Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2012. február 27. hétfő, 15:12


YELLOW írta:
Kristen76 írta:
Sziasztok!
Az volna a kérdésem, hogy mitől van az, vagy mi lehet a baj ha beindítom az autót, elkezd remegni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat és amikor gázra lépek akkor elkezd durrogni és füstölni iszonyatosan.És ha oda tartol egy papírt a kipufogó végéhez tiszta olaj lesz a papír?
Járt már így valaki?


gyújtótrafó. indítsd be alapjáraton, és kezdd el lehúzgálni a gyertyárnál a trafókról a csatit. ahol a motor járásánál nem lesz változás a járásban, azzal a hengerrel van gond, azzal a gyújtótrafóval. a jó gyújtótrafóknál változni fog a járása.


OK!Rendben!De ha felmelegszik a motor akkor már nem durrog, de viszont egy hirtelen gázadáskor fulladni kezd.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 27. hétfő, 15:13

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 13:25


Kristen76 írta:
Sziasztok!
Az volna a kérdésem, hogy mitől van az, vagy mi lehet a baj ha beindítom az autót, elkezd remegni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat és amikor gázra lépek akkor elkezd durrogni és füstölni iszonyatosan.És ha oda tartol egy papírt a kipufogó végéhez tiszta olaj lesz a papír?
Járt már így valaki?


gyújtótrafó. indítsd be alapjáraton, és kezdd el lehúzgálni a gyertyárnál a trafókról a csatit. ahol a motor járásánál nem lesz változás a járásban, azzal a hengerrel van gond, azzal a gyújtótrafóval. a jó gyújtótrafóknál változni fog a járása.

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 12:13



Sziasztok!
Az volna a kérdésem, hogy mitől van az, vagy mi lehet a baj ha beindítom az autót, elkezd remegni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat és amikor gázra lépek akkor elkezd durrogni és füstölni iszonyatosan.És ha oda tartol egy papírt a kipufogó végéhez tiszta olaj lesz a papír?
Járt már így valaki?


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 10:09


bmwkoloni írta:
zoliika írta:
bmwkoloni írta:
hancurozo írta:
bmwkoloni írta:
hancurozo írta:
bmwkoloni írta: a hengerfej szerintem nem volt szétszedve! Én kértem sikoltatást de a madár azt mondta, hogy nem kell. vékonyan bekente grafitzsirral az alját és rá tette egy üveg lapra. a lenyomat hibátlan volt. azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy tökéletesen sík. ekkor ott voltam. Laikusként logikusnak tűnt. de már nem vagyok biztos semmiben!


Zsirral? az nagyon vastag (vékonyan kenve is). Nem mutatja meg a hibákat. Ha kiveszik a vezérmű tengelyt, akkor a hidrotőkéket illik kitakarítani, kinyomni az olajat belőle és úgy összerakni. A síkolás ellenőrzésénél hogyan oldotta meg a kilógó szelepeket? (gondolom kivette a vezérmű tengelyt)
Elég amatőr a szerelőd!


Ki vette a vezmű tengelyt. így az összes szelep bezárult. rátette az üvegre és ennyi. Amúgy nem az amatőrség a baj, hanem hogy be mer vállalni egy ilyen autót. Ladák esetében, lehet, h ez megoldás de mint a példa is mutatja nem az. Nem is szerelő az ilyen! Elkapom ....


Kipróbálhatod úgy is, hogy kiveszed a vezérműtengelyt és átforgatod a motort. Ha úgy nehezen fog menni akkor nincs szelephézag és csak ki kell nyomni a hidrotőkékből az olajat és kitakarítani.


Huh! Nem vagyok biztos, hogy hidrotőkés. Rengeteg kis rugó van benne. 2 himba tengely. 12 szelep.
így néz ki a hengerfejem. :
http://www.google.hu/imgres?q=...amp;zoom=1



Olyanban ne is gondolkozz,hogy 24 td motort belerakod.Nem csak a motor a váltó+kipufogó meg sorolhatnám még.Ha végképp nem boldogulsz vele akkor bontóból nagyon kis pénzért lehet bele motort kapni ráadásul a 25i harapósabb mint a 23i.Még egy jó tipp e-30 318 is -nek a sper difije olyan vadállattá teszi,hogy olyat még azóta sem értem.Engem is átkurtak annak idején egy motor generállal ugyanúgy mint téged.Aztán bontóból egy 25i blokkot szereztem egy az egybe átpakoltam 23i blokkjába(a motorszám miatt) és volt szerencsém egy alpina hengerfejet szereznem hozzá + bronz szelepeket


Ez nagyon jól hangzik de most mennyibe kerülne nekem? Ha nem tévedek a 23 és a 25 blokk ugyan az csak a dugó más. Vagy a 20 és a 23 ugyan az?


23i és 25i ugyanaz.Rengeteg e-30 bontódik találni fogsz.......

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 08:56


bmwkoloni írta:
hancurozo írta:
bmwkoloni írta: Huh! Nem vagyok biztos, hogy hidrotőkés. Rengeteg kis rugó van benne. 2 himba tengely. 12 szelep.
így néz ki a hengerfejem. :
http://www.google.hu/imgres?q=...amp;zoom=1



Valóban nem hidrotőkés.
Viszont akkor ellenőrizd a szelephézagot is.


Ehhez kérhetnék tippet, hogy hogyan fohjak hozzá? hézagmérőm van. de mekkora a megfelelő hézag? előre is köszönöm!
V.N.


0,25 mind a 2 szelepnél.

bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 08:56


zoliika írta:
bmwkoloni írta:
hancurozo írta:
bmwkoloni írta:
hancurozo írta:
bmwkoloni írta: a hengerfej szerintem nem volt szétszedve! Én kértem sikoltatást de a madár azt mondta, hogy nem kell. vékonyan bekente grafitzsirral az alját és rá tette egy üveg lapra. a lenyomat hibátlan volt. azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy tökéletesen sík. ekkor ott voltam. Laikusként logikusnak tűnt. de már nem vagyok biztos semmiben!


Zsirral? az nagyon vastag (vékonyan kenve is). Nem mutatja meg a hibákat. Ha kiveszik a vezérmű tengelyt, akkor a hidrotőkéket illik kitakarítani, kinyomni az olajat belőle és úgy összerakni. A síkolás ellenőrzésénél hogyan oldotta meg a kilógó szelepeket? (gondolom kivette a vezérmű tengelyt)
Elég amatőr a szerelőd!


Ki vette a vezmű tengelyt. így az összes szelep bezárult. rátette az üvegre és ennyi. Amúgy nem az amatőrség a baj, hanem hogy be mer vállalni egy ilyen autót. Ladák esetében, lehet, h ez megoldás de mint a példa is mutatja nem az. Nem is szerelő az ilyen! Elkapom ....


Kipróbálhatod úgy is, hogy kiveszed a vezérműtengelyt és átforgatod a motort. Ha úgy nehezen fog menni akkor nincs szelephézag és csak ki kell nyomni a hidrotőkékből az olajat és kitakarítani.


Huh! Nem vagyok biztos, hogy hidrotőkés. Rengeteg kis rugó van benne. 2 himba tengely. 12 szelep.
így néz ki a hengerfejem. :
http://www.google.hu/imgres?q=...amp;zoom=1



Olyanban ne is gondolkozz,hogy 24 td motort belerakod.Nem csak a motor a váltó+kipufogó meg sorolhatnám még.Ha végképp nem boldogulsz vele akkor bontóból nagyon kis pénzért lehet bele motort kapni ráadásul a 25i harapósabb mint a 23i.Még egy jó tipp e-30 318 is -nek a sper difije olyan vadállattá teszi,hogy olyat még azóta sem értem.Engem is átkurtak annak idején egy motor generállal ugyanúgy mint téged.Aztán bontóból egy 25i blokkot szereztem egy az egybe átpakoltam 23i blokkjába(a motorszám miatt) és volt szerencsém egy alpina hengerfejet szereznem hozzá + bronz szelepeket


Ez nagyon jól hangzik de most mennyibe kerülne nekem? Ha nem tévedek a 23 és a 25 blokk ugyan az csak a dugó más. Vagy a 20 és a 23 ugyan az?


bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 08:52


hancurozo írta:
bmwkoloni írta: Huh! Nem vagyok biztos, hogy hidrotőkés. Rengeteg kis rugó van benne. 2 himba tengely. 12 szelep.
így néz ki a hengerfejem. :
http://www.google.hu/imgres?q=...amp;zoom=1



Valóban nem hidrotőkés.
Viszont akkor ellenőrizd a szelephézagot is.


Ehhez kérhetnék tippet, hogy hogyan fohjak hozzá? hézagmérőm van. de mekkora a megfelelő hézag? előre is köszönöm!
V.N.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 19:44


bmwkoloni írta: Huh! Nem vagyok biztos, hogy hidrotőkés. Rengeteg kis rugó van benne. 2 himba tengely. 12 szelep.
így néz ki a hengerfejem. :
http://www.google.hu/imgres?q=...amp;zoom=1



Valóban nem hidrotőkés.
Viszont akkor ellenőrizd a szelephézagot is.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 19:42


bmwkoloni írta:
hancurozo írta:
bmwkoloni írta:
hancurozo írta:
bmwkoloni írta: a hengerfej szerintem nem volt szétszedve! Én kértem sikoltatást de a madár azt mondta, hogy nem kell. vékonyan bekente grafitzsirral az alját és rá tette egy üveg lapra. a lenyomat hibátlan volt. azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy tökéletesen sík. ekkor ott voltam. Laikusként logikusnak tűnt. de már nem vagyok biztos semmiben!


Zsirral? az nagyon vastag (vékonyan kenve is). Nem mutatja meg a hibákat. Ha kiveszik a vezérmű tengelyt, akkor a hidrotőkéket illik kitakarítani, kinyomni az olajat belőle és úgy összerakni. A síkolás ellenőrzésénél hogyan oldotta meg a kilógó szelepeket? (gondolom kivette a vezérmű tengelyt)
Elég amatőr a szerelőd!


Ki vette a vezmű tengelyt. így az összes szelep bezárult. rátette az üvegre és ennyi. Amúgy nem az amatőrség a baj, hanem hogy be mer vállalni egy ilyen autót. Ladák esetében, lehet, h ez megoldás de mint a példa is mutatja nem az. Nem is szerelő az ilyen! Elkapom ....


Kipróbálhatod úgy is, hogy kiveszed a vezérműtengelyt és átforgatod a motort. Ha úgy nehezen fog menni akkor nincs szelephézag és csak ki kell nyomni a hidrotőkékből az olajat és kitakarítani.


Huh! Nem vagyok biztos, hogy hidrotőkés. Rengeteg kis rugó van benne. 2 himba tengely. 12 szelep.
így néz ki a hengerfejem. :
http://www.google.hu/imgres?q=...amp;zoom=1



Olyanban ne is gondolkozz,hogy 24 td motort belerakod.Nem csak a motor a váltó+kipufogó meg sorolhatnám még.Ha végképp nem boldogulsz vele akkor bontóból nagyon kis pénzért lehet bele motort kapni ráadásul a 25i harapósabb mint a 23i.Még egy jó tipp e-30 318 is -nek a sper difije olyan vadállattá teszi,hogy olyat még azóta sem értem.Engem is átkurtak annak idején egy motor generállal ugyanúgy mint téged.Aztán bontóból egy 25i blokkot szereztem egy az egybe átpakoltam 23i blokkjába(a motorszám miatt) és volt szerencsém egy alpina hengerfejet szereznem hozzá + bronz szelepeket

bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 19:18


hancurozo írta:
bmwkoloni írta:
hancurozo írta:
bmwkoloni írta: a hengerfej szerintem nem volt szétszedve! Én kértem sikoltatást de a madár azt mondta, hogy nem kell. vékonyan bekente grafitzsirral az alját és rá tette egy üveg lapra. a lenyomat hibátlan volt. azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy tökéletesen sík. ekkor ott voltam. Laikusként logikusnak tűnt. de már nem vagyok biztos semmiben!


Zsirral? az nagyon vastag (vékonyan kenve is). Nem mutatja meg a hibákat. Ha kiveszik a vezérmű tengelyt, akkor a hidrotőkéket illik kitakarítani, kinyomni az olajat belőle és úgy összerakni. A síkolás ellenőrzésénél hogyan oldotta meg a kilógó szelepeket? (gondolom kivette a vezérmű tengelyt)
Elég amatőr a szerelőd!


