John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2020-01-24 14:13 M43TU motor

YELLOW írta:
John írta:
Szia van rajta cikkszám hogy utána kérdezhessek a boltos ismerősömtől? (Amint aktuális lesz jelzek,köszi)A másik kérdésem mert nem tom melyik topicba kéne tennem pedig kerestem rá,az lenne a kérdésem hogy ha járó motornál le veszem az olajsapkát nem igazán akar lefulladni illetve kissé emelkedik is olyankor az alapjárat,úgy tudom erős vákuumnak kéne lennie de épphogy van,akkor farsot szív (Hibakódott sapi levétel után be dobott de Unknown hiba )? Enyémről videó: https://youtu.be/ZdLS5vau3XI ezt meg neten láttam neki szisszen is erős vákuummal és le is áll majdnem:https://www.youtube.com/watch?v=bCUQO9UprCQ Melyik esetben működik helyesen a vákuum rendszer?


ha elolvasod a videó alatti elírást, vagy bedobod egy fordítóba, ott leírja, hogy a vákuum nem jó, miután cserélte a szelepet, kartergáz szellőztető szelepet, megszűnt a vákuum.
egyébként a kérdés érdekes, mert van amelyik autónál a vákuum a jó, és valahol egy kis nyomás.
az enyém is hasonló mint a tiéd, mondjuk nekem nem igazán szisszen van, amikor van egy nagyon picike vákuum, de minimális semmi, de van, amikor nincs. elvileg az sem mindegy hidegen vagy melegen nézi az ember.

Akkor megnyugodtam,köszi. (Meleg mocinál néztem)

John Elküldve: 2020-01-24 10:39 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
John írta:
Szia.Megérkezett a tükröm már mindkettő fűt.Utcsó kérdésem lenne hogy mivel nem szeretném hogy Nyáron is fűtsön 40 fokban melyik biztosítékot kell kivenni,gondolom a tükörmozgatás is megszűnik akkor?


a 25-ös biztosíték tartozik a tükörhöz és az ablakspricni fűtéshez (ha van benne).

Van benne,még az E34-em ben is volt,lehet ez nem annyira feláras a Németnél

John Elküldve: 2020-01-23 16:30 M43TU motor

hil írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316


az a legegyszerűbb, ha alámész és leolvasod róla. rajta kell lennie a gyári cikkszámnak. lehet kicsit meg kell dörzsizni a felületet.
szerk.: de ott van, hogy melyik kell az EU2-eshez és melyik az EU3-ashoz. mondjuk érthetetlen mert az EU2-eshez írja, hogy katalizátor nélkül... nem is értem, hát EU2-esben is van... vagy alvázszám alapján meg kell nézni BMW VIN decoder segítségével, melyik extra szám szerepel.... S168A vagy S199A

Köszönöm.az M43tub16 az EU2 vagy EU3? (Pedig tanultam Gki-vizsgán de ott csak Eu4-től oktattak sanjos )


nézd meg! elvileg EU3. bmw vin decoder megmondja, de elvileg a forgalmiban is a kódszám alapján visszakereshető. van egy kódszám a környezetvédelmi besorolás vagy melyik pontnál.


Szia,
előző autómhoz M43b19-hez vettem bontott katalizátort Kasza mestertől 30k pénzike volt. Megmaradt, nem lett beépítve, kidobni sajnáltam,eddig tároltam bár úgy nézem, az N42b20-hoz is jó, de ha gondolod megbeszélhetjük a dolgot
Bye: hil


Szia van rajta cikkszám hogy utána kérdezhessek a boltos ismerősömtől? (Amint aktuális lesz jelzek,köszi)A másik kérdésem mert nem tom melyik topicba kéne tennem pedig kerestem rá,az lenne a kérdésem hogy ha járó motornál le veszem az olajsapkát nem igazán akar lefulladni illetve kissé emelkedik is olyankor az alapjárat,úgy tudom erős vákuumnak kéne lennie de épphogy van,akkor farsot szív (Hibakódott sapi levétel után be dobott de Unknown hiba )? Enyémről videó: https://youtu.be/ZdLS5vau3XI ezt meg neten láttam neki szisszen is erős vákuummal és le is áll majdnem:https://www.youtube.com/watch?v=bCUQO9UprCQ Melyik esetben működik helyesen a vákuum rendszer?



John Elküldve: 2020-01-22 18:03 Kulso tukorfutes

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.


