John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 22:54


John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Létezik hogy nem enged felprogramozni a vezérlő? Mindent a leírás szerint csinálok és nem változik semmi,olvastam itt egy részt hogy volt már más is ebben a cipőben és meglett a megoldás,csatlakozik és be is azonosítja a kocsit a gép és semmi nem változik,kezdem feladni....


Akkor valamit mégiscsakcsak rosszul csinálsz, vagy rosszul van beállítva. Dob esetleg hibaüzenetet?

Minden flottul menne de a hiba a Bc kapcsolómban vol,egy nyomókapcsolóval életre keltettem a Bc funkciót,de más nem változott Viszont a légzsák a műszerfalon nem alszik ki,az melyik modulban található? Hátha frissíthetném és lagalább ki derülne hajlik-e a programozásra Hibát nem dob






Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 22:46


John írta: Viszont a légzsák a műszerfalon nem alszik ki,az melyik modulban található? Hátha frissíthetném és lagalább ki derülne hajlik-e a programozásra


Ne piramisozz!
Előbb olvasd ki hogy miért világít a légzsáklámpa. Ezt beírja a hibatárolóba. Utána már tudod merre keresgélj.
Egyébként meglepő módon ABG modul, mint AirBaG.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 22:28


John írta:
Tano írta:
John írta: Létezik hogy nem enged felprogramozni a vezérlő? Mindent a leírás szerint csinálok és nem változik semmi,olvastam itt egy részt hogy volt már más is ebben a cipőben és meglett a megoldás,csatlakozik és be is azonosítja a kocsit a gép és semmi nem változik,kezdem feladni....


Akkor valamit mégiscsakcsak rosszul csinálsz, vagy rosszul van beállítva. Dob esetleg hibaüzenetet?

Minden flottul menne de a hiba a Bc kapcsolómban vol,egy nyomókapcsolóval életre keltettem a Bc funkciót,de más nem változott Viszont a légzsák a műszerfalon nem alszik ki,az melyik modulban található? Hátha frissíthetném és lagalább ki derülne hajlik-e a programozásra




John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 21:08


Tano írta:
John írta: Létezik hogy nem enged felprogramozni a vezérlő? Mindent a leírás szerint csinálok és nem változik semmi,olvastam itt egy részt hogy volt már más is ebben a cipőben és meglett a megoldás,csatlakozik és be is azonosítja a kocsit a gép és semmi nem változik,kezdem feladni....


Akkor valamit mégiscsakcsak rosszul csinálsz, vagy rosszul van beállítva. Dob esetleg hibaüzenetet?

Minden flottul menne de a hiba a Bc kapcsolómban vol,egy nyomókapcsolóval életre keltettem a Bc funkciót,de más nem változott


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 17:46


John írta: Létezik hogy nem enged felprogramozni a vezérlő? Mindent a leírás szerint csinálok és nem változik semmi,olvastam itt egy részt hogy volt már más is ebben a cipőben és meglett a megoldás,csatlakozik és be is azonosítja a kocsit a gép és semmi nem változik,kezdem feladni....


Akkor valamit mégiscsakcsak rosszul csinálsz, vagy rosszul van beállítva. Dob esetleg hibaüzenetet?

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 16:10


Létezik hogy nem enged felprogramozni a vezérlő? Mindent a leírás szerint csinálok és nem változik semmi,olvastam itt egy részt hogy volt már más is ebben a cipőben és meglett a megoldás,csatlakozik és be is azonosítja a kocsit a gép és semmi nem változik,kezdem feladni....

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 22:46


jocoka85 írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad?


ez nem igaz. E46-ban is van 20 PIN-es körcsati. sőt van olyan változat amiben van 20 PIN-es és OBD2-es is. OBD-n akkor csak a motorvezérlő kommunikál, ha minden igaz.
2000-2001 környékén volt a váltás, de bármi elképzelhető és azon kívül akármi is.


Igazad van,én nekem csak E34 Tds-em volt eddig525-ös,abban körcsatis volt ami a motortérben található, és az csak soros portos laptoppal kommunikált,E36 már Usb-ről is én erre értettem,igen elvileg e46 ban is van körcsati de ami neki kell az obd2-es diagcsati így értettem


az, hogy most sosor vagy USB porton kommunikál, az a kábeltől függ, nem attól, hogy az autóban milyen csati van.Valakinek nincs meg a Dummy régebbi verziója az 0.5.0.5?

szerk.: igazából a programtól függ mit kezel le. az USB-s kábel is soros port-ként van megadva.


Köszönöm a segítséget, így már minden érthető persze meg is találtam, csak olvastam, hogy amelyikben a motortérben is van, ott a korcsaris vezérel le igazábol mindent, ezért is kerestem, de akkor nem kell
Köszönöm még egyszer a felvilágosítást






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz jocoka85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 21:10


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad?


ez nem igaz. E46-ban is van 20 PIN-es körcsati. sőt van olyan változat amiben van 20 PIN-es és OBD2-es is. OBD-n akkor csak a motorvezérlő kommunikál, ha minden igaz.
2000-2001 környékén volt a váltás, de bármi elképzelhető és azon kívül akármi is.


