John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 15:05


YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Melyik vezérlőből és ki lehet-e iktatni hogy alacsony áramerősséggnél le tiltsa az akksi önindítózását? Csak mert ha nem kb 12 csak kb11,8 volt van benne(egy példa csak mert amper-t nemtok megállapítani műszer nélkül) csak kattog pedig megforgatná mert benzines (smiley)


ha 11,8-at mérsz üresjáratban, az indítózásnál már molyfing lesz.
hogy most benzin vagy dízel, nem annyira mérvadó. a feszültség pedig azért annyi, mert kevés benne a töltés.
nem tudom, hol lehet amúgy ezt állítani, mert sosem jutott még eszembe.
nekem mikor ezt csinálta az akksi, akkor már benne volt a korban, és hiába töltöttem nem tartotta már meg a töltést rendesen.
Köszönöm,az akksi 4 hónapos a töltésem alapjáraton 14.4 pedig,ha nem lenne ez a tiltás biztos megforgatná annyira hogy beinduljon hiszen benzines,yozutobe-on is van egy ilyen hiba jelenség rögzítve https://www.youtube.com/watch?v=P2AOLC7pDUs


(még a srác is mondja hogy:"elég furcsa hogy ezt még a lámpákkal is meríti plusszba..") Ez a német túl precíz,nemcsoda hogy a háborúban befagyott a fegyverük,az oroszé pedig működött (ki kéne szedni ezt a programot,dummyban (illetve ncs expert) nincs valahol el rejtve? )


az a srác hülye
hogy miért így jelzi az számomra sem érthető. de ez jelzi azt, ha az akksiba kevés a töltés.
nyilván gyárilag nem véletlen állították ezt be. de tényleg nem tudom, lehet-e állítani.
olvass kicsit utána a töltöttségnek, mihez mennyi töltés kell mi a normális.
az szép, hogy 14,4V-ot mutat, amikor jár a motor.
de vesz is-e fel töltést az akksi? illetve, miért megy le 11,8V-ra?
az akksi 12V-os. ez azt jelenti, hogy a 11,8V nem jó. a 12V sem. tudom fura, hogy csak tizedekről van szó, de számít.
12,3-12,6V ami megfelelő üresjáratban.
ha sokat jársz rövidet, akkor kénytelen leszel tölteni esténként. ha neked már nem indít, akkor akár 2 napig is lehet tölteni. jó töltő nem fogja túl tölteni. vagy autózz pályán vagy 500km-t az bele rak elég töltést.
Ok



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 14:41


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Melyik vezérlőből és ki lehet-e iktatni hogy alacsony áramerősséggnél le tiltsa az akksi önindítózását? Csak mert ha nem kb 12 csak kb11,8 volt van benne(egy példa csak mert amper-t nemtok megállapítani műszer nélkül) csak kattog pedig megforgatná mert benzines (smiley)


ha 11,8-at mérsz üresjáratban, az indítózásnál már molyfing lesz.
hogy most benzin vagy dízel, nem annyira mérvadó. a feszültség pedig azért annyi, mert kevés benne a töltés.
nem tudom, hol lehet amúgy ezt állítani, mert sosem jutott még eszembe.
nekem mikor ezt csinálta az akksi, akkor már benne volt a korban, és hiába töltöttem nem tartotta már meg a töltést rendesen.
Köszönöm,az akksi 4 hónapos a töltésem alapjáraton 14.4 pedig,ha nem lenne ez a tiltás biztos megforgatná annyira hogy beinduljon hiszen benzines,yozutobe-on is van egy ilyen hiba jelenség rögzítve https://www.youtube.com/watch?v=P2AOLC7pDUs


(még a srác is mondja hogy:"elég furcsa hogy ezt még a lámpákkal is meríti plusszba..") Ez a német túl precíz,nemcsoda hogy a háborúban befagyott a fegyverük,az oroszé pedig működött (ki kéne szedni ezt a programot,dummyban (illetve ncs expert) nincs valahol el rejtve? )


az a srác hülye
hogy miért így jelzi az számomra sem érthető. de ez jelzi azt, ha az akksiba kevés a töltés.
nyilván gyárilag nem véletlen állították ezt be. de tényleg nem tudom, lehet-e állítani.
olvass kicsit utána a töltöttségnek, mihez mennyi töltés kell mi a normális.
az szép, hogy 14,4V-ot mutat, amikor jár a motor.
de vesz is-e fel töltést az akksi? illetve, miért megy le 11,8V-ra?
az akksi 12V-os. ez azt jelenti, hogy a 11,8V nem jó. a 12V sem. tudom fura, hogy csak tizedekről van szó, de számít.
12,3-12,6V ami megfelelő üresjáratban.
ha sokat jársz rövidet, akkor kénytelen leszel tölteni esténként. ha neked már nem indít, akkor akár 2 napig is lehet tölteni. jó töltő nem fogja túl tölteni. vagy autózz pályán vagy 500km-t az bele rak elég töltést.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 14:33


