b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. június 11. szombat, 14:19


Strashimir írta: Sziasztok!

Van-e esetleg valakinek e46-hoz rugó színkódtáblázata? Nagy segítség lenne, ha el tudná küldeni.
A 330ci-met kőkemény, használhatatlan ültetőszettel vettem, és szeretném visszalakítani gyári állapotúra, de mivel a rugóválasztás nagyon összetett, erre mindenképpen szükség lenne hozzá.

Az is segítség lenne, ha valakinek van eladó.

Előre is köszönöm!


Sokat nem kell visszaolvasni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Strashimir

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. június 11. szombat, 13:11


Sziasztok!

Van-e esetleg valakinek e46-hoz rugó színkódtáblázata? Nagy segítség lenne, ha el tudná küldeni.
A 330ci-met kőkemény, használhatatlan ültetőszettel vettem, és szeretném visszalakítani gyári állapotúra, de mivel a rugóválasztás nagyon összetett, erre mindenképpen szükség lenne hozzá.

Az is segítség lenne, ha valakinek van eladó.

Előre is köszönöm!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 12:29


dummyka írta:
lantika írta:
dummyka írta:
b_imi írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Most vásároltam egy E46 330Ci-t. A hátsó rugóit (gondolom ültetés céljából) sikeresen elvágták. Szeretném elérni a gyári állapotot. A unix és bárdi katalógusokat bújva azt látom, hogy van olyan rugó hozzá, amire azt írják, hogy "erősített kivitel". Ez mit jelent egy kupé esetében. Volt gyárilag is ilyen? Ha igen, akkor ha erősített kivitelű a rugó, akkor az első tengelyen is mások voltak a rugók? Honnan lehet megtudni, hogy az autóm gyárilag erősített kivitelű volt-e?

Köszi mindenkinek előre a segítséget!


A rugón lévő színjelölés segíthet.


Mind a négy rugó fekete...


A rugokon van szinjelöles. Ez esetenkent 1,vagy 2 csik különbözö szinekben. Igy. Ez a rugo szinkodja,ami segit kivälasztani,hogy melyik valo gyärilag a kocsidba.


Melyik szín mit jelent???


AZ AUTOHOZ VALO RUGOT SEGIT KIVÄLASZTANI! Nincs jelentese. Felszereltsegtöl függöen vältozik a kocsi sulya,igy a rugo is mäs.
A link neve
A link neve
A link neve


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 18. szerda, 12:30

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 12:27


dummyka írta:
lantika írta:
dummyka írta:
b_imi írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Most vásároltam egy E46 330Ci-t. A hátsó rugóit (gondolom ültetés céljából) sikeresen elvágták. Szeretném elérni a gyári állapotot. A unix és bárdi katalógusokat bújva azt látom, hogy van olyan rugó hozzá, amire azt írják, hogy "erősített kivitel". Ez mit jelent egy kupé esetében. Volt gyárilag is ilyen? Ha igen, akkor ha erősített kivitelű a rugó, akkor az első tengelyen is mások voltak a rugók? Honnan lehet megtudni, hogy az autóm gyárilag erősített kivitelű volt-e?

Köszi mindenkinek előre a segítséget!


A rugón lévő színjelölés segíthet.


Mind a négy rugó fekete...


A rugokon van szinjelöles. Ez esetenkent 1,vagy 2 csik különbözö szinekben. Igy. Ez a rugo szinkodja,ami segit kivälasztani,hogy melyik valo gyärilag a kocsidba.


Melyik szín mit jelent???





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz dummyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 11:50


lantika írta:
dummyka írta:
b_imi írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Most vásároltam egy E46 330Ci-t. A hátsó rugóit (gondolom ültetés céljából) sikeresen elvágták. Szeretném elérni a gyári állapotot. A unix és bárdi katalógusokat bújva azt látom, hogy van olyan rugó hozzá, amire azt írják, hogy "erősített kivitel". Ez mit jelent egy kupé esetében. Volt gyárilag is ilyen? Ha igen, akkor ha erősített kivitelű a rugó, akkor az első tengelyen is mások voltak a rugók? Honnan lehet megtudni, hogy az autóm gyárilag erősített kivitelű volt-e?

