John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 12:36


John írta:
Laza írta:
John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link
Köszönöm "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?

Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz?
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 12:11


Laza írta:
John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link
Köszönöm "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?



Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 00:17


Akit érdekel, itt egy all in one csomag. (katt)





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 03. péntek, 00:19

Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 23:13


John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 21:56


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0?


nincs. ezt használom én is.
hát Castrol sem garancia mindenre. az én véleményem az, hogy Magnatec-et soha. van akinek bevált. én sajnos sok rosszat is hallok róla, több autómárka kapcsán. na meg kitudja mi van benne valójában. mondjuk ha üzletből lett véve, akkor lehet eredeti.
én leírtam a tippjeim. először olaj, aztán szűrőház. pumpára a legkevésbé gyanakodnék, de bár ez megint olyan, hogy korábbi olajok kitudja mit tettek.
a szűrő sem mindegy. megeshet, hogy egy jó olaj leold dolgokat a blokkban. majd a szűrő hamarabb eldugul, esetleg az olajjáratokban reked valami darab, ami akadályozza az olaj áramlását. szűrőből Knecht és újabban a Hengst szeretem ajánlani. én mást nem tennék autóba. TC-n volt nem rég egy teszt, be is linkeltem valami olajos topic-ba vagy nem is tudom hova. lehet a társalgóba. a lényeg, hogy volt valami kínai szűrő, ami nagyon hasonlított a Mann-hoz, szinte megszólalásig. én pedig évek óta mondom, hogy a Mann is már kínai. lehet van összefüggés. szóval abban a tesztben a Hengst szűrőt nagyon dicsérték. régebben is olvastam már róla. én BMW-be csak Knecht-et de más autóba teljesen nyugodtam ajánlom a Hengst-et.


Magnatec-et többé nem teszek bele,lehet bekéne panaszolnom az olajgyártót a csereperiódus felét se bírta kb...


sokra nem mész vele. főleg ha bizonytalan az eredete. a te motoroddal többen hazsnálják a Mobil-t, amit linkeltem nagy elégedettséggel. kollégám off autóban is. azért ajánlom azt.
Köszönöm mobil lesz a választásom Bárcsak lenne Inpámban olajnyomás kijelzés :'(

Mégegy kérdés,ezt a tömítést a kiegyenlítőtartályomban találtam ezt,ez mi?:https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5908DE79 (A színét nenézd mert a srába le ejtettem.. )

(Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 18:10


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0?


nincs. ezt használom én is.
hát Castrol sem garancia mindenre. az én véleményem az, hogy Magnatec-et soha. van akinek bevált. én sajnos sok rosszat is hallok róla, több autómárka kapcsán. na meg kitudja mi van benne valójában. mondjuk ha üzletből lett véve, akkor lehet eredeti.
én leírtam a tippjeim. először olaj, aztán szűrőház. pumpára a legkevésbé gyanakodnék, de bár ez megint olyan, hogy korábbi olajok kitudja mit tettek.
a szűrő sem mindegy. megeshet, hogy egy jó olaj leold dolgokat a blokkban. majd a szűrő hamarabb eldugul, esetleg az olajjáratokban reked valami darab, ami akadályozza az olaj áramlását. szűrőből Knecht és újabban a Hengst szeretem ajánlani. én mást nem tennék autóba. TC-n volt nem rég egy teszt, be is linkeltem valami olajos topic-ba vagy nem is tudom hova. lehet a társalgóba. a lényeg, hogy volt valami kínai szűrő, ami nagyon hasonlított a Mann-hoz, szinte megszólalásig. én pedig évek óta mondom, hogy a Mann is már kínai. lehet van összefüggés. szóval abban a tesztben a Hengst szűrőt nagyon dicsérték. régebben is olvastam már róla. én BMW-be csak Knecht-et de más autóba teljesen nyugodtam ajánlom a Hengst-et.


Magnatec-et többé nem teszek bele,lehet bekéne panaszolnom az olajgyártót a csereperiódus felét se bírta kb...


sokra nem mész vele. főleg ha bizonytalan az eredete. a te motoroddal többen hazsnálják a Mobil-t, amit linkeltem nagy elégedettséggel. kollégám off autóban is. azért ajánlom azt.
Köszönöm mobil lesz a választásom Bárcsak lenne Inpámban olajnyomás kijelzés :'(

Mégegy kérdés,ezt a tömítést a kiegyenlítőtartályomban találtam ezt,ez mi?:https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5908DE79 (A színét nenézd mert a srába le ejtettem.. )



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 17:40


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0?


