Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2016-02-06 13:28 Ékszíj tárcsa

Bitu79 írta: Nekem is lenne pár kérdésem!Cserélni szeretném én is a szíjakat/görgőket.
Indításnál éles nyikkanás van pár napja...,ami pár másodperc múlva elmúlik.
Gyanakodtam az ékszíjtárcsára is.Annak elég kemény ára van:
Itt találtam olcsón:
https://zsu.hu/webaruhaz.

Ebben keresés cikkszám szerint erre:COR 80001699 *BR

56 000 ft-ért találtam corteco szíjtárcsát,ha ez a rossz esetleg...

Többi lehetőség még a szíjak és görgők cseréje.
A motorkódom n40b16ab ugye.Ezek kellenek?
*CONTITECH, hosszbordás szíj

Link:
http://www.autoalkatreszonline...ech/210453

*INA Szíjtárcsa/vezetőgörgő
Szélesség [mm]: 25
Külső átmérő [mm]: 70
hajtott részegységek: hajtott részegység: klímakompresszor
Motorkód: N45 B16 A---->ez bizonytalanít el kissé,de ugyanez jó az enyémhez is ugye?

Link:
http://www.autoalkatreszonline24.hu/ina/2386106


*Szíjfeszítőnél lehet kapni csak a guriga részét.Elég csak azt cserélni annál?
Erre gondolok: http://www.autoalkatreszonline24.hu/bta/7174359
Így ugye fele annyiba kerül,mint egy komplett...

Ezután a vízpumpa és a generátor:
*Itt is ugye a szíjfeszítő(csak a guriga része,mint egyel feljebb)
*ékszíj: http://www.autoalkatreszonline24.hu/skf/1366779

6PK1637-esből csak SKF-eset találtam.
Ide ez is jó?
Ez így össz lenne: 25730,00 HUF
Ezek kellenek akkor?

U.I.:Ez az indításkori nyikkanó hang pár másodperc múlva elmúlik magától.Ezután nem jelentkezik.Álltalában csak másnap,mikor indítom a kocsit.Azután megint egész nap csendben van,bármennyiszer is indítom-leállítom egymás után.
Észrevettem azt is,ha kikapcsolom a klímapanelt,mintha egyből abbahagyná amikor épp visít...Ugye írtátok a fórumon,hogy benyásnál más az ékszíjtárcsa,mint a dieselen.És nem kap akkora terhelést sem.Mivel az autómban most lesz csak 100 000km,én sem hiszem,hogy azzal lesz a gond.Ha a görgőket,és a feszítőket leellenőriztem megforgatással,hogy zenélnek e,akkor elégséges csak az ékszíjakat kicserélni?














Én a szíjfeszítőhöz tudok hozzászólni annyit, hogy én is csak a görgőt cseréltem mert megnéztem és elég erős a rugó benne, úgyhogy sztem azt felesleges lett volna!
Legutóbb mikor nekem fura hangot adott akkor a vízpumpám volt rossz, lötyögött az egész tengely....
Rossz feszítőgörgő viszont tud sivító hangot kiadni....

Pitykoo Elküldve: 2016-02-05 20:47 Lökhárító

Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Melyiket érdemesebb megvenni lökhárítóban?
Az ABS anyagút vagy a Polipropilén/OEM anyagút?!
Előre is köszi!


Polipropilén jobb sztem.Az abs jobban törik.Abs előnye viszont a jobb illeszkedés.


A polit jó áron is találtam sztem, akkor az lesz...


Másik előnye meg az a polinak,hogy ha hegeszteni kell netalán,akkor az könnyebben javítható,mint az abs.



Meggyőztetek, maradok annál!
Csak már itt lenne, meg rajta lenne meg ilyenek

Pitykoo Elküldve: 2016-02-05 20:39 Lökhárító

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Melyiket érdemesebb megvenni lökhárítóban?
Az ABS anyagút vagy a Polipropilén/OEM anyagút?!
Előre is köszi!


