John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-08-25 11:46 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
bricktopm írta:
John írta:
bricktopm írta: Hali,
INPA-val hogy tudom a légtömegmérőt adaptálni, vagy az adaptációt törölni?
Az a lényeg, hogy cserélve lett, mivel az előző besz rt. Most kicsit magasabb a fogyasztásom és rendszeresen túlvezérli az OX szenzorokat. Gondolom egy újratanítást igényelne.

Szia.Error-nál (hibák)és mellette kb (Nálam asszem F7) "Adaptation".De az is biztos hogy kell neki bizonyos minimum Km amíg menni kell vele leállítás nélkül míg megtanulja a dolgokat. Hogy mennyi a minimális Km- amit menni kell vele azt mai napig senki nem árulta el nekem,tippem szerint minimum 25-30 Km de majd a régiek el mondják,ezt én is szeretném tudni egyébként.



Szerintem 3,-5 km a szerviz táv. Nost logijus ha javitanak nem fognak pestig menni vele h nornalisan feltanuljon egy szenzor. Joszi hetvegen ugyis megyek vagy 30at egybe meg vissza is majd akkor torlom.

Úgy csináld hogy amikor törölted és be indítod vagy járó motornál addig le ne kapcsold míg nem mentél vele mit tom én hány Km-t ami nem tom miért de titok és jó lenne tudni.Csak azért jelzem mert E39 fórumon mondták a minimum 25-30 Km-et..


Idézem:"A motor adaptáció törlés kevésbé brutális mint az automata váltó-é. Csak ott is legalább 20-30km kéne menni utána folyamatosan (tehát motor lekapcsolás nélkül). " (Mi előtt kapnám a savat hogy álmodtam az egészet.. )http://www.e39.hu/viewtopic.ph...start=1600


savat az audót kapott, rohad is szépen
egyébként jogos. de az autó folyamatosan tanul. az tény, hogy bizonyos távok, után elemez a rendszer. nézi a gázreakciókat, fordulat tartományokat, és egyéb dolgokat a motorvezérlésben. ezért van az, hogy motorok képesek belustulni, ha nagypapásan járatják. Opelék ECOTEC motorjai pont ilyenek.
annyia lényeg, hogy ha adaptáció törlés van, vagy épp egy SW újrahúzás, akkor rögtön pár km alatt nem szabad csodát várni, változást. általában, ilyen esetekben 100-150km után célszerű élő adatokat is nézni, ami olyan 100-150 km, hogy vegyes üzemű szakasz. autópálya nem feltétlen kell bele. egyébként sem a sebesség a lényeg, hanem a fordulatszámok és a terhelések. alacsonyabb fokozatban is lehet nagyobb fordulatszámot elérni úgy, hogy közben 90-nel megyünk.

Az hogy rohad nem az egész autóra értendő csak a jobb hátsó küszöb,ha kérhetném ne ragadjuk ki a hibáját,a többi része szép és már le is beszéltem a javítás időpontját.Ha kész,bármelyik Fl utáni is meg irigyelheti majd. Pedig még nem garázsban tartott és nincs szét polírozva,de ezen könnyen javíthatunk.. (Tudom nagyképűen hangzik de ne ragadjuk ki a hibáját köszi. )

John Elküldve: 2017-08-24 20:22 diagnosztikai programok

John írta:
bricktopm írta:
John írta:
bricktopm írta: Hali,
INPA-val hogy tudom a légtömegmérőt adaptálni, vagy az adaptációt törölni?
Az a lényeg, hogy cserélve lett, mivel az előző besz rt. Most kicsit magasabb a fogyasztásom és rendszeresen túlvezérli az OX szenzorokat. Gondolom egy újratanítást igényelne.

Szia.Error-nál (hibák)és mellette kb (Nálam asszem F7) "Adaptation".De az is biztos hogy kell neki bizonyos minimum Km amíg menni kell vele leállítás nélkül míg megtanulja a dolgokat. Hogy mennyi a minimális Km- amit menni kell vele azt mai napig senki nem árulta el nekem,tippem szerint minimum 25-30 Km de majd a régiek el mondják,ezt én is szeretném tudni egyébként.



Szerintem 3,-5 km a szerviz táv. Nost logijus ha javitanak nem fognak pestig menni vele h nornalisan feltanuljon egy szenzor. Joszi hetvegen ugyis megyek vagy 30at egybe meg vissza is majd akkor torlom.

Úgy csináld hogy amikor törölted és be indítod vagy járó motornál addig le ne kapcsold míg nem mentél vele mit tom én hány Km-t ami nem tom miért de titok és jó lenne tudni.Csak azért jelzem mert E39 fórumon mondták a minimum 25-30 Km-et..


