Memmaao fórum hozzászólásai

Memmaao Elküldve: 2009-06-12 22:54 Gumi

batuska74 írta:

Igaszság szerint nagyon gondolkodom, hogy váltok az újabb SPORT MAXX TT -re, valami kevláros új featúra, nem tudom viszont, hogy számítana-e valamit, hogy elõl a régebbi változat maradna...


Kevláros gumit akkor vegyél, ha van keréknyomásjelzõd a kocsiban, vagy szerezz be nyomásjelzõs szelepeket. Csúnyán meg lehet a defekttûrõvel szívni, ha nem jelzi a rendszer, hogy defektes lett. A kevlár miatt jó nehéz a gumi, minden úthibát felerõsít, és ha nincs jól meghúzva a kerékcsavar, simán kirázza, és már csak a hült helyét találod . Tesóm vett egy teljes garnitúrát, csak azért nem bánta meg, mert a 4db 2008-as dotos 3000km-t futott michelin gumiért fizetett harmincezret. A gumis, aki leszedte neki az elõzõ tulaj felnijérõl (e90-en volt), elszidta a fenébe, ha ezt tudja, Õ veszi meg, de hát biznic iz biznic...

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 21:29 klíma tisztítás

lajosh írta: Neked faceliftes a verdád de szerintem az ugyan az. Próbáld csak a kesztyûtartót kiszedni, ott látnod kell majd a cuccot. Fekete mûanyag dobozon egy csavar balról


Tehát: kesztyûtartót balról 3 csavar tartja? Kiveszem? 4. csavar méghátrébb, egy fekete dobozon? Azt is kicsavarom? Lukba fél flakon tesco-s légkonditisztítót brfújom, várok 30 perec, légkeringetés maxon, kondi nélkül? Vége? Jól gondolom?

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 20:54 klíma tisztítás

lajosh írta: Én úgy csináltam, hogy levettem a váltó borítóját, ki a hamutartót meg a felette lévõ rakteret, a fekete doboz szemben a hõcserélõ. Nem kell szétszedni, csak kicsit felfeszíteni, hogy férjen be a spray csöve.


Meg az is bonyolítja, hogy nekem itt nem tároló rekesz van, hanem a navigáció, tehát gondolom keretestül ezt kéne kiszedni. Ez méginkább csökkenti a kedvem...Szerintem motor felõl indulok majd neki.

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 20:26 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Hogy lehet, hogy az angol oldal az én típusomhoz motorolajnál 4.3l-t a német oldal 5.5-l-t ír? Akkor melyik a jó?

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 20:04 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

BarG írta:

Nem fog elsõre bejönni a motorolaj választó, rá kell kattintani a das richtige oil für ..... címre, majd innen már egyértelmû.
Szóval ne tölts bele SAF XO-t, hanem SAF-XJ-t, ami LS, vagyis Limited Slip olaj.


Köszi! Kár, hogy angolul nincs ez az oldal
. 175000-nél tartok, érdemes lecserélni, vagy lifelong= ne piszkálj hozzá! ?

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 20:01 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

paircraft írta:
Memmaao írta: Egyébként van itt olyan, akinek van tapasztalata navi-magyarítással?


Mit szeretnél tudni róla? Lehet csinálni magyar menüt, magyar hangot, egyéni boot képet, éjszakai színkészletet, illetve hangos traffipax elõrejelzést. Melyik érdekel?


Mondjuk ennek az átalakításnak az ára? És hogy megéri-e? Nekem mondjuk nincs bajom az angolal, de azért kipróbálnám magyarul!

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 18:58 hûtõ

ute107 írta: Nézd a "titkos menüben" a vízhõfokot és akkor talán tudunk mondani választ....
Termosztát, v. fûtéscsap gyanú....


Bocs! Nem akarok offolni, de leírná valaki, hogy kell titkos menübe belépni, köszi és még1szer bocs!

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 18:28 klíma tisztítás

lajosh írta: Én úgy csináltam, hogy levettem a váltó borítóját, ki a hamutartót meg a felette lévõ rakteret, a fekete doboz szemben a hõcserélõ. Nem kell szétszedni, csak kicsit felfeszíteni, hogy férjen be a spray csöve. Fél dobozt elég odafújni, a hab a többit elvégzi.
A kesztyûtartón keresztül a legegyszerûbb, 3 csavar meg egy 4. a hõcserélõn, azon kell befújni a cuccot. Így még nemcsináltam, csak most vettem észre azt a 4. csavart.
Mire össze van rakva, eltelik 10-15 p (haszn. ut. szerint), le kell utána rendesen fújatni KIkapcsolt klímával
Biztos nem a motorház felõl csinálnám, szedtem szét pedig párszor azt a részt is.


Én csak azt nem értem, hogy ha a klíma egy tisztítást igénylõ egység, akkor miért nincs valami egyszerû megoldás a takarítására? Ezek a dolgok amiket írtatok, már majdnem francia autó szintû bonyolúltságúak! Mondjuk a szakszervíznek biztos van protokoll módszere, csak jó lenne tudni, hogy mi az!

