Száz darab készül a BMW M6 Competition-bõl

2009. szeptember 07. hétfő 22:03, Robinson


A BMW ezúttal M6 modelljébõl készített limitált példányszámban készülõ változatot, amely az elõzõekhez hasonlóan a Competition Edition nevet viseli. Az autó ugyan teljesítményében nem változott, mégis sok szemet gyönyörködtetõ újdonsággal várja leendõ tulajdonosait.

Egyre gyakrabban használt séma a már évek óta forgalomban lévõ modellek felfrissítésére egy korlátozott példányszámban forgalomba kerülõ változat készítése. Az utóbbi idõben a BMW is rákapott erre a módszerre, ezúttal a tekintélyes teljesítményû M6 modelljükbõl készít limitált szériát.

Az M6 Competition Edition nevet viselõ jármû motorterében ugyan nem történt változás, mégis sok esztétikai újdonságot tartogat a potenciális vevõk számára. Az autó külsejében nem sok változtatást találhatunk, a bajor márka mérnökei mindössze közelebb helyezték az autót az aszfalthoz: az M6 Competition elülsõ része 10, míg hátulja 12 milliméterrel került közelebb az úthoz. Az ültetés mellett a felfüggesztést felülvizsgálták és még finomabbra hangolták, melynek következtében várhatóan az autó menetteljesítményei is javulnak majd. A nem mindennapi M6 teljesen új, különleges matt szürke fényezésben is kapható lesz, melyet kifejezetten ehhez a modellhez kínál a márka. Az ajtókat kinyitva a küszöbön rögtön egy M6 Competition felirat emlékeztet bennünket arra, hogy nem egy hagyományos M6-tal van dolgunk. Az utastérben kétféle kéttónusú színkombináció közül választhatunk, melyek közül egyikkel az eleganciát, másikkal pedig a sportosságot hangsúlyozhatjuk ki. A Competition változat meghajtásáról a hagyományos M6 modellbõl is ismert 5,0 literes, V10-es erõforrás gondoskodik majd, melynek 507 lóereje, valamint 520 Newtonméteres nyomatéka a hétsebességes SMG váltónak köszönhetõen akár 4.6 másodperc alatt képes az autót szára repíteni.

A BMW M6 Competiton Edition-bõl mindösszesen száz darab készül majd, ám áráról sajnos még nem áll rendelkezésünkre hivatalos információ. Az autót elõször a Frankfurti Autószalonon csodálhatja meg a nagyérdemû, ahol minden bizonnyal árcédulájára is fény derül majd.

forrás: a5.hu




Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
Sanyi morog. - újabb akció...
Sanyi morog. - újabb akció...

BMWfanatics.hu szervizhálózat? Sok maszekot ismerünk BMW-s körökből, akik durván vágják, mi fán terem a jó szaki. Sokan ismerjük Nagy Mikit is, aki az oldalunkon bmw320d4 néven fut már hosszú évek óta. Ő az, aki Nyíregyházán működik, de ennek ellenére az ország legnyugatibb sarkából is mennek hozzá az emberek. Ügyes gyerek, ezért a BMWfanatics.hu szerviz hálózat első hivatalos műhelyét nyitotta meg, és mint ilyen, 1st auto lett a cége neve. tovább »


Háttérképek: Az új F10-es BMW M5
Háttérképek: Az új F10-es BMW M5

Biztos vagyok benne, hogy ebben a fényképalbumban - ami egyébként kifejezetten háttérkép gyűjtemény a BMW AG kiadásában - mindenki talál olyat, ami megdobogtatja a szívét. Függetlenül attól, hogy szemellenzős "régi BMW" fanatikus, aki szerint az E46 / E39 szériánál megállt az élet vagy sem. Mindenképpen érdemes megnézni, és ha már ott vagy, ne felejtsd el lájkolni oldalunkat a Facebook-on is! tovább »


BMW-t nyertek a Vodafone ügyfelei
BMW-t nyertek a Vodafone ügyfelei

A nyertesek a fődíj mellett meghívást kaptak Vodafone székházába, ahol betekintést nyertek a Vodafone működésébe és találkoztak a vállalat vezetőivel is. tovább »


E30 325iX - Az első összkerékhajtású BMW
E30 325iX - Az első összkerékhajtású BMW

Tudtad, hogy az első összkerekes BMW egy E30 325iX volt 1985-ben? Hathengeres M20B25 kódú 171 lóerős motorral volt ellátva, és nem csak szedán, de kupé és touring verzióban is elérhető volt. tovább »