Idézem:"A motor adaptáció törlés kevésbé brutális mint az automata váltó-é. Csak ott is legalább 20-30km kéne menni utána folyamatosan (tehát motor lekapcsolás nélkül). " (Mi előtt kapnám a savat hogy álmodtam az egészet.. )http://www.e39.hu/viewtopic.ph...start=1600

John Elküldve: 2017-08-24 20:15 diagnosztikai programok

bricktopm írta:
John írta:
bricktopm írta: Hali,
INPA-val hogy tudom a légtömegmérőt adaptálni, vagy az adaptációt törölni?
Az a lényeg, hogy cserélve lett, mivel az előző besz rt. Most kicsit magasabb a fogyasztásom és rendszeresen túlvezérli az OX szenzorokat. Gondolom egy újratanítást igényelne.

Szia.Error-nál (hibák)és mellette kb (Nálam asszem F7) "Adaptation".De az is biztos hogy kell neki bizonyos minimum Km amíg menni kell vele leállítás nélkül míg megtanulja a dolgokat. Hogy mennyi a minimális Km- amit menni kell vele azt mai napig senki nem árulta el nekem,tippem szerint minimum 25-30 Km de majd a régiek el mondják,ezt én is szeretném tudni egyébként.



Szerintem 3,-5 km a szerviz táv. Nost logijus ha javitanak nem fognak pestig menni vele h nornalisan feltanuljon egy szenzor. Joszi hetvegen ugyis megyek vagy 30at egybe meg vissza is majd akkor torlom.

Úgy csináld hogy amikor törölted és be indítod vagy járó motornál addig le ne kapcsold míg nem mentél vele mit tom én hány Km-t ami nem tom miért de titok és jó lenne tudni.Csak azért jelzem mert E39 fórumon mondták a minimum 25-30 Km-et..

John Elküldve: 2017-08-24 13:58 diagnosztikai programok

lela írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Most találtam egy olyat, hogy elvileg 6000, 11000, és 25000-re engedi csak állítani.
Majd meglesem, hogy tényleg így van e...


Én pl. be tudtam állítani 15000-re is.


Nekem nem engedte. A 12 se!


Ezt melyik programban lehet állítani?

Sajátomat 6000-re állítottam az a biztos,így nem felejtem el hogy 8000-nél olajcsere

John Elküldve: 2017-08-24 13:56 diagnosztikai programok

bricktopm írta: Hali,
INPA-val hogy tudom a légtömegmérőt adaptálni, vagy az adaptációt törölni?
Az a lényeg, hogy cserélve lett, mivel az előző besz rt. Most kicsit magasabb a fogyasztásom és rendszeresen túlvezérli az OX szenzorokat. Gondolom egy újratanítást igényelne.

Szia.Error-nál (hibák)és mellette kb (Nálam asszem F7) "Adaptation".De az is biztos hogy kell neki bizonyos minimum Km amíg menni kell vele leállítás nélkül míg megtanulja a dolgokat. Hogy mennyi a minimális Km- amit menni kell vele azt mai napig senki nem árulta el nekem,tippem szerint minimum 25-30 Km de majd a régiek el mondják,ezt én is szeretném tudni egyébként.

John Elküldve: 2017-08-23 21:16 Társalgó

YELLOW írta:
John írta: Üdv Hil. Milyen a 4-es széria,meg vagy vele elégedve? Milyen széria lesz a következő ez után?


4-es? neki E46 kombiné van.
BarG-nak sem 4-ese van szerintem. jah, de már 4-ese van. de korábban 318d volt F30, legalábbis az rémlik, de lehet keverem valakivel.

Igazad van, BarG-től szerettem volna megkérdezni

John Elküldve: 2017-08-23 20:52 Társalgó

Üdv Hil. Milyen a 4-es széria,meg vagy vele elégedve? Milyen széria lesz a következő ez után?

John Elküldve: 2017-08-23 12:27 Karosszéria (javítás?)

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Mondom hogy lüktet a fejem,majd kipihenten holnap meg írom de előbb átküldöm neked holnap


előre szólok, azonnal ne várj választ. előfordulhat, hogy csak este leszek. légy türelmes.

Ok,ment a Pm


szerencséd volt. le MEO-ztam kaptál választ privátban.

Rendben köszi.válaszoltam is



John Elküldve: 2017-08-23 11:39 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Mondom hogy lüktet a fejem,majd kipihenten holnap meg írom de előbb átküldöm neked holnap


előre szólok, azonnal ne várj választ. előfordulhat, hogy csak este leszek. légy türelmes.

Ok,ment a Pm


szerencséd volt. le MEO-ztam kaptál választ privátban.