Igazad van,én nekem csak E34 Tds-em volt eddig525-ös,abban körcsatis volt ami a motortérben található, és az csak soros portos laptoppal kommunikált,E36 már Usb-ről is én erre értettem,igen elvileg e46 ban is van körcsati de ami neki kell az obd2-es diagcsati így értettem


az, hogy most sosor vagy USB porton kommunikál, az a kábeltől függ, nem attól, hogy az autóban milyen csati van.

szerk.: igazából a programtól függ mit kezel le. az USB-s kábel is soros port-ként van megadva.


Köszönöm a segítséget, így már minden érthető persze meg is találtam, csak olvastam, hogy amelyikben a motortérben is van, ott a korcsaris vezérel le igazábol mindent, ezért is kerestem, de akkor nem kell
Köszönöm még egyszer a felvilágosítást



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 20:27


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad?


ez nem igaz. E46-ban is van 20 PIN-es körcsati. sőt van olyan változat amiben van 20 PIN-es és OBD2-es is. OBD-n akkor csak a motorvezérlő kommunikál, ha minden igaz.
2000-2001 környékén volt a váltás, de bármi elképzelhető és azon kívül akármi is.


Igazad van,én nekem csak E34 Tds-em volt eddig525-ös,abban körcsatis volt ami a motortérben található, és az csak soros portos laptoppal kommunikált,E36 már Usb-ről is én erre értettem,igen elvileg e46 ban is van körcsati de ami neki kell az obd2-es diagcsati így értettem


az, hogy most sosor vagy USB porton kommunikál, az a kábeltől függ, nem attól, hogy az autóban milyen csati van.

szerk.: igazából a programtól függ mit kezel le. az USB-s kábel is soros port-ként van megadva.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. október 08. szombat, 20:43

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 20:14


YELLOW írta:
John írta:
Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad?


ez nem igaz. E46-ban is van 20 PIN-es körcsati. sőt van olyan változat amiben van 20 PIN-es és OBD2-es is. OBD-n akkor csak a motorvezérlő kommunikál, ha minden igaz.
2000-2001 környékén volt a váltás, de bármi elképzelhető és azon kívül akármi is.


Igazad van,én nekem csak E34 Tds-em volt eddig525-ös,abban körcsatis volt ami a motortérben található, és az csak soros portos laptoppal kommunikált,E36 már Usb-ről is én erre értettem,igen elvileg e46 ban is van körcsati de ami neki kell az obd2-es diagcsati így értettem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 20:02


John írta:
Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad?


ez nem igaz. E46-ban is van 20 PIN-es körcsati. sőt van olyan változat amiben van 20 PIN-es és OBD2-es is. OBD-n akkor csak a motorvezérlő kommunikál, ha minden igaz.
2000-2001 környékén volt a váltás, de bármi elképzelhető és azon kívül akármi is.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 18:10


jocoka85 írta:
John írta:
jocoka85 írta: Sziasztok!
Még fórumon új vagyok, 2 éve van meg a kicsikém, gondoltam kicsit ránéznék a kocsira.
2000-es évjáratú 318-am van, viszont, nem találom benne a 20 pin-es csatlakozó helyét, néztem több fórumot is, de hiába. Csatoltam képet, szerintetek hol lehet nekem elbújtatva, mert egy sem hasonlít nekem a többihez,
Köszi előre is,
Joci Szia.Ne a motortérbe keresd hanem a vezetőoldalon ahol be ülsz és a bal sípcsontod felett kell lennie Obd2-es csatinak és van egy műanyag fűl amit lefelé kell pattintani




Koszonom, akkor ne is keressem a 20 pin-es verziot?

Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz jocoka85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 13:02


John írta:
jocoka85 írta: Sziasztok!
Még fórumon új vagyok, 2 éve van meg a kicsikém, gondoltam kicsit ránéznék a kocsira.
2000-es évjáratú 318-am van, viszont, nem találom benne a 20 pin-es csatlakozó helyét, néztem több fórumot is, de hiába. Csatoltam képet, szerintetek hol lehet nekem elbújtatva, mert egy sem hasonlít nekem a többihez,
Köszi előre is,
Joci Szia.Ne a motortérbe keresd hanem a vezetőoldalon ahol be ülsz és a bal sípcsontod felett kell lennie Obd2-es csatinak és van egy műanyag fűl amit lefelé kell pattintani




Koszonom, akkor ne is keressem a 20 pin-es verziot?

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 12:41


jocoka85 írta: Sziasztok!
Még fórumon új vagyok, 2 éve van meg a kicsikém, gondoltam kicsit ránéznék a kocsira.
2000-es évjáratú 318-am van, viszont, nem találom benne a 20 pin-es csatlakozó helyét, néztem több fórumot is, de hiába. Csatoltam képet, szerintetek hol lehet nekem elbújtatva, mert egy sem hasonlít nekem a többihez,
Köszi előre is,
Joci Szia.Ne a motortérbe keresd hanem a vezetőoldalon ahol be ülsz és a bal sípcsontod felett kell lennie Obd2-es csatinak és van egy műanyag fűl amit lefelé kell pattintani




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz jocoka85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 12:17


Sziasztok!
Még fórumon új vagyok, 2 éve van meg a kicsikém, gondoltam kicsit ránéznék a kocsira.
2000-es évjáratú 318-am van, viszont, nem találom benne a 20 pin-es csatlakozó helyét, néztem több fórumot is, de hiába. Csatoltam képet, szerintetek hol lehet nekem elbújtatva, mert egy sem hasonlít nekem a többihez,
Köszi előre is,
Joci