Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2017-06-13 20:11 Bugok

YELLOW írta:
tusi_ írta: Kis ideje ha ra kattintok egy forumra, vagy szexoldal jon be, vagy valami buzogyany probal meggyozni, hogy nyertem vmit.
Mindenkinel igy van? Eddig senkit nem lattam panaszkodni


korábban volt ilyen...
már felhőben van az oldal, nem lehetne ilyen gond.
de jelzem az illetékesnek. én nem tapasztalok ilyet, igaz nekem adblock, meg egyebek vannak.


Nekem is ezt csinálja...
Elsőre semmire se tudok rákattintani, hogy bejöjjön rendesen...

Pitykoo Elküldve: 2017-06-13 19:58 Klíma gondok

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

Akkor nem hűt ha túl van töltve. Az alultöltés és gázhiány jele ha nagyon hideg' mivel a szekunder kör radiátora fagyni kezd. De akkor csöpög is.


Szia,
bocs, de ezt nagyon nem értem: ha kevés a gáz, akkor jobban hűt???


Minek kell túlkomplikálni?Ha már annyira kevés a gáz,be sem kapcsol a klíma.Ha hűt rendesen,akkor nem kell vele foglalkozni Yellownak.A kompresszor ki-be kapcsolása pedig természetes.A neten találtam én is ilyet,hogy a kevés gáztól kapcsolgathat a kompresszor sűrűbben...Hát nem tudom,hogy elhiggyem e.
Azért csináltass egy nyomáspróbát,az kb 10 perc és 2000-3000 pénz.


én nem méretek semmit, mert szerintem jó. és hiszek magamnak. mondom fater újszerű autója 20ezernél is ilyen volt. egy TC-os cikk írta, hogy egy 12 éves corolla nem engedte a gázt, persze rögtön a japán precizitással jöttel na akkor itt az én 15 éves BMW-m.
a cső pedig nem fagyhat el, hiszen azért van benne egy érzékelő. illetve, ha nincs menetszél, akkor a klímahűtő sem kap elég hűtést, nyilván emiatt is kapcsolgathat. de most néztem megint, kb 15 percig klímáztam, megálltam és nem kapcsolgatott még. múltkor viszont kb 25 perc után már igen. meg akkor szoktam tapasztalni, amikor ózon tisztítok.
mondom havernak nem normális, hogy nem kapcsolgat, hiába állítja, és neki nem si jó a szenzor, de neki 1,5 óra után lekapcsolt, és jó darabig nem indul újra.
én csak megerősítést vártam, kinek, hogy működik, hogy tudjam neki mondani, hogy mi a tapasztalat, és az övé nem jól megy.


Hali!
Nekem is kapcsolgat a klíma! Tavaly volt ellenőrzésen, egy minimális gáz hiány volt. Rátöltöttek és azóta úgy megy! Előtte is kapcsolgatott és jól hűtött és utána is ugyan úgy! Sztem így normális...

Pitykoo Elküldve: 2017-05-31 18:17 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

papamaci199 írta: Sziasztok! Légtömegmérő adaptációt hogy és mivel lehet törölni? Delphi ds150-el lehet? Előre is köszönöm!


Inpa-val tuti...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-23 15:12 Fûtõventillátor

lela írta:
Tano írta:
lela írta: Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


Ha rossz akkor állandóan nyitva lesz, mert a tekercs rugó ellenében húz be, és így a rugó fog csak operálni, ami nyitva tartja a fűtéskört, ezért megy a meleg levegő állandóan.



Magyarul fűtéscsap hiba zömmel nyári szezonban jön ki, amikor klímát használunk...


Jaja...
Szedd ki és nézd meg tápról hogy bezár e rendesen...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-23 15:10 Mi lehet a baj?_

barna78 írta: Sziasztok valaki megtudja mondani mi lehet a hiba ha nem indul kulcs forditásra csak kattogo hangot add ki autom



Sztem aksi...
Ha az jó akkor indítómotor.

