YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. március 31. szombat, 13:10


jokerface írta: Igaz nem pont generál,de nem találtam jobb topikot neki.
Ha eljönnek a jobb idök,szépen meg szeretném takaritani a motor teljes felületét a régi lerakódásoktól. Gondoltam leszedem felül-alul a burkolatot és motor vagy féktisztitó folyadékkal szépen átmegyek a felületén.
Ti hogyan szoktátok ezt véghezvinni? Van valami praktikus tanácsotok?


szerintem a vizes alapú brigéciol a legjobb. szépen ecsettel átkened a részeket aztán vízzel kivereted. a kényesebb részeket érdemes lezacskózni, vagy szigszalaggal megtekerni.
én speciel nem csináltam, de mikor kiverettem utána rögtön indítottam a motort és hagytam hagy párologjon el a víz, vagy menni vele pár kört. így kisebb az esélye, hogy befolyik rossz helyre.

szerk.: nem muszáj veretni vízzel, ha pl van ilyen pumpás spriccolód, akkor azzal is lehet szépen vízzel, ás akkor nem csapkod úgy szét

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 31. szombat, 13:16

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. március 31. szombat, 13:06


Igaz nem pont generál,de nem találtam jobb topikot neki.
Ha eljönnek a jobb idök,szépen meg szeretném takaritani a motor teljes felületét a régi lerakódásoktól. Gondoltam leszedem felül-alul a burkolatot és motor vagy féktisztitó folyadékkal szépen átmegyek a felületén.
Ti hogyan szoktátok ezt véghezvinni? Van valami praktikus tanácsotok?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 10:46


ute107 írta:
Coyote írta: Először is leszögenzném: nyugi, nincs semmi baja az autómnak, csak érdeklődök.

ha esetleg motorcserét szeretnék, az BMW-nél mit jelent? Csak akkor kell papírozni, ha más típusú (pl. 330d) motort teszek bele?
Motorkód hiányában, ha másik 20d motort tennék a sajátomba, semmit se kellene papíroznom, ha jól értem. Jól értem?




Ha a forgalmidba, törzskönyvedben csak motorkód van, akkor csak csere és gurulhatsz. Ha motorszám van, akkor már e kell jegyeztetned. Utóbbi kicsit macerásabb. Honnét való a motor, meg stb....

Ha 30d motort akarnál beletenni, akkor szerintem KF-es vizsga is kell, meg azért ott "pár " dolgot " át is kell alakítani...


Köszi Kempelen és Ute, a forgalmimban csak 204D4 van, így szabad a vásár.
Bakker ezután én csak BMW-t veszek, legrosszabb esetben motorcserézek Annak idején rojtosra szoptam a számat a Celicával, mert ott motorgenerál kellett. Mire a végére értem, öt nekifutásból sikerült megcsinálni, és a milliót nyaldosta a végösszeg (persze ha az elején generállal kezdünk akkor 300-ból megúszom). De a csere szóba sem jött a bürokráciai tapasztalatok alapján.

Hajrá BMW



szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 10:32


ZoliE36Compact írta:
kempelen írta:
ZoliE36Compact írta: hali!

és olyat lehet hogy én mondjuk 1 háromezres dizelt tennék a mostani helyére?
üdw
z ügynök


Persze, de ahhoz kell engedély az NKH-tól, ami elég macerás időben, pénzben és türelemben, mivel az már átalakításnak számít.

(ráadásul a te esetedben semmi esélyed, mert E36 compact-ban nem létezett 30d és soha nem fogják engedélyezni )




és amiket kint látok?
321lovas M-es motorral , compact.
van más böszme motorokkal épített autók. compactok. ?
mindenféle tüv engedélyről meg ilyenekről írnak a leírásában.
tehát ha 1 kint átalakított kocsit hozok be az oké, de ha én tennék bele más mocit az nem oké? ez csak örökre 1 álom marad???