Polipropilén jobb sztem.Az abs jobban törik.Abs előnye viszont a jobb illeszkedés.


A polit jó áron is találtam sztem, akkor az lesz...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-05 20:38 Lökhárító

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Melyiket érdemesebb megvenni lökhárítóban?
Az ABS anyagút vagy a Polipropilén/OEM anyagút?!
Előre is köszi!


PP.
de csak úgy megsúgom (pedig már jó párszor írtam), hogy az enyémet is ABS anyagúként vettem, de a képen is láttam, hogy az tutti nem az. és valóban nem. PP volt az is. ez sokkal rugalmasabb mint az ABS és jobban időt állóbb. egyébként a lökös belsejében látszik a jelölés, valahogy így szokták: >PP< ha jól emlékszem.
vagy így:



Akkor maradok a PP nél!
Köszi

Pitykoo Elküldve: 2016-02-05 20:26 Lökhárító

Hali!
Melyiket érdemesebb megvenni lökhárítóban?
Az ABS anyagút vagy a Polipropilén/OEM anyagút?!
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-05 15:48 Torpanás

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-05 15:47 Torpanás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
jencispy írta:
ESP nem lehet?
Pl. ha túlkormányzott lesz (megindul a hátulja) az első kereket fékezi.



annak lenne látszatja, szintén a műszerfalon. ha dolgozik a DSC, annak jele van. bár oylat észrevettem, hogy néha mintha később villanna, mint ahogy dolgozott. tehát a rendszer gyorsabb, mint kijelezze de ilyen nagy visszafogásnál lenne jele.


Hm.. az enyémbe van ilyen egyáltalán?! sztem nincs...


hogy ne vóna... milyen BMW-s vagy Te? leesik a hó ki kől kapcsolni
nekem xaros 1.8-as van, de szárazon siméán lámpáról gyorsításnál is működésre tudom bírni a DSC-t.
a legtübb FL-es E46-ban már DSC van. főleg a nagyobb motorosokban, egy két kisebb motorosban ASC van, vagy sok FL előttiben, de az is kipörgésgátló, csak szerényebb tudással.


Az ESP-re gondoltam! Nekem is DSC van benne és hóba meg vizes úton ki is van kapcsolva


ESP, DSC, ASP és hasonlók, mondhatni ugyanaz. szégyelje el magát az, aki a BMW-nél az ESP kifejezést használja ESP inkább VW, Opel, stb helyen.


Ezért nem tudtam hova tenni ezt látod!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-04 20:38 Torpanás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
jencispy írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


ne padlózd le...
most azért ne gondolja már senki azt, hogy egy benzines vagy dízel motor, úgy fog menni mint egy villany autó. nem fog egyenletesen gyorsulni. hiába adsz túl nagy gázt, ha az autó súlya miatt nem bírja meghajtani. most ezt jobban nem tudom elmondani.
viszont lehet megcsúszott a kuplungod. vagy a fordulatszámon is láttad a torpanást?
lehet üzemanyagtól is, párás levegőtől. mondjuk Te mindenen rögtön parázol azt tudom, de szerintem ne izgulj. főleg ha hideg motor esetén van ez. szerintem.


Sejtettem, hogy a "padló" szó lesz a lényeg!
Tudom, hogy nem f1-es autó, de nem csinálta eddig és mindig üzem meleg motornál szokta csinálni. Ilyenkor rendesen előrebólintok a torpanás miatt!
Máskor ha odalépek szépen megindul egyenletesen. Csak zavar!
Amm.... ja, engem egy kis elváltozás is zavar sajna! Észreveszek mindent...


jah hogy előre is bólintasz? az tényleg durva...


