Totyasrac fórum hozzászólásai

Totyasrac Elküldve: 2014-04-09 15:13 Társalgó

YELLOW írta: a 7-es a patron. a másik fém xarokat, az úgy egyben van azt hiszem a csomagban ott a 13-as környékén lévőkre gondolok.
a másik lehet, hogy már benne van. egy endoszkóppal meg lehet nézni. én tudok olyat, hogy valamibe gyárilag beletették. én feleslegesen nem bontanám meg a motort.


Akkor marad első körben az ellenőrzés - ha benne van gyárilag, akkor nem bántjuk, ha nincs, akkor szerzek bele. Én mondjuk az N46-ról kevésbé látok ilyen problémát, amúgy minden autónál lehet találni vezérlés-ugrásos sztorikat (140-nél vissza kettőt kevés szereti pl ), azt hittem komolyabban upgrade-elt kit kapható; egy 600Ft-os alkatrész csak belekerült gyárilag
Köszi az infókat, meglátom, hogy van-e benne (jövő héten lesz rám ideje az emberemnek, olajcsere és ilyesmik miatt megyek úgy is).

Totyasrac Elküldve: 2014-04-09 14:42 Társalgó

YELLOW írta:
azok csak fém cuccok, simán megveheted hivatalos szervízben nem drága cucc, bár azt hiszem olyan 7ezer körül van.
ha a feszítő patronra gondolsz, az is pár ezres tétel, azt is érdemes akár hivatalosan megvenni, vagy aki foglalkozik alkatrész kereskedéssel.


A 12-es (vezető) és 13-as (csavar) együtt sincs 1000Ft (Scmiedmann és bajorbolt.hu online árak), de nem is a lóvé érdekelne, hanem hogy van-e értelme. Mármint nem őrültködök a kocsival (amúgy is automata, nem lehet melléváltani pl.), olajat jót fog kapni, csak ha még valamit tudok tenni hogy megvédjem a motort, akkor miért ne? (A munkadíj mellet mindegy, hogy 2e vagy 5e a kacatok darabja...).

Tehát elég-e ezt a kettőt kicseréltetni, vagy szükségtelen csak lánccserénél de a jó olaj minden alapja, vagy a feszítőpatront is (az melyik? nem jövök rá az ábrából)?

Totyasrac Elküldve: 2014-04-09 14:31 Társalgó

YELLOW írta:
nem nyert. 12,13-as vagy is az a két cucc.


Köszi!
Akkor már csak az a kérdés maradt, hogy ezeket végül is érdemes-e lecserélni (van-e belőlük olyan, ami megbízhetóbb változat, akár gyártó, akár kivitel alapján), vagy simán a két cikkszámon lévő cuccot kell berendelni és beépíteni/kicserélni?

Totyasrac Elküldve: 2014-04-09 07:08 Társalgó

Neo954 írta:
Itt a vezérlésről a rajz, alul cikkszámok. 318i N46 2004


Szia!
Köszi szépen - tudom, lamma kérdések, de:
1.: Ezek közül melyiket kell cserélni/beépíteni, ha megelőzném a lánc átugrását? A 9-es vagy a 16-os?
2.: A "sima" és a "javított" verzió is ugyanazon a cikkszámon fut? Nyilván tutira szeretnék menni, azért vadászom ezt - gyártótól függ, hogy tuti-e a cucc?

Köszi!

Totyasrac Elküldve: 2014-04-08 23:14 Társalgó

Sziasztok!

318i esetén (N46B20A motorral) mi a cikkszáma a vezérműlánc átugrását meggátolni hivatott láncvezetőnek? Próbáltam itt a fórumon is keresni, meg gugliztam is, de nem találtam meg, viszont bedobatnám a kocsiba, biztos, ami biztos alapon...

Előre is köszi, ha valaki súg

Totyasrac Elküldve: 2014-04-08 17:04 Futómû és hibái

Szabi81 írta:
Pl Budapest vagy Pest megye, de elég sokat járom az országot
Ott ahol tudtok ilyet jó lesz


Én az előző autóm futóművét (kb. 4 hónapja) itt rakattam rendbe; korrektek, garanciát is adnak a munkára. Mondjuk én gumit is többször vettem már ott (sokáig a környékén dolgoztam).

Totyasrac Elküldve: 2014-04-08 16:49 Futómû és hibái

Szabi81 írta: Sziasztok,

tudtok ajánlani valaki szakit vagy műhelyt futóműbeállítás céljából ahol minősági munkát végeznek és az árak sincsenek elszállva?


Ja, legalább egy megyét mondj, sokat segítene

Totyasrac Elküldve: 2014-04-06 19:08 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
Totyasrac: örülök, hogy érted a csíziót. ez nem nagyképűség vagy bunkóság, mert vállaltam és leírtam. én sem szeretnék soha semmi rosszat feltételezni senkiről, de a világ bizonyít rendesen.


Köszi a dicséretet - itt viszonylag új vagyok (lévén bő egy hónapja van BMW-m), de ha jól belegondolok, úgy '96 óta fórumozok (még az Internetto-n kezdtem...), szóval van némi rutinom a fórumozásban.

