John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-10-21 21:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta: Tisztelt Márkatársak!

A következő problémával szembesültem. Vettem egy OBD II K+Dcan INPA kompatibilis kábelt ( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB...K-DCAN.jpg ) és feltelepítettem az INPA-t.
Csatlakozik az autóhoz, de csak a motorvezérlőt olvassa, a többi elektronikát nem. Mi lehet a probléma, mit szúrtam el?
Az autó egy 2000.10. havi e46 316i M43B19 motorral.
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: die nadel


1. vagy az OBD II-es kábelen lévő csatlakozó 7-8-as kivezetés nincs rövidre zárva,
2. vagy mivel neked körcsatis a téma, az átalakítóban lehet nincs összekötve valami.
ilyen kínai dolgoknál előfordulnak ilyenek.



Nem a 20 pin-es körcsatis, hanem OBD II-es diagnosztikai csatlakozója van az autónak.


hát én azt furcsállom... de akkor ez is lehet probléma.
volt olyan változat, amiben volt mind a kettő. szerintem a motortérben kell lennie kör csatinak, és a többi egységgel azon keresztül tudsz majd kommunikálni, de a 7-8-as lábnak rövidzárban kell lennie akkor is.

Nos ebben az autóban már csak OBD II-es diagnosztikai csatlakozó van. A 7-es és 8-as láb összezárása megoldotta a problémát, most már minden szépen működik.
Hálásan köszönöm a segítséget!


ne haragudj meg, de valami nem kerek akkor. 2000-es évjáratban még a dízeleknek is körcsatis a megoldás.
M43 pedig egy régi motor eleve. a tévedés jogát fenntartom, és elhiszem neked, hogy csak OBD II van benne. de nekem fura.


Szia Y,
nekem 1999-es volt és mindkettő volt benne, nem csodálkoznék, ha a 2000 évjáratban már csak OBD lenne


hát lehet M43-ast nem nagyon olvastam még, de én azt hittem azokat nem adták csak vegyesen, vagy csak körcsatival. illetve, hogy a keverés is olyan 2000 vége felétől jellemző. de mondom tudhatom rosszul. igazából lényegtelen.

Enyém 2000 Novemberi (M43)és nincs körcsati csak Obd2 a lábtérnél bent


gyanús akkor, hogy 2000 szeptemberétől volt váltás ezek szerint M43 esetén.

Igen szerintem is,mint ahogy a kulcsaim is rombuszok már ahogy korábban említetted hogy kb ilyen időszakban volt már valami összemosás E46 esetében.

John Elküldve: 2017-10-20 19:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta: Tisztelt Márkatársak!

A következő problémával szembesültem. Vettem egy OBD II K+Dcan INPA kompatibilis kábelt ( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB...K-DCAN.jpg ) és feltelepítettem az INPA-t.
Csatlakozik az autóhoz, de csak a motorvezérlőt olvassa, a többi elektronikát nem. Mi lehet a probléma, mit szúrtam el?
Az autó egy 2000.10. havi e46 316i M43B19 motorral.
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: die nadel


1. vagy az OBD II-es kábelen lévő csatlakozó 7-8-as kivezetés nincs rövidre zárva,
2. vagy mivel neked körcsatis a téma, az átalakítóban lehet nincs összekötve valami.
ilyen kínai dolgoknál előfordulnak ilyenek.



Nem a 20 pin-es körcsatis, hanem OBD II-es diagnosztikai csatlakozója van az autónak.


hát én azt furcsállom... de akkor ez is lehet probléma.
volt olyan változat, amiben volt mind a kettő. szerintem a motortérben kell lennie kör csatinak, és a többi egységgel azon keresztül tudsz majd kommunikálni, de a 7-8-as lábnak rövidzárban kell lennie akkor is.

Nos ebben az autóban már csak OBD II-es diagnosztikai csatlakozó van. A 7-es és 8-as láb összezárása megoldotta a problémát, most már minden szépen működik.
Hálásan köszönöm a segítséget!


ne haragudj meg, de valami nem kerek akkor. 2000-es évjáratban még a dízeleknek is körcsatis a megoldás.
M43 pedig egy régi motor eleve. a tévedés jogát fenntartom, és elhiszem neked, hogy csak OBD II van benne. de nekem fura.


Szia Y,
nekem 1999-es volt és mindkettő volt benne, nem csodálkoznék, ha a 2000 évjáratban már csak OBD lenne


hát lehet M43-ast nem nagyon olvastam még, de én azt hittem azokat nem adták csak vegyesen, vagy csak körcsatival. illetve, hogy a keverés is olyan 2000 vége felétől jellemző. de mondom tudhatom rosszul. igazából lényegtelen.

Enyém 2000 Novemberi (M43)és nincs körcsati csak Obd2 a lábtérnél bent

John Elküldve: 2017-09-06 21:11 Akkumulátor

b_imi írta:
John írta: Sziasztok,van még garancia az aksimra viszont gyanús hogy járó motornál fel megy szépen 14.3 volt-ra de ha lekapcsolom a mocit lassan de biztosan le megy 12.01 és 11.9 közé nyugalmi helyzetben... Kérdésem lényege hogy mivel garanciális és az autósoltban azt mondták hogy úgy működik a garancia hogy hetente egyszer ki jön a garanciás srác viszont otthagyni nem szeretném az aksit mert nincs másik viszont olyat lehet hogy csak annyit kérek hogy tegyen rá egy terhelővillát és ha rossz akkor helyben a boltba adjanak egy másik aksit gariba? Otthagyni nem tudom az aksit...



Elmondták mi a megoldás.

Köszönöm

John Elküldve: 2017-09-06 16:47 AUX

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! (De csak ha akarod


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis.


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód?

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás..


mondom a meghajtó IC-től függ hova tudsz forrasztani. én nem szedtem még szét, nem tudom a BMW fejekben milyen van.
1-es állásban is kikapcsol egy idő után, csak gyújtáson nem. legalábbis nekem úgy rémlik.


Mármint mi kapcsol ki?


én befejeztem, az ilyen magasröptű beszélgetésre nem vagyok vevő, tudod jól.
ha erre vágyom elmegyek egy óvodába. peace!

Mert megkérdeztem hogy mi kapcsol ki 1-es állásban? Nem vagyok gondolatolvasó hogy mire gondolsz ezt a képességemet még nem tudtam kifejleszteni ha magnóra akkor az miért kapcsolna ki 1-es állásban egy idő után? Ha nem válaszolsz nem bánom,viszont akkor a végén ki marad itt ezen a Fórumon? Valahol Bitunak is igaza van,értelmetlen lesz a belépés hamarosan.Ennyiben bánom hogy a Tds- fórumról el jöttem mivel benyás lettem,az pörög is és türelmesebbek az emberek,valahogy a Dieselesek összetartóbbak,ha megsértődsz is ez az igazság,egyedül Tano aki sose morog ha kérdezek valamit.

John Elküldve: 2017-09-06 14:53 AUX

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! (De csak ha akarod


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis.


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód?

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás..


mondom a meghajtó IC-től függ hova tudsz forrasztani. én nem szedtem még szét, nem tudom a BMW fejekben milyen van.
1-es állásban is kikapcsol egy idő után, csak gyújtáson nem. legalábbis nekem úgy rémlik.

Mármint mi kapcsol ki?

John Elküldve: 2017-09-06 14:52 Akkumulátor

Sziasztok,van még garancia az aksimra viszont gyanús hogy járó motornál fel megy szépen 14.3 volt-ra de ha lekapcsolom a mocit lassan de biztosan le megy 12.01 és 11.9 közé nyugalmi helyzetben... Kérdésem lényege hogy mivel garanciális és az autósoltban azt mondták hogy úgy működik a garancia hogy hetente egyszer ki jön a garanciás srác viszont otthagyni nem szeretném az aksit mert nincs másik viszont olyat lehet hogy csak annyit kérek hogy tegyen rá egy terhelővillát és ha rossz akkor helyben a boltba adjanak egy másik aksit gariba? Otthagyni nem tudom az aksit...

John Elküldve: 2017-09-06 14:48 AUX

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! (De csak ha akarod


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis.


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód?

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás..

John Elküldve: 2017-09-06 11:55 AUX

YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! (De csak ha akarod


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis.

Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?

John Elküldve: 2017-09-06 01:50 AUX

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. (Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..)


ha lett volna egy feles fejegységem, én bármire csinálnék AUX-ot. meghajtó IC bemenetére csak rá kell forrasztani. esetleg egy leválasztó áramkört lehet csinálni. a legtöbb IC-nek van külön AUX-ra bemenete is, csak szándékosan nem használják fel. nincs a panelon sem oda vezetősáv.

Nekem se volt fejegységem másik,fogtam a gyárit és rá forrasztottam egy aux-ot.Úgy voltam vele hogy dupla vagy semmi,úgyis le fogom cserélni 2 dines-re és ha be szarik beszarik de nem szart be.Miért nem a gyárira forrasztod oda?


mert nem akarok hibátlanon kísérletezni. ezt mondtam, hogy számtalan ötletem volna, de nem akarok nem gyárian kábelezgetni, meg hack-kelgetni.

Nem akartam volna én sem,de nekem hátul még csak a jobbos kis fakk sincs be építve az aux-nak,ha neked van hátul a fejegységen aux csati beépítve akkor gyárilag is kapsz hozzá csatlakozót de mivel nekem ilyen lehetőségem sincs nem maradt más választásom és működik. (Bár én úgy hallottam hátúl a fejegységen csak 2004 től van helye az aux csatinak,akkor neked sincs ott hátul? Ha nincs akkor valóban nem tudsz gyári csatit dugni rá igazad van.)


olyan 2003 május környékétől tudja az AUX-ot a Philips fej, de az SW számból is lehet tudni. az enyém nem tudja, hiába Mode gombos. nekem forrasztani kellene, úgy gondolom.
viszont ha nekem lenne CD tár előkészítés, akkor menne rá a dension. az sem olcsó, de jó. mondjuk nekem a kihangosítás nem lényeg, így maradhatott volna hátul. bár erre is lenne megoldás, csak az megint több pénz.


Ha gondolod el boltolhatjuk a Cd-tár előkészítés kötegemet.Nekem csak plusz teher a kocsiban az a köteg,pláne hogy van Auxom amire bármely okosteló és navigál is természetesen,vagy tablet stb. Tavasszal meg úgyis beépítek valami középkategóriás 2 dines fejegységet de ha be gorombulok akkor tabletet fogok szóval semmi értelme az előkészítő kábelemnek,neked meg úgyis Dension-t akarsz venni.Addig fontold meg míg meg nem gondolom magam... (Nem rosszból írom...)


azt írtam, ha lenne előkészítés, akkor lenne dension.
de én nem akarok bontogatni nagyon. de köszi a felajánlást. ha ingyen volna sem élnék a lehetőséggel. pont ezt mondtam, hogy ezért nincs széthackkelve az autó, mert nem akarom bontogatni, meg feles kábeleket sem. oké ezt be tudnám építeni, mint gyári kiegészítő, csak ezt meg bontani nem akarom. van még pár CD-m még tudok írni ki zenét

Rendben,ez csak neked állt mint ajánlat,végül i én se akarok bontogatni.


Viszont annyival jobb az Aux hogy telón keresztül netről mondjuk Youtube zenéket klippel együtt is tudod nézni és hallgatni a gyári hangszórókról (befúvó rácshoz oda biggyeszted az okostelód és elforgatod oldalra,minimozi de jó ),Cd írás jó dolog de hátránya hogy előlre megírt zenéket tudsz hallgatni rajta viszont ha be forrasztanád az Aux-ot akkor ami éppen eszedbe jut klippeket és zenét hallgatni,a másik hogy a Cd lézere szívja az aksit,egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! (De csak ha akarod )

John Elküldve: 2017-09-06 01:42 AUX

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. (Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..)


ha lett volna egy feles fejegységem, én bármire csinálnék AUX-ot. meghajtó IC bemenetére csak rá kell forrasztani. esetleg egy leválasztó áramkört lehet csinálni. a legtöbb IC-nek van külön AUX-ra bemenete is, csak szándékosan nem használják fel. nincs a panelon sem oda vezetősáv.

Nekem se volt fejegységem másik,fogtam a gyárit és rá forrasztottam egy aux-ot.Úgy voltam vele hogy dupla vagy semmi,úgyis le fogom cserélni 2 dines-re és ha be szarik beszarik de nem szart be.Miért nem a gyárira forrasztod oda?


mert nem akarok hibátlanon kísérletezni. ezt mondtam, hogy számtalan ötletem volna, de nem akarok nem gyárian kábelezgetni, meg hack-kelgetni.