nincs. ezt használom én is.
hát Castrol sem garancia mindenre. az én véleményem az, hogy Magnatec-et soha. van akinek bevált. én sajnos sok rosszat is hallok róla, több autómárka kapcsán. na meg kitudja mi van benne valójában. mondjuk ha üzletből lett véve, akkor lehet eredeti.
én leírtam a tippjeim. először olaj, aztán szűrőház. pumpára a legkevésbé gyanakodnék, de bár ez megint olyan, hogy korábbi olajok kitudja mit tettek.
a szűrő sem mindegy. megeshet, hogy egy jó olaj leold dolgokat a blokkban. majd a szűrő hamarabb eldugul, esetleg az olajjáratokban reked valami darab, ami akadályozza az olaj áramlását. szűrőből Knecht és újabban a Hengst szeretem ajánlani. én mást nem tennék autóba. TC-n volt nem rég egy teszt, be is linkeltem valami olajos topic-ba vagy nem is tudom hova. lehet a társalgóba. a lényeg, hogy volt valami kínai szűrő, ami nagyon hasonlított a Mann-hoz, szinte megszólalásig. én pedig évek óta mondom, hogy a Mann is már kínai. lehet van összefüggés. szóval abban a tesztben a Hengst szűrőt nagyon dicsérték. régebben is olvastam már róla. én BMW-be csak Knecht-et de más autóba teljesen nyugodtam ajánlom a Hengst-et.


Magnatec-et többé nem teszek bele,lehet bekéne panaszolnom az olajgyártót a csereperiódus felét se bírta kb...


sokra nem mész vele. főleg ha bizonytalan az eredete. a te motoroddal többen hazsnálják a Mobil-t, amit linkeltem nagy elégedettséggel. kollégám off autóban is. azért ajánlom azt.
Köszönöm mobil lesz a választásom Bárcsak lenne Inpámban olajnyomás kijelzés :'(




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 17:30


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0?


nincs. ezt használom én is.
hát Castrol sem garancia mindenre. az én véleményem az, hogy Magnatec-et soha. van akinek bevált. én sajnos sok rosszat is hallok róla, több autómárka kapcsán. na meg kitudja mi van benne valójában. mondjuk ha üzletből lett véve, akkor lehet eredeti.
én leírtam a tippjeim. először olaj, aztán szűrőház. pumpára a legkevésbé gyanakodnék, de bár ez megint olyan, hogy korábbi olajok kitudja mit tettek.
a szűrő sem mindegy. megeshet, hogy egy jó olaj leold dolgokat a blokkban. majd a szűrő hamarabb eldugul, esetleg az olajjáratokban reked valami darab, ami akadályozza az olaj áramlását. szűrőből Knecht és újabban a Hengst szeretem ajánlani. én mást nem tennék autóba. TC-n volt nem rég egy teszt, be is linkeltem valami olajos topic-ba vagy nem is tudom hova. lehet a társalgóba. a lényeg, hogy volt valami kínai szűrő, ami nagyon hasonlított a Mann-hoz, szinte megszólalásig. én pedig évek óta mondom, hogy a Mann is már kínai. lehet van összefüggés. szóval abban a tesztben a Hengst szűrőt nagyon dicsérték. régebben is olvastam már róla. én BMW-be csak Knecht-et de más autóba teljesen nyugodtam ajánlom a Hengst-et.


Magnatec-et többé nem teszek bele,lehet bekéne panaszolnom az olajgyártót a csereperiódus felét se bírta kb...


sokra nem mész vele. főleg ha bizonytalan az eredete. a te motoroddal többen hazsnálják a Mobil-t, amit linkeltem nagy elégedettséggel. kollégám off autóban is. azért ajánlom azt.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 17:22


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0?


nincs. ezt használom én is.
hát Castrol sem garancia mindenre. az én véleményem az, hogy Magnatec-et soha. van akinek bevált. én sajnos sok rosszat is hallok róla, több autómárka kapcsán. na meg kitudja mi van benne valójában. mondjuk ha üzletből lett véve, akkor lehet eredeti.
én leírtam a tippjeim. először olaj, aztán szűrőház. pumpára a legkevésbé gyanakodnék, de bár ez megint olyan, hogy korábbi olajok kitudja mit tettek.
a szűrő sem mindegy. megeshet, hogy egy jó olaj leold dolgokat a blokkban. majd a szűrő hamarabb eldugul, esetleg az olajjáratokban reked valami darab, ami akadályozza az olaj áramlását. szűrőből Knecht és újabban a Hengst szeretem ajánlani. én mást nem tennék autóba. TC-n volt nem rég egy teszt, be is linkeltem valami olajos topic-ba vagy nem is tudom hova. lehet a társalgóba. a lényeg, hogy volt valami kínai szűrő, ami nagyon hasonlított a Mann-hoz, szinte megszólalásig. én pedig évek óta mondom, hogy a Mann is már kínai. lehet van összefüggés. szóval abban a tesztben a Hengst szűrőt nagyon dicsérték. régebben is olvastam már róla. én BMW-be csak Knecht-et de más autóba teljesen nyugodtam ajánlom a Hengst-et.
Magnatec-et többé nem teszek bele,lehet bekéne panaszolnom az olajgyártót a csereperiódus felét se bírta kb...



Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 17:21


John írta:
Nincs frissebb Inpád mint 5.0?


Nem tom mennyire fér meg itt, de 6.4.3 (nem próbáltam, bár megvan): 1 2 3


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 17:16


Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
Szia!
Ezt egy fórum keretein belül nem lehet megoldani, ráadásul ez egy olyan probléma, amiből gyorsan lehet -akár- egy motor felújításos móka, és akkor már az lesz drága, és nem egy szakszervíz aki megmondja mi a baja, és/vagy meg is javítja az autódat. Találgatni a legkönnyebb, de garanciát senki nem ad Neked a "tippjére".

Másik fórumon nekem is adtak ilyen-olyan tippeket, miféle moduljaim mentek tönkre (régi, szent, ezáltal sérthetetlen fórumtagoktól), majd Nyíregyen Miklós ezeken csak mosolygott, mert a "szakértők" által jelzett modulok nincsenek is az autómban. Viszont 5 perc alatt megoldott egy típushibát, ami senkiben fel sem merült. Remélem érted...

Jó dolog a fórum, sok tapasztalat gyűlik össze, és sokmindenre születik ez által hamar válasz, és lehetséges megoldás is - de nem mindenható ez a fórum sem, és ha komoly a hiba, nem érdemes kockáztatni, mert a kockázat a legdrágább dolog

(halkan még hozzáteszem, ez az egyik leg segítőkészebb tagokból álló fórum. Élen Yellow furumtárssal, csak azt bánom, Neki nem E6X-ja van )


azért azt hozzátenném, hogy én is sok mindent nem tudok. előfordul, hogy hülyeséget szólok hozzá. de ez egy fórum, rajongóknak, nem szakmai oldal. akik már kicsit jobban értenek hozzá, azok már úgysem írnak ide, hisz saját maguk ellen nem játszanak. akinek gondja van, majd menjen el hozzájuk.
azt szoktam mondani, ami így is van, hogy én hangosan gondolkozom. néha fáradtan is, na azt lehet nem kellene de próbálok valami logika mentén támpontot adni. senki sem orákulum. lehet hiba, ami 10 emberből 9-nek ugyanaz a megoldás, 1-nek pont nem. és le vagy sz@rozva, ha nem jött be a tipp. és lehet pont leszel az, akinek más a baja, mint a szokásos. nem tudunk táv gyógyítani.
annyi előnye van talán, hogy valaki rákérdez valami, és azokról tudunk, akkor esetleg a szerelőnél nem verik át olyan könnyen. vagy amit meg tudsz csinálni magadnak abban tudjunk segíteni.
nyilván az ember egy régebbi autón jobban kísérletezik, de mindig szem előtt kell tartani, hogy reklamációval csak ott élhetsz, ahol fizettél a szolgáltatásért és elvileg szakember volt segítségedre.
a másik az olyan hiba, amit több minden okozhat. szintén csak támpont és lehet sok esetben valakinek az összes lehetőség hirtelen eszébe sem jut.
a fórumot pedig azzal lehet előre vinni, ha a kérdező a hiba megoldása után, ahogy tud beszámol róla.
kb 1 hete volt itt valaki, akinek sokat segítettünk, segítettem, azóta sem lépett be. valószínű megoldódott a baja, csak épp nem jelzett vissza. egy fórum nem ilyen.
kölcsönös segítségen alapszik, beszámolunk egymásnak a gondokról, megoldásokról.
addig jó az oldal mindenkinek amíg kérdése van, aztán eltűnik
szerencsére sokan regisztrálnak, és nincs kérdés. gyanítom ők az értelmesebbek közül valóak és előbb olvasnak, kiismerik a fórumot, nem vagtába berontanak. sok esetben valószínű a kérdéseikre is megtalálják a választ. igazából jó lenne, ha legalább a pozitív dolgaikról beszámolnának. hogy mi az ami be jött nekik a hibára. így lehet jó egy fórum. szerintem.