Igen.Ha kint kapott forgalmit és azt behozod akkor annak itthon is kell hogy adjanak.ez az egy megoldás. A kit car is csak így működik itthon.Kivéve a bogár alvázra épített cuccok mert arra a majosházi csókának már van sorozatengedélye.....



szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 10:25


kempelen írta:
ZoliE36Compact írta:
kempelen írta:
ZoliE36Compact írta: hali!

és olyat lehet hogy én mondjuk 1 háromezres dizelt tennék a mostani helyére?
üdw
z ügynök


Persze, de ahhoz kell engedély az NKH-tól, ami elég macerás időben, pénzben és türelemben, mivel az már átalakításnak számít.

(ráadásul a te esetedben semmi esélyed, mert E36 compact-ban nem létezett 30d és soha nem fogják engedélyezni )



és amiket kint látok?
321lovas M-es motorral , compact.
van más böszme motorokkal épített autók. compactok. ?
mindenféle tüv engedélyről meg ilyenekről írnak a leírásában.
tehát ha 1 kint átalakított kocsit hozok be az oké, de ha én tennék bele más mocit az nem oké? ez csak örökre 1 álom marad???


Az ott kint van, ez meg itt.
A tüv engedély sem egyszerű odakint egy olyan autóra, ami hivatalosan nem létezett, de ott legalább végig tudod csinálni a macerát. Biztos vagyok abban hogy ott sem elég csak az hogy hely legyen a motornak a motortérben... kell a többi sallang is például fékek, satöbbi....
De ott kint végigcsinálhatod, ha van rá pénzed.

Itt is megpróbálhatod, hajráááá....ha be tudod a bürokratáknak egy rakás papírral bizonyítani, hogy amit csinálsz biztonságos, akkor engedélyezni fogják. De a kisebb ellenállás felé fognak mozdulni, ami pedig azt jelenti, hogy hivatalosan nem létezett olyan amit kérsz és a közutakon ez így biztonságosabb, mintha közútra engednének egy ilyen lóerőgyárral.

Csinálj drift autót rendszám nélkül és nem közúton. Ott a variációk száma végtelen és kiélheted benne magad.



Felesleges nekivágni.Max 10% teljesítményeltérés lehet és csak olyan motorral szerelheted ami volt a típusban.Így ha TDS-ed volt elmehetsz egészen 99 lóig
Nálunk másak a szabályok.Az átalakítási engedély sem a tunereknek lett kitalálva hanem hogy benzinesből dieselt tudjanak csinálni... Ráadásul a szabályozás még a nagy autóimport idejében született.Enyhén elavultnak nevezném.
Ha nem vagy beszari akkor belerakod amit akarsz, úgysem nyitja ki senki, műszakin meg tejelsz mint a katonatiszt.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 10:23


Coyote írta: Először is leszögenzném: nyugi, nincs semmi baja az autómnak, csak érdeklődök.

ha esetleg motorcserét szeretnék, az BMW-nél mit jelent? Csak akkor kell papírozni, ha más típusú (pl. 330d) motort teszek bele?
Motorkód hiányában, ha másik 20d motort tennék a sajátomba, semmit se kellene papíroznom, ha jól értem. Jól értem?




Ha a forgalmidba, törzskönyvedben csak motorkód van, akkor csak csere és gurulhatsz. Ha motorszám van, akkor már e kell jegyeztetned. Utóbbi kicsit macerásabb. Honnét való a motor, meg stb....

Ha 30d motort akarnál beletenni, akkor szerintem KF-es vizsga is kell, meg azért ott "pár " dolgot " át is kell alakítani...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 10:21


ZoliE36Compact írta:
kempelen írta:
ZoliE36Compact írta: hali!

és olyat lehet hogy én mondjuk 1 háromezres dizelt tennék a mostani helyére?
üdw
z ügynök


Persze, de ahhoz kell engedély az NKH-tól, ami elég macerás időben, pénzben és türelemben, mivel az már átalakításnak számít.

