YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-03-15 22:28 E90 vásárlás

MavericK írta: Udv!

Egy ideje nezegetek autokat, nem titok, cserelni szeretnek.
Tudom, Istenkaromlas lenne de nem csak BMW volt a listan, sot, volt ami nem is német volt, de ahogy telik-mulik az ido, kezdek visszakanyarodni "A Markahoz".

Eddig dizelem volt, 318D es most benzinesre valtok. Oka van, ne azt firtassuk mik az elonyok-hatranyok, benzines a valasztas.

Az optimalis elmeny es realis gazdasagossag keretei kozott maradva 2009-2010 koruli 318i 143 LE vagy 320i 170 LE erdekel, manualis valto, sedan vagy touring az mindegy.
Elsosorban a motorra lennek kivancsi, van-e valami amire kulonosen oda kell figyelni ebben, gondolok itt vezerlesre, milyen lanc, cserelni kell-e, vekony lancos vagy duplasoros, van-e elektronikai buktato... stb.
Nyilvan hibatlan motor nincs, itt most a nagy gyartasi gixerekre gondolok, mivel mar vagy 6 eve megvan a dizelem, nem igazan kovettem figyelemmel a masik tabor esemenyeit.

Elore is koszi

Gabor


hát a 170 lovas 20i N43B20 elég bajos, haver most szív vele. elektromos vízpumpa, injektor, trafó, gyertya problémák, difi csapágy probléma. meg voltak még egyebek. bár az N45 se sokkal jobb.
sajnos az évjárat választásod behatárolja azt, hogy nehéz túl jót ajánlani.
még az újabb 6 hengeresek is jobb választások talán.
nem akartalak elkeseríteni. persze kifoghatsz jót.

YELLOW Elküldve: 2018-03-15 09:24 Gumiméret-futómû

magnat200 írta: Sziasztok márkatársak!! Milyen gumiméret ajánlott? 2003 e46 320d sedan 5 sebességes
Felni szelleség 8
Felni átmérő 17
Et szám 47
Előre is köszönöm a válaszokat


225/45 R17 az ideális.
azt nem élrtem, hogy 2003-as 20d-ben, hogy lehet 5 sebességes manuális... még facelift váltásnál volt rá példa, de az 2001 szeptember - 2002 március környéki autókat érintette főként, de ott sem mindet.

YELLOW Elküldve: 2018-03-14 19:50 Mi lehet a baj?

takacsvik írta:
YELLOW írta:
takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.



Még a téli gumik vannak fent, tél előtt volt utoljára cserélve, azóta ezekkel járok és már tavaly is ezek voltak fent. Érdekes mert van, hogy 30 km-en keresztül nincs semmi gond, utána elkezd villogni és folyamatosan fékezget. Próbakörre is mentem hibakód olvasóval, elvileg mind a 4 jeladó párhuzamosan adja a jelet!


a kormányszög jeladó is adhat rossz jelet. lehet csak kontakt hiba jelentkezik néha.
így bármi lehet, aminek köze van a kipörgésgátlóhoz. lehet csak kalibrálni kellene a DTC rendszert.

YELLOW Elküldve: 2018-03-14 18:45 Mi lehet a baj?

takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.

YELLOW Elküldve: 2018-03-13 20:14 Egyenetlen alapjárat

Peter74 írta:
Peter74 írta: Sziasztok.Olyan kerdesem lenne ,most csereltek vezerlest az automon es azota egyenletlen az alapjarat es egett olaj szag jön be az autoba .Mi lehet a problema.Valaszotokat elöre is köszönöm.Peter


Na ez is egy rakat szar ez a weboldal.


ha annyi eszed nincs, hogy visszavidd oda ahonnan sz@r munkát adtak ki a kezükből, akkor az oldal a sz@r?
ez is? máshol sem kaptál választ? nem is csoda, ez a karmád. (megnyilvánulásod tükrözi)
szervusz!

YELLOW Elküldve: 2018-03-12 19:45 e36 vásárlás

Alexfindley97 írta: Sziasztok!