Pitykoo Elküldve: 2017-04-22 17:59 Fûtõventillátor

kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Kicseréltem a sünit szépen működik a ventilátorom! Köszönöm a segítséget YELLOW

De már megint lenne egy kérdésem... Ha a szellőzőnél átállítom kékre felül mindenütt hideget fúj de a lábhoz meg meleget. Klíma esetén is... Mi lehet a gond:



te ügyibb vagy, nekem kb 3 éve csinálja ezt, és már vagy 1 éve meg van a süni, de még nem cseréltem ki szép mi? jó munkához idő kell.

fűtéscsapod is rossz. lehet csak tisztítani kell jobb esetben.


Igen jó munkához idő kell... kb 40 perc volt a csere, youtube vidó alapján, nehezebbnek hittem... össze már pikpakk ment.
Fűtéscsapot hol találom:


motortér, bal nyulván mellett.


Köszi akkor szétkapom ezt is.



Szétszedtem a fűtéscsapot, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam, összeraktam és a lábhoz ugyan úgy meleget fúj klíma esetén...
A csapba bemenő cső meleg, de sajnos a kimenő is miközben megy a klíma, szerintem klíma esetén a kimenő csőnek nem szabadba üzemi hőmérsékletűnek lenni!? Nem?


akkor a vezetéken nem megy ki az áram... és nyitva marad.


Kimértem azt is kap áramot...


Nekem a fűtéscsap volt a rossz mikor a lábra nem jött hideg még klímánál se...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-22 17:56 diagnosztikai programok

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Most találtam egy olyat, hogy elvileg 6000, 11000, és 25000-re engedi csak állítani.
Majd meglesem, hogy tényleg így van e...


Én pl. be tudtam állítani 15000-re is.


Nekem nem engedte. A 12 se!

Pitykoo Elküldve: 2017-04-22 17:56 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Hali!
Most találtam egy olyat, hogy elvileg 6000, 11000, és 25000-re engedi csak állítani.
Majd meglesem, hogy tényleg így van e...


ez könnyen lehet, bár full összefüggéstelen, mert a 25-nek nem fele a 11, és a 11-nek nem fele a 6. logikátlan, de számomra van benne valami fura. miért pont 11? érdemes ekkor cserélni én azt mondom. gagyibb olajjal, pedig 6ezrenként. 25-öt meg menjel el az, aki akar... még ha sokat pályázás is van, akkor is 15 max szerintem.


Hát igen, elég fura értékek.Én is kb. 10-12e ként cserélem...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-22 12:22 diagnosztikai programok

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
E90-en szeretnék hibát kiolvasni, viszont nekem nincs benne az Inpa-ba. Ezt lehet frissíteni valahogy vagy új progi kell hozzá!?
Am... van esetleg valakinek ilyen!?
Előre is köszönöm.


lehet ezzel tudod frissiteni.

Mäsik kerdesedre a välasz: Nem lehet.


Hali!
Frissítettem először E39-t. Rendben végig is ment, nem dobott semmilyen hibakódot rá.
Viszont az Inpa-t megnyitva nincs a listába!
Valaki tudja esetleg, hogy miért?!


mert az egyéb típusok között lesz valószínű. Other.


Köszi!
Még egy újraindítás után már ott volt!
Am.. az olajcsere intervallumot szeretném 30000km -ről levenni 12000km re, de ezt dobja rá...
Nem tudod esetleg miért?!



nem tudom, 12ezret nekem sem engedett, csak 11ezret ha jól emlékszem. próbáld meg azzal.
de E46 nem 30ezres....


Ja, igen. 25ezres.. nem tudom miért írtam 30at.
10et nem engedte azt még próbáltam..
Na majd még nekifutok egyszer..
Már hideg van most nagyon....



Hali!
Most találtam egy olyat, hogy elvileg 6000, 11000, és 25000-re engedi csak állítani.
Majd meglesem, hogy tényleg így van e...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-21 06:35 Féklámpa

sosa91 írta: Sziasztok!

Inditásnál bedobja mindig hibának, hogy ("bal hátsó féklámpa izzó"). A bökkenő az, hogy minden lámpa tökéletesen világít.
Mi lehet akkor a gebasz?


Valószínű kontakthiba. De maga az égő is lehet rossz. Kicsit meg kell csiszolni a foglalatot. Meg a sarut is ha már ott jársz. Hátha csak ennyi a hiba...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-20 20:49 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv


én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.

szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.


fejlemény: nos valóban, ha átírtam US-re, akkor volt US jelző, de csak helyzetjelző kapcsolás esetén és tompított világítás esetén. az a probléma, hogy úgy szeretnénk, ha tompított esetén nem világítana. annyit tudtam csak megcsinálni, hogy helyzetjelzőn nem kapcsol az index, viszont tompított esetén akkor is. egy órát kínlódtam vele, mire próbálgattam dolgokat. hiába van DRL kapcsolva, az index akkor sem világít gyújtáson. az én FL-esem gyújtáson adja DRL + US index, de tompítottra lekapcsolnak. na ezt úgy tűnik FL előttire nem akarja.
esetleg ötlet?


Hali!
Ezek szerint ha ennyit átírok benne akkor menni fog az irányjelző alapból?
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
A másik fele a refis az mire jó vagy hogy kell elképzelni mert most nem esik le valahogy
Előre is köszi!


az a baj a sidemarkre_us-szel, ha az aktív, akkor gyújtáson a hátsó lámpa is világít, méghozzá hülye módon. már régen írtam. a hátsó lámpán a helyzetjelző világít, de ugye nekünk több részre van osztva. így nekünk a bal lámpának az alsó csíkjának a szélső izzója ég, míg a jobb oldalon a középső. ugye ez lenne a szélességjelző.
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT ezzel csak az index megy elől.

a refis rész főleg, xenon-osoknak jó, mint DRL. gyújtáson kapcsol 5-6 V-on megy a refi, mint nappali fény. nem égeted nappal a drága xenon-t (de sokszor leírtam már istenem), hátul nem ég semmi, és szabályos. kevesebbet fogyaszt, mintha helyzetjelzőt vagy tompítottat kapcsolnál. én megszerettem. most húsvétkor sem szólt egyik közeg sem.
rosszabb időben is elég helyzetjelzőt kapcsolni, mert a DRL még megy és lesz hátul is fényed, pl esőben, vagy szürkület felé. bár én szürkületben már lefelé állítom a lámpát, mivel tudom manuálisan, no xenon.


Köszi.
Akkor ha jól értem nekem csak ez kell: GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT mert én csak elől akarom hogy menjen az index!?
Amm... hát igen. Erről a menetfényt nem használni tudó barmokról tudnék beszélni eleget.
Hogy esőben meg szürkületben vagy ködben miért is nem elég ha az megy!!!
Mert sajna rengetegen nem csinálják azt amit te is leírtál, hogy érzékeled a körülményeket és hát változtatni kéne valamin...
Na de mindegy...ez más téma
Hétvégén kipróbálom kíváncsiságból

Pitykoo Elküldve: 2017-04-20 19:55 világításmodul programozása

YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv


én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.

szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.


fejlemény: nos valóban, ha átírtam US-re, akkor volt US jelző, de csak helyzetjelző kapcsolás esetén és tompított világítás esetén. az a probléma, hogy úgy szeretnénk, ha tompított esetén nem világítana. annyit tudtam csak megcsinálni, hogy helyzetjelzőn nem kapcsol az index, viszont tompított esetén akkor is. egy órát kínlódtam vele, mire próbálgattam dolgokat. hiába van DRL kapcsolva, az index akkor sem világít gyújtáson. az én FL-esem gyújtáson adja DRL + US index, de tompítottra lekapcsolnak. na ezt úgy tűnik FL előttire nem akarja.
esetleg ötlet?


Hali!
Ezek szerint ha ennyit átírok benne akkor menni fog az irányjelző alapból?
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
A másik fele a refis az mire jó vagy hogy kell elképzelni mert most nem esik le valahogy
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2017-04-20 17:23 Inditozásra nem inditt a kocsi !

pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-13 20:12 Inditozásra nem inditt a kocsi !

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...

Pitykoo Elküldve: 2017-04-13 20:01 Inditozásra nem inditt a kocsi !

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?