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 17:31 full takaritas

Lecgo85 írta: Én mikor oda kerültem 900-1000ft-ból mostam az autóm csitti-vittire,amikor eljöttem már 400-ftnál jártam.Jók ezek a mosók nagyon.Csak van aki nagyon elszáll velük és elkezdi állítgatni a gépeket.100ft-ért megy 50 mp.Ezek apróságok,aki megteheti az nem foglalkozik ilyenekkel,én bosszankodok azért rajta..


Könnyû is elszállniuk, mert igény van az önkiszolgáló mosóra, a piaci lefedettség meg nem nagy. Pécsen csak egy "viszonylag normális" van, a benzinkúti mosókat nem sorolnám a "normális" kategóriába, azok elég trék! A múltkor azon döbbentem meg, hogy csak ki akartam porszívózni a szõnyegeket egy MOL kútnál, dobnám be az 50-est, látom zsetonos. Bemegyek, kérek zsetont, kérdezi a srác, hányat, mondom egy elég lesz. 150ft : : . És csak kb 2 percet ment Máshol ennyibõl 9 percet porszívózol. Én is 500-ért extraszépre mosom már a kocsit . 100 huf szennyoldás, 200 huf magasnyomású mosás, 200 huf szûrtvizes öblítés, napelemes szárítás

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 16:45 klíma tisztítás

atidesign írta:
A höcserélõre a tisztítót elég macera bejuttatni.
Az utastérszûrõ felõl lehet mégpedíg úgy hogy ki kell bontani a tüzfalig az utastérszûrõ házat ez 2 nagyobb elem.
Utána látni lehet a vrntilátor házat, három csavarr meg két patental le lehet venni a fedelét, utána már látni a ventilátort, azt egy nagy fémpatent fogja középen azt kioldani és kijön a ventilátor ami mögött ott van a hõcserélõ.
Arra lehet ráfújni a habot, utána várni min 30 percet addig össze lehet rakni a cuccot.
A kondenzvíz a fûtésház alján távozik, ott van csatlakoztatva egy gumi ágyba mely kivezeti a seb.váltó fökött lévõ védõburkolatra és onnan elpárolog.
Miután összeraktuk a ventilátor + utastérszûrõházat és eltelt már 30 perc akkor nyitott ablakokkal a ventilátor legmagasabb fokozatában fujassuk a levegõt 5-10 percig. A KLÍMA NE LEGYEN BEKAPCSOLVA!
Ennyi dióhélyban...

Ez így pl annyira bonyolult, ha egyszerûbben nem lehet, inkább hagyom az egészet, és szedek multivitamint, meg bérescseppet

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 16:41 klíma tisztítás

Burns írta:

Nem a ventilátorra, hanem mögé a hõcserélõre kell fújni a habot. (már sajnálom, hogy nem fotóztam le)


Burns please! Le tudnád írni, hogy hogy álljak neki a ventillátorház megbontásának? Szeretném kitakarítani, de nem akarom elb@szni a ventillátort. Köszi!

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 16:09 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

m_attila írta: SzIA

e46 be nem volt sper, kivétel M3

de egyébként ha megemeled a hátulját, és az egyik kereket elforgatod, akkor a másiknak is forogni kell, akkor sperdifis
de nem fog ....

üdv

m_attila

Tehát akkor castrol saf-x0-t rakhatok bele?

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 16:02 full takaritas

Adi01 írta:
Bõrre nivea krém tökéletes amúgy.


A témában Te vagy a szakértõ: Hogy érdemes nivea krémmel ápolni? Body lotion, vagy a kis kerek? Mivel érdemes bedolgozni az anyagba, és mennyit?

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 15:44 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Egyébként van itt olyan, akinek van tapasztalata navi-magyarítással?

Memmaao Elküldve: 2009-06-09 11:35 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

YELLOW írta: jah a szerelõ látszatra ezt meg tudja állapítani hogy miylen az olaj... lehet valami szuper kémikus, aki szagból és látszatból elemez... a sperr olajnak különös szaga van az tény, de valaki sima diffibe is tesz sperr olajat

szerintem hagyd azt a szerelõt... sperrbe mehet sok féle olaj, aminek hasonló a viszkozitása... de simába is... az is lehet a gyári van még benne, az meg kitudja milyen... longlife az tutti, de olajból következtetni, hogy a diffi sperr, vagy nem, meg még meg is állapítja, hogy nem olyan olaj ez nekem kész röhej... sorry


Nem hiszem, hogy otthagynék egy olyan szerelõt, aki úgy összerakott nekünk egy opel-campo 2.5 d váltót, hogy darabokban, kosárban vittük hozzá. Aki 30 éve minden nap autót rak össze, az szerintem ért annyira az olajhoz is, hogy viszkozitás, öregedés, szag alapján megmondja, hogy milyen, vagy valószínüleg milyen nem egy olaj. Ha pl egy olaj félszintetikus és öregszik, "foghagyma" szagú lesz! saf-x0 és saf-xj között szerintem Te is látnád, hogy van külömbség pl viszkozitásban. De felesleges belemenni, 10 éve minden autónkat õ szervizeli, és semmi bajunl nem volt vele, és ha még hozzáadjuk, hogy baráti áron dolgozik, akkor hidd el, hogy kész fõnyeremény!