Szia.Felcseréltem a ké tükröt de előtte rámértem a kivezetésnél egyforma a feszültség tehát nincs szakadás viszont két dolog,az E34 tükröm biztos kuka mert a két lábon mértem ellenállást Multival és 0-Ohm a működö eredeti tükrömön ami fűt azon meg 22 Ohm kb tehát az E34 tartalék tükröm is kuka ráadásul gagyi a betekintési szöge és nem aszférikus látszik hogy elavult már... A másik hogy most hogy felcseréltem őket a működö elvileg eredeti tükröm nem kékes viszont a másik eredeti tükröm kékes ami már nem fűt,gyárilag melyik lehetett benne a szíznezett vagy a nem színezett mert a nem színezett újabb állapotban van mint a kékes ami kissé öregebbnek is néz ki... (Ja és felcserélés után fűt ami eddig is fűtött pedig át tettem a másik oldalra,szóval mindkét oldalon jó a kivezetésben a feszültség )


hogy melyik volt gyárilag, hát ki tudja. jobb a sötétített, este nem vakít annyira. ha jó árban van, vegyél két újat valamilyet, aztán egyforma lesz.
igen az E34 tükörnél a videón nekem is gyanús volt, de azt hittem csak kontakt hiba, hogy hirtelen volt érték, aztán semmi. vagy mondom a multimétered rosszalkodik.

Szakadásmérésre volt állítva,elvileg olyankor csak villan egyet a kijelző ha nincs szakadás de a rossz fűtőszálasnál nem villant csak a tartalék E34 tükörnél elvileg abban nincs szakadás viszont mégsem fűt mert utána másnap nulla
nulla Ohm-ot mértem rajta és Nulla az ellenállása,ellenben a működő fűtőszálasnál kb 22 Ohm-ot mértem (ezt már nem videóztam mert lefagytak a kezeim mert kint bütyköltem,nincs garázs ) legalább van referenciám már.


szakadás vizsgálatnál is kellene mutatnia Ohm-ot, azt hiszem, olyan 50ohm-ig mér olyankor. mármint azt kijelzi. persze műszere válogatja. sokszor, ha nagyon kis értéket kell mérni ellenállásban, akkor szakadásvizsgálatban kell mérni.
a 22 Ohm az reális.

Lényeg hogy mindkét kivezetékelésemnél egyenlő feszkó van és mikor felcseréltem a két tükröt akkor a másik oldal kezdett olvasztani,kösz ezt a tippet is.


Szia.Megérkezett a tükröm már mindkettő fűt.Utcsó kérdésem lenne hogy mivel nem szeretném hogy Nyáron is fűtsön 40 fokban melyik biztosítékot kell kivenni,gondolom a tükörmozgatás is megszűnik akkor?

John Elküldve: 2020-01-19 20:53 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.


Szia.Felcseréltem a ké tükröt de előtte rámértem a kivezetésnél egyforma a feszültség tehát nincs szakadás viszont két dolog,az E34 tükröm biztos kuka mert a két lábon mértem ellenállást Multival és 0-Ohm a működö eredeti tükrömön ami fűt azon meg 22 Ohm kb tehát az E34 tartalék tükröm is kuka ráadásul gagyi a betekintési szöge és nem aszférikus látszik hogy elavult már... A másik hogy most hogy felcseréltem őket a működö elvileg eredeti tükröm nem kékes viszont a másik eredeti tükröm kékes ami már nem fűt,gyárilag melyik lehetett benne a szíznezett vagy a nem színezett mert a nem színezett újabb állapotban van mint a kékes ami kissé öregebbnek is néz ki... (Ja és felcserélés után fűt ami eddig is fűtött pedig át tettem a másik oldalra,szóval mindkét oldalon jó a kivezetésben a feszültség )


hogy melyik volt gyárilag, hát ki tudja. jobb a sötétített, este nem vakít annyira. ha jó árban van, vegyél két újat valamilyet, aztán egyforma lesz.
igen az E34 tükörnél a videón nekem is gyanús volt, de azt hittem csak kontakt hiba, hogy hirtelen volt érték, aztán semmi. vagy mondom a multimétered rosszalkodik.

