John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2020-10-02 18:19 kerékcsapágy

Sziasztok.Hátsó kerékccsapágy cseréhez keresek valakit Újszilvás vonzáskörzetében uatzani is tudok Pest-megyén belül lenne ideális,ha megvárhatom szerelést max viszek hidegélelmet tud valaki nekem ilyent vállalni?

John Elküldve: 2020-10-02 18:16 8-10 Co érték Help

tintoverano írta:
John írta:
tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



a videóban mutatott módszerrel az érzékelőt tudod ellenőrizni, h jól működik-e

mind a két cuccosban uazt az értéket kellene látnod

ha INPA értékhatáron belül mutatja, akkor jó a beállítás

adaptációkat érdemes törölni és utána megnézni

Köszi.Töröltem F7-az Adaptáció Viszont új kérdésem is lenne

John Elküldve: 2020-10-01 16:24 8-10 Co érték Help

tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra

John Elküldve: 2020-09-30 22:04 8-10 Co érték Help

Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?

John Elküldve: 2020-09-28 20:50 8-10 Co érték Help

chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett

Sziasztok.Nekem is elég magas volt Pénteken a Műszaki,viszont melyik szondát húzta le az illető akinek megjavult első vagy hátsót? ---> "Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös."

John Elküldve: 2020-09-25 21:45 Kardántengely és társai

b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul


Látom nem érted. Szét kell szedni. Egy 20 éves autónál mit vársz. Attól, hogy rángatod nem sokat állapítasz meg. Elnézve az összerohadt hátsó fékeid állapotát, hát... ott bármi szar lehet.

Mivel le sem jön a bal hátsó tárcsa hogy cseréljem ki...



Felbakolod de normálisan!, leveszed mind két kereket, kikapcsolod a DSC-t felpörgeted 5-ben és nyomsz egy satut. Ennyi.
A tárcsa rögzítő csavart is vedd ki előtte.

Köszönöm.Ez az ötlet jól hangzik csak egy dolog amitől fosok hogy mivel említeni szoktam hogy Tanyán lakom a környéken sincs beton de még a ház előtt sem aszfalt és fosok mert nincs kemény talaj de tényleg jó ötlet köszi


Azért írtam, hogy bakold fel rendesen. Biztonságos legyen.

Köszönöm

John Elküldve: 2020-09-25 21:05 Kardántengely és társai

b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul


Látom nem érted. Szét kell szedni. Egy 20 éves autónál mit vársz. Attól, hogy rángatod nem sokat állapítasz meg. Elnézve az összerohadt hátsó fékeid állapotát, hát... ott bármi szar lehet.

Mivel le sem jön a bal hátsó tárcsa hogy cseréljem ki...



Felbakolod de normálisan!, leveszed mind két kereket, kikapcsolod a DSC-t felpörgeted 5-ben és nyomsz egy satut. Ennyi.
A tárcsa rögzítő csavart is vedd ki előtte.

Köszönöm.Ez az ötlet jól hangzik csak egy dolog amitől fosok hogy mivel említeni szoktam hogy Tanyán lakom a környéken sincs beton de még a ház előtt sem aszfalt és fosok mert nincs kemény talaj de tényleg jó ötlet köszi

John Elküldve: 2020-09-25 20:28 Kardántengely és társai

b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul


Látom nem érted. Szét kell szedni. Egy 20 éves autónál mit vársz. Attól, hogy rángatod nem sokat állapítasz meg. Elnézve az összerohadt hátsó fékeid állapotát, hát... ott bármi szar lehet.

Mivel le sem jön a bal hátsó tárcsa hogy cseréljem ki...

