YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 13. kedd, 17:36


jlaci74 írta:
anubisz írta: Akinek esetleg Eibach PRO-KIT van a kocsiba tudna valamit írni róla, hogy áll neki a kocsin? Nekem tuti nem jó valami. Elől van a motor,a súly, és az első rugó elméletileg mélyebbre is ültet, erre nekem elől simán befér állítva 3 ujjam, hátul meg csak 2 az is sréhen.
Ez vicc. Rendesen bántja a szemem, elől kajakra nagy a hézag, szinte végig látni a kerék felületén, hátul meg eltűnik a járatban a gumi felülete.
Pont fordítva kéne így kinéznie. Mintha állandóan meg lenne rakva a hátulja !!
Amúgy is érzem a kocsin. Nem vagyok bolond, a legkiesebb huppanón is beül a kocsi, üresen, a fara már 60, 70 felett, mint amikor vagy 3 man ülnek hátul, pont olyan érzés.
Komolyan mondom a gyári méret jobb volt. Ez egy fos.
Kb úgy érzem, mintha még egy rugót be kéne szerelnem hátulra. 2 új rugó, 2 új csillapító, és rettegek a rossz úton, ha huppanó jön, nehogy szikrázzon a hátúja, mi lenne ha meg lenne rakva a kocsi.

Átmennék egy határon üresen, kiszednének a vámosok, azt hinnék el van dugva valami a kaszniba hátul, hiába üres a csomagtartó, mert pont úgy néz ki.
Ha nem különböznének a rugók, azt hinném felcserélték őket.....



A galériámban az első képen láthatod, hogy az enyém hogy állt az Eibach-al.
Nem lehet, hogy az téveszt meg, hogy a hátsó sárvédő-ív alacsonyabb mint az első?
Ha a küszöb vonalát nézed a talajhoz viszonyítva kb. vízszintesen áll az autó, ha a kerekeket nézed az ívekhez akkor viszont úgy tűnik mintha "ülne" a hátulja...
Új rugót vettél?
( Ez a márka az egyik legjobb , szerintem... )


Anubisz: tégy fel már egy képet!

nekem nem az van de elől/hátul 35mm-t ültet és nekem is magasabbnak tűnik az eleje, de ha az emelő bakot nézem, akkor elől lentebb van egy cseppet.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 13. kedd, 17:11


anubisz írta: Akinek esetleg Eibach PRO-KIT van a kocsiba tudna valamit írni róla, hogy áll neki a kocsin? Nekem tuti nem jó valami. Elől van a motor,a súly, és az első rugó elméletileg mélyebbre is ültet, erre nekem elől simán befér állítva 3 ujjam, hátul meg csak 2 az is sréhen.
Ez vicc. Rendesen bántja a szemem, elől kajakra nagy a hézag, szinte végig látni a kerék felületén, hátul meg eltűnik a járatban a gumi felülete.
Pont fordítva kéne így kinéznie. Mintha állandóan meg lenne rakva a hátulja !!
Amúgy is érzem a kocsin. Nem vagyok bolond, a legkiesebb huppanón is beül a kocsi, üresen, a fara már 60, 70 felett, mint amikor vagy 3 man ülnek hátul, pont olyan érzés.
Komolyan mondom a gyári méret jobb volt. Ez egy fos.
Kb úgy érzem, mintha még egy rugót be kéne szerelnem hátulra. 2 új rugó, 2 új csillapító, és rettegek a rossz úton, ha huppanó jön, nehogy szikrázzon a hátúja, mi lenne ha meg lenne rakva a kocsi.

Átmennék egy határon üresen, kiszednének a vámosok, azt hinnék el van dugva valami a kaszniba hátul, hiába üres a csomagtartó, mert pont úgy néz ki.
Ha nem különböznének a rugók, azt hinném felcserélték őket.....