Nem akartam volna én sem,de nekem hátul még csak a jobbos kis fakk sincs be építve az aux-nak,ha neked van hátul a fejegységen aux csati beépítve akkor gyárilag is kapsz hozzá csatlakozót de mivel nekem ilyen lehetőségem sincs nem maradt más választásom és működik. (Bár én úgy hallottam hátúl a fejegységen csak 2004 től van helye az aux csatinak,akkor neked sincs ott hátul? Ha nincs akkor valóban nem tudsz gyári csatit dugni rá igazad van.)


olyan 2003 május környékétől tudja az AUX-ot a Philips fej, de az SW számból is lehet tudni. az enyém nem tudja, hiába Mode gombos. nekem forrasztani kellene, úgy gondolom.
viszont ha nekem lenne CD tár előkészítés, akkor menne rá a dension. az sem olcsó, de jó. mondjuk nekem a kihangosítás nem lényeg, így maradhatott volna hátul. bár erre is lenne megoldás, csak az megint több pénz.


Ha gondolod el boltolhatjuk a Cd-tár előkészítés kötegemet.Nekem csak plusz teher a kocsiban az a köteg,pláne hogy van Auxom amire bármely okosteló és navigál is természetesen,vagy tablet stb. Tavasszal meg úgyis beépítek valami középkategóriás 2 dines fejegységet de ha be gorombulok akkor tabletet fogok szóval semmi értelme az előkészítő kábelemnek,neked meg úgyis Dension-t akarsz venni.Addig fontold meg míg meg nem gondolom magam... (Nem rosszból írom...)


azt írtam, ha lenne előkészítés, akkor lenne dension.
de én nem akarok bontogatni nagyon. de köszi a felajánlást. ha ingyen volna sem élnék a lehetőséggel. pont ezt mondtam, hogy ezért nincs széthackkelve az autó, mert nem akarom bontogatni, meg feles kábeleket sem. oké ezt be tudnám építeni, mint gyári kiegészítő, csak ezt meg bontani nem akarom. van még pár CD-m még tudok írni ki zenét

Rendben,ez csak neked állt mint ajánlat,végül i én se akarok bontogatni.

John Elküldve: 2017-09-06 00:10 AUX

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. (Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..)


ha lett volna egy feles fejegységem, én bármire csinálnék AUX-ot. meghajtó IC bemenetére csak rá kell forrasztani. esetleg egy leválasztó áramkört lehet csinálni. a legtöbb IC-nek van külön AUX-ra bemenete is, csak szándékosan nem használják fel. nincs a panelon sem oda vezetősáv.

Nekem se volt fejegységem másik,fogtam a gyárit és rá forrasztottam egy aux-ot.Úgy voltam vele hogy dupla vagy semmi,úgyis le fogom cserélni 2 dines-re és ha be szarik beszarik de nem szart be.Miért nem a gyárira forrasztod oda?


mert nem akarok hibátlanon kísérletezni. ezt mondtam, hogy számtalan ötletem volna, de nem akarok nem gyárian kábelezgetni, meg hack-kelgetni.

Nem akartam volna én sem,de nekem hátul még csak a jobbos kis fakk sincs be építve az aux-nak,ha neked van hátul a fejegységen aux csati beépítve akkor gyárilag is kapsz hozzá csatlakozót de mivel nekem ilyen lehetőségem sincs nem maradt más választásom és működik. (Bár én úgy hallottam hátúl a fejegységen csak 2004 től van helye az aux csatinak,akkor neked sincs ott hátul? Ha nincs akkor valóban nem tudsz gyári csatit dugni rá igazad van.)


olyan 2003 május környékétől tudja az AUX-ot a Philips fej, de az SW számból is lehet tudni. az enyém nem tudja, hiába Mode gombos. nekem forrasztani kellene, úgy gondolom.
viszont ha nekem lenne CD tár előkészítés, akkor menne rá a dension. az sem olcsó, de jó. mondjuk nekem a kihangosítás nem lényeg, így maradhatott volna hátul. bár erre is lenne megoldás, csak az megint több pénz.

