anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 18:11


YELLOW írta:
anubisz írta:
Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.


Hát az enyém ilyen barnás színű, ha belenézek.
én meg gondoltam...
kivi lennék az enyémre.... de azé nem bontom meg




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 17:40


anubisz írta:
Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.



én meg gondoltam...
kivi lennék az enyémre.... de azé nem bontom meg

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 16:55


Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 16:52


Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 22:44


N45 2003 szeptembertől volt, és ahoz csak a 17-est hozza. A Ferko képén én a fényképet értem amit ő csinált és azon a 17-es lemez van.

YELLOW írta:
jrtom írta: A Ferko-éban N45 van és abba a 17-es lemezke kell, és benne is van, mert látszik a képen. Ahogy írtam visszább a Valvetronicosban ami olyan mint a tied abba gyárilag benne van a 12-es.


szerintem N45 2004-től volt. de mindegy mert ua. mint N40.

csak nem értem.
N40: nem hozza sem 12, sem 17, de azt írod csak 17 kell. de Ferko képén 12 is ott van.
N42: hozza 12-est, 17-est nem

tehát nem értem 17-es minek van külön? meg Ferkonál olyan mintha 12 és 17 egyben lenne az utólagoson.


szerk.: nem kötekedek, csak próbálom megérteni




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 22:27


jrtom írta: A Ferko-éban N45 van és abba a 17-es lemezke kell, és benne is van, mert látszik a képen. Ahogy írtam visszább a Valvetronicosban ami olyan mint a tied abba gyárilag benne van a 12-es.


szerintem N45 2004-től volt. de mindegy mert ua. mint N40.

csak nem értem.
N40: nem hozza sem 12, sem 17, de azt írod csak 17 kell. de Ferko képén 12 is ott van.
N42: hozza 12-est, 17-est nem

tehát nem értem 17-es minek van külön? meg Ferkonál olyan mintha 12 és 17 egyben lenne az utólagoson.


szerk.: nem kötekedek, csak próbálom megérteni

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 08. szombat, 22:29

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 22:21


A Ferko-éban N45 van és abba a 17-es lemezke kell, és benne is van, mert látszik a képen. Ahogy írtam visszább a Valvetronicosban ami olyan mint a tied abba gyárilag benne van a 12-es.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 22:15


a 17-est nem hozza N42-re, de N46-nál sem. márpedig úgy tudom N42-ben az úgynevezett megugrás gátló már benne van. és a 12-es az amit nem hoz N40-re N42-re meg hoz, sőt a guide shield is jobban következtet erre.
ráadásul Ferko által linkelt képen nem is látom a 17-es, hogy mit is csinálna...

jrtom írta: A 17-est kell utólag beépíteni.

YELLOW írta:
jrtom írta: A sárga az a műanyag láncvezető, az átugrásgátló az a szívóoldalon a veztengelyfogaskarék melett látható egy fém lemez.


akkor a 12-esről beszélünk.
érdekes képen hozza az N40-hez is, de a listán nincs rajta, N42-nél a listán is rajta van







jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 22:12


A valvetronicos motorba nem kell mert abban a 12-es gyárilag benne van, de viszont pl az N45-ben ami ugye nem VT-os abba kell mert az átugrik és rengeteg motor ment gajra a lemezka hiánya miatt.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 22:03


A 17-est kell utólag beépíteni.

YELLOW írta:
jrtom írta: A sárga az a műanyag láncvezető, az átugrásgátló az a szívóoldalon a veztengelyfogaskarék melett látható egy fém lemez.


akkor a 12-esről beszélünk.
érdekes képen hozza az N40-hez is, de a listán nincs rajta, N42-nél a listán is rajta van





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 22:01


jrtom írta: A sárga az a műanyag láncvezető, az átugrásgátló az a szívóoldalon a veztengelyfogaskarék melett látható egy fém lemez.


akkor a 12-esről beszélünk.
érdekes képen hozza az N40-hez is, de a listán nincs rajta, N42-nél a listán is rajta van



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 21:54


A sárga az a műanyag láncvezető, az átugrásgátló az a szívóoldalon a veztengelyfogaskarék melett látható egy fém lemez.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 21:50


YELLOW írta:
Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.






és az új feszítővel lett valami változás? csendesebb lett vagy valami?


az a narancs színű az átugrás gátló? mert az N42-ben gyárilag benne van


Szép tiszta a motorod, Ez nem is olajat használ kenésre....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 21:35


Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.






és az új feszítővel lett valami változás? csendesebb lett vagy valami?


az a narancs színű az átugrás gátló? mert az N42-ben gyárilag benne van


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 08. szombat, 21:36

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 21:22


Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.




jrtom írta: Legtöbbször 40 és 80 ezer km között szokott átugrani. A feszítőpatront mindenképpen cserél ki!!!

Ferko írta: Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza