John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 21:51


John írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


én is invertert használok, de eddig nincs probléma semmi. pedig többféle interface-em is van.
mondjuk én nem emiatt vettem az invertert.

szerk.: pedig volt már 1 órát is rajta


Ami késik az nem múlik.
Nem vagyok villanyász de valahogy ezen az illusztrált képen is látszik (ilyenem van) valami nem stimmel a lyukakkal sem mert nekem a laptopomnak köralakú villásdugója van de ami fura hogy a villásdugómon ami van földelés pöcök aminek van helye a konnektorban az inverteren sehol se csatlakozik földhöz (verjek le a kocsi mellé a földbe egy cölöpöt hogy legyen test? ) a Kép illusztrált / napja vettem,gondolom a boltban nem veszik már vissza? Mitévő legyek megvettem potyára?

(6 napja vettem,elírtam bocs )



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 21:49


nickname írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


én is invertert használok, de eddig nincs probléma semmi. pedig többféle interface-em is van.
mondjuk én nem emiatt vettem az invertert.

szerk.: pedig volt már 1 órát is rajta


Ami késik az nem múlik.
Nem vagyok villanyász de valahogy ezen az illusztrált képen is látszik (ilyenem van) valami nem stimmel a lyukakkal sem mert nekem a laptopomnak köralakú villásdugója van de ami fura hogy a villásdugómon ami van földelés pöcök aminek van helye a konnektorban az inverteren sehol se csatlakozik földhöz (verjek le a kocsi mellé a földbe egy cölöpöt hogy legyen test? ) a Kép illusztrált / napja vettem,gondolom a boltban nem veszik már vissza? Mitévő legyek megvettem potyára?



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 21:32


YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


én is invertert használok, de eddig nincs probléma semmi. pedig többféle interface-em is van.
mondjuk én nem emiatt vettem az invertert.

szerk.: pedig volt már 1 órát is rajta


Ami késik az nem múlik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 19:34


John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


én is invertert használok, de eddig nincs probléma semmi. pedig többféle interface-em is van.
mondjuk én nem emiatt vettem az invertert.

szerk.: pedig volt már 1 órát is rajta

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 19. szombat, 19:52

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 19:33


John írta: Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


Szerintem nincs, vagy nem éri meg kockáztatni a mókolást. Mondom nálam szó szerint elfüstölt az interfész.
A laptophoz használhatod egyébként az invertert, csak akkor ne legyen rákötve az autóra a laptop tápellátás tekintetében, mikor diagolsz és be van dugva az interfész is az OBD portba.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 16:42


John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 16:35


Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert




Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 16:31


John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 16:03


Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 18. péntek, 18:44


Tano írta:
John írta: Sziasztok,szivargyújtót lehet szünetmentessé állítani szoftveresen vagy csak barkácsolással? (önindítózás közben megvonja az áramot és nem tesz jót a laptopnak amiben szar az akksim és inverter-t használok ami 220-ra alakítja a szivargyújtót )


Ez a 47-es biztosítékon van, ami közvetlen az aksitól kap delejt. Indítózásnál sem vonja meg az áramot, csak leesik a feszkó annyira ami nem elég neki.
Köszönöm



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 18. péntek, 18:31


John írta: Sziasztok,szivargyújtót lehet szünetmentessé állítani szoftveresen vagy csak barkácsolással? (önindítózás közben megvonja az áramot és nem tesz jót a laptopnak amiben szar az akksim és inverter-t használok ami 220-ra alakítja a szivargyújtót )


Ez a 47-es biztosítékon van, ami közvetlen az aksitól kap delejt. Indítózásnál sem vonja meg az áramot, csak leesik a feszkó annyira ami nem elég neki.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 18. péntek, 18:21


Sziasztok,szivargyújtót lehet szünetmentessé állítani szoftveresen vagy csak barkácsolással? (önindítózás közben megvonja az áramot és nem tesz jót a laptopnak amiben szar az akksim és inverter-t használok ami 220-ra alakítja a szivargyújtót )

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 18. péntek, 16:19


Strashimir írta:
John írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.



éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.


Köszönöm az infókat!
(De jó annak akinek nem egybe van a trafó és feltudja cserélgetni próbaként,kár hogy nekem egybe van.)



Hogyhogy egybe van? Hengerenként van, mégis egy egység?

Sajnos az M43b16-nál egybe van,gondolom épp azért hogy ne tudja az ember le tesztelni hogy melyik lehet a rossz és hogy vegye meg egyszerre a 4-et,ki van ez találva,de én se tudtam mert ezelőtt egy e34 525 tds-em volt és ami a poén hogy abban kétszer nagyobb motor volt és abban jobban hozzá lehetett férni mindenhez ha kellett könyékig benyúltam a szívósor alá de ennél még csuklóig sem úgy össze tömörítették a helyet


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Strashimir

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 18. péntek, 14:42


John írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.



éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.


Köszönöm az infókat!
(De jó annak akinek nem egybe van a trafó és feltudja cserélgetni próbaként,kár hogy nekem egybe van.)



Hogyhogy egybe van? Hengerenként van, mégis egy egység?

Esteban46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Esteban46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. november 17. csütörtök, 21:24


Sziasztok!
Overvoltage 16V hibakóddal találkozott már valaki? Azt tudom hogy mit jelent, de a bikázási ponton és az akksin mérve is 14V körüli töltésem van. BC titkos menüben 15.8-16.4V között járó motornál. Ha csak gyújtáson nézem hogy mennyi van az akksiban arra is ír 14.2 körül, persze multival mérve itt sem egyezik az érték! Köszönöm a segítséget!