Ha gondolod el boltolhatjuk a Cd-tár előkészítés kötegemet.Nekem csak plusz teher a kocsiban az a köteg,pláne hogy van Auxom amire bármely okosteló és navigál is természetesen,vagy tablet stb. Tavasszal meg úgyis beépítek valami középkategóriás 2 dines fejegységet de ha be gorombulok akkor tabletet fogok szóval semmi értelme az előkészítő kábelemnek,neked meg úgyis Dension-t akarsz venni.Addig fontold meg míg meg nem gondolom magam... (Nem rosszból írom...)

John Elküldve: 2017-09-05 11:47 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: szombaton mosom az autót, beáll egy fiatal kölyök egy X4-el, de lehet X5 volt.
a gond az, hogy épp egy Honda Accord-ot mostam. félhangon mondtam is: "ez azért nem semmi, BMW-s létemre Hondát mosok" gyerek csak lesett. hát van ilyen. poén szintig jó ez a márka harc, de vannak, akik mindig komolyan veszik, de ettől ő nem jobban fanatikus az adott márkával. úgy gondolom.


Egyre gondoltunk Amikor ezt írtad épp,én az előző választ küldtem el:
"Senki sem tökéletes.De legalább te tudod,hogy hova tartozol "-itt a BMW-re gondoltam ugye.Hát bes*arok


Ennél már az a jobb amikor a kutas csaj kérdezi tőlem hogy:"Tiéd a Bmw?" Szerinted mit mondtam magamban?


ennél az a jobb, amikor a rendőr kérdezi, olyan 9 évvel ezelőtt.
- ön a BMW tulajdonosa?
- nem, nagyanyám.
ott a forgalmiban a nevem, hogy tulajdonos én, meg kérdezze le a rendszerből. mondjuk jó fej volt, direkt vettem poénosra, aztán megdicsérte, csak legközelebb ne ködlámpázzak nappal

Mázlid hogy nem olyan rendőrnek szóltál be aki bal lábbal kelt.

John Elküldve: 2017-09-04 23:20 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta: szombaton mosom az autót, beáll egy fiatal kölyök egy X4-el, de lehet X5 volt.
a gond az, hogy épp egy Honda Accord-ot mostam. félhangon mondtam is: "ez azért nem semmi, BMW-s létemre Hondát mosok" gyerek csak lesett. hát van ilyen. poén szintig jó ez a márka harc, de vannak, akik mindig komolyan veszik, de ettől ő nem jobban fanatikus az adott márkával. úgy gondolom.

Egyre gondoltunk Amikor ezt írtad épp,én az előző választ küldtem el:
"Senki sem tökéletes.De legalább te tudod,hogy hova tartozol "-itt a BMW-re gondoltam ugye.Hát bes*arok

Ennél már az a jobb amikor a kutas csaj kérdezi tőlem hogy:"Tiéd a Bmw?" Szerinted mit mondtam magamban?

John Elküldve: 2017-09-04 23:14 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
Yellow,pedig valamelyik nap akartam nem autóval kapcsolatban is kérdezni de nem mertem,pedig bicaj téma lett volna,azon belül is bütykölés,mivel tudom hogy bicaj a másik hobbid.


hajrá!

Pm-ment..

John Elküldve: 2017-09-04 22:32 Társalgó

YELLOW írta:
John írta: mivel 34 vagyok


az eddigiek alapján egy 25-re tippeltem volna max ne vedd sértésnek, csak a kérdéseid néha.... olyan 12 éves szint.
amúgy ez nem éppen igaz. mármint a korábbi. annak idején akik itt aktívak voltak, főleg egy korosztály voltunk, 22-25 éves korosztály. a mostani fiatalság full más irányban vannak. régebben sokkal több autós dolog is volt. helyileg nálunk is, aztán semmi nincs már belőle, pont a korábban írt dolgok miatt. felnőttünk, család, más autók, megpihentünk.

Nem jól analizáltál engem,én nem gyerekes vagyok hanem csak rohadtul túl aggódom mindent,ezért kérdezem meg ugyanazt csak több irányból hogy biztos legyek a dolgomban mi előtt elbasznék valamit. Mivel általánosságban értettem hogy ezek a 20 évesek már nem azok a 20 évesek akik mi voltunk,nekünk nem tolták a fenekünk alá a Bajor kocsit hogy:"Itt van fiam jó kaparást majd kapsz másikat.." na,ez a mostani generáció már nem fog itt gép előtt ülni,azok a Campona parkolóban vannak most is...