Köszi mindenkinek előre a segítséget!


A rugón lévő színjelölés segíthet.


Mind a négy rugó fekete...


A rugokon van szinjelöles. Ez esetenkent 1,vagy 2 csik különbözö szinekben. Igy. Ez a rugo szinkodja,ami segit kivälasztani,hogy melyik valo gyärilag a kocsidba.


Melyik szín mit jelent???


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 11:48


dummyka írta:
b_imi írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Most vásároltam egy E46 330Ci-t. A hátsó rugóit (gondolom ültetés céljából) sikeresen elvágták. Szeretném elérni a gyári állapotot. A unix és bárdi katalógusokat bújva azt látom, hogy van olyan rugó hozzá, amire azt írják, hogy "erősített kivitel". Ez mit jelent egy kupé esetében. Volt gyárilag is ilyen? Ha igen, akkor ha erősített kivitelű a rugó, akkor az első tengelyen is mások voltak a rugók? Honnan lehet megtudni, hogy az autóm gyárilag erősített kivitelű volt-e?

Köszi mindenkinek előre a segítséget!


A rugón lévő színjelölés segíthet.


Mind a négy rugó fekete...


A rugokon van szinjelöles. Ez esetenkent 1,vagy 2 csik különbözö szinekben. Igy. Ez a rugo szinkodja,ami segit kivälasztani,hogy melyik valo gyärilag a kocsidba.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz dummyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 11:37


b_imi írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Most vásároltam egy E46 330Ci-t. A hátsó rugóit (gondolom ültetés céljából) sikeresen elvágták. Szeretném elérni a gyári állapotot. A unix és bárdi katalógusokat bújva azt látom, hogy van olyan rugó hozzá, amire azt írják, hogy "erősített kivitel". Ez mit jelent egy kupé esetében. Volt gyárilag is ilyen? Ha igen, akkor ha erősített kivitelű a rugó, akkor az első tengelyen is mások voltak a rugók? Honnan lehet megtudni, hogy az autóm gyárilag erősített kivitelű volt-e?

Köszi mindenkinek előre a segítséget!


A rugón lévő színjelölés segíthet.


Mind a négy rugó fekete...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz dummyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 11:37


YELLOW írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Most vásároltam egy E46 330Ci-t. A hátsó rugóit (gondolom ültetés céljából) sikeresen elvágták. Szeretném elérni a gyári állapotot. A unix és bárdi katalógusokat bújva azt látom, hogy van olyan rugó hozzá, amire azt írják, hogy "erősített kivitel". Ez mit jelent egy kupé esetében. Volt gyárilag is ilyen? Ha igen, akkor ha erősített kivitelű a rugó, akkor az első tengelyen is mások voltak a rugók? Honnan lehet megtudni, hogy az autóm gyárilag erősített kivitelű volt-e?

Köszi mindenkinek előre a segítséget!


azt a rugót valószínű nem elvágták, hanem eltört. mert szokása a gyári rugóknak.


Mind a kettő :
Ráadásul nincs meg a törött rész sem.

De a végeredmény szempontjából tulajdon képpen mind1.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 18. szerda, 11:38

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 11:29


dummyka írta: Sziasztok!

Most vásároltam egy E46 330Ci-t. A hátsó rugóit (gondolom ültetés céljából) sikeresen elvágták. Szeretném elérni a gyári állapotot. A unix és bárdi katalógusokat bújva azt látom, hogy van olyan rugó hozzá, amire azt írják, hogy "erősített kivitel". Ez mit jelent egy kupé esetében. Volt gyárilag is ilyen? Ha igen, akkor ha erősített kivitelű a rugó, akkor az első tengelyen is mások voltak a rugók? Honnan lehet megtudni, hogy az autóm gyárilag erősített kivitelű volt-e?

Köszi mindenkinek előre a segítséget!


A rugón lévő színjelölés segíthet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 11:00


dummyka írta: Sziasztok!

Most vásároltam egy E46 330Ci-t. A hátsó rugóit (gondolom ültetés céljából) sikeresen elvágták. Szeretném elérni a gyári állapotot. A unix és bárdi katalógusokat bújva azt látom, hogy van olyan rugó hozzá, amire azt írják, hogy "erősített kivitel". Ez mit jelent egy kupé esetében. Volt gyárilag is ilyen? Ha igen, akkor ha erősített kivitelű a rugó, akkor az első tengelyen is mások voltak a rugók? Honnan lehet megtudni, hogy az autóm gyárilag erősített kivitelű volt-e?

Köszi mindenkinek előre a segítséget!


azt a rugót valószínű nem elvágták, hanem eltört. mert szokása a gyári rugóknak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz dummyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 10:58


Sziasztok!

Most vásároltam egy E46 330Ci-t. A hátsó rugóit (gondolom ültetés céljából) sikeresen elvágták. Szeretném elérni a gyári állapotot. A unix és bárdi katalógusokat bújva azt látom, hogy van olyan rugó hozzá, amire azt írják, hogy "erősített kivitel". Ez mit jelent egy kupé esetében. Volt gyárilag is ilyen? Ha igen, akkor ha erősített kivitelű a rugó, akkor az első tengelyen is mások voltak a rugók? Honnan lehet megtudni, hogy az autóm gyárilag erősített kivitelű volt-e?

Köszi mindenkinek előre a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 1994

státusz Menkauree

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. október 24. szombat, 18:32


Sziasztok, pályázásra használt E36 cuope-hoz keresek állítható hátsó rugószettet használtan, olyasmit ami a lenti linken van.

2 célja lenne a beépítésnek:
a) - hátsó szabad magasságot csökkenteni, mert jelenleg elég nagy a "rake", és magasan is van a hátsó súlypont ránézésre is
b) - hátsó kerékdőlést korrigálni, mivel jelenleg sajnos pozitív értékű

Eredetileg 3.16-os autó volt, és tuning H&R rugót kapott a korábbi tulajdonostól, de széria rugókkal is pozitív dőlést mértem (1-1,5 fok)
Van valakinek hasonló termékkel tapasztalata, vagy olyan aki hasonló cipőben jár?

Köszi szépen,

Feri





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 24. szombat, 18:34

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. július 04. szombat, 12:08


lela írta:
lantika írta:
chokey írta:
laleeboy írta:
chokey írta: Sziasztok.
Tanácsra lenne szükségem. Kb 3 hónapja raktam be a 35 ös Sparco rúgókat és az orra az istenért se akar beülni. Olyan mintha folyamatosan meg lenne pakolva a csomim. Valakinek valami ötlete,mit kezdjek vele?
Előre is köszi.


2 dolog lehet

1 A rugó 4 hengeresbe való? Mert ha 6 hengeresé akkor nem is fog lejjebb menni

2 Kell egy kis idő míg összeül (tapasztalatom szerint kb fél év) és eléri a végleges magasságot


Direkt az enyémhez rendeltem. A 3 hónap alatt 20.000 mentem vele és szinte semmi. A stabilitása megvan, csak bután néz ki. Hátul szépen csücsűl a 18 asokon, elől meg mint a rakéta. Már azt is mondták vegyek előre nagyobbakat. Csak akkor ezzel mit csináljak? A mai világba kinek kell 2 db első rugó magába?


Ne szarozz a rugokkal,tegyel bele 3.o d motort,az a 150 kilo plusz meg fogja oldani.
ebay.de-n el tudod adni simän. En ugy vettem,hogy benne volt elöl a sportrugo,de csak 1 hetig. Amint megjött az eredeti rugo,mär hajitottam is ki azt a szart belöle.



