John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2020-09-03 13:07 Kardántengely és társai

b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?

Köszönöm.Megkérdeztem egy szerelőt,elmondtam a tüneteket mivel motorral voltam csak az alapján tudott véleményt mondani de az alapján hogy jobbra kanyarban elhalkul azt mondta az inkább kerékcsapágy és hogy hiába rángattam meg a kerekeket megemelve azt mondta ahhoz ki kell venni a féltengelyeket és úgy megrángatni,hát valahogy potyára ki nem veszem,viszont e hónap közepén műszakira kell vinnem aminek az ára pont elviszi a csapágycserét hú de nem jókor jött ez bár mondjuk ha ki bírna így egy hónapot messzire amúgy sem járok vele és így is csak 3-naponta hozom ki mert szar kátyús az út itt tanyán a főút 3-éve épül,na ez lényegtelen.Satbrudnak benne kell lennie hátul? Ez utóbbit el is felejtettem megkérdezni a szerelőtől...

John Elküldve: 2020-09-03 10:45 Kardántengely és társai

b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?

John Elküldve: 2020-09-02 22:32 Kardántengely és társai

b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

Hogy mondjam,olyan hang jön hátulról ami fokozatosan a sebességgel arányosan hátulrol szaggatva de búgó hangja van nem recseg hanem olyan belül mint amikor el megy melletted egy gőzmozdony tudod olyan "vuhh vuhh vuhh vuhh"-hang. megpróbálok belinkelni a hangjárol videót.Viszont mit is mondasz csapágy vagy a kardánfelfüggesztő?



https://youtu.be/Kn4rN0RvBoM

Megrángattam a levegőben a két kereket de a kerékcsapágyam nem kotyog viszont féltengely oldalirányba mozoghat ennyit? Az egyik kottyan is.A másik kérédsem hogy hátul hiányzik a stabilizátorpálcám vagy nem mindegyik ben van? Ugyanis a felfogatás helye ott van a lengőkaromban... https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be



cikkszám alapján acél van benne. Ez a hang lehet kardánkereszt vagy difi is. Szerintem a féltengely jó.


Köszönöm.Mennyire mehetek vele messze például pályát felejtsem el míg nincs kicserélve? A kardánfelfüggesztő acél lenne? Nekem vagy 3 félét írhttps://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129 Biztos nem Automatához kell az acél? Enyém manuál



Igaz, az alu lesz a jó. (26127501257) Meg kéne nézni mi a baj, mert ha a csapágy így szól az nem tart sokáig és ha az megszorul akkor szívás. Nem járnék így vele.

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze

John Elküldve: 2020-09-02 19:09 Kardántengely és társai

b_imi írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

Hogy mondjam,olyan hang jön hátulról ami fokozatosan a sebességgel arányosan hátulrol szaggatva de búgó hangja van nem recseg hanem olyan belül mint amikor el megy melletted egy gőzmozdony tudod olyan "vuhh vuhh vuhh vuhh"-hang. megpróbálok belinkelni a hangjárol videót.Viszont mit is mondasz csapágy vagy a kardánfelfüggesztő?



https://youtu.be/Kn4rN0RvBoM

Megrángattam a levegőben a két kereket de a kerékcsapágyam nem kotyog viszont féltengely oldalirányba mozoghat ennyit? Az egyik kottyan is.A másik kérédsem hogy hátul hiányzik a stabilizátorpálcám vagy nem mindegyik ben van? Ugyanis a felfogatás helye ott van a lengőkaromban... https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be



cikkszám alapján acél van benne. Ez a hang lehet kardánkereszt vagy difi is. Szerintem a féltengely jó.


Köszönöm.Mennyire mehetek vele messze például pályát felejtsem el míg nincs kicserélve? A kardánfelfüggesztő acél lenne? Nekem vagy 3 félét írhttps://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129 Biztos nem Automatához kell az acél? Enyém manuál

John Elküldve: 2020-09-02 17:11 Kardántengely és társai

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

Hogy mondjam,olyan hang jön hátulról ami fokozatosan a sebességgel arányosan hátulrol szaggatva de búgó hangja van nem recseg hanem olyan belül mint amikor el megy melletted egy gőzmozdony tudod olyan "vuhh vuhh vuhh vuhh"-hang. megpróbálok belinkelni a hangjárol videót.Viszont mit is mondasz csapágy vagy a kardánfelfüggesztő?



