John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2020-05-25 16:54 EWS+Kulcs...

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Két kérdésem lenne mi előtt nem belevaló aksit vennék a rombuszkulcsba mutatom mit látok benne,az egyik hogy mi a cikkszáma illetve hány voltos kell bele? A másik hogy egy "Hozzáértő" ezt akarja bemesélni nekem:"lehet tobb akkut csereltem kulcsokban mint te barmikor fogsz.

aztan az is lehet hogy osszekeverted husz ev zsirjat koszat, a ragasztoval.

nincs ragasztott akkus kulcs.

pattintos mind, az mas kerdes hogy ebben hogyan epul fel a kosz, de az nem - gyari - ragaszto.

"
Pedig én úgy tudtam ha gyári akkor ragasztott és valóban alig tudtam szétszedni az illesztést...


kicsit most érthetetlen mit is írsz, de mindegy.
3V-os kell bele látszik is rajta. VL2020 méretben, azaz 20mm átmérő, 2mm vastag. vagy legyen rajta, hogy recharge. gyárilag ezek ilyen ponthegesztéssel vannak, mivel akksi, nem cserélhető, mint egy elem, egy Opel kulcsban pl. ezért ki kell forrasztani, és netről lehet olyat venni, amin rajta vannak az érintkezők is. át lehet maszekolni másképp is. csak logikát és ügyességet igányel.
maga a kulcs nem ragasztva van, hanem magas frekvenciával össze van sütve. ezért vízhatlan.

Rendben,köszönöm. (A kérdésem másik szakasza arra irányult volna még hogy nekem azt akarták be mesélni hogy gyárilag pattintós a kulcsház úgy jön szét és nincs semmi "ragasztás" de szerintem van. Viszont én tudom rosszul vagy az illető?

John Elküldve: 2020-05-25 00:40 EWS+Kulcs...

Sziasztok.Két kérdésem lenne mi előtt nem belevaló aksit vennék a rombuszkulcsba mutatom mit látok benne,az egyik hogy mi a cikkszáma illetve hány voltos kell bele? A másik hogy egy "Hozzáértő" ezt akarja bemesélni nekem:"lehet tobb akkut csereltem kulcsokban mint te barmikor fogsz.

aztan az is lehet hogy osszekeverted husz ev zsirjat koszat, a ragasztoval.



nincs ragasztott akkus kulcs.

pattintos mind, az mas kerdes hogy ebben hogyan epul fel a kosz, de az nem - gyari - ragaszto.

"
Pedig én úgy tudtam ha gyári akkor ragasztott és valóban alig tudtam szétszedni az illesztést...

John Elküldve: 2020-05-20 15:21 EWS+Kulcs...

Arpad írta:
John írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


Szia.Sikerült kideríteni hogy az elektromos fogkefe induktívan tölti-e vagy az 1-es állásban a gyújtáskapcsoló 12-órán át vált be neked? Mi lett a megoldás? (Nekem is az egyik rombuszom lemerült vagy elemcsere csak tudnám érdemes-e szétnyitni házilag a kulcsot vagy ki hogy szokta?)



Szia!

Én kulcsmásolóhoz vittem. Cserélte a teljes belsejét. Tökéletesen működik.

Viszont ha csak ritkán használom és csak merülve van nem biztos hogy szét akarom
szedetni mert azt csak roncsolással lehet viszont van hibakód a kulcsra: "3 Toleration of changing code increased with key # 0 Error frequency:3 sproadich error"

John Elküldve: 2020-05-20 13:26 EWS+Kulcs...

Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


Szia.Sikerült kideríteni hogy az elektromos fogkefe induktívan tölti-e vagy az 1-es állásban a gyújtáskapcsoló 12-órán át vált be neked? Mi lett a megoldás? (Nekem is az egyik rombuszom lemerült vagy elemcsere csak tudnám érdemes-e szétnyitni házilag a kulcsot vagy ki hogy szokta?)