A galériámban az első képen láthatod, hogy az enyém hogy állt az Eibach-al.
Nem lehet, hogy az téveszt meg, hogy a hátsó sárvédő-ív alacsonyabb mint az első?
Ha a küszöb vonalát nézed a talajhoz viszonyítva kb. vízszintesen áll az autó, ha a kerekeket nézed az ívekhez akkor viszont úgy tűnik mintha "ülne" a hátulja...
Új rugót vettél?
( Ez a márka az egyik legjobb , szerintem... )

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 13. kedd, 16:41


Akinek esetleg Eibach PRO-KIT van a kocsiba tudna valamit írni róla, hogy áll neki a kocsin? Nekem tuti nem jó valami. Elől van a motor,a súly, és az első rugó elméletileg mélyebbre is ültet, erre nekem elől simán befér állítva 3 ujjam, hátul meg csak 2 az is sréhen.
Ez vicc. Rendesen bántja a szemem, elől kajakra nagy a hézag, szinte végig látni a kerék felületén, hátul meg eltűnik a járatban a gumi felülete.
Pont fordítva kéne így kinéznie. Mintha állandóan meg lenne rakva a hátulja !!
Amúgy is érzem a kocsin. Nem vagyok bolond, a legkiesebb huppanón is beül a kocsi, üresen, a fara már 60, 70 felett, mint amikor vagy 3 man ülnek hátul, pont olyan érzés.
Komolyan mondom a gyári méret jobb volt. Ez egy fos.
Kb úgy érzem, mintha még egy rugót be kéne szerelnem hátulra. 2 új rugó, 2 új csillapító, és rettegek a rossz úton, ha huppanó jön, nehogy szikrázzon a hátúja, mi lenne ha meg lenne rakva a kocsi.

Átmennék egy határon üresen, kiszednének a vámosok, azt hinnék el van dugva valami a kaszniba hátul, hiába üres a csomagtartó, mert pont úgy néz ki.
Ha nem különböznének a rugók, azt hinném felcserélték őket.....

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. július 28. vasárnap, 17:44


Preciz osztrákok A két rugónak semmi köze egymáshoz!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 28. vasárnap, 17:45

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. július 09. kedd, 19:49


Sziasztok!
Kérdésem az volna mennyire kompatibilis az e36 e46 rugó és lengéscsillapító szempontból??
Köszi!

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. július 09. kedd, 19:02


andree írta:
valter320d írta:
tbadzs írta:
andree írta: Sziasztok,

Hátsó rugó csere ügyben kellene egy pár infó. Mennyire cserélhető könnyen, kell e összehúzni vagy simán kijön?
Ha vannak apró trükkök amire figyelni kell és meg osztanátok velem annak nagyon örülnék.

Előre is köszi!

Üdv!


Hello, nem ragoznám, youtube video, ahogy itt kollégák mondják/írják meg kell barátkozni dr. goog lee-vel!


YouTube videó


Ennyi csak én egy csővel feszítettem le!


Köszi, ez a vidi mindent tartalmaz
szerintem menni fog


Helló
én úgy csináltam , a saját emelőjével megemeltem lekötöttem a lengés csillapítót miután bent volt a rugó 1 másik emelővel hozzá emeltem a lengőkart és visszakötöttem a lengéscsillapítót nem bonyolult megcsinálni !


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. július 08. hétfő, 21:13


valter320d írta:
tbadzs írta:
andree írta: Sziasztok,

Hátsó rugó csere ügyben kellene egy pár infó. Mennyire cserélhető könnyen, kell e összehúzni vagy simán kijön?
Ha vannak apró trükkök amire figyelni kell és meg osztanátok velem annak nagyon örülnék.

Előre is köszi!

Üdv!


Hello, nem ragoznám, youtube video, ahogy itt kollégák mondják/írják meg kell barátkozni dr. goog lee-vel!


YouTube videó


Ennyi csak én egy csővel feszítettem le!


Köszi, ez a vidi mindent tartalmaz
szerintem menni fog


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. július 08. hétfő, 20:52


tbadzs írta:
andree írta: Sziasztok,

Hátsó rugó csere ügyben kellene egy pár infó. Mennyire cserélhető könnyen, kell e összehúzni vagy simán kijön?
Ha vannak apró trükkök amire figyelni kell és meg osztanátok velem annak nagyon örülnék.

Előre is köszi!

Üdv!


Hello, nem ragoznám, youtube video, ahogy itt kollégák mondják/írják meg kell barátkozni dr. goog lee-vel!


YouTube videó


Ennyi csak én egy csővel feszítettem le!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. július 08. hétfő, 20:18


andree írta: Sziasztok,

Hátsó rugó csere ügyben kellene egy pár infó. Mennyire cserélhető könnyen, kell e összehúzni vagy simán kijön?
Ha vannak apró trükkök amire figyelni kell és meg osztanátok velem annak nagyon örülnék.

Előre is köszi!

Üdv!