Ki vette a vezmű tengelyt. így az összes szelep bezárult. rátette az üvegre és ennyi. Amúgy nem az amatőrség a baj, hanem hogy be mer vállalni egy ilyen autót. Ladák esetében, lehet, h ez megoldás de mint a példa is mutatja nem az. Nem is szerelő az ilyen! Elkapom ....


Kipróbálhatod úgy is, hogy kiveszed a vezérműtengelyt és átforgatod a motort. Ha úgy nehezen fog menni akkor nincs szelephézag és csak ki kell nyomni a hidrotőkékből az olajat és kitakarítani.


Huh! Nem vagyok biztos, hogy hidrotőkés. Rengeteg kis rugó van benne. 2 himba tengely. 12 szelep.
így néz ki a hengerfejem. :
http://www.google.hu/imgres?q=...amp;zoom=1



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 19:04


bmwkoloni írta:
hancurozo írta:
bmwkoloni írta: a hengerfej szerintem nem volt szétszedve! Én kértem sikoltatást de a madár azt mondta, hogy nem kell. vékonyan bekente grafitzsirral az alját és rá tette egy üveg lapra. a lenyomat hibátlan volt. azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy tökéletesen sík. ekkor ott voltam. Laikusként logikusnak tűnt. de már nem vagyok biztos semmiben!


Zsirral? az nagyon vastag (vékonyan kenve is). Nem mutatja meg a hibákat. Ha kiveszik a vezérmű tengelyt, akkor a hidrotőkéket illik kitakarítani, kinyomni az olajat belőle és úgy összerakni. A síkolás ellenőrzésénél hogyan oldotta meg a kilógó szelepeket? (gondolom kivette a vezérmű tengelyt)
Elég amatőr a szerelőd!


Ki vette a vezmű tengelyt. így az összes szelep bezárult. rátette az üvegre és ennyi. Amúgy nem az amatőrség a baj, hanem hogy be mer vállalni egy ilyen autót. Ladák esetében, lehet, h ez megoldás de mint a példa is mutatja nem az. Nem is szerelő az ilyen! Elkapom ....


Kipróbálhatod úgy is, hogy kiveszed a vezérműtengelyt és átforgatod a motort. Ha úgy nehezen fog menni akkor nincs szelephézag és csak ki kell nyomni a hidrotőkékből az olajat és kitakarítani.


bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 18:49


hancurozo írta:
bmwkoloni írta: a hengerfej szerintem nem volt szétszedve! Én kértem sikoltatást de a madár azt mondta, hogy nem kell. vékonyan bekente grafitzsirral az alját és rá tette egy üveg lapra. a lenyomat hibátlan volt. azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy tökéletesen sík. ekkor ott voltam. Laikusként logikusnak tűnt. de már nem vagyok biztos semmiben!


Zsirral? az nagyon vastag (vékonyan kenve is). Nem mutatja meg a hibákat. Ha kiveszik a vezérmű tengelyt, akkor a hidrotőkéket illik kitakarítani, kinyomni az olajat belőle és úgy összerakni. A síkolás ellenőrzésénél hogyan oldotta meg a kilógó szelepeket? (gondolom kivette a vezérmű tengelyt)
Elég amatőr a szerelőd!


Ki vette a vezmű tengelyt. így az összes szelep bezárult. rátette az üvegre és ennyi. Amúgy nem az amatőrség a baj, hanem hogy be mer vállalni egy ilyen autót. Ladák esetében, lehet, h ez megoldás de mint a példa is mutatja nem az. Nem is szerelő az ilyen! Elkapom ....



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 18:47


bmwkoloni írta: Reggel esztergálok egy darabot egy gyertya mintát. kilukasztom és esztergálok rá egy tömlő hollandert. ezen fogva fel tudom nyomni levegővel a hengert. a főtengely elfordulását gondolom meg akadályozom, ha be teszem 1-esbe a váltót. felnyomom x bárig és megnézem, hogy fél óra alatt enged-e a nyomásból. igaz fél nap rámegy mire mind a 6 hengeren végig zongorázom. A kipufogó szelepeket is érdemes lenne gondolom le tesztelni. valahol dob elött megbontom és egy kütyüt még kitalálok oda. ezzel csak az a baj, hogy nem fogom, tudni, hogy melyik pufogó szelep szarik. Nah mindegy ez a holnapi nap zenéje lessz. Köszi mindenkinek!
V.N.