John Elküldve: 2020-09-25 20:08 Kardántengely és társai

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul


szerintem érdemes párban cserélni azt is... lehet nekem is ez a gondom. nem ennyire durva, de nekem azóta lett, hogy váltóolajat cseréltem. nem rögtön, de nem sokkal utána. nekem kanyarban másabb lesz a hangja egy picit, de nem szűnik meg, nem erősödik, csak picit más lesz a tónusa a hangnak. nekem is mondtak kerékcsapágyat, csak nekem fura, hogy mitől... mikor eső alig éri. megemelve nem érzek rajta semmit. én éppen ezért akarok inkább mindent cserélni. semmi kedvem 20x neki állni a munkának. csak el kell döntenem mit akarok... mart ha annyit beleölök, akkor nem adom el. de nem tehetek róla, vágyom újabbra.

szerk.: hát logikus amúgy, ha jobbra kanyarodsz, akkor bal oldalra terhel. tehát akkor szűnik meg, akkor jobb kanyar esetén a bal a hibás. de mondom én párban cserélném.

Köszi akkor a balos lesz a ludas viszont tényleg képes megvezetni a kasztni a hangot mert nekem jobbról tűnik hátúl de rád hallgatok.Nekem is fura hogy én életembe nem farolgattam vele és sose hajtom.Jó tanács ként bár ezt neked kell mérlegelned hogy azt tudjuk hogy minél újabb Bmw-t veszünk azok annál kényesebbek meg alkatrész árban is példáúl az egyik szerelő mondott egy példát hogy az F10 fékcsere 100.000 Ft vagy egy régi ötös E39 olajcsere 60,000 Ft szintén E39 fl utáni első lámpa darabja 100.000 Ft, Szerelő vélemény: https://www.youtube.com/watch?...l=VezessTV bár én minidg magam cserélem az olajam nehogy Ferkó olajat tegyenek bele és mást számlázzanak ki.. Szerintem aludj rá hogy újabbat veszel de ezt neked kell mérlegelned


jó hát ezt erősen eltúlozták... én is láttam a műsort fel is nevettem. féktárcsa ára azonos márkából a méret függvénye, az újabb típusokra nagyobb tárcsák mennek már, mert nehezebbek az autók. ezért is drágább pl egy féktárcsa vagy betét. illetve még annyi alkatrészt nem adtak el, ezért drágábbak is azok.
szerintem nem mindegy, hogy 500ezret ráköltök erre, vagy beletolom egy olyanba, amire pár évig a kötelezőn kívül nem kell költeni. félre ne értsd nem a hiba miatt futamodnék meg. rég vágyom újabbra. nincs ezzel bajom szeretem. csak magam sem tudom mit akarok...

Igen de az újak már nem tartósak ha jól emlékszem a Becsületesnepper (Más néven kopasz ) vagy a Novot Tibi mondta hogy amik 2000-utáni autók azok már nem tartósak--->https://www.youtube.com/watch?...otalcar.hu

John Elküldve: 2020-09-25 19:52 Kardántengely és társai

YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul


szerintem érdemes párban cserélni azt is... lehet nekem is ez a gondom. nem ennyire durva, de nekem azóta lett, hogy váltóolajat cseréltem. nem rögtön, de nem sokkal utána. nekem kanyarban másabb lesz a hangja egy picit, de nem szűnik meg, nem erősödik, csak picit más lesz a tónusa a hangnak. nekem is mondtak kerékcsapágyat, csak nekem fura, hogy mitől... mikor eső alig éri. megemelve nem érzek rajta semmit. én éppen ezért akarok inkább mindent cserélni. semmi kedvem 20x neki állni a munkának. csak el kell döntenem mit akarok... mart ha annyit beleölök, akkor nem adom el. de nem tehetek róla, vágyom újabbra.

szerk.: hát logikus amúgy, ha jobbra kanyarodsz, akkor bal oldalra terhel. tehát akkor szűnik meg, akkor jobb kanyar esetén a bal a hibás. de mondom én párban cserélném.

