Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 21:25


Strashimir írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp


GM verziótól függ hogy be lehet-e állítani késleltetést neki. Ilyesmit keress:
WISCHEN_ERST_XXS_WASCH
Vagy ha ki akarod kapcsolni akkor:
OHNE_WISCH_BEI_WASCH

NCS Dummyval könnyen megtalálható a modulban.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 18:49


Strashimir írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp


Nem rossz indulatból írom,de előszór legalább nagy vonalakban néz utána ezeknek a programoknak hogy mi mire jó.

Egyébként NCS Expert lesz a te munka programod.



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 16:35


Strashimir írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp
Ez engem is érdekelne,pláne reggel amikor rá van fagyva a jég na olyankor lenne jó ez a beállítás pláne


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 16:10


nickname írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: nekem ilyen, csak 150W-os...


Nálad nem keletkezik földhurok és nem zavaródik be az Inpa? Ami fura hogy leginkább járó motornál fagyogat le viszont ami van külön noname interfaceom ami univerzális és gagyi program azzal nincs baj


nincs gondom egyik félével sem, járó motornál sem


Na ezek mellé már csak a lángnyelv matrica meg a spinneres dísztárcsa hiányzik.

Akkor legalább vennétek, egy szaros INPA kábelt. Az invertert már nem is említem.
Van inpakábelem... meg a másik is amit mutattam és érdekes a simával nincs ilyen gond mint az Inpával,és a morgás helyett inkább ezt mond meg mit jelent? (Ha nem lenne Inpa interface-m akkor mivel olvastam volna ki ezt?)



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Strashimir

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 15:49


Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 12:41


Sziasztok.

SMGII-ben olajcsere után kéne légteleníteni és újra adaptálnia rendszert.

Ebben a videóban 2:00-nál lévő műveletről van szó:
https://www.youtube.com/watch?v=5c_bWAcwMuM

Szerintetek ez DIS-el menni fog?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 07:19


nickname írta:
Na ezek mellé már csak a lángnyelv matrica meg a spinneres dísztárcsa hiányzik.

Akkor legalább vennétek, egy szaros INPA kábelt. Az invertert már nem is említem.


én nem tudom miről beszélsz...
nem is értem, hogy jön ide a dísztárcsa és a matrica.
nekem KKL VAG-COM és BMW Scanner van, meg a kis inverter. nincs gondom egyikkel sem.
de majd izgatottan várom mikor megy valami tönkre


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 23:44


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: nekem ilyen, csak 150W-os...


Nálad nem keletkezik földhurok és nem zavaródik be az Inpa? Ami fura hogy leginkább járó motornál fagyogat le viszont ami van külön noname interfaceom ami univerzális és gagyi program azzal nincs baj


nincs gondom egyik félével sem, járó motornál sem


Na ezek mellé már csak a lángnyelv matrica meg a spinneres dísztárcsa hiányzik.

Akkor legalább vennétek, egy szaros INPA kábelt. Az invertert már nem is említem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 21:46


John írta:
YELLOW írta: nekem ilyen, csak 150W-os...


Nálad nem keletkezik földhurok és nem zavaródik be az Inpa? Ami fura hogy leginkább járó motornál fagyogat le viszont ami van külön noname interfaceom ami univerzális és gagyi program azzal nincs baj


nincs gondom egyik félével sem, járó motornál sem

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. november 20. vasárnap, 21:48

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz rioka92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 16:21


viktor írta:
rioka92 írta: Halihó!!

Problémás előző tulaj mindentől féltette az autót a lopástól és megszakított az obd-n az egyik vezetéket de megtaláltuk hogy melyik az és összeraktuk ahogy annak lennie kell... elm327 bluetooth-os kütyüvel próbálkoztunk eddig minden autót felismert amit próbáltunk viszont az enyémet nem találja!!!
Van esetleg valami másik megoldás vagy felejtsem el...

Ha vezetékprobléma van a profi gépek se tudnak kommunikálni??

Válaszokat köszi előre!!

Sok minden lehet. Rejtett kapcsoló, felcserélt vezeték... Hallottam olyat is, hogy kapcsolóval feszültség alá helyezték a vezetékeket, nem kapcsolta le a tulaj és elfüstölt az olvasó. Örülhettek neki a szervizben.



szerviz még nem látta de elmondása szerint csak megszakította... de nem kommunikál... olvasónak nincs baja

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 16:17


rioka92 írta: Halihó!!

Problémás előző tulaj mindentől féltette az autót a lopástól és megszakított az obd-n az egyik vezetéket de megtaláltuk hogy melyik az és összeraktuk ahogy annak lennie kell... elm327 bluetooth-os kütyüvel próbálkoztunk eddig minden autót felismert amit próbáltunk viszont az enyémet nem találja!!!
Van esetleg valami másik megoldás vagy felejtsem el...

Ha vezetékprobléma van a profi gépek se tudnak kommunikálni??

Válaszokat köszi előre!!

Sok minden lehet. Rejtett kapcsoló, felcserélt vezeték... Hallottam olyat is, hogy kapcsolóval feszültség alá helyezték a vezetékeket, nem kapcsolta le a tulaj és elfüstölt az olvasó. Örülhettek neki a szervizben.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz rioka92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 15:59


Halihó!!

Problémás előző tulaj mindentől féltette az autót a lopástól és megszakított az obd-n az egyik vezetéket de megtaláltuk hogy melyik az és összeraktuk ahogy annak lennie kell... elm327 bluetooth-os kütyüvel próbálkoztunk eddig minden autót felismert amit próbáltunk viszont az enyémet nem találja!!!
Van esetleg valami másik megoldás vagy felejtsem el...

Ha vezetékprobléma van a profi gépek se tudnak kommunikálni??

Válaszokat köszi előre!!

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 11:18


YELLOW írta: nekem ilyen, csak 150W-os...
Nálad nem keletkezik földhurok és nem zavaródik be az Inpa? Ami fura hogy leginkább járó motornál fagyogat le viszont ami van külön noname interfaceom ami univerzális és gagyi program azzal nincs baj



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 08:46


nekem ilyen, csak 150W-os...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Heka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 00:24


Ez angol csatlakozó, az eu dugó nem lesz földelve rajta.


John írta:
John írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


én is invertert használok, de eddig nincs probléma semmi. pedig többféle interface-em is van.
mondjuk én nem emiatt vettem az invertert.

szerk.: pedig volt már 1 órát is rajta


Ami késik az nem múlik.
Nem vagyok villanyász de valahogy ezen az illusztrált képen is látszik (ilyenem van) valami nem stimmel a lyukakkal sem mert nekem a laptopomnak köralakú villásdugója van de ami fura hogy a villásdugómon ami van földelés pöcök aminek van helye a konnektorban az inverteren sehol se csatlakozik földhöz (verjek le a kocsi mellé a földbe egy cölöpöt hogy legyen test? ) a Kép illusztrált / napja vettem,gondolom a boltban nem veszik már vissza? Mitévő legyek megvettem potyára?

(6 napja vettem,elírtam bocs )