autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz sneci146

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 19:22


Sziasztok!
525 d F10-em van két hete. Azt vettem észre, hogy az autó leállítása és lezárása után
pontosan 1 óra múlva (másodpercre) valami tompa moraj, kattanás után a váltón és a start gombon lévő jelzőfények aktívak lesznek, aztán fél perc után elalszanak.
Ez rendben van így, vagy rendellenes?
Köszi a segítséget.

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 17:21


szider írta:
ateszka86 írta:
Striker írta:
ateszka86 írta:
Striker írta: Sziasztok
Mitől lehet az , hogy bizonyos fordulatszám tartományok között: 2500 és 3000 között meg meg torpan pillanatokra az autó(e46 320d) intenzív gyorsítás közben? Néha 2500-nél néha 2700-nél,3000-nél.


légtömegmérő? nekem az okozta


és mit sikerült neki csinálni? Takarítás..?

új Bosch


Lehet még a rossz EGR szelei is...
Annak is hasonló a tünete....
Persze ha van benne de elvileg kell lennie... habár az évjáratot nem tudom de ha 2004 nél újabb tuti van benne..


99-es

autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2008

státusz szider

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 16:41


ateszka86 írta:
Striker írta:
ateszka86 írta:
Striker írta: Sziasztok
Mitől lehet az , hogy bizonyos fordulatszám tartományok között: 2500 és 3000 között meg meg torpan pillanatokra az autó(e46 320d) intenzív gyorsítás közben? Néha 2500-nél néha 2700-nél,3000-nél.


légtömegmérő? nekem az okozta


és mit sikerült neki csinálni? Takarítás..?

új Bosch


Lehet még a rossz EGR szelei is...
Annak is hasonló a tünete....
Persze ha van benne de elvileg kell lennie... habár az évjáratot nem tudom de ha 2004 nél újabb tuti van benne..

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 16:25


ateszka86 írta:
Striker írta:
ateszka86 írta:
Striker írta: Sziasztok
Mitől lehet az , hogy bizonyos fordulatszám tartományok között: 2500 és 3000 között meg meg torpan pillanatokra az autó(e46 320d) intenzív gyorsítás közben? Néha 2500-nél néha 2700-nél,3000-nél.


légtömegmérő? nekem az okozta


és mit sikerült neki csinálni? Takarítás..?

új Bosch


:S:S:S
Wie viel kostet es?

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 16:01


Striker írta:
ateszka86 írta:
Striker írta: Sziasztok
Mitől lehet az , hogy bizonyos fordulatszám tartományok között: 2500 és 3000 között meg meg torpan pillanatokra az autó(e46 320d) intenzív gyorsítás közben? Néha 2500-nél néha 2700-nél,3000-nél.


légtömegmérő? nekem az okozta


és mit sikerült neki csinálni? Takarítás..?

új Bosch


Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 15:50


ateszka86 írta:
Striker írta: Sziasztok
Mitől lehet az , hogy bizonyos fordulatszám tartományok között: 2500 és 3000 között meg meg torpan pillanatokra az autó(e46 320d) intenzív gyorsítás közben? Néha 2500-nél néha 2700-nél,3000-nél.


légtömegmérő? nekem az okozta


és mit sikerült neki csinálni? Takarítás..?

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 10:36


Striker írta: Sziasztok
Mitől lehet az , hogy bizonyos fordulatszám tartományok között: 2500 és 3000 között meg meg torpan pillanatokra az autó(e46 320d) intenzív gyorsítás közben? Néha 2500-nél néha 2700-nél,3000-nél.


légtömegmérő? nekem az okozta


Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 19:09


Sziasztok
Mitől lehet az , hogy bizonyos fordulatszám tartományok között: 2500 és 3000 között meg meg torpan pillanatokra az autó(e46 320d) intenzív gyorsítás közben? Néha 2500-nél néha 2700-nél,3000-nél.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 00:16


YELLOW írta:
szider írta:
YELLOW írta:
szider írta:
YELLOW írta:
szider írta: Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...


szokott lenni egy robbanó saru rajta, bár eddig csak dízeleknél láttam, de ahol hátul van az akksi, ott a tankbetöltő nyílás miatt gondolom biztos van. ami pont balesetnél, úgy működik mint pl egy övfeszítő patron. durran és megszakítja az áramkört. ezt a saru környékén kell keresni. de elvileg akkor gyújtásod sem lenne.


Köszi szépen meglesem..
de áram van a kocsin (pl. ablakok mennek) csak indítani nem enged a gyári aksiról.......


azt meg nem mondom végülis, lehet csak a generátorra megy külön egy szál, meg a motor elektromos részeire, bár ív képzőséd miatt, én lehet úgy csináltam volna, hogy ha durran, akkor full leveszi az akksiról a kábelt. mondjuk balesetnél este meg rossz, mert nem maradna világítva az épen maradt lámpa... hmm... lehet akkor csak a motorhoz megy külön valami.
hátul nézd meg, csomitartó jobb oldalon, az akksinál, valamelyik sarunál vagy a + vagy a -


Kösszi


jah most látom generátor helyett önindító akart lenni



Ez úgy van, hogy balesetnél lekapcsolja az áramellátás egy részét, pontosan nem tudom miket, de pl. a vészvillogót automatikusan bekapcsolja, lámpa/ablakok működnek.

