John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-09-04 22:27 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Mindketten félre értettétek a dolgot,amit írtam.A BMW-s összetartozást nem érzem itt.Itt tényleg senki nem akar találkozni a másikkal,meg ilyenek,hanem csak a problémájára keres megoldást,általában gyorsban....Feljön ide az oldalra,felteszi ide a nyomoráról a kérdést,tegyük fel kap segítséget,és ennyi.Onnantól kezdve max akkor jön fel,ha ismét gondja akad.Pedig ez egy rajongói portál,aminek többet kellene nyújtania az igazi BMW kedvelőknek.Ennyi erőből írhatnának a gyakorikerdesek-re is az ide betévedők...Értitek remélem.Én kevésnek érzem az oldalt,amit nyújtani tud.És erről az emberek tehetnek,mert igazi összetartozás nincs is itt már,a portál nevével ellentétben.Nem érzem,hogy ez valódi BMW rajongói közösség lenne magyarán.Az egész átment ilyen gyakorikerdesek szintjére körülbelül,ami szerintem tiszta gáz.Nem ad semmi pluszt már az oldal,ami miatt feljárna ide egy igazi BMW kedvelő.Igazság szerint a cikkek sem nagyon frissülnek,és még sorolhatnám.De főleg az ide betévedő emberek rontották el az egészet.Elveszett az oldal hitelessége,vagy hogy is fogalmazzam.A régiek közül,akik megmaradtak a márkánál,szerintem hasonlóan éreznek.Csak ugye nem írtak ilyen bőven erről,mint most én.

de én mondtam ezt a találkozós dolgot.régen sem volt ez olyan jellemző. a pár fős haveri társaságok úgyis összejárnak, mások meg a nagy talikra készülnek.
neked akkor el kell járni a pécsire. sokaknak család lett, más autó van, elköltöztek. a legtöbben csak olvasnak.
figyelj egy osztálytalálkozót sem lehet összehozni már vagy a helyszín van totál máshol, nincs elég érdeklődő, stb. én ezen meg sem lepődöm. engem is főleg akkor keresnek, ha gond van. engem nem zavar, max néha "pont nem fogok ráérni", ha nagyon azt érzem. sajna ilyenné fordult át a világ. hiába sok a közösségi oldal, az emberek egyre jobban elfordulnak egymástól.

És ott a lényeg a végén a mondanivalódnak,hogy az emberek elfordulnak egymástól.Ezért nem fogok már feljárni ide.Azt az egy dolgot nem értem,hogy minek "pátyolgatod" a fórumot még,ha te is hasonlóan érzel,mint én...Igazából te sem kapsz az egésztől semmi pluszt.Szóval nem értem,miért tolod a fórumozást töretlenül ugyanúgy,mint mondjuk 8 éve.Mert hasznod szerintem semmid sem származik belőle,maximum a szabadidődet rabolja el.Oké hogy szeretsz segíteni az embereknek,de van értelme? Erre nem kell ám válaszolnod.Én úgy döntöttem,hogy így nincs.

Yellow,pedig valamelyik nap akartam nem autóval kapcsolatban is kérdezni de nem mertem,pedig bicaj téma lett volna,azon belül is bütykölés,mivel tudom hogy bicaj a másik hobbid.

John Elküldve: 2017-09-04 22:24 AUX

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. (Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..)


ha lett volna egy feles fejegységem, én bármire csinálnék AUX-ot. meghajtó IC bemenetére csak rá kell forrasztani. esetleg egy leválasztó áramkört lehet csinálni. a legtöbb IC-nek van külön AUX-ra bemenete is, csak szándékosan nem használják fel. nincs a panelon sem oda vezetősáv.

Nekem se volt fejegységem másik,fogtam a gyárit és rá forrasztottam egy aux-ot.Úgy voltam vele hogy dupla vagy semmi,úgyis le fogom cserélni 2 dines-re és ha be szarik beszarik de nem szart be.Miért nem a gyárira forrasztod oda?


mert nem akarok hibátlanon kísérletezni. ezt mondtam, hogy számtalan ötletem volna, de nem akarok nem gyárian kábelezgetni, meg hack-kelgetni.

Nem akartam volna én sem,de nekem hátul még csak a jobbos kis fakk sincs be építve az aux-nak,ha neked van hátul a fejegységen aux csati beépítve akkor gyárilag is kapsz hozzá csatlakozót de mivel nekem ilyen lehetőségem sincs nem maradt más választásom és működik. (Bár én úgy hallottam hátúl a fejegységen csak 2004 től van helye az aux csatinak,akkor neked sincs ott hátul? Ha nincs akkor valóban nem tudsz gyári csatit dugni rá igazad van.)

John Elküldve: 2017-09-04 22:20 Társalgó

Bitu79 írta: Mindketten félre értettétek a dolgot,amit írtam.A BMW-s összetartozást nem érzem itt.Itt tényleg senki nem akar találkozni a másikkal,meg ilyenek,hanem csak a problémájára keres megoldást,általában gyorsban....Feljön ide az oldalra,felteszi ide a nyomoráról a kérdést,tegyük fel kap segítséget,és ennyi.Onnantól kezdve max akkor jön fel,ha ismét gondja akad.Pedig ez egy rajongói portál,aminek többet kellene nyújtania az igazi BMW kedvelőknek.Ennyi erőből írhatnának a gyakorikerdesek-re is az ide betévedők...Értitek remélem.Én kevésnek érzem az oldalt,amit nyújtani tud.És erről az emberek tehetnek,mert igazi összetartozás nincs is itt már,a portál nevével ellentétben.Nem érzem,hogy ez valódi BMW rajongói közösség lenne magyarán.Az egész átment ilyen gyakorikerdesek szintjére körülbelül,ami szerintem tiszta gáz.Nem ad semmi pluszt már az oldal,ami miatt feljárna ide egy igazi BMW kedvelő.Igazság szerint a cikkek sem nagyon frissülnek,és még sorolhatnám.De főleg az ide betévedő emberek rontották el az egészet.Elveszett az oldal hitelessége,vagy hogy is fogalmazzam.A régiek közül,akik megmaradtak a márkánál,szerintem hasonlóan éreznek.Csak ugye nem írtak ilyen bőven erről,mint most én.

Szerény véleményem szerint azt kéne mérlegelni hogy milyen arányban van a Bmw-sek között a korosztály,meg se sértődjön senki én magamból indultam ki mivel 34 vagyok ha mondjuk teszem azt 20-24 lennék lehet járnám a világot,szóval lényeg az hogy aki példáúl most 20 éves azoknak akinek Bmw-re telik valamilyen szinten nárcisztikusak mint minden 20 éves Bmw tulaj,(bár 20 évesen én csak álmodoztam és gondolni se mertem volna hogy valaha Bmw-m lesz,nekem a még a Tds E34 is nagy szám volt mittom én kb 4 éve az első Tds-em akkor voltam 30..)tisztelet a kivételnek de ez tény,nézz csak meg pár Youtube csatornát,ahol mondjuk ök azért gyűlnek jó páran tuningnál tuningabb autókkal és miről megy a téma:"Képzeld a sperr difimmel mekkorákat kaparok.Ja én meg fel chipeltettem meg a fél motort meg tuningoltam és most 4 másodperc és százon vagyok,tegnap meg legyorsultam 2 autót is a körúton.."de ez csak hasamra üttve de valóban ilyenek a siheder Bmw-sek és azok között is leginkább a benyásak ez tény,csak ki kell nyitni a szemünket,én amikor Dieseles voltam azt tapasztaltam hogy ők összetartóbbak és kevésbé fikázzák a másik autóját valahogy ég és föld a két liga és ez is tény. Arról nem is beszélve hogy Cegléd-töl minden kiesik,például amikor Tds-em volt akkor Törökbálint parkolóparádé és tök jól elbeszélgettem a többiekkel holott élőben sose találkoztam velük csak a fórumokon.A lényeg,ha siheder a Bms akkor nem itt fognak üllni a gép előtt hanem mennek gyorsulni,kaparni,mutogatni a tuning felniket,M-paketteket,csak mert a többiek előtt az a menő,a mi korosztályunk valljuk be már nem ilyen,mondok egy ellenpéldát a kaparás és gyorsulásra ketten is mondtátok hogy még esőben se hozzátok ki a kocsikat (meg is értem egyet is értek vele!) a fiatalok meg alig várják a havat a bevásrlóközpontok parkolójánál hogy legyen driftelés,na ezért nincsenek itt a sihederek,kérdezzétek már meg az itteniek közül hányan vannak a 20-22 évesek és hányan az ennél már érettebb gondolkodásúak,a mérleg nem a taknyosok felé billenne.

John Elküldve: 2017-09-04 21:47 Társalgó

YELLOW írta:
John írta: Hidd el van még a tarsolyomban olyan kérdés hegyek amiket még a régiek se mertek megkérdezni. Kitartás!


tudtam. ha gondolod segítek csajozni is.

Ha segíteni akarsz abban akkor add kölcsön a bankkártyád. (poén.. (Jut eszembe,miből gondolod hogy nincs csaj? )



John Elküldve: 2017-09-04 21:45 AUX

YELLOW írta:
John írta: Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. (Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..)


ha lett volna egy feles fejegységem, én bármire csinálnék AUX-ot. meghajtó IC bemenetére csak rá kell forrasztani. esetleg egy leválasztó áramkört lehet csinálni. a legtöbb IC-nek van külön AUX-ra bemenete is, csak szándékosan nem használják fel. nincs a panelon sem oda vezetősáv.

Nekem se volt fejegységem másik,fogtam a gyárit és rá forrasztottam egy aux-ot.Úgy voltam vele hogy dupla vagy semmi,úgyis le fogom cserélni 2 dines-re és ha be szarik beszarik de nem szart be.Miért nem a gyárira forrasztod oda?

John Elküldve: 2017-09-04 21:31 Társalgó

Bitu79 írta: Na én most jutottam el oda,hogy hanyagolni fogom a fórumot,mivel tényleg elég halott.Itt semmiféle BMW-s összetartás nincs,csak a saját kis nyomorával foglalkozik mindenki.Segitséget várnak,és azt sem írják a legtöbben,hogy köszi,vagy akármi ha segít az ember valamiben.A másik gáz dolog pedig az,hogy sokan a keresőt sem képesek használni,és felteszik a kérdést,amit már 15-ször biztos megválaszoltak itt valamikor.Igazuk volt a régebbi tagoknak,akik leírták előttem ugyanezeket.A BMW-m szerintem marad még egy ideig,a fórum viszont nem,mert ennek így semmi értelme már.Ha "baráti" találkozót akarok,majd intézek itt Pécsen valamit.Péntekenként szokott lenni itt autós találkozó a Pláza parkolójában.Ez az oldal max arra jó,hogy a tök újaknak segítség legyen,ha baj van.A régi hsz-ek közül szemezgethetnek a kereső segítségével.De sokan ahhoz is hülyék,már bocs.Én igazi BMW fanokat itt már nem is igen látok,pedig reménykedtem,hogy írnak páran.Akik kicsit is összetartanak,azok átmentek Prohardverre,esetleg Powerfanatics-ra,vagy csak tojnak a netre,és találkozgatnak itt-ott...Tényleg értelmetlen volt próbálkozni ezzel itt.Ebben igaza volt Yellownak.Csalódtam az ide járó emberekben,és egy kicsit a BMW-s közösségben is.5 év fórumozás után elköszönök.Lehet néha azért fel fogok nézni,változott e valami.

Na azért ne add fel,én nekem millió kérdésem van még csak fel sem merem tenni sé például előbb is feldobtam egy témát azoknak akinek szintén nincs aux-nak még csak a helye sem a fejegységben,bárkinek jól jöhet a mai alkotásom,részemről ma saját vállam meg veregettem hogy ha nem is innen de más forrásból kaptam tanácsot ráadásul olyantól akivel életembe nem beszéltem csak kb 2 napja. Hidd el van még a tarsolyomban olyan kérdés hegyek amiket még a régiek se mertek megkérdezni. Kitartás!

John Elküldve: 2017-09-04 18:45 AUX

John írta: Sziasztok.Hátha másoknak is jól jön ez a bekötés:http://www.diymybmw.com/e46/aux-input-cable/ Kérdésem viszont akadna:Ha ugyanígy szeretném bekötni viszont nekem hátúl be van vezetékelve a Cd-tárig két csati is,egyik 6 a másik 3 pines,megnéztem a magnókazettás (Mode gombos)fejegységem hátuljába (bal oldalon)viszont nem az aux (ami elvileg a jobb oldalon kell csatlakoznia) hanem a Cd-tár van be kötve de az aux hely helye üresen van hagyva és amit kérdezni szeretnék hogy ne foglalkozzak vele és hátul ami van két csati azokra is rá tudom simán biggyeszteni a jack dugajt? Viszont melyik csati kell nekem a 3 vagy a 6 csatlakozós és azon belül melyik színt melyikhez kell kötni a jack dugón? Hátúl ugyanígy hiányzik a jobb oldali csati helye a fejegység mögött.De akkor minek vezetékeli be a barom Bmw mérnök a kábelt???

Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. (Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..)



John Elküldve: 2017-09-04 11:21 Tolató radar

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Sziasztok.Van elfekvőben egy Pdc modulom,mi előtt kidobnám meg szeretném kérdezni hogy kompatibilis-e az E46-hoz?


E34 5-öshöz való.


Igen 525-ös ből maradt nekem,akkor mehet a kukába és nem operálható sehogy a mostaniba?


szerintem kukába ne dobd, add el.
viszont szerintem össze lehetne hozni (csak az autód rendszerével működne, hanem külön egységként), de annyiból bármelyik utólagos cucc kijön, sőt olcsóbban nagyobb tudással.


Oks.Kb mennyit kérjek érte (nemtom van-e ezen a fórumon e34 adok veszek topic?)és ami nekem kell az mennyi ha donorból veszik ki?


1. nem a fórumban hirdetünk! van adok-veszek!!!
2. rá kell keresni, mennyiért mennek, aztán jófogás, duen, FB csoportok, stb.
de máűr bánom, hogy javasoltam. ilyen nehezen ment minden az életedben?

Csak ahogy öregszem..

John Elküldve: 2017-09-03 22:18 Tolató radar

YELLOW írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Sziasztok.Van elfekvőben egy Pdc modulom,mi előtt kidobnám meg szeretném kérdezni hogy kompatibilis-e az E46-hoz?


E34 5-öshöz való.


Igen 525-ös ből maradt nekem,akkor mehet a kukába és nem operálható sehogy a mostaniba?


szerintem kukába ne dobd, add el.
viszont szerintem össze lehetne hozni (csak az autód rendszerével működne, hanem külön egységként), de annyiból bármelyik utólagos cucc kijön, sőt olcsóbban nagyobb tudással.

Oks.Kb mennyit kérjek érte (nemtom van-e ezen a fórumon e34 adok veszek topic?)és ami nekem kell az mennyi ha donorból veszik ki?

John Elküldve: 2017-09-03 22:11 Tolató radar

Tano írta:
John írta: Sziasztok.Van elfekvőben egy Pdc modulom,mi előtt kidobnám meg szeretném kérdezni hogy kompatibilis-e az E46-hoz?


E34 5-öshöz való.

Igen 525-ös ből maradt nekem,akkor mehet a kukába és nem operálható sehogy a mostaniba?

John Elküldve: 2017-09-03 17:15 Tolató radar

Sziasztok.Van elfekvőben egy Pdc modulom,mi előtt kidobnám meg szeretném kérdezni hogy kompatibilis-e az E46-hoz?

John Elküldve: 2017-09-02 12:33 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

Sziasztok,belső térrel kapcsolatban más témát nem találtam,csak annyi kérdésem lenne hogy hol kéne lennie nekem a gongomnak? Ob2 csatim mellett nincs,se gongteszt csak a piezo-m van.

John Elküldve: 2017-09-01 18:06 AUX

Sziasztok.Hátha másoknak is jól jön ez a bekötés:http://www.diymybmw.com/e46/aux-input-cable/ Kérdésem viszont akadna:Ha ugyanígy szeretném bekötni viszont nekem hátúl be van vezetékelve a Cd-tárig két csati is,egyik 6 a másik 3 pines,megnéztem a magnókazettás (Mode gombos)fejegységem hátuljába (bal oldalon)viszont nem az aux (ami elvileg a jobb oldalon kell csatlakoznia) hanem a Cd-tár van be kötve de az aux hely helye üresen van hagyva és amit kérdezni szeretnék hogy ne foglalkozzak vele és hátul ami van két csati azokra is rá tudom simán biggyeszteni a jack dugajt? Viszont melyik csati kell nekem a 3 vagy a 6 csatlakozós és azon belül melyik színt melyikhez kell kötni a jack dugón? Hátúl ugyanígy hiányzik a jobb oldali csati helye a fejegység mögött.De akkor minek vezetékeli be a barom Bmw mérnök a kábelt???

John Elküldve: 2017-08-31 22:33 Klíma gondok

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Ó hogy az a... Sziasztok.Miért van az hogy például ma is nyitott ablaknál random be be kapcsolgat valami halk belsőkeringetéses hang és ma (gyújtás nélkül nyitva hagyott ablaknál nem tudom ez számít-e?)kb 3 óra állás múlva lemerült az aksim... Valamit inaktiváljak Ihk-ban?


ha a süni rossz, mint írtam, akkor nem tudsz mit inaktiválni. max a biztosítékát kiszedni a ventinek.


Gondolom akkor nem lesz ventim.. De hibát miért nem dob rá ha Ihk-ra ráolvasok? Verjem a mérnökökbe pláne amikor úgy tervezik mint a videódon ha kissé gyengül az aksi akkor csak tik tik tik meg a lámpák villognak... (jó lenne ezt a tiltást inaktiválni...még ha Diesel lenne megértem oda kell fordulat de benyásnál felesleges),ne tudd meg hogy szidtam őket ma...


ezzel a funkcióval az akksit védik. mert a rendszer gondolhatja azt is, hogy a egnerátor nem töltött korábban eléggé, azért merült le az akksi. így csak a rendzsert óvja.
gondold el ha a generátor rossz, és még éppen beindulna az akksival, de nincs töltés, akkor sokat nem mész azzal az autóval. legalábbis így lenne logikus.

Megértem viszont ha ez ilyen jó ötlet a részükről,akkor az E34 Tds miért tekert akkor is amikor épphogy nyekkent az önindító fordulatszáma? https://www.youtube.com/watch?v=ah5UZAVxDgQ Pedig a kompi is érzékelte hogy kell neki fordulat mert a befecsi jel be jelzett mésem tiltotta le az önindítót pedig a Diesel mint láthatod ha nem úgy teker be sem indul.Ezért nem értem a mérnökök logikáját


azért az E34 egy jóval régebbi konstrukció. valószínűnek tartom, hogy az utolsó darabok már lehet tudták ezt a funkciót, de az sem biztos. egy re több felügyeleti eszköz van az autóban, ami csak pásztázza a rendszert.

ez is még egy indokkal több ha lenne is rá pénzem ennél újabbat sose vennék,azok mennyi felügyeleti eszköz lehet teszem azt egy E90-ben?

John Elküldve: 2017-08-31 21:57 Klíma gondok

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Ó hogy az a... Sziasztok.Miért van az hogy például ma is nyitott ablaknál random be be kapcsolgat valami halk belsőkeringetéses hang és ma (gyújtás nélkül nyitva hagyott ablaknál nem tudom ez számít-e?)kb 3 óra állás múlva lemerült az aksim... Valamit inaktiváljak Ihk-ban?


ha a süni rossz, mint írtam, akkor nem tudsz mit inaktiválni. max a biztosítékát kiszedni a ventinek.


Gondolom akkor nem lesz ventim.. De hibát miért nem dob rá ha Ihk-ra ráolvasok? Verjem a mérnökökbe pláne amikor úgy tervezik mint a videódon ha kissé gyengül az aksi akkor csak tik tik tik meg a lámpák villognak... (jó lenne ezt a tiltást inaktiválni...még ha Diesel lenne megértem oda kell fordulat de benyásnál felesleges),ne tudd meg hogy szidtam őket ma...


ezzel a funkcióval az akksit védik. mert a rendszer gondolhatja azt is, hogy a egnerátor nem töltött korábban eléggé, azért merült le az akksi. így csak a rendzsert óvja.
gondold el ha a generátor rossz, és még éppen beindulna az akksival, de nincs töltés, akkor sokat nem mész azzal az autóval. legalábbis így lenne logikus.

Megértem viszont ha ez ilyen jó ötlet a részükről,akkor az E34 Tds miért tekert akkor is amikor épphogy nyekkent az önindító fordulatszáma? https://www.youtube.com/watch?v=ah5UZAVxDgQ Pedig a kompi is érzékelte hogy kell neki fordulat mert a befecsi jel be jelzett mésem tiltotta le az önindítót pedig a Diesel mint láthatod ha nem úgy teker be sem indul.Ezért nem értem a mérnökök logikáját De persze volt hogy ennél még kevésbé forgott ennyire sem.