autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. december 16. péntek, 08:11


zlatan23 írta:
viktor írta:
zlatan23 írta:
zlatan23 írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?


az lehet a baj, hogy ide is 20 helyre teszed fel a kérdésed...


Csakmert nem mindig szokott válasz érkezni, és hamar meg szeretném tudni..


hát akkor jobb ha elhiszed nekem, hogy ezzel pont az ellenkezőjét éred el. az ilyet egyik fórumon sem tolerálják. mindig ezzel követik el a hibát, akiknek nagyon hamar kellene a válasz.



Köszi a választ


Kulcs be, fék+ gomb rögtön indít

De ha tudnál segíteni, nem venném zokon..



Kulcs be, fék+gomb nyomás izzít és rögtön indít. Kulcs be, fék nélküli gomb nyomás csak gyújtás.


Köszönöm. És télen melyik indítás a célszerű?
Nyáron gondolom elég a kulcs be+egyből indítás.

Mindegy, magától izzít. Ha hideg van gomb után vár egy kicsit (izzít), fel villan az izzítás jel és utána indítózik.



autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. december 16. péntek, 06:50


viktor írta:
zlatan23 írta:
zlatan23 írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?


az lehet a baj, hogy ide is 20 helyre teszed fel a kérdésed...


Csakmert nem mindig szokott válasz érkezni, és hamar meg szeretném tudni..


hát akkor jobb ha elhiszed nekem, hogy ezzel pont az ellenkezőjét éred el. az ilyet egyik fórumon sem tolerálják. mindig ezzel követik el a hibát, akiknek nagyon hamar kellene a válasz.



Köszi a választ


Kulcs be, fék+ gomb rögtön indít

De ha tudnál segíteni, nem venném zokon..



Kulcs be, fék+gomb nyomás izzít és rögtön indít. Kulcs be, fék nélküli gomb nyomás csak gyújtás.


Köszönöm. És télen melyik indítás a célszerű?
Nyáron gondolom elég a kulcs be+egyből indítás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 23:18


zlatan23 írta:
zlatan23 írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?


az lehet a baj, hogy ide is 20 helyre teszed fel a kérdésed...


Csakmert nem mindig szokott válasz érkezni, és hamar meg szeretném tudni..


hát akkor jobb ha elhiszed nekem, hogy ezzel pont az ellenkezőjét éred el. az ilyet egyik fórumon sem tolerálják. mindig ezzel követik el a hibát, akiknek nagyon hamar kellene a válasz.



Köszi a választ


Kulcs be, fék+ gomb rögtön indít

De ha tudnál segíteni, nem venném zokon..



Kulcs be, fék+gomb nyomás izzít és rögtön indít. Kulcs be, fék nélküli gomb nyomás csak gyújtás.


autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 19:54


zlatan23 írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?


az lehet a baj, hogy ide is 20 helyre teszed fel a kérdésed...


Csakmert nem mindig szokott válasz érkezni, és hamar meg szeretném tudni..


hát akkor jobb ha elhiszed nekem, hogy ezzel pont az ellenkezőjét éred el. az ilyet egyik fórumon sem tolerálják. mindig ezzel követik el a hibát, akiknek nagyon hamar kellene a válasz.



Köszi a választ


De ha tudnál segíteni, nem venném zokon..



autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 19:35


YELLOW írta:
zlatan23 írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?


az lehet a baj, hogy ide is 20 helyre teszed fel a kérdésed...


Csakmert nem mindig szokott válasz érkezni, és hamar meg szeretném tudni..


hát akkor jobb ha elhiszed nekem, hogy ezzel pont az ellenkezőjét éred el. az ilyet egyik fórumon sem tolerálják. mindig ezzel követik el a hibát, akiknek nagyon hamar kellene a válasz.



Köszi a választ

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 19:34


zlatan23 írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?


az lehet a baj, hogy ide is 20 helyre teszed fel a kérdésed...