John Elküldve: 2020-05-20 13:11 Csomagtérajtó nem nyílik

John írta:
Sky írta:
hil írta:
Sky írta: Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Szia,
amennyiben kulccsal nyitod a csomiajtót, a kulcs is egy mikrokapcsolót nyom meg, pont úgy, mint amikor a rendszám fölötti kapcsolóval nyitod. Nagy valószínűséggel a csomitér étvezető kábelkötegben (jobb oldalon a gumi harmonikában)meg van szakadva egy vagy akár több vezeték is, esetleg a szigetelésük van ledörzsölődve. A sok nyitogatástól ez történik. Azt a kábel köteget lenne érdemes megnézni, a csere eléggé macerás, bontott kábel kötegben ne is gondolkodj.
Bye: hil


Sziasztok,
Meglett a megoldás, gondoltam, megosztom Veletek. A mikrokapcsoló jó volt, a csom. ajtó átvezető gumi kábelkötegben nem volt szakadás (ott 2 db másik vezetéken volt szigetelés sérülés, azt leszigeteltem). A mikrokapcsoló funkciója az, hogy az autó elejéből jövő vezetéket kapcsoláskor testre teszi. Nos ez a testvezeték nem jutott el a testhez. Érintkezési hiba volt ott, ahol a testre volt kötve: a jobb o. rendszámvilágító égőnél. Kapott egy „rendes” testet a vezeték, és a csom. ajtó kézi nyitása jó lett!
Üdv: Sky


Szia.Köszönöm a tippet,nemgem is utolért hogy csak kulcsal nyílik távkapcsal csak ha kedve van eddig nem volt gond vele,köszönöm hátha be jön a tipp. (Ja és hibakódot is dob rá: 61 Central locking system short circuit or open circuit at motor tail gate,ha jól írtam...)




Szia.Meglett a hiba de nem a rendszám izzóknál. (Közbe nem tom véletlen-e vagy a próbálkozás végett de a kulcsom lemerülhetett de szerencsére van pár pótkulcsom,máris írok a kulcs topicba..)

John Elküldve: 2020-05-15 23:11 Csomagtérajtó nem nyílik

YELLOW írta: Nyitottam egy új topic-ot, mivel a régi szét van esve.

Szóval mi van, ha nem nyílik a csomagtérajtó?
A helyzet a következő, jelen esetben egy sedan.
Nem nyílik a csomagtérajtó mikrókapcsolójával. A kulcsról nyílik.
Gondolom többen vágnák rá, hogy biztos az átvezető kötegben szakadt el a vezeték. vagy rossz a mikrókapcsoló, vagy egyesek a GM reléjére gyanakodnának.

Ilyen esetben ne pánikoljon senki. Hanem nézze meg, hogy a rendszámtábla világítás működik-e. Ugyanis ha néztem volna kapcsolási rajzot, nem szedtem volna szét feleslegesen a mikrókapcsolóig az egészet.
Úgy van megoldva, hogy a mikrókapcsoló egyik vezetéke megy a csatlakozóba, a másik pedig a jobb oldali rendszámtábla világításhoz.
Pontosan nem tudom, hogy a rendszámtábla világítás hideg és meleg tesztje aktív-e, én biztos nem kapcsoltam ki, de nem jelzett hibát.

Ha már szétszedtem, akkor kitakarítottam az egészet, mert sajnos oxidálódik az izzók érintkezése és ott minden.
Kimértem a kapcsoló jó, igaz az oxid réteget le kellett kaparni, ezért is tisztítottam át az izzókat, érintkezési pontjait.
Összerakom mondom hátha csak kontakt baj volt. De nem jó a kapcsoló, vagyis nem reagál rá. Mondom megnézem a rendszámtábla világítást. És nem világít az izzó. 12V kint van, izzó nem szakadt, hiába mozgatom nem jó. Berakok egy újat, nem világít. Mozgatom benne, világít. Nyitás ellenőrzés és jó. Visszateszem a régi izzót, már az is jó. Pedig nagyon alaposan áttisztítottam.
Miért nem jelzett? lehet épp határértéken volt az ellenállása a rendszernek. Már nem világított az izzó az oxid miatt és a mikrókapcsoló zárását sem érzékelte a rendszer, de még nem érte el a határt.

Szóval, ha ajtóról nem nyit, érdemes a rendszámtábla világítás ellenőrizni, főleg a jobb oldalit, mert oda megy a mikrókapcsoló vezetéke is.

Viszont kicsit tuningoltam, többet nem fog beázni szerintem.

