YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. november 04. szombat, 15:36


lacinoska írta: Hali,Bmw e 46 320 d 136le,Fesszabályzó,problémám volt,kicseréltük,azóta nem akar menni az auto,csak kb 80nal,esetleg valami ötlet valakinek? Porlasztó adagoló szintén kicserélve, és még mindig nem megy.


az ötletekből, csak ráköltés lesz. el kell vinni BMW spec diagoshoz, aki élőadatokat is tud nézni.
ha a fesz. szabályzó csere előtt jó volt, akkor előfordulhat, hogy valami cső lecsúszott, elrepedt, akármi. én ott kezdeném.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lacinoska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. november 04. szombat, 15:07


Hali,Bmw e 46 320 d 136le,Fesszabályzó,problémám volt,kicseréltük,azóta nem akar menni az auto,csak kb 80nal,esetleg valami ötlet valakinek? Porlasztó adagoló szintén kicserélve, és még mindig nem megy.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2009

státusz adeg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. november 04. szombat, 12:43


Sziasztok!

Még új vagyok itt a fórumon, de már régóta olvaslak Titeket. Sok hasznos dolgot olvastam már. Most a segítségetekre lenne szükségem, hátha tapasztalt már valaki ilyet!

Előre is elnézést kérek! Tudom, hogy 3-as szériával kapcsolatos a fórum de hátha valakinek már volt ilyen jelensége N43-as motorral kapcsolatban.

Van egy 1-es BMW-m. 116i 122LE N43. 2010 évjárat 73eKm reggel hidegben beindítom a motort, majd elindulás után gázadáskor (gyorsításkor) hörgő hang hallatszik a motor felől. Olyan mint ha Diesel lenne. Ha visszaveszem a gázt akkor nem hallom, ha újra gyorsítok megint hallani.
Ez a jelenség kb.: 2-300 méteren megvan majd megszűnik. Mi lehet ez a jelenség? Valakinek volt már ilyen?

Válaszokat előre is köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2017. október 30. hétfő, 08:16


bricktopm írta: Sziasztok!

délután lenne egy kis programom egy e46-tal, ami hidegen alapjáraton rázza a váltó kart. Pici gázadásra abbahagyja, illetve menet közben sem produkálja? Esetleg valami ötletetek rá így hirtelen?

Illetve az lenne a kérdésem, hogy INPA -ban hol találom az ide vágó élő adatokat? Pl üzemanyag befecskendezés, üzemanyag-levegő keverési adatok?


Szia, nekem is csinált ilyet a porlasztó volt a rossz.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. október 29. vasárnap, 15:38


Sziasztok!

délután lenne egy kis programom egy e46-tal, ami hidegen alapjáraton rázza a váltó kart. Pici gázadásra abbahagyja, illetve menet közben sem produkálja? Esetleg valami ötletetek rá így hirtelen?

Illetve az lenne a kérdésem, hogy INPA -ban hol találom az ide vágó élő adatokat? Pl üzemanyag befecskendezés, üzemanyag-levegő keverési adatok?

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2017. október 29. vasárnap, 08:04


YELLOW írta:
TomyMU írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok.
A nívópálcám mostanság ilyen:


Ez a jelenség azóta kezdődött, mióta hidegebbek vannak. Mostanában nem nagyon megyek vele hosszútávon, 10km-et megyek reggel és épp eléri az üzemi hőmérsékletet mikor leállítom. Tavaly is produkálta ezt hidegebb időkbe, nyáron persze sosem. Egyszerű páralecsapódás vagy hűtővíz kerül az olajba? Mióta megvan az autóm, 35 ezret mentem vele, maximumról minimumra esett a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadék szintje, de még nem jelzett a műszerfalon, hogy töltsek utána. Olajat cserélem 10-12 ezrenként. Olajbeöntő sapkán semmi nincs.