(ráadásul a te esetedben semmi esélyed, mert E36 compact-ban nem létezett 30d és soha nem fogják engedélyezni )



és amiket kint látok?
321lovas M-es motorral , compact.
van más böszme motorokkal épített autók. compactok. ?
mindenféle tüv engedélyről meg ilyenekről írnak a leírásában.
tehát ha 1 kint átalakított kocsit hozok be az oké, de ha én tennék bele más mocit az nem oké? ez csak örökre 1 álom marad???


Az ott kint van, ez meg itt.
A tüv engedély sem egyszerű odakint egy olyan autóra, ami hivatalosan nem létezett, de ott legalább végig tudod csinálni a macerát. Biztos vagyok abban hogy ott sem elég csak az hogy hely legyen a motornak a motortérben... kell a többi sallang is például fékek, satöbbi....
De ott kint végigcsinálhatod, ha van rá pénzed.

Itt is megpróbálhatod, hajráááá....ha be tudod a bürokratáknak egy rakás papírral bizonyítani, hogy amit csinálsz biztonságos, akkor engedélyezni fogják. De a kisebb ellenállás felé fognak mozdulni, ami pedig azt jelenti, hogy hivatalosan nem létezett olyan amit kérsz és a közutakon ez így biztonságosabb, mintha közútra engednének egy ilyen lóerőgyárral.

Csinálj drift autót rendszám nélkül és nem közúton. Ott a variációk száma végtelen és kiélheted benne magad.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 27. kedd, 10:22


ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 10:06


kempelen írta:
ZoliE36Compact írta: hali!

és olyat lehet hogy én mondjuk 1 háromezres dizelt tennék a mostani helyére?
üdw
z ügynök


Persze, de ahhoz kell engedély az NKH-tól, ami elég macerás időben, pénzben és türelemben, mivel az már átalakításnak számít.

(ráadásul a te esetedben semmi esélyed, mert E36 compact-ban nem létezett 30d és soha nem fogják engedélyezni )







és amiket kint látok?
321lovas M-es motorral , compact.
van más böszme motorokkal épített autók. compactok. ?
mindenféle tüv engedélyről meg ilyenekről írnak a leírásában.
tehát ha 1 kint átalakított kocsit hozok be az oké, de ha én tennék bele más mocit az nem oké? ez csak örökre 1 álom marad???


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 10:01


ZoliE36Compact írta: hali!

és olyat lehet hogy én mondjuk 1 háromezres dizelt tennék a mostani helyére?
üdw
z ügynök


Persze, de ahhoz kell engedély az NKH-tól, ami elég macerás időben, pénzben és türelemben, mivel az már átalakításnak számít.

(ráadásul a te esetedben semmi esélyed, mert E36 compact-ban nem létezett 30d és soha nem fogják engedélyezni )





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 27. kedd, 10:02

ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 09:56


hali!

és olyat lehet hogy én mondjuk 1 háromezres dizelt tennék a mostani helyére?
üdw
z ügynök

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 09:48


Coyote írta: Először is leszögenzném: nyugi, nincs semmi baja az autómnak, csak érdeklődök.

ha esetleg motorcserét szeretnék, az BMW-nél mit jelent? Csak akkor kell papírozni, ha más típusú (pl. 330d) motort teszek bele?
Motorkód hiányában, ha másik 20d motort tennék a sajátomba, semmit se kellene papíroznom, ha jól értem. Jól értem?




