autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz DEU36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 20:48


DEU36 írta: Sziasztok! Ki mit gondol, mi lehet az autómmal?
Vannak ezek a mocskos melegek, kint áll, felforrósodik. Beszállok, indítok, ég a tompított, a kapcsolója persze ki állásban, indexem nincs, se vészvillogó, a refi hunyorog, mintha valami érintkezési hiba lenne. Ugyan ezt nyomja a műszerfal világítás. Azt megteszek kb 15km-t, kicsit kihűti a menetszél gondolom, és engedelmeskedik a kapcsolóknak. Akkor világít, ha tényleg bekapcsolom a lámpát, az index működik újra, vészvillogó is. Volt olyan, hogy jeleztem jobbra, kb 10.-re be is kapcsolt, azt kikapcsoltam, mert már nem kellett, de ő ettől még vígan csattogott tovább. Mi a baja kedves elektromos szakemberek?

Köszi előre is a segítséget. BMW


Nagyon úgy néz ki, hogy a meleggel kapcsolatos a dolog, én arra gondolok, hogy valami relé, vezérlőelektronika, mittudomén mi van ebben, az hülyül meg. Tudnátok segíteni, mit érdemes megnézni, esetleg a biztosítéktáblán, vagy a fekete dobozban a reléket, valamelyik ludas a az index-világítás vezérlésben?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz DEU36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 16:21



Minden rendbe az akksinál, viszont látok nyest nyomokat, de semmit nem rágott szét, nem vettem észre, megin vihetem ezt a szart a szerelöhöz milliókért. Kivan a tököm a bmw vel, asszem másodszor is örülök, ha eladom.

státusz Peti320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 19:28


Pocses írta:
Peti320i írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy veszettmód elkezdte zabálni az olajat.2.2 benzin. Azt mondták olajlehUzó gyűrü vagy szelepszár szimering. M3 box kft gyűrüre 350ezer kb szelep.sz. 250ezerkb. Ti mit csinálnátok inkább ezt vagy motor csere. Mert ha javításnál maradok nem biztos h jó is lesz. Mert h ez alu blokkos. Ha megszakítják a menete menetenként plussz 40.ezer. Motorcserénél meg a másik motor a rizikó. Na akkor mit csináljak???j


Ezek az árak amiket írtál nagyon magasak, ha érdekel privibe adok egy tel.számot, igaz győri szerelő a srác. Ha gondolod hívd fel...


szia. Köszi a számot ha elküldöd, beszélel velük is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz bmwtunner

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 12:31


Remélen jó topigba irok.
Sziasztok,Adott egy E36 318i M40 az lenne a kérdésem hogyan tudnám le tesztelni a hütöventilátoromat hogy müxik e? Mert kuszik kuszik fel a hömérséklet és nem kapcsol be. Vagy hol találom azt a vezetéket, ami a hütö ventilátortol jön le, mert vagy én vagyok buta hozá de nem látom sehol.vagy az M40 motornál máshogy van.
Remélem tudtok segiteni elöre is köszi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 11:16


Peti320i írta:
YELLOW írta:
Peti320i írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy veszettmód elkezdte zabálni az olajat.2.2 benzin. Azt mondták olajlehUzó gyűrü vagy szelepszár szimering. M3 box kft gyűrüre 350ezer kb szelep.sz. 250ezerkb. Ti mit csinálnátok inkább ezt vagy motor csere. Mert ha javításnál maradok nem biztos h jó is lesz. Mert h ez alu blokkos. Ha megszakítják a menete menetenként plussz 40.ezer. Motorcserénél meg a másik motor a rizikó. Na akkor mit csináljak???j


ez a motor ilyen, zabálja az olajat. mondjuk nem tudom mennyit eszik a tiéd, de ennek a motornak ez a legfőbb hátránya.
menetjavítás? egy helicoil betét (menetjavító) max 250 Ft/db, ugye méretfüggő, az is igaz speciális szerszám kell hozzá, amivel behajtható, de nem hiszem, hogy elbaszott menetért 1000-től többet kér egy normális ember. amúgyis ha elbassza ne számlázza ki. hiába vszel másik ilyen motort, az is enni fogja az olajat.


pedig a menetre 40.000 ft mondtak darabjára. Amùgy menetközben mikor lassítok és vissza áltogatok monxjuk kettesbe majd gáz akkod köp egy fehéres füstöt. A fogyasztás az párszáz km egy l olaj.



az tényleg sok... a fehér füst, inkább hűtővíz. az nem fogy? nem keveredik az olajjal? ezzel valóban csinálni kell valamit. de az árak akkor is sokak, ha gyári nyomatékkal +egy kicsivel húz meg valaki valamit, nem szabadna beleszakadni semminek.