Totyasrac Elküldve: 2014-04-06 10:56 Ajtónyítási Gondok!

mora írta:
Én megértem amit mondasz, csak jelenleg azzal nem vagyok ki a vízből, ha valaki azt írja, hogy miért nem segít, illetve rámutat a google-ra, hogy keresd meg. Ezt nem segítségnem tartom, hanem okoskodásnak. Ezért voltam kicsit dühös, de a te linked is sokat segített, illetve mivel Ti nagy BMW fanatikusok vagytok ezért azt gondoltam, hogy lehet, hogy van rá egyszerű megoldás vagy valaki akit ismertek, hogy meg tudja oldani.


No de szombat este beírtál egy problémát, és 12 órán belül több megoldás-javaslatot is kaptál, ami - tekintve a felhozott okokbóli bizalmatlanságot - szerintem nem rossz eredmény. Ide (is) mindenki szabadidejében, a márka szeretete miatt írogat, esetlg szombat éjjel-vasárnap délelőtt lehet olyan programja hogy nem a gép előtt ül... Szóval majd jelezd, hogy sikerült-e megoldani, és hogy mi lett a megoldás (a visszajelzés is fontos, hátha más is ugyanilyen problémába fut bele, és a keresővel meg tudja találni a megoldást is).

Totyasrac Elküldve: 2014-04-06 10:44 Ajtónyítási Gondok!

mora írta:
Visszatérve az otthoni bejárati ajtós példára, hogy pontosan mi is a helyzet, akkor olyan mintha megkérdezném, hogy hogyan tudom belülről kinyitni a bejárati ajtót, úgy hogy a másik ajtón már bejutottam. Szóval, ha kicsit dörzsölt a tolvaj akkor nem a zárt ajtóról forumozna, hanem kipakolná a házat ott ahol bejutott. Így helyes a példa.


Nem - nyilván azt mondaná, aki infót akar, hogy persze a másik oldalról bejut (már a házban van), hogy hihetőbbé váljon a sztori. Na mindegy, ha akarod, megérted, miért óvatos mindenki az "ismeretlenekkel", láttunk már karón varjút.
De mint mondtam: peace.


(Az általam berakott linken olyan szolgáltatót találsz, aki kimegy a helyszínre, és megoldja a problémád (nyilván nem ingyen, viszont gyorsan), kb. 15 másodperc volt a guglival.)

Totyasrac Elküldve: 2014-04-06 09:08 Ajtónyítási Gondok!

mora írta:
Köszi, használtam, és ezt a fórumot dobta fel, gondoltam jó helyen járok (Ajtónyitási Gondok!), hogy rákérdezzek, de sajnos veszítem el a bizalmam. Azt hittem a BMW-s társadalom segítőkészebb. Azért köszi, holnap ezzel kéne mennem dolgozni....


Azért ha végiggondolod, egy "hogyan nyissunk ki egy bezárt BMW-t amihez nincs vagy nem jó a kulcsunk/távirányítónk, hát izé, nyilvánvalóan lehet rossz szándékú is a kérdés... És minthogy nem ismer téged itt senki, az első reakció nem az, hogy elárulja a közösség (mert ha valójában mégiscsak rossz lenne a szándékod, holnap lehet valamelyikünk kocsiját lehetne siratni).

Ezen nem kell megsértődni - ha te találkoznál olyan kérdéssel, hogy pont a te otthoni bejárati ajtód hozzávaló kulcs nélküli nyitásáról érdeklődne egy ismeretlen, mi lenne az első reakciód?

Peace, fogsz találni megoldási javaslatokat a keresővel (pl.: itt is foglalkoznak ilyesmivel), nyilván forgalmival személyesen igazolhatod hogy tied amit ki kell nyitni - no de egy arctalan fórumon??? Remélem érthető.

Totyasrac Elküldve: 2014-04-02 20:51 Heeelp...!

Látom, többen érdeklődtek már a bimmer.hu elérhetősége iránt - én írtam egy érdeklődő mail-t a megadott mailcímre (info@bimmer.hu) úgy 3 napja, és semmi válasz...
Akinek van már vele tapasztalata: csak a telefon játszik, vagy van esély hogy lesz válasz szerintetek?

Totyasrac Elküldve: 2014-03-19 21:34 ablakemelő

Naschand írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hol tudom beállítani azt a funkciót, hogy a leengedett ablakot a kulcson lévő zár gomb megnyomásával automatikusan bezárja, felső végállásba mozgassa?
Előre is köszönöm!


Ha hosszan nyomod bezáráskor a gombot, nem viszi fel magától (alapból nem működik, úgy egy másodperc nyomvatartása után húzza csak fel)?

Totyasrac Elküldve: 2014-03-19 13:58 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Pintyi86 írta:
Köszönöm a Hozászolásokat De meg oldodott a probléma a kulcshibát irt EWS kitörölték a hibakodot és pöcre indult !


Publikus, hogy hol/mennyiért törölték a hibát? Hátha jól jön az információ másnak is...

Totyasrac Elküldve: 2014-03-16 17:36 elektromos ablakemelõ_

kzste írta:
Szia! Nekem is pont így járt a jobb oldali, vettem egy felújító készletet, volt benne mindenből. Beletelt pár órámba mire átbovdeneztem, meg visszaszereltem, de végül is sikerült megoldani vele a recsegést. Most már szépen jön megy fel-le hangtalanul legalább fél éve. A teljes készlet volt kb 8ezer forintnak megfelelő euro. Megérte.


Én itt csináltattam, 10e volt alkatrésszel-szereléssel, 50 perc alatt... Ha valaki nem akar otthon barkácsolni (szétszedni menne nekem is, de féltem az összerakástól), nagyon korrekt opció, garanciát is adnak.