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Melyik vezérlőből és ki lehet-e iktatni hogy alacsony áramerősséggnél le tiltsa az akksi önindítózását? Csak mert ha nem kb 12 csak kb11,8 volt van benne(egy példa csak mert amper-t nemtok megállapítani műszer nélkül) csak kattog pedig megforgatná mert benzines (smiley)


ha 11,8-at mérsz üresjáratban, az indítózásnál már molyfing lesz.
hogy most benzin vagy dízel, nem annyira mérvadó. a feszültség pedig azért annyi, mert kevés benne a töltés.
nem tudom, hol lehet amúgy ezt állítani, mert sosem jutott még eszembe.
nekem mikor ezt csinálta az akksi, akkor már benne volt a korban, és hiába töltöttem nem tartotta már meg a töltést rendesen.
Köszönöm,az akksi 4 hónapos a töltésem alapjáraton 14.4 pedig,ha nem lenne ez a tiltás biztos megforgatná annyira hogy beinduljon hiszen benzines,yozutobe-on is van egy ilyen hiba jelenség rögzítve https://www.youtube.com/watch?v=P2AOLC7pDUs


(még a srác is mondja hogy:"elég furcsa hogy ezt még a lámpákkal is meríti plusszba..") Ez a német túl precíz,nemcsoda hogy a háborúban befagyott a fegyverük,az oroszé pedig működött (ki kéne szedni ezt a programot,dummyban (illetve ncs expert) nincs valahol el rejtve? )
(Nem te kommentáltad 8 hónappal ezelőtt ezt a videót? ) "YELLOW8 months ago
+89olvi 1 éves akksinak még nem szabadna tönkre mennie, elvileg a nagyon gagyinak sem. Bár mostanában 2 évről sok akksira csak 1 év garit adnak. Először mindig töltéssel kell próbálkozni. Ha utána 1-2 hét alatt újra előfordul, akkor vizsgálódni kell. Nincs-e vámpírfogyasztó a körben, ami szépen leszívja az akksit, vagy van-e normális töltés, esetleg a generátor a fesz./töltés szabályzó hibája miatt nem tölt-e túl, amitől az akksi elhalálozik.
Reply "



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 14:26


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Melyik vezérlőből és ki lehet-e iktatni hogy alacsony áramerősséggnél le tiltsa az akksi önindítózását? Csak mert ha nem kb 12 csak kb11,8 volt van benne(egy példa csak mert amper-t nemtok megállapítani műszer nélkül) csak kattog pedig megforgatná mert benzines (smiley)


ha 11,8-at mérsz üresjáratban, az indítózásnál már molyfing lesz.
hogy most benzin vagy dízel, nem annyira mérvadó. a feszültség pedig azért annyi, mert kevés benne a töltés.
nem tudom, hol lehet amúgy ezt állítani, mert sosem jutott még eszembe.
nekem mikor ezt csinálta az akksi, akkor már benne volt a korban, és hiába töltöttem nem tartotta már meg a töltést rendesen.
Köszönöm,az akksi 4 hónapos a töltésem alapjáraton 14.4 pedig,ha nem lenne ez a tiltás biztos megforgatná annyira hogy beinduljon hiszen benzines,yozutobe-on is van egy ilyen hiba jelenség rögzítve https://www.youtube.com/watch?v=P2AOLC7pDUs


(még a srác is mondja hogy:"elég furcsa hogy ezt még a lámpákkal is meríti plusszba..") Ez a német túl precíz,nemcsoda hogy a háborúban befagyott a fegyverük,az oroszé pedig működött (ki kéne szedni ezt a programot,dummyban (illetve ncs expert) nincs valahol el rejtve? )