Szia.Kerestem de nem találom azt a testvezetéket pontosan hol csatlakozik a kasztnihoz,izzók égnek a rendszámnál

John Elküldve: 2020-05-14 21:32 Csomagtérajtó nem nyílik

Sky írta:
hil írta:
Sky írta: Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Szia,
amennyiben kulccsal nyitod a csomiajtót, a kulcs is egy mikrokapcsolót nyom meg, pont úgy, mint amikor a rendszám fölötti kapcsolóval nyitod. Nagy valószínűséggel a csomitér étvezető kábelkötegben (jobb oldalon a gumi harmonikában)meg van szakadva egy vagy akár több vezeték is, esetleg a szigetelésük van ledörzsölődve. A sok nyitogatástól ez történik. Azt a kábel köteget lenne érdemes megnézni, a csere eléggé macerás, bontott kábel kötegben ne is gondolkodj.
Bye: hil


Sziasztok,
Meglett a megoldás, gondoltam, megosztom Veletek. A mikrokapcsoló jó volt, a csom. ajtó átvezető gumi kábelkötegben nem volt szakadás (ott 2 db másik vezetéken volt szigetelés sérülés, azt leszigeteltem). A mikrokapcsoló funkciója az, hogy az autó elejéből jövő vezetéket kapcsoláskor testre teszi. Nos ez a testvezeték nem jutott el a testhez. Érintkezési hiba volt ott, ahol a testre volt kötve: a jobb o. rendszámvilágító égőnél. Kapott egy „rendes” testet a vezeték, és a csom. ajtó kézi nyitása jó lett!
Üdv: Sky


Szia.Köszönöm a tippet,nemgem is utolért hogy csak kulcsal nyílik távkapcsal csak ha kedve van eddig nem volt gond vele,köszönöm hátha be jön a tipp. (Ja és hibakódot is dob rá: 61 Central locking system short circuit or open circuit at motor tail gate,ha jól írtam...)



John Elküldve: 2020-04-21 20:14 Kardántengely és társai

Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129

John Elküldve: 2020-01-26 11:51 Távirányítós gyári állófűtés e46 20d-hez.

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Lehet nem jó helyre írok és nem kell hogy távírányítós legyen csak valami olyan fűtés ami könnyen be szerelhető és akár Januárban -10 fokban is be fűti az utasteret alvás közben mert úgy néz ki hogy Pesten lenne munkám de napi bejárós és kocsimban kéne aludnom jó ideig.Mi a legegyszerűbb megoldás motorjáratáson kívül? Minden megoldás érdekel,köszönöm.


lehet kivenni nagyon pici szobákat is, mondhatni ágyat. nem tudom milyen munka de én fizettetném a munkaadóval.
amúgy ha nincs rendelkezésre álló 230V, akkor nagyon nincs semmi, amit csak úgy pikk-pakk be lehet szerelni. Ha van 230V, akkor kis ilyen ventis fűtőegység. én biztos nem aludnék kocsiban. nem tudom milyen meló, de ér annyit? nem tudnak szállást biztosítani, fizetni?
szerk: van benzines autóhoz is állófűtés, de nagyon ritka. és sajna hiába fűtené fel a vizet, valahogy be is kell fújatni az utastérbe, viszont a venti áramfelvétele elég nagy. nem bírná az akksi

Köszi. C-s Jogsim mellé nem rég sikerült a Páv3,Gki,Sofőrkártya,és mivel vidéken lakom csak Alsónémedi,Herceghalom,Dunaharaszti logisztikai központok az opciók és Újszilvás mellől kéne bejárnom,benzinbe sok lenne a napi ingázás és nem szeretnék 3-havonta olajat cserélni se gyűjteni a Km-eket semmit nem térítenek csak úgy éri meg ha ott alszom de albérlet 90.000 alatt nincs itt vidéken meg semmi munka ezen a téren.Inkább ott alszom de ne kopjon a motorom,így is 240-ezer valahány van benne,alaphangon évente nem megyek max 10-1000-et szerintem te sem szívesen pörgetnél az órádba napi 200-Km et (Bocs ez hosszúra sikerült de így tom kifejteni )


én el sem vállalnék ilyen munkát. bocs. ez milyen már? ettől többet ér a komfortom. akkor a C-s teherautóban legyen fekhely, amiben aludhatsz. persze az gondolom nincs. én nem aláznám meg magam, ilyen feltételek mellett. de te tudod.
ha tudnak biztoítani 230V-ot én ezt, ilyesmit választanék autóba KLIKK, minden más kilőve a kis hely miatt. olajradiátornak hely kell, quartz fűtőnek hely kell meg közelről az sem jó, mert leéget. ami 12V-ról megy kevés lehet, meg oda az akksid.