E36 vásárlás előtt állok. Végre összespóroltam rá elegendő pénzt, 1-1,2 millió forint körül tudok gondolkodni.
Hathengeres 320-328i érdekel, kupé vagy kabrió kivitelben, de nem tudom, mire érdemes figyelni. Hol nézzem a rohadást, mire figyeljek oda a tesztvezetésnél, úgy általában mit figyeljek a vétel előtt? Nem hülyegyerekautót akarok, és én sem annak szeretném használni, szimplán ez az elérhető álomautóm már jó ideje, méghozzá mindenképpen a hathengeres motorok egyikével.

Előre is köszönöm a tanácsokat!


ennyiért már egész jó állapotút lehetne venni. valaki E46-ért nem akar ennyit adni
rohadás? mindenhol. ajtók, sárvédőívek, küszöbök. hátsó futómű kiszakadás is lehetséges.
de ilyen árban azért túl sok rozsda nem lesz és feltehetően egyben lesz az autó.

YELLOW Elküldve: 2018-03-12 18:35 Féktárcsa és fékbetét

Benyo89 írta: Sziasztok!
Bejelzett a fékkopásjelzőm.
Azt ki tudom olvasni hogy elöl vagy hátul? (INPA-val).
Ha igen merre találom?
Köszi!


ki lehet olvasni.
bal elől és jobb hátul van kopásjelző.
de a betéteken látható melyik kopott. kiolvasni sem kell.

YELLOW Elküldve: 2018-03-11 20:56 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!


YELLOW Elküldve: 2018-03-09 20:11 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.

YELLOW Elküldve: 2018-03-09 20:01 Motor hibajel(sarga)

BrianHUN írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
hil írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
Ugyanez a hibajelenségem van N43-as motornál de nekem más hibakódot dob be. 2-3 -as henger gyújtás kimaradás. 5-6 szor újraindítom és jó. Sikerült azóta valamit vele csinálni ?


N43-ban nincs Valvetronic. neked valószínű trafó probléma lesz. a másik tipikus hiba az injektorok. + gyertyákat is érdemes cserélni.
nem ehhez a hibához tartozik, de a NOx szenzorra is készülhetsz.
és mivel ez egy direkt befecskendezéses motor, lehet a szelepeknél van koxszolódás, és nem zárnak jól. attól lehet alapjárat és rángatásos probléma.


Pár indítást követően teljesen megjavul. Illetve meleg motornál is tökéletes. Ez szűkíti valamennyiben a dolgokat szerinted?

Amúgy köszönöm a gyors és segítőkész választ.


persze szűkíti. a gyújtótrafó ilyen. vagy hidegen rossz, vagy melegen. nekem más a motor, de ez volt nekem is hidegen. fél évkülönbséggel hidegen nem indult az egyik henger. majd 3 eset után, gyertyacsere után 150km-rel indulás után 500 m múlva kifingott végleg az egyik trafó. én cseréltem mind a négyet, mert sorra tönkre ment volna. voltak szériahibás trafók.
havernak N43 van, azért írtam amit, mert már végigment ezeken.


Huh elég konkrétnak hangzik a dolog. Nagyon szépen köszönöm a segítséged, a napokba kipróbálom aztán majd visszaírok, hogy mi volt.

Köszönöm még egyszer.


Sziasztok,
bocs, hogy belevaú, de nem lehet, hogy az M43-as (és nem N43) motorról szól az értekezés???



Szia. N43B16 a motor amiről én kérdeztem.

Amúgy a 2-3 -as henger trafóját felcserélhetem az 1-4-essel ? Igazából azok egyformák és így tutira kijönne a hibakóddal nem ?


jaja, cseréld meg őket. átviszi-e a hibákat az 1-4-be.
én tudtam, hogy N43 a téma biztosan.



Szép jó reggelt!

Megtörtént a művelet. A szerelés közben kiderült a gyári gyertyákkal futott az autó. Természetesen iszonyatos állapotban voltak, ezért cserélve lettek. A hiba eltűnt, így már nem volt hibakód amit be kellett volna dobnia. Szóval jó helyen volt keresve a hiba és ezért nagyon szépen köszönöm a segítségedet. Mindenesetre a trafós cserét sem feledem el, és mivel a 4 trafó drága, ennek árát biztosan félrerakom most, ha később bekövetkezne.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hamar meg lett a hiba forrása.


a haver akit említettem, az is megvette a gyertyákat. majd cserélte a trafót, injektort. csak nem az igazi. oszt kiderült a gyertyák még a csomagtartóban vannak, mert nincs kulcs hozzá. LOL
az új gyertya lehet ad majd a trafóknak, ha azok már el vannak gyengülve. szóval ha megint hasonló gond lesz, akkor valószínűleg trafó hiba lesz.