Szakadásmérésre volt állítva,elvileg olyankor csak villan egyet a kijelző ha nincs szakadás de a rossz fűtőszálasnál nem villant csak a tartalék E34 tükörnél elvileg abban nincs szakadás viszont mégsem fűt mert utána másnap nulla
nulla Ohm-ot mértem rajta és Nulla az ellenállása,ellenben a működő fűtőszálasnál kb 22 Ohm-ot mértem (ezt már nem videóztam mert lefagytak a kezeim mert kint bütyköltem,nincs garázs ) legalább van referenciám már.


szakadás vizsgálatnál is kellene mutatnia Ohm-ot, azt hiszem, olyan 50ohm-ig mér olyankor. mármint azt kijelzi. persze műszere válogatja. sokszor, ha nagyon kis értéket kell mérni ellenállásban, akkor szakadásvizsgálatban kell mérni.
a 22 Ohm az reális.

Lényeg hogy mindkét kivezetékelésemnél egyenlő feszkó van és mikor felcseréltem a két tükröt akkor a másik oldal kezdett olvasztani,kösz ezt a tippet is.

John Elküldve: 2020-01-19 19:31 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.


Szia.Felcseréltem a ké tükröt de előtte rámértem a kivezetésnél egyforma a feszültség tehát nincs szakadás viszont két dolog,az E34 tükröm biztos kuka mert a két lábon mértem ellenállást Multival és 0-Ohm a működö eredeti tükrömön ami fűt azon meg 22 Ohm kb tehát az E34 tartalék tükröm is kuka ráadásul gagyi a betekintési szöge és nem aszférikus látszik hogy elavult már... A másik hogy most hogy felcseréltem őket a működö elvileg eredeti tükröm nem kékes viszont a másik eredeti tükröm kékes ami már nem fűt,gyárilag melyik lehetett benne a szíznezett vagy a nem színezett mert a nem színezett újabb állapotban van mint a kékes ami kissé öregebbnek is néz ki... (Ja és felcserélés után fűt ami eddig is fűtött pedig át tettem a másik oldalra,szóval mindkét oldalon jó a kivezetésben a feszültség )


hogy melyik volt gyárilag, hát ki tudja. jobb a sötétített, este nem vakít annyira. ha jó árban van, vegyél két újat valamilyet, aztán egyforma lesz.
igen az E34 tükörnél a videón nekem is gyanús volt, de azt hittem csak kontakt hiba, hogy hirtelen volt érték, aztán semmi. vagy mondom a multimétered rosszalkodik.

Szakadásmérésre volt állítva,elvileg olyankor csak villan egyet a kijelző ha nincs szakadás de a rossz fűtőszálasnál nem villant csak a tartalék E34 tükörnél elvileg abban nincs szakadás viszont mégsem fűt mert utána másnap nulla
nulla Ohm-ot mértem rajta és Nulla az ellenállása,ellenben a működő fűtőszálasnál kb 22 Ohm-ot mértem (ezt már nem videóztam mert lefagytak a kezeim mert kint bütyköltem,nincs garázs ) legalább van referenciám már.

John Elküldve: 2020-01-19 15:19 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.

Szia.Felcseréltem a ké tükröt de előtte rámértem a kivezetésnél egyforma a feszültség tehát nincs szakadás viszont két dolog,az E34 tükröm biztos kuka mert a két lábon mértem ellenállást Multival és 0-Ohm a működö eredeti tükrömön ami fűt azon meg 22 Ohm kb tehát az E34 tartalék tükröm is kuka ráadásul gagyi a betekintési szöge és nem aszférikus látszik hogy elavult már... A másik hogy most hogy felcseréltem őket a működö elvileg eredeti tükröm nem kékes viszont a másik eredeti tükröm kékes ami már nem fűt,gyárilag melyik lehetett benne a szíznezett vagy a nem színezett mert a nem színezett újabb állapotban van mint a kékes ami kissé öregebbnek is néz ki... (Ja és felcserélés után fűt ami eddig is fűtött pedig át tettem a másik oldalra,szóval mindkét oldalon jó a kivezetésben a feszültség )



John Elküldve: 2020-01-17 19:49 Benzin adalékok

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Nem tudom volt-e téma de Januártól már csak E10 kapható és kérdésem hogy ez a 10% alkoholtartalom tönkre fogja tenni a motoromat? (Tervezik az E25-öt is bevezetni akkor mi lesz...)


elvileg nem lesz gond. csak sokáig ne álljon a tankba az anyag, vagy kevesebbet tankolj, amit tutti kijársz. vagy marad a prémium üzemanyag.
E25? na akkor lesz baj.
szerk.: amúgy mire E25 lesz, addigra lehet nem is lesznek meg az autóink.