szerk.: szelepszár szimmering, is kis tétel, oké, hogy 24db kell bele, de akkor sem annyi, szerintem a gyűrűsor is meg van 30ezerből simán (bár nem néztem utána). maga a szerelés is szerintem 50ezerből meg kéne, hogy legyen, mert eléggé bontani kell.
az egész művelet szerintem 150ezerből kényelmesen meg van.

valakinek csináltak itt komoly munkákat a Poll-Tom-ék, talán őket kéne megkérdezni, van szervízértékelés, ott van elérhetőség.


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. augusztus 06. kedd, 11:22

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 11:05


Peti320i írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy veszettmód elkezdte zabálni az olajat.2.2 benzin. Azt mondták olajlehUzó gyűrü vagy szelepszár szimering. M3 box kft gyűrüre 350ezer kb szelep.sz. 250ezerkb. Ti mit csinálnátok inkább ezt vagy motor csere. Mert ha javításnál maradok nem biztos h jó is lesz. Mert h ez alu blokkos. Ha megszakítják a menete menetenként plussz 40.ezer. Motorcserénél meg a másik motor a rizikó. Na akkor mit csináljak???j


Ezek az árak amiket írtál nagyon magasak, ha érdekel privibe adok egy tel.számot, igaz győri szerelő a srác. Ha gondolod hívd fel...


státusz Peti320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 10:34


YELLOW írta:
Peti320i írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy veszettmód elkezdte zabálni az olajat.2.2 benzin. Azt mondták olajlehUzó gyűrü vagy szelepszár szimering. M3 box kft gyűrüre 350ezer kb szelep.sz. 250ezerkb. Ti mit csinálnátok inkább ezt vagy motor csere. Mert ha javításnál maradok nem biztos h jó is lesz. Mert h ez alu blokkos. Ha megszakítják a menete menetenként plussz 40.ezer. Motorcserénél meg a másik motor a rizikó. Na akkor mit csináljak???j


ez a motor ilyen, zabálja az olajat. mondjuk nem tudom mennyit eszik a tiéd, de ennek a motornak ez a legfőbb hátránya.
menetjavítás? egy helicoil betét (menetjavító) max 250 Ft/db, ugye méretfüggő, az is igaz speciális szerszám kell hozzá, amivel behajtható, de nem hiszem, hogy elbaszott menetért 1000-től többet kér egy normális ember. amúgyis ha elbassza ne számlázza ki. hiába vszel másik ilyen motort, az is enni fogja az olajat.


pedig a menetre 40.000 ft mondtak darabjára. Amùgy menetközben mikor lassítok és vissza áltogatok monxjuk kettesbe majd gáz akkod köp egy fehéres füstöt. A fogyasztás az párszáz km egy l olaj.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 09:49


Peti320i írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy veszettmód elkezdte zabálni az olajat.2.2 benzin. Azt mondták olajlehUzó gyűrü vagy szelepszár szimering. M3 box kft gyűrüre 350ezer kb szelep.sz. 250ezerkb. Ti mit csinálnátok inkább ezt vagy motor csere. Mert ha javításnál maradok nem biztos h jó is lesz. Mert h ez alu blokkos. Ha megszakítják a menete menetenként plussz 40.ezer. Motorcserénél meg a másik motor a rizikó. Na akkor mit csináljak???j


ez a motor ilyen, zabálja az olajat. mondjuk nem tudom mennyit eszik a tiéd, de ennek a motornak ez a legfőbb hátránya.
menetjavítás? egy helicoil betét (menetjavító) max 250 Ft/db, ugye méretfüggő, az is igaz speciális szerszám kell hozzá, amivel behajtható, de nem hiszem, hogy elbaszott menetért 1000-től többet kér egy normális ember. amúgyis ha elbassza ne számlázza ki. hiába vszel másik ilyen motort, az is enni fogja az olajat.

státusz Peti320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 09:27


Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy veszettmód elkezdte zabálni az olajat.2.2 benzin. Azt mondták olajlehUzó gyűrü vagy szelepszár szimering. M3 box kft gyűrüre 350ezer kb szelep.sz. 250ezerkb. Ti mit csinálnátok inkább ezt vagy motor csere. Mert ha javításnál maradok nem biztos h jó is lesz. Mert h ez alu blokkos. Ha megszakítják a menete menetenként plussz 40.ezer. Motorcserénél meg a másik motor a rizikó. Na akkor mit csináljak???j

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 20:51


DEU36 írta: Sziasztok! Ki mit gondol, mi lehet az autómmal?
Vannak ezek a mocskos melegek, kint áll, felforrósodik. Beszállok, indítok, ég a tompított, a kapcsolója persze ki állásban, indexem nincs, se vészvillogó, a refi hunyorog, mintha valami érintkezési hiba lenne. Ugyan ezt nyomja a műszerfal világítás. Azt megteszek kb 15km-t, kicsit kihűti a menetszél gondolom, és engedelmeskedik a kapcsolóknak. Akkor világít, ha tényleg bekapcsolom a lámpát, az index működik újra, vészvillogó is. Volt olyan, hogy jeleztem jobbra, kb 10.-re be is kapcsolt, azt kikapcsoltam, mert már nem kellett, de ő ettől még vígan csattogott tovább. Mi a baja kedves elektromos szakemberek?

Köszi előre is a segítséget. BMW

Gondolom aksinál megnézted minden meg van e szorítva,minden saru.Néha szorosnak tűnik, de csúnya tréfát okoz, mert lehúzni nem tudod, de laza. Vagy a testkábel körül. Utána érdemes tovább menni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz DEU36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 20:02


Sziasztok! Ki mit gondol, mi lehet az autómmal?
Vannak ezek a mocskos melegek, kint áll, felforrósodik. Beszállok, indítok, ég a tompított, a kapcsolója persze ki állásban, indexem nincs, se vészvillogó, a refi hunyorog, mintha valami érintkezési hiba lenne. Ugyan ezt nyomja a műszerfal világítás. Azt megteszek kb 15km-t, kicsit kihűti a menetszél gondolom, és engedelmeskedik a kapcsolóknak. Akkor világít, ha tényleg bekapcsolom a lámpát, az index működik újra, vészvillogó is. Volt olyan, hogy jeleztem jobbra, kb 10.-re be is kapcsolt, azt kikapcsoltam, mert már nem kellett, de ő ettől még vígan csattogott tovább. Mi a baja kedves elektromos szakemberek?

Köszi előre is a segítséget. BMW

autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1994

státusz Tybi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. augusztus 04. vasárnap, 09:31


szotakdavid írta:
Tybi írta: Sziasztok! segítségeteket szeretném kérni!
Most vettem egy E34-est, és olyat produkál, hogy a jobb oldalon lábtérbe és a műszerfalon a hangszóró mellett csak konstans meleget fúj, mindegy, hogy a klíma akár 18 fokra van állítva. Arra gondoltam, hogy lehet terelőlap, de lehet akár a hőfokszabályzó tekerőgombja is, bár én inkább erre gyanakszok. Erősítsetek meg légyszi, vagy ne
(Bocs ha már volt ilyen kérdés, de nem volt időm mindent végigolvasni)


Én inkább a "kard" nevezetű előtétellenálást nézném meg.


Az előtétellenállás nem a ventillátort szabályozza?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 23:23


Tybi írta: Sziasztok! segítségeteket szeretném kérni!
Most vettem egy E34-est, és olyat produkál, hogy a jobb oldalon lábtérbe és a műszerfalon a hangszóró mellett csak konstans meleget fúj, mindegy, hogy a klíma akár 18 fokra van állítva. Arra gondoltam, hogy lehet terelőlap, de lehet akár a hőfokszabályzó tekerőgombja is, bár én inkább erre gyanakszok. Erősítsetek meg légyszi, vagy ne
(Bocs ha már volt ilyen kérdés, de nem volt időm mindent végigolvasni)


Én inkább a "kard" nevezetű előtétellenálást nézném meg.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1994

státusz Tybi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 10:33


Sziasztok! segítségeteket szeretném kérni!
Most vettem egy E34-est, és olyat produkál, hogy a jobb oldalon lábtérbe és a műszerfalon a hangszóró mellett csak konstans meleget fúj, mindegy, hogy a klíma akár 18 fokra van állítva. Arra gondoltam, hogy lehet terelőlap, de lehet akár a hőfokszabályzó tekerőgombja is, bár én inkább erre gyanakszok. Erősítsetek meg légyszi, vagy ne
(Bocs ha már volt ilyen kérdés, de nem volt időm mindent végigolvasni)

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 02. péntek, 17:37


tarkanyif írta: Tud abban valaki segíteni, hogyha kiolvasáskor azt írja a hibatároló meglévő hibaként,
hogy "FŐMODUL V:BELSŐ FESZÜLTSÉG HIBA" akkor az alatt mit kell érteni???????





Gyári programra kéne tenni,nem univerzálisra.