Köszi akkor a balos lesz a ludas viszont tényleg képes megvezetni a kasztni a hangot mert nekem jobbról tűnik hátúl de rád hallgatok.Nekem is fura hogy én életembe nem farolgattam vele és sose hajtom.Jó tanács ként bár ezt neked kell mérlegelned hogy azt tudjuk hogy minél újabb Bmw-t veszünk azok annál kényesebbek meg alkatrész árban is példáúl az egyik szerelő mondott egy példát hogy az F10 fékcsere 100.000 Ft vagy egy régi ötös E39 olajcsere 60,000 Ft szintén E39 fl utáni első lámpa darabja 100.000 Ft, Szerelő vélemény: https://www.youtube.com/watch?...l=VezessTV bár én minidg magam cserélem az olajam nehogy Ferkó olajat tegyenek bele és mást számlázzanak ki.. Szerintem aludj rá hogy újabbat veszel de ezt neked kell mérlegelned

John Elküldve: 2020-09-25 19:03 Kardántengely és társai

Hol vagy Yellow? Veled legalább lehet ércelődni

John Elküldve: 2020-09-25 18:42 Kardántengely és társai

b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul

John Elküldve: 2020-09-25 17:43 Társalgó

YELLOW írta:
danielyomtov írta: Sziasztok,

Régebben vásároltam egy e30 coupe-t M54B30-al elől-púpos M50B25 olajteknővel, átalakított nívópálcával és nem tudom mennyi olaj kéne így bele. Gyárilag a motorba 6.5 liter van előírva. Ennyivel a nívópálcának a végén mutatja (minimum alatt).
Üresen kaptam, így nem tudom mennyi volt benne előzőleg, tulaj meg eltűnt.

Szerintetek mennyi olajat töltsek bele így?

Előre is köszönöm a szakértői hozzászólásokat!

Dani


hát ezt így ki tudja? öntsél még rá 1 litert aztán kész. Az a baj, hogy minden mókolt, kitudja a nívó is hol áll, stb. ha több olaj lesz benne, majd kinyomja valahol.
bocs, de erre nagyon nem lehet mit mondani, nem hiszem rövid időn belül felbukkan valaki, aki ezt tudná. a MIN-MAX között kb. 1 liter különbség szokott lenni normál esetben. szóval ez kísérletezős lesz. +1 lityi, aztán meglátod.

Szia Danielyomtov.Meg szabad kérdezni miért válsz meg tőle? Nekem pár napja hasonló gondolat jutott eszembe amikor megláttam hogy 1-liter gyári Difiolaj 15.000 Ft a Scmiedmannál de tegye a kezét a szívére az aki szemrebbenés nélkül kiadna 1-liter olajért ennyi lóvét... (Na jó el is hesegettem hogy eladom mert ezek amúgy is rablók )

John Elküldve: 2020-09-25 17:35 Társalgó

Ide írok Yellow.Kész a vizsga.Hát a fejem megfájdult a zakatolástól viszont kaptam Mail-t egy Difi műhelytől miszerint:"Tisztelt Uram!
Jó hírünk van ez a hang kerékcsapágy, nem differenciálmű, aminek
lényegesen olcsóbb a javítása, viszont mi nem tudjuk vállalni az autó
szerelését." Bár az is igaz hogy nem élőben látták csak a hang alapján.Két kérdésem lenne:Mennyire hihetünk szakembernek illetve a másik kérdés ha valóban csapágy és jobbra haladva mérséklődik a hang,akkor melyik oldalit kell cserélni? Ja a harmadik kérdés most jutott eszembe:Említették hogy a kézifékem gyenge (Kinek nem...)viszont a bal hátsó tárcsa nem jön le az agyról 3-órán keresztúl kalapáltam de semmi igaz gumikalapáccsal de azt mondta igazival basszak oda neki.. Biztos így kéne? Mutatom hogy le se jön a tárcsa bal hátsó:https://youtu.be/ec-Km7f5woU
(Csak hogy mondjak pozitívabb dolgot is amikor beálltak a Vizsgabázisra az egyik dolgozó azt mondta a górénak hogy:"Ritka amelyiknek ilyen szép hangja van.Yellow most tuti fetrengsz de nem kamuzom,mondtam is magamba ha mennétek egy próbakört ahogy zakatol hátúl lehet nem ezt mondanák.. " )

John Elküldve: 2020-09-24 21:04 Kardántengely és társai

YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )