Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2017-03-19 10:04 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

mici1974 írta: üdv!lenne egy kérdésem az autó alján a kipufogó rendszer alatt van valamilyen merevítő ami nekem hiányzik nem tudja valaki mi a annak a pontos neve mert rendelni szeretnék hozzá?az fogja azt a burkolat lemezt is mert nekem az most kicsit lóg és hozzáér a kipufogóhoz és zörög!


http://www.realoem.com/bmw/enU...0-BMW-320d

Itt meg tudod keresni melyik lehet az.

Pitykoo Elküldve: 2017-03-15 15:17 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer


ezen a videón más motor van


Bakker, azt nem is néztem... Köszi!
Bár nem tűnik lehetetlenek ezen sem de ki tudja..

https://www.youtube.com/watch?v=qe7d4YTyTfM


nem a lehetetlenség a gond, hanem sokat kell bontani, relatíve. hülyén tervezték ezt meg na. bár lehet nem gondolták, hogy ezzel problémák lehetnek majd később
tudod szerelőknél hogy megy, ha már valamit bontani kell, valami más egységet le kell venni, akkor rögtön indul a 2x-es szorzó az árképzésben. mert már beleszámolja azt, hogy lehet letör valamit, vagy elb@sz, aztán még sem jöhet ki mínuszban. ha pedig nem ront el semmit közben, akkor nagyobb a haszon.


Ja, problémák! Nekem megállt miatta a kocsi!
Meg ha ugye úgy kezdődik, hogy BMW meg .... akkor amúgy is megy a szorzó...
És sajna szinte biztos, hogy törik valami vagy hasonló. Tapasztalat sajna...
Én már gondolkoztam a külső, takarítható változat beépítésén amit ebay-ről lehetne rendelni csak nem tudom mennyire válna be!Tudtommal azért van a blokk mellé szerelve hogy télen ne fagyon el vagy könnyen kiolvadjon. Ha kihelyezem ez megszűnik...

Pitykoo Elküldve: 2017-03-15 14:58 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer


ezen a videón más motor van


Bakker, azt nem is néztem... Köszi!
Bár nem tűnik lehetetlenek ezen sem de ki tudja..

https://www.youtube.com/watch?v=qe7d4YTyTfM

Pitykoo Elküldve: 2017-03-15 13:07 Mi lehet a baj?_

N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs

Pitykoo Elküldve: 2017-03-14 11:09 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ami a termosztát és a kiegyenlítő tartály tetején levő műanyag könyökcső, amibe a légtelenítő csavar is van, a közötti gumicső gyárilag rá van préselve egy gyűrűvel. A kérdés ebből az lenne, hogy annak kell hamarabb lelőnie ha felforr a víz vagy nagy lesz a nyomás vagy a tartályon levősapkának kéne elengedni a túlnyomást??
Vagy ezen nem olyan a sapka? Ill. mennyire kell keménynek lennie ennek a csőnek üzem meleg állapotban?!
Előre is köszönöm!


A kiegyenlítőtartály sapkájában van egy szelep ami adott értéknél elengedi a túlnyomást.
Legalábbis ha szerencséd van és nem az elöregedett tartály reped szét előbb...


Nekem lenyomta ezt a felső csövet! Mint kiderült a műanyag rész amire a gumicső rá volt préselve már elmállott, hiányzott a fele...
Akkor lehet egy új sapkát érdemes lenne venni!!?


a sapka egy bizonyos nyomás elérésekor enged. most szemléltetés képpen legyen ez 2 bar. tehát 2bar nyomás felett enged a sapka. elvileg ez a renszer leggyengébb pontja és a nyomás ott szokás elmenni. na most ha valahol el van érve az anyag, elgyengülve, akkor még mielőtt elérné a 2 bar-t, lehet 1,5 bar-nál az elért anyagnál elengedi a témát. tehát a kupakod lehet jó, viszont a renszer többi eleme, gyengébb.
olyan ez mint egy biztonsági szelep. a bitonsági szelep akkor működik jól, ha a rendszer minden eleme jó. a biztonsági szelep a renszer leggyengébb eleme, az a pont, ahol dolgoznia kell. ha pl, "Attila" nem húzta meg jól két cső találkozásnál a karmanytúkat, vagy kihagyta a szigetelést, akkor ott fog elmenni a nyomás, nem a biztonsági szelepen keresztül.


Oksa, köszi. Akkor lehet jó a sapka csak a cső hamarabb engedte el.
Viszont a felső csőnek mennyire kell keménynek lennie!? Ami a kiegyenlítőtől a vízpumpára megy!?

Pitykoo Elküldve: 2017-03-14 06:40 Hűtővíz..:S

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ami a termosztát és a kiegyenlítő tartály tetején levő műanyag könyökcső, amibe a légtelenítő csavar is van, a közötti gumicső gyárilag rá van préselve egy gyűrűvel. A kérdés ebből az lenne, hogy annak kell hamarabb lelőnie ha felforr a víz vagy nagy lesz a nyomás vagy a tartályon levősapkának kéne elengedni a túlnyomást??
Vagy ezen nem olyan a sapka? Ill. mennyire kell keménynek lennie ennek a csőnek üzem meleg állapotban?!
Előre is köszönöm!


A kiegyenlítőtartály sapkájában van egy szelep ami adott értéknél elengedi a túlnyomást.
Legalábbis ha szerencséd van és nem az elöregedett tartály reped szét előbb...


Nekem lenyomta ezt a felső csövet! Mint kiderült a műanyag rész amire a gumicső rá volt préselve már elmállott, hiányzott a fele...
Akkor lehet egy új sapkát érdemes lenne venni!!?

Pitykoo Elküldve: 2017-03-13 18:08 Hűtővíz..:S

Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ami a termosztát és a kiegyenlítő tartály tetején levő műanyag könyökcső, amibe a légtelenítő csavar is van, a közötti gumicső gyárilag rá van préselve egy gyűrűvel. A kérdés ebből az lenne, hogy annak kell hamarabb lelőnie ha felforr a víz vagy nagy lesz a nyomás vagy a tartályon levősapkának kéne elengedni a túlnyomást??
Vagy ezen nem olyan a sapka? Ill. mennyire kell keménynek lennie ennek a csőnek üzem meleg állapotban?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2017-02-24 16:09 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ma szereztem obd körcsati átalakítót! Ugye az obd-be át van kötve a 7-8 láb.(ha jól emlékszem, hogy ez a két láb)
Ha összedugom és rádugom egy körcsatis kocsira akkor működni fog vele vagy valamit mahinálni kell ezzel is?!
Előre is köszönöm!


a körcsatis átalakítóval nem kell csinálni semmit. ha új és főleg kínából van, érdemes megnézni, hogy valóban be vannak egy kötve a megfelelő lábak. mert előfrodulhat, hogy nincs a körcsatis résznél odaforrasztva a vezetékek a hüvelyekhez.
műszerrel is ki lehet sípoltatni.


Köszi.
Igen, onnan van. Akkor majd végignézem.
Vagy majd megpróbálom egy olyan bömbin és hanem jó kiderül egyből.

Pitykoo Elküldve: 2017-02-22 19:23 diagnosztikai programok

Hali!
Ma szereztem obd körcsati átalakítót! Ugye az obd-be át van kötve a 7-8 láb.(ha jól emlékszem, hogy ez a két láb)
Ha összedugom és rádugom egy körcsatis kocsira akkor működni fog vele vagy valamit mahinálni kell ezzel is?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2017-02-21 18:23 tank ajtó

koviubi1997 írta: sziasztok !
a napokban tulajdonosa lettem egy e46-os 318I szépséghez
és a mai nap észleltem hogy sajnos a tank ajtócska nem zár. Ki szedtem a csomagtartó kárpitot meg nézni mi a baja és hiányzik az a záró kis fém a motorról azt be tidom szerezni csak magát a fémet annak a motorral egybe kellene lennie ?



Nem tudom itt van e amire gondolsz!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=41_1104

Pitykoo Elküldve: 2017-02-10 19:06 Kopog az eleje!!

RdnyBlzs írta:
Pitykoo írta:
RdnyBlzs írta: Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Menet közben, kb. 40-es tempó felett ütemes kopogás hallatszik a kocsim futóművéből, ami sebességgel arányosan gyorsul is. Kormányon nem érzek vibrációt, de minimálisan jobbra húz. Talán ezzel függ össze, hogy bal kanyarnál erősödik a kopogás hangja, egyenes állásban (tehát kicsit balra fordított a kormányállásnál a félrehúzás miatt) szintén hallani, de jobbra kanyarodáskor elhalkul. Ebből arra következtetek, hogy valami a jobb első futóműben nem stimmel. Oldalanként cserélve lettek a lengőkar szilentek (komplett lengőkarok nem) és a stabilizátor rudak is, de a kopogás nem szűnt meg. Gondoltam hátha csak a felni rossz,így kicseréltem egy próba erejéig a nyári felnikre, de változást ez sem hozott. Feltűnt, hogy a jobboldali gumiharang tetején van egy kb. 2 centis lyuk.
Ezekből az infókból ti mire gyanakodnátok, mi okozhatja a kopogást? Köszi előre is!