Érdekes ez, nekem is gyári rugók vannak a kocsiban és az enyémnek is a hátulja lentebb van mint az eleje. Gyárilag miért ilyen ez? Ha lentebb akarom 2 cm hozni az elejét akkor rugót meg gátlót is cserélni kell?


az autót a rugó tartja, nem a gátló. nagy mértékű ültetésnél, a gátló annyira összecsúszik, hogy folyamatosan csillapításon van, azaz nagy benne a nyomás a szelepeken. más lesz a munkapontja úgymond. előfordulhat, hogy nem csillapít semmit, mert nem lesz munkaútja. ilyen esetben kell rövidebb gátló. de ezeket szettben célszerű venni rugókkal, mert ott össze van hangolva.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. július 04. szombat, 11:08


lantika írta:
chokey írta:
laleeboy írta:
chokey írta: Sziasztok.
Tanácsra lenne szükségem. Kb 3 hónapja raktam be a 35 ös Sparco rúgókat és az orra az istenért se akar beülni. Olyan mintha folyamatosan meg lenne pakolva a csomim. Valakinek valami ötlete,mit kezdjek vele?
Előre is köszi.


2 dolog lehet

1 A rugó 4 hengeresbe való? Mert ha 6 hengeresé akkor nem is fog lejjebb menni

2 Kell egy kis idő míg összeül (tapasztalatom szerint kb fél év) és eléri a végleges magasságot


Direkt az enyémhez rendeltem. A 3 hónap alatt 20.000 mentem vele és szinte semmi. A stabilitása megvan, csak bután néz ki. Hátul szépen csücsűl a 18 asokon, elől meg mint a rakéta. Már azt is mondták vegyek előre nagyobbakat. Csak akkor ezzel mit csináljak? A mai világba kinek kell 2 db első rugó magába?


Ne szarozz a rugokkal,tegyel bele 3.o d motort,az a 150 kilo plusz meg fogja oldani.
ebay.de-n el tudod adni simän. En ugy vettem,hogy benne volt elöl a sportrugo,de csak 1 hetig. Amint megjött az eredeti rugo,mär hajitottam is ki azt a szart belöle.



Érdekes ez, nekem is gyári rugók vannak a kocsiban és az enyémnek is a hátulja lentebb van mint az eleje. Gyárilag miért ilyen ez? Ha lentebb akarom 2 cm hozni az elejét akkor rugót meg gátlót is cserélni kell?


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 17:58


chokey írta:
laleeboy írta:
chokey írta: Sziasztok.
Tanácsra lenne szükségem. Kb 3 hónapja raktam be a 35 ös Sparco rúgókat és az orra az istenért se akar beülni. Olyan mintha folyamatosan meg lenne pakolva a csomim. Valakinek valami ötlete,mit kezdjek vele?
Előre is köszi.


2 dolog lehet

1 A rugó 4 hengeresbe való? Mert ha 6 hengeresé akkor nem is fog lejjebb menni

2 Kell egy kis idő míg összeül (tapasztalatom szerint kb fél év) és eléri a végleges magasságot


Direkt az enyémhez rendeltem. A 3 hónap alatt 20.000 mentem vele és szinte semmi. A stabilitása megvan, csak bután néz ki. Hátul szépen csücsűl a 18 asokon, elől meg mint a rakéta. Már azt is mondták vegyek előre nagyobbakat. Csak akkor ezzel mit csináljak? A mai világba kinek kell 2 db első rugó magába?


Ne szarozz a rugokkal,tegyel bele 3.o d motort,az a 150 kilo plusz meg fogja oldani.
ebay.de-n el tudod adni simän. En ugy vettem,hogy benne volt elöl a sportrugo,de csak 1 hetig. Amint megjött az eredeti rugo,mär hajitottam is ki azt a szart belöle.