Rendben köszi.válaszoltam is

John Elküldve: 2017-08-22 23:48 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
Mondom hogy lüktet a fejem,majd kipihenten holnap meg írom de előbb átküldöm neked holnap


előre szólok, azonnal ne várj választ. előfordulhat, hogy csak este leszek. légy türelmes.

Ok,ment a Pm

John Elküldve: 2017-08-22 22:44 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
Fenébe már az elején elakadtam,melyiknek címezzem? Szerkesztőség vagy autójogásznak inkább? Lehet pihentebb aggyal kéne nekilátnom a regénynek?


most komolyan. itt pofázok mióta az autójogászról. meg le is írtam a link-nál, hogy melyiket kell jelölni. lehet az idegesség miatt vagy ilyen, de kezd fájni lassan nekem is
amúgy írhatod bárhova, csak akkor tényleg ott is debilnek fognak nézni. majd ők jó helyre tovább küdik. d einkább az autójogásznak írj.

Mondom hogy lüktet a fejem,majd kipihenten holnap meg írom de előbb átküldöm neked holnap

John Elküldve: 2017-08-22 22:42 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: ,bezzeg ha Amerikában élnénk,ott minden apró dologét lehet,még ha egy kiskutya véletlen a ház elé szarik akkor is perelnek,és nyernek a károsultak,de itthon...


itthon is perelnek minden xarért, de azok, akik ebből élnek, mert dolgozni lusták. nekik ez a munka. sok ügylettel ugyan nem foglalkoznak. bár a polgári peres ügyek mások.
sajnos beszólsz valakinek, mert bénán vezet, aztán rendszám alapján becsületsértésért is feljelenthet. lehet bizonyíték hiányában semmi nem lesz, de be kell menned, meg lesz vele minimális ügyed. ezt nem tapasztalatból mondom, csak tudok ilyenről.


ok.Lényegében egy regényt írjak a Totalcar-nak vagy csak tőmondatokban? Hogy foglaljam össze hogy ne legyen összevissza?


először leírod a típust, évjárat.
majd időrendben a dolgokat. vásárlás, hogyan zajlott. kívülről nem láttál semmit, alá ugyan nem mentél, vagy nem nézetted át hivatalos helyen. akár megemlítheted, hogy a hölgy tulaj miatt semmi rosszra nem számítottál. mikor történt a beszakadás, mikor jelezted felé, mi történt azután (letiltott). majd hogy alakult. levetted ezt láttad, purhab nyomokat találtál, stb.
személyes dolgokat nem kell, neveket említeni, vagy hogy hitelt te fizetted ki neki. ez ebből a szempontból lényegtelen.


Pedig ha beindul az agyam írok nekik 50 oldalas regényt is,na jó nem.Össze szedem a gondolataimat és holnapra át vesézem magamban mit írjak.


ha gondolod elküldöd privátban itt, átolvasom, aztán javaslok valamit, mehet, vagy mit javíts. de valóban nem akarom helyetted megírni


(Akartam is kérni hogy "cenzúrázz" nekem,viszont akkor sok javítandód lesz,hogy én fogalamazni tudok,félreérhető állandóan ahogy kiadom a gondolataimat.. )


még esetleg a végére bele írhatod, hogy utólag már gondolod miért volt a kedvezőbb ár. akkor azt hitted csak a tulaj szabadulni akar a hiteltől. mivel laikus voltál nem gyanakodtál.

Ez mondjuk igaz is,át is vitt engem Szegedre a bankba onnan meg az okmányirodába..

John Elküldve: 2017-08-22 22:40 Karosszéria (javítás?)

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: ,bezzeg ha Amerikában élnénk,ott minden apró dologét lehet,még ha egy kiskutya véletlen a ház elé szarik akkor is perelnek,és nyernek a károsultak,de itthon...


itthon is perelnek minden xarért, de azok, akik ebből élnek, mert dolgozni lusták. nekik ez a munka. sok ügylettel ugyan nem foglalkoznak. bár a polgári peres ügyek mások.
sajnos beszólsz valakinek, mert bénán vezet, aztán rendszám alapján becsületsértésért is feljelenthet. lehet bizonyíték hiányában semmi nem lesz, de be kell menned, meg lesz vele minimális ügyed. ezt nem tapasztalatból mondom, csak tudok ilyenről.


ok.Lényegében egy regényt írjak a Totalcar-nak vagy csak tőmondatokban? Hogy foglaljam össze hogy ne legyen összevissza?


először leírod a típust, évjárat.
majd időrendben a dolgokat. vásárlás, hogyan zajlott. kívülről nem láttál semmit, alá ugyan nem mentél, vagy nem nézetted át hivatalos helyen. akár megemlítheted, hogy a hölgy tulaj miatt semmi rosszra nem számítottál. mikor történt a beszakadás, mikor jelezted felé, mi történt azután (letiltott). majd hogy alakult. levetted ezt láttad, purhab nyomokat találtál, stb.
személyes dolgokat nem kell, neveket említeni, vagy hogy hitelt te fizetted ki neki. ez ebből a szempontból lényegtelen.


Pedig ha beindul az agyam írok nekik 50 oldalas regényt is,na jó nem.Össze szedem a gondolataimat és holnapra át vesézem magamban mit írjak.


ha gondolod elküldöd privátban itt, átolvasom, aztán javaslok valamit, mehet, vagy mit javíts. de valóban nem akarom helyetted megírni

(Akartam is kérni hogy "cenzúrázz" nekem,viszont akkor sok javítandód lesz,hogy én fogalamazni tudok,félreérhető állandóan ahogy kiadom a gondolataimat.. )


Fenébe már az elején elakadtam,melyiknek címezzem? Szerkesztőség vagy autójogásznak inkább? Lehet pihentebb aggyal kéne nekilátnom a regénynek?




John Elküldve: 2017-08-22 22:39 Karosszéria (javítás?)

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: ,bezzeg ha Amerikában élnénk,ott minden apró dologét lehet,még ha egy kiskutya véletlen a ház elé szarik akkor is perelnek,és nyernek a károsultak,de itthon...


itthon is perelnek minden xarért, de azok, akik ebből élnek, mert dolgozni lusták. nekik ez a munka. sok ügylettel ugyan nem foglalkoznak. bár a polgári peres ügyek mások.
sajnos beszólsz valakinek, mert bénán vezet, aztán rendszám alapján becsületsértésért is feljelenthet. lehet bizonyíték hiányában semmi nem lesz, de be kell menned, meg lesz vele minimális ügyed. ezt nem tapasztalatból mondom, csak tudok ilyenről.


ok.Lényegében egy regényt írjak a Totalcar-nak vagy csak tőmondatokban? Hogy foglaljam össze hogy ne legyen összevissza?


először leírod a típust, évjárat.
majd időrendben a dolgokat. vásárlás, hogyan zajlott. kívülről nem láttál semmit, alá ugyan nem mentél, vagy nem nézetted át hivatalos helyen. akár megemlítheted, hogy a hölgy tulaj miatt semmi rosszra nem számítottál. mikor történt a beszakadás, mikor jelezted felé, mi történt azután (letiltott). majd hogy alakult. levetted ezt láttad, purhab nyomokat találtál, stb.
személyes dolgokat nem kell, neveket említeni, vagy hogy hitelt te fizetted ki neki. ez ebből a szempontból lényegtelen.


Pedig ha beindul az agyam írok nekik 50 oldalas regényt is,na jó nem.Össze szedem a gondolataimat és holnapra át vesézem magamban mit írjak.


ha gondolod elküldöd privátban itt, átolvasom, aztán javaslok valamit, mehet, vagy mit javíts. de valóban nem akarom helyetted megírni

(Akartam is kérni hogy "cenzúrázz" nekem,viszont akkor sok javítandód lesz,hogy én fogalamazni tudok,félreérhető állandóan ahogy kiadom a gondolataimat.. )


Fenébe már az elején elakadtam,melyiknek címezzem? Szerkesztőség vagy autójogásznak inkább? Lehet pihentebb aggyal kéne nekilátnom a regénynek?

John Elküldve: 2017-08-22 22:33 Karosszéria (javítás?)

b_imi írta:
John írta:
b_imi írta: Persze lehet próbálkozni, de a vevőnek kell bizonyítani, hogy nem kapott megfelelő tájékoztatást. Az eladó meg azt mond, amit akar. Ha az adás-vételibe nem volt tételesen leírva, akkor nehéz lesz bizonyítani. Komolyabb ügyek porosodnak a bíróságon.
Szerintem azt az energiát, pénzt, ideget inkább az autóra kéne fordítani, mert abba legalább lesz valami öröme.
De tételezzük fel, megnyeri. Hol csináltatja meg? A BMW-nél alap hangon 5-600000.-/ oldal biztos lesz a javítás, mivel egy gyári külső küszöb 300000.-. Ők nem fognak foltozni az biztos. Aztán majd jön az avultatás, stb. 17 éves autóról van szó...

Tanúm van hogy nem szólt az aljáról,velem volt Anyám De igazad van nem perelek mi értelme..



A közeli hozzátartozó, családtag mindig jó tanú... végül is nem elfogult.

Azért kíváncsi vagyok a TC-sek mit írnak erre a történetre.

Rendben,viszont akkor ki kell innen lépjek majd elolvasom a komikat,lesz vagy 25 db belőle addig is.. de pill.