Ha át tudod kézzel fordítani nem fogsz 1 percet sem várni. Vedd le a szelepfedelet és addig forgasd a motort amíg az 1-es hengernél mind a 2 (kipufogó+szívó) szelep elzár. Akkor nyomj levegőt a hengerbe (én a kerékfúvatóhoz kapott kúpos gumitoldattal szoktam) és így hallani fogod hol ereszt. (így mind a 2 szelep ellenőrizve lessz)
Na ezt kell végigjátszani. Zárásra tekerni a 2-es hengert stb.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 18:39


bmwkoloni írta: a hengerfej szerintem nem volt szétszedve! Én kértem sikoltatást de a madár azt mondta, hogy nem kell. vékonyan bekente grafitzsirral az alját és rá tette egy üveg lapra. a lenyomat hibátlan volt. azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy tökéletesen sík. ekkor ott voltam. Laikusként logikusnak tűnt. de már nem vagyok biztos semmiben!


Zsirral? az nagyon vastag (vékonyan kenve is). Nem mutatja meg a hibákat. Ha kiveszik a vezérmű tengelyt, akkor a hidrotőkéket illik kitakarítani, kinyomni az olajat belőle és úgy összerakni. A síkolás ellenőrzésénél hogyan oldotta meg a kilógó szelepeket? (gondolom kivette a vezérmű tengelyt)
Elég amatőr a szerelőd!

bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 18:36


hancurozo írta:
bmwkoloni írta: Egyet értek. a fagyálló problémát elhárítottam. Most beállítottam a vezérlést. minden jelen van de így is könnyen át forgatom a 6 hengeres motort. utána olvastam és egy fog eltérés nem gyűrheti össze a szelepeket így remélem, hogy ez a gond nem álll fent. A vicc, hogy a 4 hengeres vw motort nem tudom megmozdítani egy fixhajtóval. Most már nem a vezmű tengelynél hanem a főtengelynél fogva próbáltam. valamivel nehezebb de nem sokkal. Kompresszió mérésre van valami frankó modszer amit házilag meg lehet csinálni? sajna nincs hengernyomásmérőm és venni se tudok mostmár a közelben viszont nincs szerelő se:-S
Most azon gondolkozok, hogy ha totál össze baszódott motorom akkor vennék egy tipusazonos de disel motort + váltót. milyen átalakítás kellene hozzá?
Előre is Köszi a választ. V.N.



De a szerelő lehet már átforgatta rossz vezérléssel, és utánna rakta csak így össze. Kompresszió mérésre nincs más módszer, de hengereket szelepzárásra állítva (és a főtengelyt megfova elfordulás ellen) levegőt nyomva a hengerbe (kompresszorral) meg tudod nézni hol szökik el a nyomás. (mindíg csak a zárásra állított hengert tudod nézni)
Hirtelen más nem jut eszembe.

szerk. Ha hirotőkés a motorod, nézd meg a hirotőkéket, mert ha nem lettek összepréselve kitámaszthatja a szelepeket. (már ha bontva volt a hengerfej)


Reggel esztergálok egy darabot egy gyertya mintát. kilukasztom és esztergálok rá egy tömlő hollandert. ezen fogva fel tudom nyomni levegővel a hengert. a főtengely elfordulását gondolom meg akadályozom, ha be teszem 1-esbe a váltót. felnyomom x bárig és megnézem, hogy fél óra alatt enged-e a nyomásból. igaz fél nap rámegy mire mind a 6 hengeren végig zongorázom. A kipufogó szelepeket is érdemes lenne gondolom le tesztelni. valahol dob elött megbontom és egy kütyüt még kitalálok oda. ezzel csak az a baj, hogy nem fogom, tudni, hogy melyik pufogó szelep szarik. Nah mindegy ez a holnapi nap zenéje lessz. Köszi mindenkinek!
V.N.