Teljesen egyet értek Veled. Én ugyanakkor sokat köszönhetek ennek a fórumnak is, mert ma már nem venném meg azt az E61-et, amit megvettem típus ismeret nélkül. Ugyanakkor ennek köszönheően már ismerem (sátáni kacaj) a típusra jellemző hibák 90%-át, egy újbóli vásárlásnál már nem nyúlnék úgy mellé... Viszont lesz/lett egy teljesen megbízható, jó autóm. Típushibák a teljesség igénye nélkül: sencom kábelkötegek (4 van belőle + 2 antenna kábel). Ha hátul valami nem világít, nem nyílik min 80k a javítás. Kettőstömegű+kuplung: jellegzetes hangja van, nekem belefért 200k-ba, de simán elkérhetik a dupláját is. Hidegen van turbó, meleg motornál nincs: actuator hiba, angliaban "eletfogytig" garral 99font a javítás. Tetőablakos típusoknál szépen lefolyik a víz az elektronikához, sok 100k is lehet a javítás. MM állandóan ujraindul - CCC csere, szűk 300k, ráz a fék - féktárcsák és/vagy szilentek (elöl). Ha nem müxik a kulcs távadója, az is sencom kábel, és/vagy a hátsó spoilrben levő modul hibája, vagy javítható, vagy nem. Kicserélni nem ördöngősség, új 100k, bontottan a fele (gari nélkül). És mivel a kulcsban őrzi a beállításokat a rádió, enélkül minden újbóli indulásnál visszaáll minden alapra. Belső világítás hol világít, hol nem, hol csak 1mp-re: szoftver hiba, nem a kapcsolóknál van gond stb,stb..

Tényleg, miért nincs 5-ös széria fórum?


ez régen 3-as szériás fórum volt (inkább E46). mint ahogy van az E39 fórum. nagyjából a fórum motor is azonos lehet, de ehhez nem értek.
aztán egyre több kérdés jött más típusokban, vagy épp cserélődtek le a verdák, de a fórumtagok maradtak. sokan több fórumon is fent vannak. többen maradtunk a régi jó típusoknál, talán ezért van több segítség ebben. mondom, akik több típusban otthon vannak, lennének, azok kikoptak fórumról. részben érthető, részben nem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 17:13


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0?


nincs. ezt használom én is.
hát Castrol sem garancia mindenre. az én véleményem az, hogy Magnatec-et soha. van akinek bevált. én sajnos sok rosszat is hallok róla, több autómárka kapcsán. na meg kitudja mi van benne valójában. mondjuk ha üzletből lett véve, akkor lehet eredeti.
én leírtam a tippjeim. először olaj, aztán szűrőház. pumpára a legkevésbé gyanakodnék, de bár ez megint olyan, hogy korábbi olajok kitudja mit tettek.
a szűrő sem mindegy. megeshet, hogy egy jó olaj leold dolgokat a blokkban. majd a szűrő hamarabb eldugul, esetleg az olajjáratokban reked valami darab, ami akadályozza az olaj áramlását. szűrőből Knecht és újabban a Hengst szeretem ajánlani. én mást nem tennék autóba. TC-n volt nem rég egy teszt, be is linkeltem valami olajos topic-ba vagy nem is tudom hova. lehet a társalgóba. a lényeg, hogy volt valami kínai szűrő, ami nagyon hasonlított a Mann-hoz, szinte megszólalásig. én pedig évek óta mondom, hogy a Mann is már kínai. lehet van összefüggés. szóval abban a tesztben a Hengst szűrőt nagyon dicsérték. régebben is olvastam már róla. én BMW-be csak Knecht-et de más autóba teljesen nyugodtam ajánlom a Hengst-et.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 17:02


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0?


4000 km van benne


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 17:01


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0?



Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 16:56


YELLOW írta:
Laza írta:
Szia!
Ezt egy fórum keretein belül nem lehet megoldani, ráadásul ez egy olyan probléma, amiből gyorsan lehet -akár- egy motor felújításos móka, és akkor már az lesz drága, és nem egy szakszervíz aki megmondja mi a baja, és/vagy meg is javítja az autódat. Találgatni a legkönnyebb, de garanciát senki nem ad Neked a "tippjére".

Másik fórumon nekem is adtak ilyen-olyan tippeket, miféle moduljaim mentek tönkre (régi, szent, ezáltal sérthetetlen fórumtagoktól), majd Nyíregyen Miklós ezeken csak mosolygott, mert a "szakértők" által jelzett modulok nincsenek is az autómban. Viszont 5 perc alatt megoldott egy típushibát, ami senkiben fel sem merült. Remélem érted...