Mintha belefékeznék közben... ( DE nem! )


ESP nem lehet?
Pl. ha túlkormányzott lesz (megindul a hátulja) az első kereket fékezi.



annak lenne látszatja, szintén a műszerfalon. ha dolgozik a DSC, annak jele van. bár oylat észrevettem, hogy néha mintha később villanna, mint ahogy dolgozott. tehát a rendszer gyorsabb, mint kijelezze de ilyen nagy visszafogásnál lenne jele.


Hm.. az enyémbe van ilyen egyáltalán?! sztem nincs...


hogy ne vóna... milyen BMW-s vagy Te? leesik a hó ki kől kapcsolni
nekem xaros 1.8-as van, de szárazon siméán lámpáról gyorsításnál is működésre tudom bírni a DSC-t.
a legtübb FL-es E46-ban már DSC van. főleg a nagyobb motorosokban, egy két kisebb motorosban ASC van, vagy sok FL előttiben, de az is kipörgésgátló, csak szerényebb tudással.


Az ESP-re gondoltam! Nekem is DSC van benne és hóba meg vizes úton ki is van kapcsolva

Pitykoo Elküldve: 2016-02-04 20:16 Torpanás

YELLOW írta:
jencispy írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


ne padlózd le...
most azért ne gondolja már senki azt, hogy egy benzines vagy dízel motor, úgy fog menni mint egy villany autó. nem fog egyenletesen gyorsulni. hiába adsz túl nagy gázt, ha az autó súlya miatt nem bírja meghajtani. most ezt jobban nem tudom elmondani.
viszont lehet megcsúszott a kuplungod. vagy a fordulatszámon is láttad a torpanást?
lehet üzemanyagtól is, párás levegőtől. mondjuk Te mindenen rögtön parázol azt tudom, de szerintem ne izgulj. főleg ha hideg motor esetén van ez. szerintem.


Sejtettem, hogy a "padló" szó lesz a lényeg!
Tudom, hogy nem f1-es autó, de nem csinálta eddig és mindig üzem meleg motornál szokta csinálni. Ilyenkor rendesen előrebólintok a torpanás miatt!
Máskor ha odalépek szépen megindul egyenletesen. Csak zavar!
Amm.... ja, engem egy kis elváltozás is zavar sajna! Észreveszek mindent...


jah hogy előre is bólintasz? az tényleg durva...


Mintha belefékeznék közben... ( DE nem! )


ESP nem lehet?
Pl. ha túlkormányzott lesz (megindul a hátulja) az első kereket fékezi.



annak lenne látszatja, szintén a műszerfalon. ha dolgozik a DSC, annak jele van. bár oylat észrevettem, hogy néha mintha később villanna, mint ahogy dolgozott. tehát a rendszer gyorsabb, mint kijelezze de ilyen nagy visszafogásnál lenne jele.


Hm.. az enyémbe van ilyen egyáltalán?! sztem nincs...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-04 19:16 Torpanás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


ne padlózd le...
most azért ne gondolja már senki azt, hogy egy benzines vagy dízel motor, úgy fog menni mint egy villany autó. nem fog egyenletesen gyorsulni. hiába adsz túl nagy gázt, ha az autó súlya miatt nem bírja meghajtani. most ezt jobban nem tudom elmondani.
viszont lehet megcsúszott a kuplungod. vagy a fordulatszámon is láttad a torpanást?
lehet üzemanyagtól is, párás levegőtől. mondjuk Te mindenen rögtön parázol azt tudom, de szerintem ne izgulj. főleg ha hideg motor esetén van ez. szerintem.


Sejtettem, hogy a "padló" szó lesz a lényeg!
Tudom, hogy nem f1-es autó, de nem csinálta eddig és mindig üzem meleg motornál szokta csinálni. Ilyenkor rendesen előrebólintok a torpanás miatt!
Máskor ha odalépek szépen megindul egyenletesen. Csak zavar!
Amm.... ja, engem egy kis elváltozás is zavar sajna! Észreveszek mindent...


jah hogy előre is bólintasz? az tényleg durva...