A Totalcar-os Dániel mondta hogy E25 is tervben van https://www.youtube.com/watch?v=wvXQgz6yKpY Viszont erre vissszavezethető a gőzőlgő kipufogóm? (Még ami kimaradt hogy az Ac Pumpa is hamarabb mehet tönkre mert nem lesz kenése,nagyszerű,pont az a gyenge pontja az egész autónak,legalább is nálam )


veszel ilyet bele. egy tankhoz 2 kupaknyi kell. olcsóbban kijön, mint a spuri. és olcsóbb, mintha prémium anyagot tankolnál. állítólag jó. vagy mint írtam tankolod a prémiumot. OMW-nél van 95 prémium, az nem annyival drágább, de E5-ös legalább.

Köszi.Az a szitu hogy Tanyán lakom egy benzinkút van az is maszek,nincs prémium,csak 15 Km-el arrébb van de kitaláljuk még és kösz az adalékot.


én is 10-15km-re járok tankolni, pedig helyben van 4 benzinkút is. mondjuk az egyik útba esik. de régen a másikra is átjártam. vagy úgy intéztem legyen arra dolgom.

Igaz. (De a Totalcar-os Dániel azt mondta a Prémium 40-50 Ft-al drágább literje )

John Elküldve: 2020-01-17 18:56 Benzin adalékok

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Nem tudom volt-e téma de Januártól már csak E10 kapható és kérdésem hogy ez a 10% alkoholtartalom tönkre fogja tenni a motoromat? (Tervezik az E25-öt is bevezetni akkor mi lesz...)


elvileg nem lesz gond. csak sokáig ne álljon a tankba az anyag, vagy kevesebbet tankolj, amit tutti kijársz. vagy marad a prémium üzemanyag.
E25? na akkor lesz baj.
szerk.: amúgy mire E25 lesz, addigra lehet nem is lesznek meg az autóink.

A Totalcar-os Dániel mondta hogy E25 is tervben van https://www.youtube.com/watch?v=wvXQgz6yKpY Viszont erre vissszavezethető a gőzőlgő kipufogóm? (Még ami kimaradt hogy az Ac Pumpa is hamarabb mehet tönkre mert nem lesz kenése,nagyszerű,pont az a gyenge pontja az egész autónak,legalább is nálam )


veszel ilyet bele. egy tankhoz 2 kupaknyi kell. olcsóbban kijön, mint a spuri. és olcsóbb, mintha prémium anyagot tankolnál. állítólag jó. vagy mint írtam tankolod a prémiumot. OMW-nél van 95 prémium, az nem annyival drágább, de E5-ös legalább.

Köszi.Az a szitu hogy Tanyán lakom egy benzinkút van az is maszek,nincs prémium,csak 15 Km-el arrébb van de kitaláljuk még és kösz az adalékot.

John Elküldve: 2020-01-17 16:28 Benzin adalékok

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Nem tudom volt-e téma de Januártól már csak E10 kapható és kérdésem hogy ez a 10% alkoholtartalom tönkre fogja tenni a motoromat? (Tervezik az E25-öt is bevezetni akkor mi lesz...)


elvileg nem lesz gond. csak sokáig ne álljon a tankba az anyag, vagy kevesebbet tankolj, amit tutti kijársz. vagy marad a prémium üzemanyag.
E25? na akkor lesz baj.
szerk.: amúgy mire E25 lesz, addigra lehet nem is lesznek meg az autóink.

A Totalcar-os Dániel mondta hogy E25 is tervben van https://www.youtube.com/watch?v=wvXQgz6yKpY Viszont erre vissszavezethető a gőzőlgő kipufogóm? (Még ami kimaradt hogy az Ac Pumpa is hamarabb mehet tönkre mert nem lesz kenése,nagyszerű,pont az a gyenge pontja az egész autónak,legalább is nálam )



John Elküldve: 2020-01-17 14:40 Benzin adalékok

Sziasztok.Nem tudom volt-e téma de Januártól már csak E10 kapható és kérdésem hogy ez a 10% alkoholtartalom tönkre fogja tenni a motoromat? (Tervezik az E25-öt is bevezetni akkor mi lesz...)

John Elküldve: 2020-01-15 17:30 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?

John Elküldve: 2020-01-15 13:56 Kulso tukorfutes

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?

John Elküldve: 2020-01-14 17:53 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...

John Elküldve: 2020-01-13 23:54 Kulso tukorfutes

Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..