Pozsika fórum hozzászólásai

Pozsika Elküldve: 2008-10-25 22:06 Fogyasztás 320d

Hja értem, szóval leöregezted a kocsidat. Én kérek elnézést.

Pzsi


singletrack írta:
Pozsika írta:

singletrack írta: Csak a régebbiek (sajnos még közéjük tartozik az e46) fogyasztottak többet... most már kevesebbet mint a kézis

Az enyém 20d aut. és vársoban azért mindig megzabálja a 10-11-et


Te is jólmegaszontad singletrack! 10-11 liter a fogyid, akkor miért zabál kevesebbet a manuálisnál, ami kb. 7 liter?


Pzsi


A zárójelben lévõ szöveget is tessék elolvasni

Pozsika Elküldve: 2008-10-25 17:31 Benzin VS Dízel

Ennyi erõbõl a benzinesre meg mégtöbbet kell várni...1500-ról az sem fog neked csinálni semmit.. Sõt semelyik motor nem fog téged kilõni alsó fordulaton...szóval nem értelek.

Hja és van egy 3-ik lehetõségem is. 25 éves higgadt fejjel hagyom a francba, siessen ahova akar, én egyben szeretnék odaérni.

Pzsi


Robinson írta:
Pozsika írta: Én rálépek és megy...nem kell várnom.

Pzsi


Ja, el is felejtettem, hogy azért ez erõsen túlzásnak tûnik
Jó a dízel, van nyomaték mint állat, keveset fogyaszt, király ha meglök a turbó, de azért a rálépek és megy, az már sok Elég lomha tud az lenni, míg alacsonyabb tartományban van. Azt mondják, nem kell visszaváltani, hogy tudj lépést tartani... Dehogynem... Ha takarékosan vezetsz, és 1000-1500 között mozogsz, hirtelen elmegy melletted valaki, azért valljuk be õszintén, két lehetõség van:
1.) vagy rálépsz a gázra tövig nyomod, és vársz pár másodpercet, mire tényleg elindul a kocsi
2.) visszaváltasz, és meglendülsz a turbó jótékony hatásának köszönhetõen

Az meg megint másik téma, ha alapból pörgeted.

Pozsika Elküldve: 2008-10-25 12:29 Benzin VS Dízel

Mennyit vársz te a turbódra? ) 1500-tól már nem kell rá várni. És normális vezetésnél kb. 1500-2000 körül mozogsz. Nem kell pörgetni, hogy menjen, azért dízel. Én rálépek és megy...nem kell várnom.

Pzsi


Robinson írta: Nekem is ez az elsõ dízel autóm, és nem tudok hozzászokni ahhoz a nyomatékhoz, amit ez produkál. Kicsit zavaró, hogy várni kell a turbóra, de ha pörgetem, akkor még az sincs. Bár az meg elvileg nem nagyon tesz jót neki(?). Néha megfordul a fejemben, hogy jobb lett volna egy 6 hengeres verzió, de ezzel sincs semmi bajom. Sõt. Ha már ez van, élvezem a nyomatékot, és a 900km-t egy tankkal intenzív pörgetés mellett

Pozsika Elküldve: 2008-10-25 12:20 Fogyasztás 320d

Robinson írta: Hali,
...automata váltós verdák jóval többet fogyasztanak, mint automata társaik...


Ezt jólmegaszontad Robinson!


singletrack írta: Csak a régebbiek (sajnos még közéjük tartozik az e46) fogyasztottak többet... most már kevesebbet mint a kézis

Az enyém 20d aut. és vársoban azért mindig megzabálja a 10-11-et


Te is jólmegaszontad singletrack! 10-11 liter a fogyid, akkor miért zabál kevesebbet a manuálisnál, ami kb. 7 liter?


Szemy írta:
A tanított 10 óra 10 perc helyett 9 óra 15 percnél érdemes fogni a kormányt
Szemy


Szemy, és mi van azokkal, akik csak a délutáni órákban használják az autót? :S
(Bocsi..ez nagyon szar volt. )

Pzsi

Pozsika Elküldve: 2008-10-25 10:14 manuális váltó

Szervízben azt mondták, hogy 3-4 órás meló kicserélni. Ez a mûvelet anyaggal együtt nekem 35 ezerbe fájt. :S

UI.: Sztem nem 80 ezer van abban a kocsiban. DDD

Pzsi




ducati113 írta: Kérdésem az lenne ha 5-bõl kiveszem a sebváltót, akkor nehezen ugrik vissza alaphelyzetbe.Olyan mintha ragadna.Felfele minden ok.Csak visszafele nem jó.Meglehet ezt olajozni valahol,na persze úgy gondoltam,hogy a váltó kivétele nélkül.Felûrõl hozzálehet férni a kilincsmûhöz.
Volt már valakinek ilyen gondja?Vagy cseréljek olajat?80 ezer van az autóba.

Pozsika Elküldve: 2008-10-25 10:10 E46 magyar kézikönyv

Ezek szerint Magyarországon senki se vett még új e46-ot!

Honnan indut? 9-10 millió? D

Pzsi


YELLOW írta: nem igaz, hogy senkinek nincs magyar aki el is küldené... ennyit megtehetne a társakért... aki meg itt arcolt, hogy neki magyar van, akkor mér nem küldi??? vagy csak a szája járt?

