedeleit és ahol a szivatyú van üres a másik felibe még vagy 8 10 liter van.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz Gawine

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. szeptember 13. szerda, 07:36


BarG írta:
Gawine írta:
YELLOW írta:
Gawine írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Volna egy 99-es manual e39 530d-m, ami olyat produkál, hogy padlógáznál kb 4 ezres fordulatnál leáll a motor, de utána beindítom és megyek tovább. Olyan mintha nagy terhelésnél elfogyna az üzemanyag. Valamint úgy viselkedik, legfőképpen 1-2-3 fokozatban érezni nagyon, hogy nyomom a gázt és csak a nagy turbó hangot hallom, de nem sok teljesítményt nyújt cserébe... Diag töltőnyomás szabályzást, tápszivattyú és légnyelés mérő hibát hoz amikor leáll a motor. A szerelőm szerint a rail pumpa a végét járja és azt kéne cserélni. De mivel az nem valami olcsó, gondoltam rákérdezek itt, hátha volt már valakinek hasonló tünete amit sikerült megoldania? Előre is köszönöm!


a kérdés, hogy a leállás amikor bekövetkezik, az mekkora üzemanyag mennyiség esetén fordul elő? teli tankkal is csinálja? ha csak fél alatt, esetleg negyed alatt csinálja, gyanítható lehet, hogy a pumpa haldoklik.
hogy 1-2-3-ban padlónál nincs gyorsulás, csak a fordulat szökik, az lehet kopott kuplung, megcsúszik. ezt lehet látni, mert a sebességmérő és a fordulatmérő nem mozog szinkronban. legjobban 5. fokozatban érdemes figyelni. 50-nél lepadlózod és figyeled, ha valahol kicsit jobban megszalad a fordulat, de a sebesség nem úgy változik, akkor csúszik a kuplung.


A leállást csinálja fél, háromnegyed és teli tankkal is. Eddig nagyritkán kétszer fordult elő, hogy szépen autózva 80km/h -nál is leállt a motor. De lepadlózva 4000-res fordulat körül mindig leáll. Az üzemanyag nyomást szabályzó szelep valamint a hátsó ülés alatti szivattyú lett cserélve mostanában. Eddig a kuplung meg sem fordult a fejünkben, mert jó helyen fog és nem rángat felengedéskor sem. Kettős tömegűt hallom, hogy kicsit már kezd zakatolni de ennyi. Egyébkén tényleg csak a fordulat szökik az egekbe néha, de van amikor meg jól húz. Ilyen össze vissza az egész... egyszer 4-be 80-nál megindul mint a bolond, néha meg épphogy csak megyeget. Alacsonyabb tartományokban
talán olyan, mintha 3000 környékén indulna meg nagyon, az alatt nem sok minden történik. Kipróbálom amit írtál, hogy 50-nél lepadlózva figyelem a dolgokat, de ha a kuplung kopott és csúszik, akkor mindig csúsznia kéne nem csak néha nem? Köszi szépen az eddigi választ.



Turbó túltölt? Vészprogram. Menet közbeni élőadat olvasás kellene.


Én is gyanakszom rá, hogy valaki eltekergette és túl van töltve. Ilyen üssük vágjuk kocsi volt szerintem... automata volt hajdanán de valaki kicserélte manuálisra, és a fokozatok is kib*szott rövidek. Kb 180 a vége a kocsinak. 1-2-3-ban csak a nagy turbó nyomást hallom és alig megy, de amint felrakom 4-5-be megindul mint a disznó. Jövőhéten jön meg az inpa, utána nézek egy élőadatot. Sajnos nem nagyon van hozzáértő 80 km-es körzetben.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz Gawine

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. szeptember 13. szerda, 07:28


YELLOW írta:
MavericK írta:
YELLOW írta:
MavericK írta: Udv sracok!

Nekem is van egy erdekes jelensegem, amire nem tudok megoldast.
2005-os e90 318D.
Ma menet kozben egyszer csak mint ha leleptem volna a gazrol, csag gurult az auto alapjaraton.
Ha ralepek a gazra, kb 5-6 mp mire szep lassan felporog a motor, de nyomatek nincs benne, az autot nem huzza ha el szeretnek indulni vele. Motor hangja valtozatlan, fustolni nem fustol, hibakodot se a muszerfal sem computer nem ir.
Olajtekno csavar lett cserelve par napja, tegnap tettem fel a burkolatot alul. Ebben nem latok osszefuggest, de leirom, ki tudja ...
Van otlet mi okozhat hibakod nelkul ilyet?

Elore is koszi: Gabor


automata váltós? mert én arra tippelnék.


Manualis valto.


amit leírtál olyan mintha megcsúszna a kuplung, mondjuk ez szól amellett, hogy nincs hibakód se. de ezt hogy... ennyi rossz lenne a kuplungszerkezet... de akkor emg ott van az, hogy lassan kezd el felpörögni is. lehet nincs hibakód, de nézni kellene élőadatokat, nyomás értékeket, stb.
nekem nem rémlik, hogy hasonlóról olvastam volna már. el kell vinni valami BMW spec-hez, mert ezt így.... max találgatunk, tapogatózunk.

Nekem is produkált ilyet (e39 530d) de hálistennek csak egyszer eddig. Leállitottam, utána újraindítottam és mentem tovább hibátlanul. Most rendelt nekem egy ismerős inpát, arra várok most megjöjjön és többet tudjak, mert itt a környéken sajnos csak lada szerelők vannak. Én szerintem üzemanyag rendszerrel lesz valami. Nekem olyat is produkál, hogy nagy terhelésnél leáll a motor. Az egyik "szerelő" szerint a rail pumpám járja a végét. Mindenképp kell egy élőadatos diag.








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2017. szeptember 13. szerda, 08:09