Jó dolog a fórum, sok tapasztalat gyűlik össze, és sokmindenre születik ez által hamar válasz, és lehetséges megoldás is - de nem mindenható ez a fórum sem, és ha komoly a hiba, nem érdemes kockáztatni, mert a kockázat a legdrágább dolog

(halkan még hozzáteszem, ez az egyik leg segítőkészebb tagokból álló fórum. Élen Yellow furumtárssal, csak azt bánom, Neki nem E6X-ja van )


azért azt hozzátenném, hogy én is sok mindent nem tudok. előfordul, hogy hülyeséget szólok hozzá. de ez egy fórum, rajongóknak, nem szakmai oldal. akik már kicsit jobban értenek hozzá, azok már úgysem írnak ide, hisz saját maguk ellen nem játszanak. akinek gondja van, majd menjen el hozzájuk.
azt szoktam mondani, ami így is van, hogy én hangosan gondolkozom. néha fáradtan is, na azt lehet nem kellene de próbálok valami logika mentén támpontot adni. senki sem orákulum. lehet hiba, ami 10 emberből 9-nek ugyanaz a megoldás, 1-nek pont nem. és le vagy sz@rozva, ha nem jött be a tipp. és lehet pont leszel az, akinek más a baja, mint a szokásos. nem tudunk táv gyógyítani.
annyi előnye van talán, hogy valaki rákérdez valami, és azokról tudunk, akkor esetleg a szerelőnél nem verik át olyan könnyen. vagy amit meg tudsz csinálni magadnak abban tudjunk segíteni.
nyilván az ember egy régebbi autón jobban kísérletezik, de mindig szem előtt kell tartani, hogy reklamációval csak ott élhetsz, ahol fizettél a szolgáltatásért és elvileg szakember volt segítségedre.
a másik az olyan hiba, amit több minden okozhat. szintén csak támpont és lehet sok esetben valakinek az összes lehetőség hirtelen eszébe sem jut.
a fórumot pedig azzal lehet előre vinni, ha a kérdező a hiba megoldása után, ahogy tud beszámol róla.
kb 1 hete volt itt valaki, akinek sokat segítettünk, segítettem, azóta sem lépett be. valószínű megoldódott a baja, csak épp nem jelzett vissza. egy fórum nem ilyen.
kölcsönös segítségen alapszik, beszámolunk egymásnak a gondokról, megoldásokról.
addig jó az oldal mindenkinek amíg kérdése van, aztán eltűnik
szerencsére sokan regisztrálnak, és nincs kérdés. gyanítom ők az értelmesebbek közül valóak és előbb olvasnak, kiismerik a fórumot, nem vagtába berontanak. sok esetben valószínű a kérdéseikre is megtalálják a választ. igazából jó lenne, ha legalább a pozitív dolgaikról beszámolnának. hogy mi az ami be jött nekik a hibára. így lehet jó egy fórum. szerintem.


Teljesen egyet értek Veled. Én ugyanakkor sokat köszönhetek ennek a fórumnak is, mert ma már nem venném meg azt az E61-et, amit megvettem típus ismeret nélkül. Ugyanakkor ennek köszönheően már ismerem (sátáni kacaj) a típusra jellemző hibák 90%-át, egy újbóli vásárlásnál már nem nyúlnék úgy mellé... Viszont lesz/lett egy teljesen megbízható, jó autóm. Típushibák a teljesség igénye nélkül: sencom kábelkötegek (4 van belőle + 2 antenna kábel). Ha hátul valami nem világít, nem nyílik min 80k a javítás. Kettőstömegű+kuplung: jellegzetes hangja van, nekem belefért 200k-ba, de simán elkérhetik a dupláját is. Hidegen van turbó, meleg motornál nincs: actuator hiba, angliaban "eletfogytig" garral 99font a javítás. Tetőablakos típusoknál szépen lefolyik a víz az elektronikához, sok 100k is lehet a javítás. MM állandóan ujraindul - CCC csere, szűk 300k, ráz a fék - féktárcsák és/vagy szilentek (elöl). Ha nem müxik a kulcs távadója, az is sencom kábel, és/vagy a hátsó spoilrben levő modul hibája, vagy javítható, vagy nem. Kicserélni nem ördöngősség, új 100k, bontottan a fele (gari nélkül). És mivel a kulcsban őrzi a beállításokat a rádió, enélkül minden újbóli indulásnál visszaáll minden alapra. Belső világítás hol világít, hol nem, hol csak 1mp-re: szoftver hiba, nem a kapcsolóknál van gond stb,stb..

Tényleg, miért nincs 5-ös széria fórum?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 02. csütörtök, 17:00