Köszönöm szépen.Sajnos itt vidéken vagy ez vagy a szallagos munka van gyárba vagy traktorozol,ha vissza emlékszel meséltem anno hogy a ház előtt aszfalt sincs és a legközelebbi Tesco 15Km,nem tudom Tiszaújváros falu vagy Község vagy Város de az is Keleten van de ott milyen munkalehetőségek vannak? (Nem rosszból kérdezem.)Kösz a tippet rá nézek a linkre amit küldtél.

John Elküldve: 2020-01-25 22:21 Távirányítós gyári állófűtés e46 20d-hez.

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Lehet nem jó helyre írok és nem kell hogy távírányítós legyen csak valami olyan fűtés ami könnyen be szerelhető és akár Januárban -10 fokban is be fűti az utasteret alvás közben mert úgy néz ki hogy Pesten lenne munkám de napi bejárós és kocsimban kéne aludnom jó ideig.Mi a legegyszerűbb megoldás motorjáratáson kívül? Minden megoldás érdekel,köszönöm.


lehet kivenni nagyon pici szobákat is, mondhatni ágyat. nem tudom milyen munka de én fizettetném a munkaadóval.
amúgy ha nincs rendelkezésre álló 230V, akkor nagyon nincs semmi, amit csak úgy pikk-pakk be lehet szerelni. Ha van 230V, akkor kis ilyen ventis fűtőegység. én biztos nem aludnék kocsiban. nem tudom milyen meló, de ér annyit? nem tudnak szállást biztosítani, fizetni?
szerk: van benzines autóhoz is állófűtés, de nagyon ritka. és sajna hiába fűtené fel a vizet, valahogy be is kell fújatni az utastérbe, viszont a venti áramfelvétele elég nagy. nem bírná az akksi

Köszi. C-s Jogsim mellé nem rég sikerült a Páv3,Gki,Sofőrkártya,és mivel vidéken lakom csak Alsónémedi,Herceghalom,Dunaharaszti logisztikai központok az opciók és Újszilvás mellől kéne bejárnom,benzinbe sok lenne a napi ingázás és nem szeretnék 3-havonta olajat cserélni se gyűjteni a Km-eket semmit nem térítenek csak úgy éri meg ha ott alszom de albérlet 90.000 alatt nincs itt vidéken meg semmi munka ezen a téren.Inkább ott alszom de ne kopjon a motorom,így is 240-ezer valahány van benne,alaphangon évente nem megyek max 10-1000-et szerintem te sem szívesen pörgetnél az órádba napi 200-Km et (Bocs ez hosszúra sikerült de így tom kifejteni )

John Elküldve: 2020-01-25 20:58 Távirányítós gyári állófűtés e46 20d-hez.

Sziasztok.Lehet nem jó helyre írok és nem kell hogy távírányítós legyen csak valami olyan fűtés ami könnyen be szerelhető és akár Januárban -10 fokban is be fűti az utasteret alvás közben mert úgy néz ki hogy Pesten lenne munkám de napi bejárós és kocsimban kéne aludnom jó ideig.Mi a legegyszerűbb megoldás motorjáratáson kívül? Minden megoldás érdekel,köszönöm.

John Elküldve: 2020-01-24 17:06 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Szia.Megérkezett a tükröm már mindkettő fűt.Utcsó kérdésem lenne hogy mivel nem szeretném hogy Nyáron is fűtsön 40 fokban melyik biztosítékot kell kivenni,gondolom a tükörmozgatás is megszűnik akkor?


a 25-ös biztosíték tartozik a tükörhöz és az ablakspricni fűtéshez (ha van benne).

Van benne,még az E34-em ben is volt,lehet ez nem annyira feláras a Németnél


ha minden igaz, ködlámpa csomaghoz járt. amiben van ködlámpa, abban spricni fűtés is van.

Értem,van ködlámpám.(Viszont gyárilag hátul miért csak az egyik van be építve? E34-em nél mindkettő világított hátul.Ebben mi lehet a logika?)


hivatalosan legalább 1 oldalon kell lennie vagy középen. bal kormányos autóknál a bal oldalon kell világítania.
nekem már mindkét oldalon világít, a csomi ajtóban lévő két piros. US Style DRL adta.
nekem mindenhol 21W-os izzók vannak, és az oldalanként 3 helyzetjelző izzóból 1-1-et használ ködlámpának és kihajtja a 21W-ot. amúgy okosan be lehetne programozni bármelyikre.