Hali. Ha sebességgel arányosan növekszik a hang akkor akár a féknyereg vagy a betét is adhat hangot! De még lehetne akár toronycsapágy, kormánygömbfej, vagy kerékagy csapágy is.
De még ezek közül nem tudom melyik adhat sebességre növekvő hangot!
Hátha volt ilyen valakinek és megírja...


Szia! Kicsit tompább, nem éles/fémes jellegűnek hallom a kopogást emiatt leginkább a kormánygömbfejre gyanakszom. Valószínű nem úszom meg a szervizt, hogy kiderüljön mi is okozza. Azért megvizsgálom, amiket említettél. Köszi a tippeket!


Nincs mit. Reméljük meg lesz mi adja a hangot...

Pitykoo Elküldve: 2017-02-10 17:15 Kopog az eleje!!

RdnyBlzs írta: Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Menet közben, kb. 40-es tempó felett ütemes kopogás hallatszik a kocsim futóművéből, ami sebességgel arányosan gyorsul is. Kormányon nem érzek vibrációt, de minimálisan jobbra húz. Talán ezzel függ össze, hogy bal kanyarnál erősödik a kopogás hangja, egyenes állásban (tehát kicsit balra fordított a kormányállásnál a félrehúzás miatt) szintén hallani, de jobbra kanyarodáskor elhalkul. Ebből arra következtetek, hogy valami a jobb első futóműben nem stimmel. Oldalanként cserélve lettek a lengőkar szilentek (komplett lengőkarok nem) és a stabilizátor rudak is, de a kopogás nem szűnt meg. Gondoltam hátha csak a felni rossz,így kicseréltem egy próba erejéig a nyári felnikre, de változást ez sem hozott. Feltűnt, hogy a jobboldali gumiharang tetején van egy kb. 2 centis lyuk.
Ezekből az infókból ti mire gyanakodnátok, mi okozhatja a kopogást? Köszi előre is!


Hali. Ha sebességgel arányosan növekszik a hang akkor akár a féknyereg vagy a betét is adhat hangot! De még lehetne akár toronycsapágy, kormánygömbfej, vagy kerékagy csapágy is.
De még ezek közül nem tudom melyik adhat sebességre növekvő hangot!
Hátha volt ilyen valakinek és megírja...

Pitykoo Elküldve: 2017-02-04 16:58 Vanos

jamborj írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tudja valaki, hogy milyen cikkszámon lehet a vanos felújító készlet ami ezeket tartalmazza?! A tömítések még meg is volnának de a csapágyak vagy mik azokat nem találom. Amit én találtam abba nincs meg minden...





Én csak a tömítés szettet cseréltem, a csapágy nem lógott.


Köszi.
Csak ha már cserélném akkor mindent, ne keljen e miatt még egyszer szétszedni...

Pitykoo Elküldve: 2017-02-04 14:45 Vanos

Hali!
Tudja valaki, hogy milyen cikkszámon lehet a vanos felújító készlet ami ezeket tartalmazza?! A tömítések még meg is volnának de a csapágyak vagy mik azokat nem találom. Amit én találtam abba nincs meg minden...



Pitykoo Elküldve: 2017-01-29 18:35 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
E90-en szeretnék hibát kiolvasni, viszont nekem nincs benne az Inpa-ba. Ezt lehet frissíteni valahogy vagy új progi kell hozzá!?
Am... van esetleg valakinek ilyen!?
Előre is köszönöm.


lehet ezzel tudod frissiteni.

Mäsik kerdesedre a välasz: Nem lehet.


Hali!
Frissítettem először E39-t. Rendben végig is ment, nem dobott semmilyen hibakódot rá.
Viszont az Inpa-t megnyitva nincs a listába!
Valaki tudja esetleg, hogy miért?!


mert az egyéb típusok között lesz valószínű. Other.


Köszi!
Még egy újraindítás után már ott volt!
Am.. az olajcsere intervallumot szeretném 30000km -ről levenni 12000km re, de ezt dobja rá...
Nem tudod esetleg miért?!



nem tudom, 12ezret nekem sem engedett, csak 11ezret ha jól emlékszem. próbáld meg azzal.
de E46 nem 30ezres....


Ja, igen. 25ezres.. nem tudom miért írtam 30at.
10et nem engedte azt még próbáltam..
Na majd még nekifutok egyszer..
Már hideg van most nagyon....