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 19:50


szotakdavid írta:
ember84 írta: Érdeklődni szeretnék,faceliftes hátsó lámpát facelift előttibe be lehet tenni?Ha igen,mit kell átkötni?Köszi,aki tudja.


Igen,be lehet,Lcm csere plusz hátra kell húzni egy szálat majd programozás kb ennyi

Kedves szotakdavid!Bővebben leírnád már csak 1 jobb hátsó lámpapanelt kell szereznem,és kezdődik az eksön De nem gondoltam hogy vezetékhúzás és programozás is kell Akkor valami normális vill szerelőt is keresni kell




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 29. kedd, 19:52

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 17:27


ember84 írta: Érdeklődni szeretnék,faceliftes hátsó lámpát facelift előttibe be lehet tenni?Ha igen,mit kell átkötni?Köszi,aki tudja.


Igen,be lehet,Lcm csere plusz hátra kell húzni egy szálat majd programozás kb ennyi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 15:58


Érdeklődni szeretnék,faceliftes hátsó lámpát facelift előttibe be lehet tenni?Ha igen,mit kell átkötni?Köszi,aki tudja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17559

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 14:41


szider írta:
YELLOW írta:
szider írta:
YELLOW írta:
szider írta: Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...


szokott lenni egy robbanó saru rajta, bár eddig csak dízeleknél láttam, de ahol hátul van az akksi, ott a tankbetöltő nyílás miatt gondolom biztos van. ami pont balesetnél, úgy működik mint pl egy övfeszítő patron. durran és megszakítja az áramkört. ezt a saru környékén kell keresni. de elvileg akkor gyújtásod sem lenne.


Köszi szépen meglesem..
de áram van a kocsin (pl. ablakok mennek) csak indítani nem enged a gyári aksiról.......


azt meg nem mondom végülis, lehet csak a generátorra megy külön egy szál, meg a motor elektromos részeire, bár ív képzőséd miatt, én lehet úgy csináltam volna, hogy ha durran, akkor full leveszi az akksiról a kábelt. mondjuk balesetnél este meg rossz, mert nem maradna világítva az épen maradt lámpa... hmm... lehet akkor csak a motorhoz megy külön valami.
hátul nézd meg, csomitartó jobb oldalon, az akksinál, valamelyik sarunál vagy a + vagy a -


Kösszi


jah most látom generátor helyett önindító akart lenni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2008

státusz szider

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 14:23


YELLOW írta:
szider írta:
YELLOW írta:
szider írta: Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...


szokott lenni egy robbanó saru rajta, bár eddig csak dízeleknél láttam, de ahol hátul van az akksi, ott a tankbetöltő nyílás miatt gondolom biztos van. ami pont balesetnél, úgy működik mint pl egy övfeszítő patron. durran és megszakítja az áramkört. ezt a saru környékén kell keresni. de elvileg akkor gyújtásod sem lenne.


Köszi szépen meglesem..
de áram van a kocsin (pl. ablakok mennek) csak indítani nem enged a gyári aksiról.......


azt meg nem mondom végülis, lehet csak a generátorra megy külön egy szál, meg a motor elektromos részeire, bár ív képzőséd miatt, én lehet úgy csináltam volna, hogy ha durran, akkor full leveszi az akksiról a kábelt. mondjuk balesetnél este meg rossz, mert nem maradna világítva az épen maradt lámpa... hmm... lehet akkor csak a motorhoz megy külön valami.
hátul nézd meg, csomitartó jobb oldalon, az akksinál, valamelyik sarunál vagy a + vagy a -


Kösszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17559

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 15:02


szider írta:
YELLOW írta:
szider írta: Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...


szokott lenni egy robbanó saru rajta, bár eddig csak dízeleknél láttam, de ahol hátul van az akksi, ott a tankbetöltő nyílás miatt gondolom biztos van. ami pont balesetnél, úgy működik mint pl egy övfeszítő patron. durran és megszakítja az áramkört. ezt a saru környékén kell keresni. de elvileg akkor gyújtásod sem lenne.


Köszi szépen meglesem..
de áram van a kocsin (pl. ablakok mennek) csak indítani nem enged a gyári aksiról.......


azt meg nem mondom végülis, lehet csak a generátorra megy külön egy szál, meg a motor elektromos részeire, bár ív képzőséd miatt, én lehet úgy csináltam volna, hogy ha durran, akkor full leveszi az akksiról a kábelt. mondjuk balesetnél este meg rossz, mert nem maradna világítva az épen maradt lámpa... hmm... lehet akkor csak a motorhoz megy külön valami.
hátul nézd meg, csomitartó jobb oldalon, az akksinál, valamelyik sarunál vagy a + vagy a -