Úgy értem hogy még csak a foglalat sincs beépítve gyárilag csak a bal hátsóba ha jól emlékszem,ezek szerint az Fl előttiekbe nincs beépítve gyárilag vagy ez is feláras lehetett akkoriban?


jah ott a lámpa kiosztása is más. nem hiszem, hogy ez extra volt, hogy... mindkét oldalon ködlámpa. egyszerűen csak ilyen a lámpa. nekem nem is tetszik, nem is akartam FL előttit.

Megértelek de én csak M43-al akartam ezt a kasztnit,erre utaztam

John Elküldve: 2020-01-24 16:12 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Szia.Megérkezett a tükröm már mindkettő fűt.Utcsó kérdésem lenne hogy mivel nem szeretném hogy Nyáron is fűtsön 40 fokban melyik biztosítékot kell kivenni,gondolom a tükörmozgatás is megszűnik akkor?


a 25-ös biztosíték tartozik a tükörhöz és az ablakspricni fűtéshez (ha van benne).

Van benne,még az E34-em ben is volt,lehet ez nem annyira feláras a Németnél


ha minden igaz, ködlámpa csomaghoz járt. amiben van ködlámpa, abban spricni fűtés is van.

Értem,van ködlámpám.(Viszont gyárilag hátul miért csak az egyik van be építve? E34-em nél mindkettő világított hátul.Ebben mi lehet a logika?)


hivatalosan legalább 1 oldalon kell lennie vagy középen. bal kormányos autóknál a bal oldalon kell világítania.
nekem már mindkét oldalon világít, a csomi ajtóban lévő két piros. US Style DRL adta.
nekem mindenhol 21W-os izzók vannak, és az oldalanként 3 helyzetjelző izzóból 1-1-et használ ködlámpának és kihajtja a 21W-ot. amúgy okosan be lehetne programozni bármelyikre.

Úgy értem hogy még csak a foglalat sincs beépítve gyárilag csak a bal hátsóba ha jól emlékszem,ezek szerint az Fl előttiekbe nincs beépítve gyárilag vagy ez is feláras lehetett akkoriban?

John Elküldve: 2020-01-24 14:16 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Szia.Megérkezett a tükröm már mindkettő fűt.Utcsó kérdésem lenne hogy mivel nem szeretném hogy Nyáron is fűtsön 40 fokban melyik biztosítékot kell kivenni,gondolom a tükörmozgatás is megszűnik akkor?


a 25-ös biztosíték tartozik a tükörhöz és az ablakspricni fűtéshez (ha van benne).

Van benne,még az E34-em ben is volt,lehet ez nem annyira feláras a Németnél


ha minden igaz, ködlámpa csomaghoz járt. amiben van ködlámpa, abban spricni fűtés is van.

Értem,van ködlámpám.(Viszont gyárilag hátul miért csak az egyik van be építve? E34-em nél mindkettő világított hátul.Ebben mi lehet a logika?)

John Elküldve: 2020-01-24 14:13 M43TU motor

YELLOW írta:
John írta:
Szia van rajta cikkszám hogy utána kérdezhessek a boltos ismerősömtől? (Amint aktuális lesz jelzek,köszi)A másik kérdésem mert nem tom melyik topicba kéne tennem pedig kerestem rá,az lenne a kérdésem hogy ha járó motornál le veszem az olajsapkát nem igazán akar lefulladni illetve kissé emelkedik is olyankor az alapjárat,úgy tudom erős vákuumnak kéne lennie de épphogy van,akkor farsot szív (Hibakódott sapi levétel után be dobott de Unknown hiba )? Enyémről videó: https://youtu.be/ZdLS5vau3XI ezt meg neten láttam neki szisszen is erős vákuummal és le is áll majdnem:https://www.youtube.com/watch?v=bCUQO9UprCQ Melyik esetben működik helyesen a vákuum rendszer?


ha elolvasod a videó alatti elírást, vagy bedobod egy fordítóba, ott leírja, hogy a vákuum nem jó, miután cserélte a szelepet, kartergáz szellőztető szelepet, megszűnt a vákuum.
egyébként a kérdés érdekes, mert van amelyik autónál a vákuum a jó, és valahol egy kis nyomás.
az enyém is hasonló mint a tiéd, mondjuk nekem nem igazán szisszen van, amikor van egy nagyon picike vákuum, de minimális semmi, de van, amikor nincs. elvileg az sem mindegy hidegen vagy melegen nézi az ember.

Akkor megnyugodtam,köszi. (Meleg mocinál néztem)