engem jobban zavarna, hogy hiányzik a vége a nívónak és vajon hol lehet?
menj vele egy hosszabb távot, mondjuk egy 20km már elég, és nézd meg utána. a 10km még kevéske.
nem volt hűtővízcsere? mert csere után nekem is sokáig csökkent mindig, aztán egyre lassabban. lehet máshol megy el a víz, valahol szivárog a hűtőcső, vagy akármi. meg ha sokat van pörgetve, akkor is nyomhat ki és az normális.
viszont elöregedett hengerfej tömítésnél, akár a karterbe is kerülhet.
de minimális víz fogyás normális szerintem. és ezeknél a motoroknál tapasztalják is.


Köszönöm a gyors választ. Nemtudom hol a nívó vége, már igy vettem NEm volt benne amúgy hűtővíz csere, legalábbis nálam nem, szervízkönyves de hűtővízcserének nincs nyoma. Holnap már tervbe is van egy 30km-es út, meg jövőheten Budapest is (tőlem 80km), remélem eltűnik majd a trutyi.


most azon agyaltam, hogy dezsavűm van, vagy valakinek írtam már ezt a nívós dolgot, és lehet neked gyárilag ilyen. mert akkor sem értettem, hisz a két bogyónak at a lényege, hogy megvezesse a nívót és ne akadjon be sehol.
viszont akkor nem tudom neked, hogy törhetett le? mert így olyan, mintha lehúzódott volna, de az egybe van az egésszel.
N42, N24 motorkódnál tutkó kettő bogyó van, lehet a tiéd N40-es, pedig írtad már, de sajnos mindenre én sem emlékszem


Nekem még szerintem nem írtad, amúgy nekem is ugyanaz a motor van mint neked (N42B18A). Ha a tiéden van bogyó, akkor valószínű nekem is kéne, hogy legyen, de most csak képzeletbe van Egyébként mikor megvettem az autót, pont előtte néztem egy ugyanilyen 1.8-ast, na abban volt a nívón két bogyó, bár annak nemtudom mi volt a motorkódja. Fene se érti...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. október 28. szombat, 22:07


TomyMU írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok.
A nívópálcám mostanság ilyen:


Ez a jelenség azóta kezdődött, mióta hidegebbek vannak. Mostanában nem nagyon megyek vele hosszútávon, 10km-et megyek reggel és épp eléri az üzemi hőmérsékletet mikor leállítom. Tavaly is produkálta ezt hidegebb időkbe, nyáron persze sosem. Egyszerű páralecsapódás vagy hűtővíz kerül az olajba? Mióta megvan az autóm, 35 ezret mentem vele, maximumról minimumra esett a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadék szintje, de még nem jelzett a műszerfalon, hogy töltsek utána. Olajat cserélem 10-12 ezrenként. Olajbeöntő sapkán semmi nincs.


engem jobban zavarna, hogy hiányzik a vége a nívónak és vajon hol lehet?
menj vele egy hosszabb távot, mondjuk egy 20km már elég, és nézd meg utána. a 10km még kevéske.
nem volt hűtővízcsere? mert csere után nekem is sokáig csökkent mindig, aztán egyre lassabban. lehet máshol megy el a víz, valahol szivárog a hűtőcső, vagy akármi. meg ha sokat van pörgetve, akkor is nyomhat ki és az normális.
viszont elöregedett hengerfej tömítésnél, akár a karterbe is kerülhet.
de minimális víz fogyás normális szerintem. és ezeknél a motoroknál tapasztalják is.