Hello, nem ragoznám, youtube video, ahogy itt kollégák mondják/írják meg kell barátkozni dr. goog lee-vel!


YouTube videó



andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. július 08. hétfő, 19:59


Sziasztok,

Hátsó rugó csere ügyben kellene egy pár infó. Mennyire cserélhető könnyen, kell e összehúzni vagy simán kijön?
Ha vannak apró trükkök amire figyelni kell és meg osztanátok velem annak nagyon örülnék.

Előre is köszi!

Üdv!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 00:56


szotakdavid írta:
anubisz írta: Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.


Gátlókat nézzétek meg.Nálam is volt ilyen pályán huppanóba néha bele is ért a kerék.


Most meghajtottam, jónak tűnik, kanyarokba stabilabb az biztos, nem dől a kaszni, de az úthibákat, kátyúkat nagyon kerülni kell, egyből felüt, szinte sír a lelkem olyankor. Pedig nem peres gumim van, abba bele is halnék, 19 es felnivel.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 21:48


anubisz írta: Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.


Gátlókat nézzétek meg.Nálam is volt ilyen pályán huppanóba néha bele is ért a kerék.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 21:48


anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta: Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.


Nekem touringom van igaz és nekem is törve voltak a rugóim hátul,de mikor kicseréltem semmi ilyet nem tapasztaltam a mai napig élményszámba megy az úttartás és ez a futómű összeállítás ami van az autóm alatt.Azt is hozzá kell tenni,hogy bilstein gátlókkal és toronycsapágyakkal együtt cseréltem ki.Valószínű,hogy a gátlóid nem megfelelőek ehhez a rugó szetthez.Nekem kb 1 éve van alatta és boldog 40ekm Eibach-al


Nem mondom, hogy rossz,még keveset mentem vele, lehet a gátlókat is cserélnem kéne hozzá, így érzem, persze kanyarba jobba tartás feszesebb meg minden. Még tesztelnem kel, de érdekes, hogy elől az ért alig tudom egy kézzel megingatni az autót, ha rányomok, hátul meg azért sikerül kevesebb erővel, pedig most nincs is teletankolva, de kedden műszaki, majd meglátjuk mit mutat gépen. Lehet aztán, hogy beképzelem magamnak.


hátul én minden autónál úgy érzem, mintha könnyebb lenne megmozgatni kézzel is. pedig ugye ott is lehet súly a csomitartóban. nem libeg véletlen ha megmozgatot? lenyomod, visszamegy és ott is marad? vagy még megindul vissza lem najd vissza fel? ha igen akkor a gátló kakesz és attól könnyen libeghet. vagy havert megkéred üljön nyitott csomitartónál a peremre, megül, majd hirtelen álljon fel, közben meg figyeld az előzőben leírtakat.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 21:10


zoliika írta:
anubisz írta: Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.


Nekem touringom van igaz és nekem is törve voltak a rugóim hátul,de mikor kicseréltem semmi ilyet nem tapasztaltam a mai napig élményszámba megy az úttartás és ez a futómű összeállítás ami van az autóm alatt.Azt is hozzá kell tenni,hogy bilstein gátlókkal és toronycsapágyakkal együtt cseréltem ki.Valószínű,hogy a gátlóid nem megfelelőek ehhez a rugó szetthez.Nekem kb 1 éve van alatta és boldog 40ekm Eibach-al


Nem mondom, hogy rossz,még keveset mentem vele, lehet a gátlókat is cserélnem kéne hozzá, így érzem, persze kanyarba jobba tartás feszesebb meg minden. Még tesztelnem kel, de érdekes, hogy elől az ért alig tudom egy kézzel megingatni az autót, ha rányomok, hátul meg azért sikerül kevesebb erővel, pedig most nincs is teletankolva, de kedden műszaki, majd meglátjuk mit mutat gépen. Lehet aztán, hogy beképzelem magamnak.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 20:39


anubisz írta: Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.


Nekem touringom van igaz és nekem is törve voltak a rugóim hátul,de mikor kicseréltem semmi ilyet nem tapasztaltam a mai napig élményszámba megy az úttartás és ez a futómű összeállítás ami van az autóm alatt.Azt is hozzá kell tenni,hogy bilstein gátlókkal és toronycsapágyakkal együtt cseréltem ki.Valószínű,hogy a gátlóid nem megfelelőek ehhez a rugó szetthez.Nekem kb 1 éve van alatta és boldog 40ekm Eibach-al