Ha a forgalmidban annyi van csak hogy 20D4D és más nem, akkor veszel egy másik motorkód azonos motorblokkot és CS

Ha a forgalmiban bent van a mostani teljes motorszám, mint pl: 12345620D4D, akkor veszel egy másik szintén motorkód azonos blokkot adásvételivel, hogy a tulajdonjogot igazolni tudd és a legközelebbi műszakin kapsz egy papírt a motorcseréről és azzal átítják a motorszámot az ocsmányirodában (persze a hozzá tartozó költségekkel együtt)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 27. kedd, 09:49

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 09:17


Először is leszögenzném: nyugi, nincs semmi baja az autómnak, csak érdeklődök.

ha esetleg motorcserét szeretnék, az BMW-nél mit jelent? Csak akkor kell papírozni, ha más típusú (pl. 330d) motort teszek bele?
Motorkód hiányában, ha másik 20d motort tennék a sajátomba, semmit se kellene papíroznom, ha jól értem. Jól értem?




Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2012. február 28. kedd, 13:40


YELLOW írta:
Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta:
Sziasztok!
Az volna a kérdésem, hogy mitől van az, vagy mi lehet a baj ha beindítom az autót, elkezd remegni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat és amikor gázra lépek akkor elkezd durrogni és füstölni iszonyatosan.És ha oda tartol egy papírt a kipufogó végéhez tiszta olaj lesz a papír?
Járt már így valaki?


gyújtótrafó. indítsd be alapjáraton, és kezdd el lehúzgálni a gyertyárnál a trafókról a csatit. ahol a motor járásánál nem lesz változás a járásban, azzal a hengerrel van gond, azzal a gyújtótrafóval. a jó gyújtótrafóknál változni fog a járása.


Máma megnéztem a gyertyákat, lehuzgáltam egyesével,mind a négy alkalommal megváltozott a járása.A légtömegmérő is müködik mert ha leveszem a csatlakozót róla akkor mindjárt másképpen jár a motor.
OK!Rendben!De ha felmelegszik a motor akkor már nem durrog, de viszont egy hirtelen gázadáskor fulladni kezd.




akkor ott valami a "keverék képzéssel" nem jó. mondjuk ez lehet gyertya is. a legtöbb gyertya bemelegedés után kezd rosszalkodni, de némely esetben hidegen is csinálhatja. de ezt az elején is írhattad volna, megspórolva egy csomó kommentet
mondjukk ettől függetlenül amikor csinálja és lehúzgálnám sorba, és ahol nem változik, ott gáz van. (persze csal lehúzod 1-2 sec-re, aztán visszadugod és mész a következő hengerre)




bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 27. hétfő, 16:27


Sziasztok! Beállítottam a szelephézagokat és most már kitűnően működig az autó. mínuszos volt a szepephézag és szinte mindig nyitva voltak a szelepek. leteszteltem a hengerekben a nyomást és az összes tartja rendesen! Hibátlanul jár a 6 henger! Köszönöm mindenkinek aki segített! Minden Jót!!!

V.N.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. február 27. hétfő, 15:18


Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta:
Sziasztok!
Az volna a kérdésem, hogy mitől van az, vagy mi lehet a baj ha beindítom az autót, elkezd remegni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat és amikor gázra lépek akkor elkezd durrogni és füstölni iszonyatosan.És ha oda tartol egy papírt a kipufogó végéhez tiszta olaj lesz a papír?
Járt már így valaki?


gyújtótrafó. indítsd be alapjáraton, és kezdd el lehúzgálni a gyertyárnál a trafókról a csatit. ahol a motor járásánál nem lesz változás a járásban, azzal a hengerrel van gond, azzal a gyújtótrafóval. a jó gyújtótrafóknál változni fog a járása.


OK!Rendben!De ha felmelegszik a motor akkor már nem durrog, de viszont egy hirtelen gázadáskor fulladni kezd.




akkor ott valami a "keverék képzéssel" nem jó. mondjuk ez lehet gyertya is. a legtöbb gyertya bemelegedés után kezd rosszalkodni, de némely esetben hidegen is csinálhatja. de ezt az elején is írhattad volna, megspórolva egy csomó kommentet
mondjukk ettől függetlenül amikor csinálja és lehúzgálnám sorba, és ahol nem változik, ott gáz van. (persze csal lehúzod 1-2 sec-re, aztán visszadugod és mész a következő hengerre)