Pozsika Elküldve: 2008-10-22 12:24 Kuplung cser????

Mennyiért vetted a kuplung szettet?

Pzsi


Hiko írta: Csaó!
Én pont ma csináltattam az enyémen 23i, találkozó révén még melegében az NT-nél.
Nos, "nagy könyv" szerint 160ekm, de ez sok mindentõl függhet, hol használod. stb. Enyében 178ekm van, és most jutottam el oda, hogy ku..ra zavaró.
Tanácsolom a kuplung szettben való cseréjét. Ez tartalmazza a kinyomó csapágyat, mechanikát és a tárcsát. Én mikorra leszedték onnantól végig ott voltam, néztem. Nos a gond, hogy nálam spec, de pont egy 5-ös is volt azon még jobban, megég a tárcsa + picit a csúszó felület is, csíkban. Ez a csere eredményeként még nem is lenne gond, hiszen cseréled, no de a lendkereket nem. Már pedig az is "feltükrösödhet". Szóval ha nagyon vastag vagy, akkor akár a lendkerék csere is bejátszhat, de az 100eHUF nagyságrend plusszban. Nekem így szett + hardy cserével + váltó szimeringekkel együtt 100eHUF-volt. Anyagot részben én vittem olcsóbban offkorsz.
Egyébként szerintem 200ekm-ig simán elmehet, kopva nálam sem volt nagyon, inkább a rugó (mechanika) + az égés tesz be neki.
Üdv.Hiko

Pozsika Elküldve: 2008-10-21 12:52 Ennyit a szervízekrõl!!!

Sosem értettem azokat az embereket, akik átolvasás nélkül aláírnak és átvesznek mindent, majd mennek reklamálni a Tv ügyvédjébe, hogy a szemetek átvágtak.

Ezeket az embereket nem tudom sajnálni, ne hari.

Pozsi

Pozsika Elküldve: 2008-10-11 21:48 Kipuf. rendszer

Köszi a gyors választ! DD Már azóta egy porlasztócserén is átestem.
De én is sportkatalizátort tetettem be, mint Tano, 50 volt szereléssel együtt. plusz 5ezer egy tartóbak.

Pzsi


collins írta:
Pozsika írta: Szasztok!

150LE, 320D-m katalizátora megadta magát. Tanonak sajna igaza volt. Hol tudok jó áron venni? Rhantosék tudnak szerezni?

Pozsi


gyári nagyon drága, asszem 200 körül lehet, utángyárott is van, az úgy emlékszem 60-70 körül.

Pozsika Elküldve: 2008-10-06 23:36 Szívócsonk-pillangószelep

Köszi Tano, majd továbbítom a szerelõnek.
Ti kiszereltétek? És milyen változás történt az autón? Gondolom, nem poénból rakta azt oda a BMW.

Pzsi


Tano írta: Egy oldallal korábban már belinkeltem, de akkor ide is kiírom:

http://www.bmwland.co.uk/talke...hp?t=67930

Itt képekkel van illusztrálva hogyan kell kivenni, hogyan néz ki. Így már egyértelmûbb lesz szerintem. Ha megmutatod a szervizesednek, biztos elboldogul vele

Pozsika Elküldve: 2008-10-06 16:59 Szívócsonk-pillangószelep

Hát én nem tudom, hogyan lehet kivenni, a szervizes srác sem tudta megmondani, illetve õ azt mondta, hogy nem lehet. És akkor ki venné ki nekem? DD

Pzsi

Tano írta: Úgy lehet kiiktatni, hogy kiveszed Az új beömlõn ugyanúgy rajta vannak.

Pozsika Elküldve: 2008-10-06 14:29 Szívócsonk-pillangószelep

Hogy kell kiiktatni ezeket a szelepeket? Az NT-s srác azt mondta, hogy nem lehet. Csak új beömlõvel együtt tudom venni.

Pzsi


rudo írta: Hali mindenkinek!
A szerelõ haverom 20d(2004)-ben most iktatta ki a pillangó szelepeket, mert 90000km-nél az egyiket beszívta a moci. Az eredmény 4db szelep csere+1 dugó a tulaj szerencsés volt(130000Ft olajcserével együtt).Ja és szelepek nélkül is mükszik a verda.Hát ennyi.



Ui:1,5 órás meló a szelepek kiszedése, a jövõ héten én is megcsinálom.

Pozsika Elküldve: 2008-10-06 14:24 Kuplung

Sziasztok!

Mennyiért tudtok szerezni komplett kuplungszettet 2002, 320D, 150Le, 5.seb.?

Püket kérek!

Pzsi

Pozsika Elküldve: 2008-09-30 16:22 Eladó cuccok

Sziasztok!

Még mindig eladó egy új 20D, 150Le porlasztó!

Pzsi

Pozsika Elküldve: 2008-09-30 16:19 Turbo

Sziasztok!

Újabban hidegen nagyon furcs sípolós hangja van a turbómnak, vagy legalábbis mikor gázt adok. Melegen már normálisabb, fütyürészõs. Most ez lesz a következõ ami megadja magát? :S

Pzsi