Csakmert nem mindig szokott válasz érkezni, és hamar meg szeretném tudni..


hát akkor jobb ha elhiszed nekem, hogy ezzel pont az ellenkezőjét éred el. az ilyet egyik fórumon sem tolerálják. mindig ezzel követik el a hibát, akiknek nagyon hamar kellene a válasz.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 19:32


YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?


az lehet a baj, hogy ide is 20 helyre teszed fel a kérdésed...




Csakmert nem mindig szokott válasz érkezni, és hamar meg szeretném tudni..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 19:30


zlatan23 írta: Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?


az lehet a baj, hogy ide is 20 helyre teszed fel a kérdésed...

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 19:16


Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 20:26


gulyi írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
gueszka írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
gueszka írta: Sziasztok,

Teljesen tanácstalan és elkeseredett vagyok a következő problémával:

Ha állok az autóval, a levegőztető savanyú szagot fúj be (Kb olyan mint a kipufogó gáz szaga a DPF után)...
Menetközben nem érezni, illetve a belső levegőztetőnél sem, tehát gondolom valahonnan kintről jöhet be a szag, csak akkor ha állok az autóval...

Volt már szerelőnél a kocsi, ahol több tömítés is cserélve volt(pl.: szívósornál stb...)
Látszólag a kipufogó nem fúj ki sehol (az elemek jól illeszkednek, be volt fogva a kipufogó vége...), leömlő nem repedt, a motortérben sem látszik sehol kifújás, vagy tömítetlenség... Ahol inokoltnak tűnt a tömítés csere megvolt...

Van esetleg ötletetek mitől lehet?

Köszi,


hét E46-nél a leömlő után van egy flexi kipuff rész toldat. ott az okozta ezt a problémát.
néztem realoem-et, de nálad nem mutat ilyen alkatrészt.


Igazából volt hogy a leömlőnél volt gond, még a DPF előtt és amikor az a szag jött be, azt lehetett érezni, hogy kipufogó, nagyon szúrós szaga volt, ez meg inkább ilyen savanyú... Volt leszedve a részecskeszűrő tisztítani, de gondolom ha sérült lenne, akkor kifújna meg hangja is lenne... :S


Sziasztok,

Igazából lenne még egy kérdésem, ismerősöm hívta fel rá a figyelmemet, gázadásnál egy ciripelő hang hallatszik, amikor elveszem a gázt:

1: https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
2: https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
3: https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Az első videón hallatszik talán a legjobban... Azt tudni kell, hogy volt vezérlés cserén az autó (N47D20C) márkaszervízben, viszont nagyon sok minden rosszul lett összerakva, leömlő stb... ezek már javítva lettek... Nagyon dühít a dolog, mi van ha a vezérlés felől jön a hang? Lehet valami ott is rosszul lett összerakva? Most lógatassam ki a motort megint valakivel?

Ti hallotok valamit? Tudtok esetleg valami támpontot adni?

Köszi a tippeket!


hát nem tudom, én nem hallok rendellenességet, bár erről jobban tudna olyan nyilatkozni, akinek ilyen motor verdája van és jó is a motorja.
nekem úgy tűnik szép hangja van. ha esetleg a cicergésre gondolsz, az szerintem biztos nem lánc hiba. esetleg valami takaró elem rezonálhat.


Köszi szépen a választ! Ma voltam szerelőnél ott is hasonlót mondtak... Már csak a kipufogó szag forrását kell megtalálni...


Hali
nem lehet kinyomó csapágy! nyomd ki a kuplungot akkor elhallgat-e


Hali, volt már kettőstömegű és kuplung csere idén, kipróbáltam azért, de nem az... számomra rejtély


Pete78
autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2009

státusz Pete78

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 16:34


YELLOW írta:
Pete78 írta:
Pete78 írta: Szep napot mindenkinek. P340 (bank1) hibakoddal vezermutengely-jelado hibam van. Tobben irtatok mar itt hogy csereltetek. A problemam, hogy ket fajta szenzort talaltam az enyemhez, az egyik csatlakozoja egyenes, a masike 90 fokos. Melyiket kell beletenni? 2001 e46 facelift elotti modell.
Koszonom