https://youtu.be/Kn4rN0RvBoM

Megrángattam a levegőben a két kereket de a kerékcsapágyam nem kotyog viszont féltengely oldalirányba mozoghat ennyit? Az egyik kottyan is.A másik kérédsem hogy hátul hiányzik a stabilizátorpálcám vagy nem mindegyik ben van? Ugyanis a felfogatás helye ott van a lengőkaromban... https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

John Elküldve: 2020-09-01 23:37 Kardántengely és társai

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

Hogy mondjam,olyan hang jön hátulról ami fokozatosan a sebességgel arányosan hátulrol szaggatva de búgó hangja van nem recseg hanem olyan belül mint amikor el megy melletted egy gőzmozdony tudod olyan "vuhh vuhh vuhh vuhh"-hang. megpróbálok belinkelni a hangjárol videót.Viszont mit is mondasz csapágy vagy a kardánfelfüggesztő?



https://youtu.be/Kn4rN0RvBoM

John Elküldve: 2020-09-01 23:17 Kardántengely és társai

YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

Hogy mondjam,olyan hang jön hátulról ami fokozatosan a sebességgel arányosan hátulrol szaggatva de búgó hangja van nem recseg hanem olyan belül mint amikor el megy melletted egy gőzmozdony tudod olyan "vuhh vuhh vuhh vuhh"-hang. megpróbálok belinkelni a hangjárol videót.Viszont mit is mondasz csapágy vagy a kardánfelfüggesztő?

John Elküldve: 2020-09-01 17:34 Kardántengely és társai

John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni

John Elküldve: 2020-09-01 17:30 Segítség, beázik az autóm!!!!

Bitu79 írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.

az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )

Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is

John kicsit figyelj ide:

Ne szilóval rakd vissza,hanem butillal.Előtte zsírtalanítsd a felületet,és nem fog leválni.Én leszedtem az egészet és leszedtem a régi butilt is a párazáróról és az ajtóról is.Amikor visszanyomkodtad,picit melegítsd hajszárítóval és nyomkodd újra körbe...Ezután már nem fog elválni.Wurt-ben van pl butil szalag,pár ezer forint.Sziloval körberagasztod,akkkor csak letépni fogod tudni a párazárót,ami elég drága...De te tudod mit csinálsz.Én nem akarom dobálni a pénzem ilyenekre feleslegesen. 20 000 ft kábé ajtónként csak szólok...Ajtópanenteket is cseréld ki a rajtuk lévő gumi(szivacs) tömítés miatt.Az sem olcsó sajnos.2000 környékén jön ki egy ajtóra.Tizenakármennyi kell...De jobban jársz ha veszel ezekből mondjuk kapásból 50 darabot.Szilo azért sem jó,mert az egy idő után elenged,illetve penészedni is fog...

Sziasztok.Egy ideje ismét nem voltam viszont köszönöm a tippeket.Elvileg pont ma hajnalban volt hatalmas zuhé és pár nappal ez előtt eszembe jutott hogy valóban amikor megvettem az autót a jobb első ablakot nem lehetett felhúzni,szétesett valami benne már úgy adta el a tulajcsaj,viszont mivel cseréltem komlett szerkezetet anno ami azóta is jó két hibalehetőség jutott eszembe.Első megkellett bontani a kárbit mögötti víz taszító szövetet amir most be ragasztottam,és a külső ajtókárpit alul nem volt be pattintva végig,ergó rés is volt ott,összenyomtam a patentokat a helyükre és ma mintha száraz lenne a lábnál de még várok pár esőt majd utána tudok véleményt mondani.Köszönöm a tippeket lesz egy másik kérdésem más témával kapcsolatban is.

John Elküldve: 2020-08-06 18:58 Segítség, beázik az autóm!!!!

b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is

John Elküldve: 2020-08-05 21:55 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )

John Elküldve: 2020-08-05 21:23 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Jobb első ülés előtt a lábnál áll a víz.Hol tud beázni? Hiába tapogatom a kesztyűtartó alatt nem vízes,de akkor hol jut be? (Az a kosz utas talpáról maradt ott jó szokás szerint.. )


tetőablakod van? mert akkor ott csúszott szét az "A" oszlopban a vízelvezető. vagy az üveged nincs jól beragasztva. elmállott a vízelvezető műanyag.
ha felül sehol nem érzed nedvesnek, akkor meg alulról ázik, az alját kell megnézni, mert vannak gumidugók, lehet az szakadt be.
illetve még az ajtó párazáró (ajtókárpit alatt) elválása miatt ázhat.

