Búcsúzik az ötös BMW

2009. október 11. vasárnap 12:23, Robinson


Már a következõ generáció érkezésére készül a német gyártó, így az E60-as szedánból és E61-es kombiból egyre kevesebb készül, decemberben pedig teljesen le is állnak a típust elõállító gépsorok.

A régi ötöst persze továbbra is meg lehet vásárolni – az átmeneti idõszakra a kereskedõk jelentõs készleteket halmoztak fel a népszerûbb változatokból, a BMW pedig továbbra is teljesíti az egyedi megrendeléseket – de a termelést visszafogják, hogy megkezdhessék a következõ, F10 kódjelû ötös gyártásának elõkészítését. Az új modell 2010 elsõ negyedére várható, bár a bemutató idõpontját és helyszínét egyelõre nem ismerjük. Vagy az év elején valamelyik jelentõsebb amerikai autószalonon, vagy március elején Genfben érkezhet az új típus. A piaci bevezetés tavasz végére, esetleg nyár elejére várható, de addig valószínûleg kitartanak a régi modellbõl felhalmozott készletek, illetve már az év végére megérkezik az ötajtós 5-ös GT.

A következõ ötösrõl egyelõre viszonylag keveset tudunk – csak annyi biztos, hogy a BMW az új generációnál felhagy a vegyes építésû, elöl alumínium, hátul acél karosszéria alkalmazásával, és az új modellt ismét teljes egészében acél karosszériával építi.

forrás: totalcar.hu




Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
Video: Karotta és az F10 M5 világszinvonalon :)
Video: Karotta és az F10 M5 világszinvonalon :)

Volt pár szabad percem, rálestem a BMWBlog.com weboldalra, ahogy ilyenkor szoktam, és mit látok? Egy magyar videót emlegetnek Cool Video: New BMW M5 címmel. A videó főszerelpője egy F10, amit Karotta mutat be a régi jó TotalCar stílusban. A videó elején azzal kezdi, hogy 2004-ben az E60-nak fogadott örök hűséget, de ma már itt van az F10... Ó, hát igen, tud válogatni ez a Bazsó Gábor. Én személy szerint még egy E39 M5-nek is nagyon tudnék örülni, nemhogy egy E60-nak. Hol van ehhez képest az F10... :D tovább »


Legyártották az utolsó X3-at is
Legyártották az utolsó X3-at is

Na persze ez így nem teljesen igaz. A jelenlegi verziót nem gyártják csak tovább, elérkezett a generációváltás ideje. A jelenlegi modellből 605.498 darabot gyártottak, ebből az utolsót a BMW osztrák partnerének, miközben dél-karolinai Spartanburgban már meg is kezdődött a következő generáció gyártása. tovább »


BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez
BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez

Az új BMW M6 modell 2013-as megjelenésével együtt debütálnak a már rég várt M Carbon Kerámia Fékek is. Túl sok részletet még nem lehet tudni, de most itt vannak az ismert információk összefoglalva. Az M Carbon Kerámia fékek nagyobb átmérőjű tárcsával kerülnek az első tengelyre (410mm a 400mm-es helyett), ugyanakkor jelentősen csökkentik a rugózatlan tömeget és ellenállóak a fakulással szemben. Az M6 modellek alap féknyergei sötét metálkékre vannak festve, viszont a Carbon Kerámia féknyergek ragyogó arany árnyalatban pompáznak. tovább »


Megnyugtatásul: Nem lesz 4 hengeres 7-es BMW.
Megnyugtatásul: Nem lesz 4 hengeres 7-es BMW.

A konkurensek rágyúrtak a négyhengeres luxuslimuzinok gyártására környezetkímélés felkiáltással, de a BMW nem áll be a sorba. Továbbra is hat és nyolchengeres 7-eseket fog gyártani, csak éppen így is eléri azt a károsanyagkibocsátás csökkenést, amit a többiek csak a modelljeik butításával képesek ;) tovább »