Köszönöm a gyors választ. Nemtudom hol a nívó vége, már igy vettem NEm volt benne amúgy hűtővíz csere, legalábbis nálam nem, szervízkönyves de hűtővízcserének nincs nyoma. Holnap már tervbe is van egy 30km-es út, meg jövőheten Budapest is (tőlem 80km), remélem eltűnik majd a trutyi.


most azon agyaltam, hogy dezsavűm van, vagy valakinek írtam már ezt a nívós dolgot, és lehet neked gyárilag ilyen. mert akkor sem értettem, hisz a két bogyónak at a lényege, hogy megvezesse a nívót és ne akadjon be sehol.
viszont akkor nem tudom neked, hogy törhetett le? mert így olyan, mintha lehúzódott volna, de az egybe van az egésszel.
N42, N24 motorkódnál tutkó kettő bogyó van, lehet a tiéd N40-es, pedig írtad már, de sajnos mindenre én sem emlékszem


TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2017. október 28. szombat, 21:18


YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok.
A nívópálcám mostanság ilyen:


Ez a jelenség azóta kezdődött, mióta hidegebbek vannak. Mostanában nem nagyon megyek vele hosszútávon, 10km-et megyek reggel és épp eléri az üzemi hőmérsékletet mikor leállítom. Tavaly is produkálta ezt hidegebb időkbe, nyáron persze sosem. Egyszerű páralecsapódás vagy hűtővíz kerül az olajba? Mióta megvan az autóm, 35 ezret mentem vele, maximumról minimumra esett a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadék szintje, de még nem jelzett a műszerfalon, hogy töltsek utána. Olajat cserélem 10-12 ezrenként. Olajbeöntő sapkán semmi nincs.


engem jobban zavarna, hogy hiányzik a vége a nívónak és vajon hol lehet?
menj vele egy hosszabb távot, mondjuk egy 20km már elég, és nézd meg utána. a 10km még kevéske.
nem volt hűtővízcsere? mert csere után nekem is sokáig csökkent mindig, aztán egyre lassabban. lehet máshol megy el a víz, valahol szivárog a hűtőcső, vagy akármi. meg ha sokat van pörgetve, akkor is nyomhat ki és az normális.
viszont elöregedett hengerfej tömítésnél, akár a karterbe is kerülhet.
de minimális víz fogyás normális szerintem. és ezeknél a motoroknál tapasztalják is.


Köszönöm a gyors választ. Nemtudom hol a nívó vége, már igy vettem NEm volt benne amúgy hűtővíz csere, legalábbis nálam nem, szervízkönyves de hűtővízcserének nincs nyoma. Holnap már tervbe is van egy 30km-es út, meg jövőheten Budapest is (tőlem 80km), remélem eltűnik majd a trutyi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. október 28. szombat, 21:06


TomyMU írta: Sziasztok.
A nívópálcám mostanság ilyen:


Ez a jelenség azóta kezdődött, mióta hidegebbek vannak. Mostanában nem nagyon megyek vele hosszútávon, 10km-et megyek reggel és épp eléri az üzemi hőmérsékletet mikor leállítom. Tavaly is produkálta ezt hidegebb időkbe, nyáron persze sosem. Egyszerű páralecsapódás vagy hűtővíz kerül az olajba? Mióta megvan az autóm, 35 ezret mentem vele, maximumról minimumra esett a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadék szintje, de még nem jelzett a műszerfalon, hogy töltsek utána. Olajat cserélem 10-12 ezrenként. Olajbeöntő sapkán semmi nincs.


engem jobban zavarna, hogy hiányzik a vége a nívónak és vajon hol lehet?
menj vele egy hosszabb távot, mondjuk egy 20km már elég, és nézd meg utána. a 10km még kevéske.
nem volt hűtővízcsere? mert csere után nekem is sokáig csökkent mindig, aztán egyre lassabban. lehet máshol megy el a víz, valahol szivárog a hűtőcső, vagy akármi. meg ha sokat van pörgetve, akkor is nyomhat ki és az normális.
viszont elöregedett hengerfej tömítésnél, akár a karterbe is kerülhet.
de minimális víz fogyás normális szerintem. és ezeknél a motoroknál tapasztalják is.