Senki?


amúgy mennyivel egyszerűbb volna megnézni milyen van benne...
de ez alapján egyenes kell:
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2063


Koszonom, megneztem volna ha tudtam volna egyaltalan hol keressem. ez igy nagy segitseg, most mar tudom hol van

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 13:10


YELLOW írta:
kchris írta:
YELLOW írta:
kchris írta: Hello,

most nem rég jött elő hogy 1500-2000 között ilyen rezonálás szerű hang jön elő, ha lehúzom az ablakot akkor a motortól jön valami fémes lemezzörgésszerű hang rövid ideig... Úgy néz ki csak bizonyos fordulatszámon... Olvasgattam hogy lehet esetleg egyszerű dolog pl hőterelő lemez de lehet komolyabb is, vezérműlánc? Vagy annak ha gázos folyamatosan hallani a hangját?
E46-os BMW, 1999-es. 236e km van benne. Olvastam hogy a BMW-hez érdemes e esetleg bevinni mert ugye elvileg "soha" nem kell ezt cserélni és méltányosságból cserélhetik?

Kösz,
Chris


hát hajrá, sok sikert...
a BMW nem arról híres, hogy méltányosságból csinál bármit is. sokszor az elismert típushibákat sem javítják ingyen.
meg úgyis azt fogják mondani, hogy nem a lánc. ha pedig az, akkor biztos nem úszod meg ingyen.
a láncnak amúgy is főként akkor van hangja, amikor elveszed a gázt, vagy épp alapjáraton. amikor be van feszülve akkor nem jellemző.


Kösz, akkor valószínű nem az lehet a gond, ezt kigyorsításkor terheléskor is jön.. Több féle dolgot olvastam itt.. Kicsit tanácstalan vagyok, nekem még a régi M43- illetve N40 motor lehet gyártási idő alapján, szakadósnak másik topciban az N42/3-ast írták.. Külön frankó hogy jan20án lejár a műszaki is, és a rendszeres szervizemet meg nem érem el napok óta .


nem lehet N40-es motorod. kizárólag M43-as lehet. annál pedig nem igazán jellemző 500ezer alatt, hogy gond lenne a lánccal.
emiatt nem hiszem, hogy műszakin gond lenne, ugye nem érdekli őket, hogy csörög a motor. amíg jó az emissziós mérés, meg a futómű, fék, világítás, kasztni állapota, addig nem számít.
azt javaslom, hogy valakit be kell ültetni az autóba, aztán nyomja neki 1500-2000 fordulatig. és ha hallható, akkor a motortérben óvatosan tapogatva megnézni, mi rezonálhat.


Faterral akkor majd megszakértjük . Megnéztem igen M43B16-os. Erre meg azt írják elmegy a világvége + 2 napig .

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 12:50


kchris írta:
YELLOW írta:
kchris írta: Hello,

most nem rég jött elő hogy 1500-2000 között ilyen rezonálás szerű hang jön elő, ha lehúzom az ablakot akkor a motortól jön valami fémes lemezzörgésszerű hang rövid ideig... Úgy néz ki csak bizonyos fordulatszámon... Olvasgattam hogy lehet esetleg egyszerű dolog pl hőterelő lemez de lehet komolyabb is, vezérműlánc? Vagy annak ha gázos folyamatosan hallani a hangját?
E46-os BMW, 1999-es. 236e km van benne. Olvastam hogy a BMW-hez érdemes e esetleg bevinni mert ugye elvileg "soha" nem kell ezt cserélni és méltányosságból cserélhetik?

Kösz,
Chris


hát hajrá, sok sikert...
a BMW nem arról híres, hogy méltányosságból csinál bármit is. sokszor az elismert típushibákat sem javítják ingyen.
meg úgyis azt fogják mondani, hogy nem a lánc. ha pedig az, akkor biztos nem úszod meg ingyen.
a láncnak amúgy is főként akkor van hangja, amikor elveszed a gázt, vagy épp alapjáraton. amikor be van feszülve akkor nem jellemző.