Szia.Nincs tetőablakom és álló helyben észleltem ( Nem alulról verte vef mivel két napja be sem kapcsoltam,viszont hatalmas eső volt éjjel.) Viszont egy helyre tippelek amit te is cseréltél már mivel típushiba,az első szélvédő alatti szélfogó borítás vagy mi a neve,gondolom itt be folyhat?


akkor folyhat be, ha mellé a szélvédő ragasztás sem jó. vagy a pollenszűrő házon keresztül. de akkor az a belső sarokban folyna le kb. meg érezni kellene a kárpiton, hogy honnan nedves.


Elvileg a takaró és az üveg között átlátni,van rés sajnos


de a rés egy dolog. valóban vízelvezető és levélrács a szerepe, de ha leveszed, meg fogod látni, hogy igazából csak takaró funkciót lát el, hogy ne legyen olyan csúnya, mert kint lenne a lemez. még max a rögzítő bolhákon keresztül folyhat be a víz, de az eléggé passzentos, hogy kizárnám. mondom, ha úgy van elrepedve a műanyag, akkor a pollenszűrő házon keresztül folyhat be, vagy ha megtelik alatta vízzel, akkor is a szűrőházon keresztül, vagy rossz szélvédő ragasztás mentén. semmit nem vettem észre, aztán a szélvédőmet alul, kb 20cm-es szakaszon tartotta a ragasztó.a vágóeszköz könnyedén körbeszaladt, kivéve azon a szakaszon. mondjuk nekem nem ázott, más miatt vittem el, aztán ahogy belülről nyomták ki, mozgott az üveg. lehet a hangos zenehallgatásnak is köszönhető volt, mikor néha megindítottam, pedig csak gyári.

Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.

John Elküldve: 2020-08-05 20:20 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Jobb első ülés előtt a lábnál áll a víz.Hol tud beázni? Hiába tapogatom a kesztyűtartó alatt nem vízes,de akkor hol jut be? (Az a kosz utas talpáról maradt ott jó szokás szerint.. )


tetőablakod van? mert akkor ott csúszott szét az "A" oszlopban a vízelvezető. vagy az üveged nincs jól beragasztva. elmállott a vízelvezető műanyag.
ha felül sehol nem érzed nedvesnek, akkor meg alulról ázik, az alját kell megnézni, mert vannak gumidugók, lehet az szakadt be.
illetve még az ajtó párazáró (ajtókárpit alatt) elválása miatt ázhat.

Szia.Nincs tetőablakom és álló helyben észleltem ( Nem alulról verte vef mivel két napja be sem kapcsoltam,viszont hatalmas eső volt éjjel.) Viszont egy helyre tippelek amit te is cseréltél már mivel típushiba,az első szélvédő alatti szélfogó borítás vagy mi a neve,gondolom itt be folyhat?


akkor folyhat be, ha mellé a szélvédő ragasztás sem jó. vagy a pollenszűrő házon keresztül. de akkor az a belső sarokban folyna le kb. meg érezni kellene a kárpiton, hogy honnan nedves.

Elvileg a takaró és az üveg között átlátni,van rés sajnos

John Elküldve: 2020-08-05 20:02 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Jobb első ülés előtt a lábnál áll a víz.Hol tud beázni? Hiába tapogatom a kesztyűtartó alatt nem vízes,de akkor hol jut be? (Az a kosz utas talpáról maradt ott jó szokás szerint.. )


tetőablakod van? mert akkor ott csúszott szét az "A" oszlopban a vízelvezető. vagy az üveged nincs jól beragasztva. elmállott a vízelvezető műanyag.
ha felül sehol nem érzed nedvesnek, akkor meg alulról ázik, az alját kell megnézni, mert vannak gumidugók, lehet az szakadt be.
illetve még az ajtó párazáró (ajtókárpit alatt) elválása miatt ázhat.

Szia.Nincs tetőablakom és álló helyben észleltem ( Nem alulról verte vef mivel két napja be sem kapcsoltam,viszont hatalmas eső volt éjjel.) Viszont egy helyre tippelek amit te is cseréltél már mivel típushiba,az első szélvédő alatti szélfogó borítás vagy mi a neve,gondolom itt be folyhat?

John Elküldve: 2020-08-05 17:27 Segítség, beázik az autóm!!!!

Sziasztok.Jobb első ülés előtt a lábnál áll a víz.Hol tud beázni? Hiába tapogatom a kesztyűtartó alatt nem vízes,de akkor hol jut be? (Az a kosz utas talpáról maradt ott jó szokás szerint.. )