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2017. október 28. szombat, 20:53


Sziasztok.
A nívópálcám mostanság ilyen:

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...833_1_.jpg" target="_blank">[/URL]]

Ez a jelenség azóta kezdődött, mióta hidegebbek vannak. Mostanában nem nagyon megyek vele hosszútávon, 10km-et megyek reggel és épp eléri az üzemi hőmérsékletet mikor leállítom. Tavaly is produkálta ezt hidegebb időkbe, nyáron persze sosem. Egyszerű páralecsapódás vagy hűtővíz kerül az olajba? Mióta megvan az autóm, 35 ezret mentem vele, maximumról minimumra esett a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadék szintje, de még nem jelzett a műszerfalon, hogy töltsek utána. Olajat cserélem 10-12 ezrenként. Olajbeöntő sapkán semmi nincs.









Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2017. október 28. szombat, 20:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. október 27. péntek, 21:56


rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zsolt13 írta: Sziasztok.
Kérem segítsetek, E46 320d 2004 a napokban kicseréltem mindkét kulcsban az aksit, gyári akumulátort raktam mindkettöbe de sajnos nem tudom betanitani a kulcsokat.
Mindent úgy csináltam ahogy kell (kulcs elfordit aztán kivesz kinyitni gomb nyomva tart és 3 szor megnyom a bezár gomb) és aztán semmi nem történik úgy értve nem zár és nyit az autó. Ezt mindkét kulccsal próbáltam és semmi. Kérem segítsen ha valakinek van ötlete mi lehet a baj?


Rombusz kulcsod van?Ha igen,hogyan szedted szét hogy ne sérüljön meg semmi és sikerüljön az elemcsere?Milyen méretű elem való bele?
Köszi előre is..


nem tőlem kérdezted ugye, de meddig várjak mire választ kapsz?
egyébként keresővel megtalálnád a választ.
mivel 2004-es az autó, így rombusz kulcsa van.
VL2020-as tölthető akksi van benne. vannak akik bátran nem tölthető CR2035, CR2032 is beletesznek.
itt az oldal alján jól látható milyen könnyen sérülhetnek szétszedésnél a kulcs bizonyos alkatrészei.
http://xoutpost.com/bmw-sav-fo...k-key.html

Köszi!
Pont emiatt kérdeztem hogyan szedte szét a kulcsot hogy ne sérüljön benne semmi!
Az enyém is ilyen....

Nekem nem töltődik be a link..


szerkesztettem, most nekem így beadta.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 27. péntek, 21:57

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2017. október 27. péntek, 21:51


YELLOW írta:
rece65 írta:
Zsolt13 írta: Sziasztok.
Kérem segítsetek, E46 320d 2004 a napokban kicseréltem mindkét kulcsban az aksit, gyári akumulátort raktam mindkettöbe de sajnos nem tudom betanitani a kulcsokat.
Mindent úgy csináltam ahogy kell (kulcs elfordit aztán kivesz kinyitni gomb nyomva tart és 3 szor megnyom a bezár gomb) és aztán semmi nem történik úgy értve nem zár és nyit az autó. Ezt mindkét kulccsal próbáltam és semmi. Kérem segítsen ha valakinek van ötlete mi lehet a baj?


Rombusz kulcsod van?Ha igen,hogyan szedted szét hogy ne sérüljön meg semmi és sikerüljön az elemcsere?Milyen méretű elem való bele?
Köszi előre is..


nem tőlem kérdezted ugye, de meddig várjak mire választ kapsz?
egyébként keresővel megtalálnád a választ.
mivel 2004-es az autó, így rombusz kulcsa van.
VL2020-as tölthető akksi van benne. vannak akik bátran nem tölthető CR2035, CR2032 is beletesznek.
itt az oldal alján jól látható milyen könnyen sérülhetnek szétszedésnél a kulcs bizonyos alkatrészei.
https://xoutpost.com/bmw-sav-f...k-key.html

Köszi!
Pont emiatt kérdeztem hogyan szedte szét a kulcsot hogy ne sérüljön benne semmi!
Az enyém is ilyen....

Nekem nem töltődik be a link..







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. október 27. péntek, 21:53

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. október 27. péntek, 21:18


rece65 írta:
Zsolt13 írta: Sziasztok.
Kérem segítsetek, E46 320d 2004 a napokban kicseréltem mindkét kulcsban az aksit, gyári akumulátort raktam mindkettöbe de sajnos nem tudom betanitani a kulcsokat.
Mindent úgy csináltam ahogy kell (kulcs elfordit aztán kivesz kinyitni gomb nyomva tart és 3 szor megnyom a bezár gomb) és aztán semmi nem történik úgy értve nem zár és nyit az autó. Ezt mindkét kulccsal próbáltam és semmi. Kérem segítsen ha valakinek van ötlete mi lehet a baj?


Rombusz kulcsod van?Ha igen,hogyan szedted szét hogy ne sérüljön meg semmi és sikerüljön az elemcsere?Milyen méretű elem való bele?
Köszi előre is..


nem tőlem kérdezted ugye, de meddig várjak mire választ kapsz?
egyébként keresővel megtalálnád a választ.
mivel 2004-es az autó, így rombusz kulcsa van.
VL2020-as tölthető akksi van benne. vannak akik bátran nem tölthető CR2035, CR2032 is beletesznek.
itt az oldal alján jól látható milyen könnyen sérülhetnek szétszedésnél a kulcs bizonyos alkatrészei.
http://xoutpost.com/bmw-sav-fo...k-key.html

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 27. péntek, 21:55

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Noresz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. október 27. péntek, 18:44


bricktopm írta:
Noresz írta: Sziasztok.

Kis segítséget szeretnék kérni vagy lehet valakinek megtörtént. A problémám, hogy az üzemanyag szint(dizel) nem mutat jól. A müszerfal szerint kb 9 liter es 135 km-re elegendő üzemanyag volt benne, de az auto leált, elfogyott az üzemanyag, majd tettünk bele dizelt es ment.
Kicseréltem az üzemanyag tartályban az uszokát, de a probléma nem oldódott meg nem mutatja helyesen az üzemanyag mennyiséget.
E46 2001 évjárat.

Mit tudnék még esetleg megnézni vagy kicserélni?


BC ből olvasd ki hány litert lát teletanknál, ha rossz értéket ír a szenzorozásnál\óracsoportnál kell keresni a gondot, ha jó értéket ír akkor csak simán sz r az átemelő szivattyúd. Ha kiveszed és adsz neki 12-t megtudod működik-e, vagy sem.


Megkerlek elmagyarazod hogyan tudom megnezni ? Micsoda a BC ? Amit meg megprobaltam, hogy az ules alol kiszereltem az uszokat es a kezemmel mozgattam. Az uzemanyag jelzo kb csak 9-40 liter kozott mozgott. Mikor ureset kellett volna mutatnia 9 litert mutatott. Valakinek esetleg valami otlete ?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2017. október 27. péntek, 15:55


Zsolt13 írta: Sziasztok.
Kérem segítsetek, E46 320d 2004 a napokban kicseréltem mindkét kulcsban az aksit, gyári akumulátort raktam mindkettöbe de sajnos nem tudom betanitani a kulcsokat.
Mindent úgy csináltam ahogy kell (kulcs elfordit aztán kivesz kinyitni gomb nyomva tart és 3 szor megnyom a bezár gomb) és aztán semmi nem történik úgy értve nem zár és nyit az autó. Ezt mindkét kulccsal próbáltam és semmi. Kérem segítsen ha valakinek van ötlete mi lehet a baj?


Rombusz kulcsod van?Ha igen,hogyan szedted szét hogy ne sérüljön meg semmi és sikerüljön az elemcsere?Milyen méretű elem való bele?
Köszi előre is..