Mintha belefékeznék közben... ( DE nem! )

Pitykoo Elküldve: 2016-02-04 18:56 Torpanás

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


ne padlózd le...
most azért ne gondolja már senki azt, hogy egy benzines vagy dízel motor, úgy fog menni mint egy villany autó. nem fog egyenletesen gyorsulni. hiába adsz túl nagy gázt, ha az autó súlya miatt nem bírja meghajtani. most ezt jobban nem tudom elmondani.
viszont lehet megcsúszott a kuplungod. vagy a fordulatszámon is láttad a torpanást?
lehet üzemanyagtól is, párás levegőtől. mondjuk Te mindenen rögtön parázol azt tudom, de szerintem ne izgulj. főleg ha hideg motor esetén van ez. szerintem.


Sejtettem, hogy a "padló" szó lesz a lényeg!
Tudom, hogy nem f1-es autó, de nem csinálta eddig és mindig üzem meleg motornál szokta csinálni. Ilyenkor rendesen előrebólintok a torpanás miatt!
Máskor ha odalépek szépen megindul egyenletesen. Csak zavar!
Amm.... ja, engem egy kis elváltozás is zavar sajna! Észreveszek mindent...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-04 18:27 Torpanás

Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-04 18:16 Társalgó

Pitykoo Elküldve: 2016-02-03 21:35 Ékszíj tárcsa

Peti1012 írta:
Pitykoo írta:
Peti1012 írta:
Pitykoo írta:
Peti1012 írta: Hali! Most kèszülök cserèlni az èkszíjakat görgöt stb. nèztem csomó videot meg minden de mind angol! Mirre figyeljek oda? Vagy csak simán le szedem ès teszem fel azúj cumot?


Sztem nem bonyolult művelet csak oda kell figyelni! A hosszborda jól a helyén legyen és a feszítők is. Márkára szíjtárcsa: Corteco, szíj: Contitech. Görgőt én Magneti Marellit teszek be, nekem bevált. És még az SKF se lehet rossz...


Akkor nem kell semilyen nyilat figyelni vagy ilyesmi mert hallotam már annyi mindent!
Règi görgő le új fel rezgès csillapitó ès ennyi?
Lègyszi egy kis felvilágositást!


Ezt a tds-t nem ismerem, de gondolom a vezérlése lánc! az egy másik dolog! Ezeket csak a szíjas dolgokra írtam mint a vízpumpa, generátor..stb.
A vezérléshez majd aki ért csak ír valamit...


Igen láncos csak a sok barom el bizonytalanitott ezèrt irok ide meg azèrt mert hülyesèget nem akarok csinálni!


A sima szíjas dolgokat sztem nem lehet elrontani, de hátha ír még valaki és jobban biztos leszel a dologban!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-03 21:20 Ékszíj tárcsa

Peti1012 írta:
Pitykoo írta:
Peti1012 írta: Hali! Most kèszülök cserèlni az èkszíjakat görgöt stb. nèztem csomó videot meg minden de mind angol! Mirre figyeljek oda? Vagy csak simán le szedem ès teszem fel azúj cumot?


Sztem nem bonyolult művelet csak oda kell figyelni! A hosszborda jól a helyén legyen és a feszítők is. Márkára szíjtárcsa: Corteco, szíj: Contitech. Görgőt én Magneti Marellit teszek be, nekem bevált. És még az SKF se lehet rossz...


Akkor nem kell semilyen nyilat figyelni vagy ilyesmi mert hallotam már annyi mindent!
Règi görgő le új fel rezgès csillapitó ès ennyi?
Lègyszi egy kis felvilágositást!


Ezt a tds-t nem ismerem, de gondolom a vezérlése lánc! az egy másik dolog! Ezeket csak a szíjas dolgokra írtam mint a vízpumpa, generátor..stb.
A vezérléshez majd aki ért csak ír valamit...