Kösz, akkor valószínű nem az lehet a gond, ezt kigyorsításkor terheléskor is jön.. Több féle dolgot olvastam itt.. Kicsit tanácstalan vagyok, nekem még a régi M43- illetve N40 motor lehet gyártási idő alapján, szakadósnak másik topciban az N42/3-ast írták.. Külön frankó hogy jan20án lejár a műszaki is, és a rendszeres szervizemet meg nem érem el napok óta .


nem lehet N40-es motorod. kizárólag M43-as lehet. annál pedig nem igazán jellemző 500ezer alatt, hogy gond lenne a lánccal.
emiatt nem hiszem, hogy műszakin gond lenne, ugye nem érdekli őket, hogy csörög a motor. amíg jó az emissziós mérés, meg a futómű, fék, világítás, kasztni állapota, addig nem számít.
azt javaslom, hogy valakit be kell ültetni az autóba, aztán nyomja neki 1500-2000 fordulatig. és ha hallható, akkor a motortérben óvatosan tapogatva megnézni, mi rezonálhat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 12:42


YELLOW írta:
kchris írta: Hello,

most nem rég jött elő hogy 1500-2000 között ilyen rezonálás szerű hang jön elő, ha lehúzom az ablakot akkor a motortól jön valami fémes lemezzörgésszerű hang rövid ideig... Úgy néz ki csak bizonyos fordulatszámon... Olvasgattam hogy lehet esetleg egyszerű dolog pl hőterelő lemez de lehet komolyabb is, vezérműlánc? Vagy annak ha gázos folyamatosan hallani a hangját?
E46-os BMW, 1999-es. 236e km van benne. Olvastam hogy a BMW-hez érdemes e esetleg bevinni mert ugye elvileg "soha" nem kell ezt cserélni és méltányosságból cserélhetik?

Kösz,
Chris


hát hajrá, sok sikert...
a BMW nem arról híres, hogy méltányosságból csinál bármit is. sokszor az elismert típushibákat sem javítják ingyen.
meg úgyis azt fogják mondani, hogy nem a lánc. ha pedig az, akkor biztos nem úszod meg ingyen.
a láncnak amúgy is főként akkor van hangja, amikor elveszed a gázt, vagy épp alapjáraton. amikor be van feszülve akkor nem jellemző.


Kösz, akkor valószínű nem az lehet a gond, ezt kigyorsításkor terheléskor is jön.. Több féle dolgot olvastam itt.. Kicsit tanácstalan vagyok, nekem még a régi M43- illetve N40 motor lehet gyártási idő alapján, szakadósnak másik topciban az N42/3-ast írták.. Külön frankó hogy jan20án lejár a műszaki is, és a rendszeres szervizemet meg nem érem el napok óta .


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 12:30


kchris írta: Hello,

most nem rég jött elő hogy 1500-2000 között ilyen rezonálás szerű hang jön elő, ha lehúzom az ablakot akkor a motortól jön valami fémes lemezzörgésszerű hang rövid ideig... Úgy néz ki csak bizonyos fordulatszámon... Olvasgattam hogy lehet esetleg egyszerű dolog pl hőterelő lemez de lehet komolyabb is, vezérműlánc? Vagy annak ha gázos folyamatosan hallani a hangját?
E46-os BMW, 1999-es. 236e km van benne. Olvastam hogy a BMW-hez érdemes e esetleg bevinni mert ugye elvileg "soha" nem kell ezt cserélni és méltányosságból cserélhetik?

Kösz,
Chris


hát hajrá, sok sikert...
a BMW nem arról híres, hogy méltányosságból csinál bármit is. sokszor az elismert típushibákat sem javítják ingyen.
meg úgyis azt fogják mondani, hogy nem a lánc. ha pedig az, akkor biztos nem úszod meg ingyen.
a láncnak amúgy is főként akkor van hangja, amikor elveszed a gázt, vagy épp alapjáraton. amikor be van feszülve akkor nem jellemző.