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 14:22


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Melyik vezérlőből és ki lehet-e iktatni hogy alacsony áramerősséggnél le tiltsa az akksi önindítózását? Csak mert ha nem kb 12 csak kb11,8 volt van benne(egy példa csak mert amper-t nemtok megállapítani műszer nélkül) csak kattog pedig megforgatná mert benzines (smiley)


ha 11,8-at mérsz üresjáratban, az indítózásnál már molyfing lesz.
hogy most benzin vagy dízel, nem annyira mérvadó. a feszültség pedig azért annyi, mert kevés benne a töltés.
nem tudom, hol lehet amúgy ezt állítani, mert sosem jutott még eszembe.
nekem mikor ezt csinálta az akksi, akkor már benne volt a korban, és hiába töltöttem nem tartotta már meg a töltést rendesen.
Köszönöm,az akksi 4 hónapos a töltésem alapjáraton 14.4 pedig,ha nem lenne ez a tiltás biztos megforgatná annyira hogy beinduljon hiszen benzines,yozutobe-on is van egy ilyen hiba jelenség rögzítve https://www.youtube.com/watch?v=P2AOLC7pDUs



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 14:15


John írta: Sziasztok.Melyik vezérlőből és ki lehet-e iktatni hogy alacsony áramerősséggnél le tiltsa az akksi önindítózását? Csak mert ha nem kb 12 csak kb11,8 volt van benne(egy példa csak mert amper-t nemtok megállapítani műszer nélkül) csak kattog pedig megforgatná mert benzines (smiley)


ha 11,8-at mérsz üresjáratban, az indítózásnál már molyfing lesz.
hogy most benzin vagy dízel, nem annyira mérvadó. a feszültség pedig azért annyi, mert kevés benne a töltés.
nem tudom, hol lehet amúgy ezt állítani, mert sosem jutott még eszembe.
nekem mikor ezt csinálta az akksi, akkor már benne volt a korban, és hiába töltöttem nem tartotta már meg a töltést rendesen.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 13:51


Sziasztok.Melyik vezérlőből és ki lehet-e iktatni hogy alacsony áramerősséggnél le tiltsa az akksi önindítózását? Csak mert ha nem kb 12 csak kb11,8 volt van benne(egy példa csak mert amper-t nemtok megállapítani műszer nélkül) csak kattog pedig megforgatná mert benzines (smiley)


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 27. vasárnap, 11:26


Sziasztok.(tudom ez nem az a topik de ez pörgősebb )Légtömegmérő csatit ha lehúzom megy mint a golyó de olyankor nincs alapjárat,va visszadugom van alapjárat de lomha mintha egy megrakott utánfutót húznék,kérdésem lényege mivel azt mondták "megy légtömeg nélkül is max többet kajál" de miért nincs alapjárat lehúzott csatinál?

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 16:47


YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok,ez mit jelent?
Illetve inkább ez érdekelne amikor megszakad a kapcsolat,mit akar üzenni?


minden bántás nélkül!
print screen funkció nem ismerős? éppen ki lehet venni, de na...
Sürgetett az idő meg ideges voltam,csak az bosszant hogy a sima univerzális kiolvasó nem ilyen érzékeny csak az Inpa (Hacsak nem az a baj hogy xp-t használok 32 bites,de Win 10-el is ezt csinálja )



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 16:35


John írta:
John írta: Sziasztok,ez mit jelent?
Illetve inkább ez érdekelne amikor megszakad a kapcsolat,mit akar üzenni?


minden bántás nélkül!
print screen funkció nem ismerős? éppen ki lehet venni, de na...

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 16:30


John írta: Sziasztok,ez mit jelent?
Illetve inkább ez érdekelne amikor megszakad a kapcsolat,mit akar üzenni?



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 11:27


Sziasztok,ez mit jelent?

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 22. kedd, 14:43


Tano írta:
John írta: Köszönöm én is,és azt hogy ha a csomagtérajtó nyitva van ne világítson folyton a csomivilágítás?


Az alapból kb. 15 perc után le fog kapcsolni ha nincs további ajtónyitogatás. Alvó állapotba megy az autó.
Sajnos volt hogy nemvolt jól lecsukva a csomiajtó és egész délután világított a belseje a csomiban



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 22. kedd, 10:46


John írta: Köszönöm én is,és azt hogy ha a csomagtérajtó nyitva van ne világítson folyton a csomivilágítás?


Az alapból kb. 15 perc után le fog kapcsolni ha nincs további ajtónyitogatás. Alvó állapotba megy az autó.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 23:14


Tano írta:
Strashimir írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp


GM verziótól függ hogy be lehet-e állítani késleltetést neki. Ilyesmit keress:
WISCHEN_ERST_XXS_WASCH
Vagy ha ki akarod kapcsolni akkor:
OHNE_WISCH_BEI_WASCH

NCS Dummyval könnyen megtalálható a modulban.
Köszönöm én is,és azt hogy ha a csomagtérajtó nyitva van ne világítson folyton a csomivilágítás?