Mindenképpen számítani fogok rá a jövőben és tuti sok időt spórol ez így meg, hogy keressük a gond okát Köszönöm a gyors válaszokat, rendes Tőled.



Sziasztok! Csak, ha bárkinek hasonló problémája lesz a jövőben, up to date legyen a történet: eddig tartott a szép story. Visszatért a hiba, sárga jelzés nélkül ugyan, de alacsony fordulaton megint dadog. Kevésbé érezni, de határozottan erőtlen és dadog. Semmi hibakód. Annyi változott még, ha menet közben üresbe rakom a kocsit, akkor a fordulatszám leesik 500 alá, beremeg, elveszi klímát és hirtelen felrántja 800-ra. Majd mintha semmi nem történt volna megy tovább.
Lehet bejön amit mondasz és mind a 4-et cserélnem kell mégis csak fájó az a 100 000
Majd megírom mi történt. Sziasztok


Sziasztok. A jó időre való tekintettel kicseréltem mind a 4-et trafóból. Ugyanúgy rángatózik és kihagy mikor gázt adok.

Pár alkatrészt még cserélgetek aztán eladom az egészet. Majd írom ami változik a cserékkel.



Szia!

Én a helyedben vennék egy pillantást a légtömegmérőre is, mert nekem is kb ezek a hibák vannak..gyújtáskimaradás CSAK a 2-es hengerben, menet közben rángatás, alapjáraton három hengerezés stb.. Tegnap lehúztam a tömegmérő csatiját és nem háromhengerezett, nagyon szép volt az alapjárat, egyenletes és ami a legjobb, hogy nem rángatott semmilyen fokozatban és semmilyen fordulatszámon. Aztán visszadugtam rá a csatit és megint csinálta a rángatást. Tehát mindenképpen megér egy próbát! Lehet hogy csak takarítás kell neki és egy újra kalibrálás mint nekem is mondta YELLOW. Az én motorom N42, de a légtömegmérő mindegyik motorban fontos szerepet játszik. Nekem pl. falls értékeket mutat a beszívott levegő hőmérsékletre.
Ja és persze, ezt a műveletet nekem is megelőzte egy gyertya csere és trafó csere (x4), de nem változott semmi. Aztán jött a légtömegmérő.


viszont hibás légtömegmérő miatt nem fog beírni gyújtáskimaradást hengerbe. ugyanis a 4 hengerre 1db légtömegmérő van. olyat kiírhat, hogy elégtelen égés és akkor mondjuk szelepek nem jól nyitnak/zárnak az adott hengerben.
a dadogás, meg rángatás lehet légtömegmérő miatt. de ha mechanikai hiba lenen, mint szelep, az lehúzott légtömegmérő mellett is lenne.
hogy mitől javult meg, nem tudom, lehet csak kontakt hiba volt, de akkor sem értem miért 3 hengerezett.



Uuu ne értsd úgy beszólásból írtam, isten ments. Sőt én nagyon örülök ha segít valaki. Csak nem akarom, h olyan legyek aki félbehagy egy témát. Tök jó szerintem, ha az ember ilyen dolgaira reflektálnak, főleg ha autószerelők csak hümmögnek. Most töröltem hibakódokat, a trafócsere óta dobja be őket de röfög aranyom továbbra is. Légtömegmérőt lehúztam, 2-3 másodperc kellett h reagáljon valamit. Picit esett a fordulat aztán újrabeállt rendesen. Az a szép belsőégésű motornál, hogy hasonló tünetek egész más problémára is visszavezethetőek. Annyit vettem még észre ha benyomom klímát akkor a rezinacia ami átjárja a kocsit sokszorosára nő.


nem vettem annak. ha pedig ez van amit írsz, akkor ugye klímánál megemeli a fordulatot. tehát ahogy írtam az elején, lehet a injektor xarakodik.
a közvetlen befecsis motorok amúgy is rezegősebben járnak, ha meg még az injektoroból is rossz valamelyik, akkor pláne. csak az a baj, hogy így távolról, leírva nem tudom milyen rezonancia, mértéke, stb. élőadatokat figyelve is lehetne látni, hogyan muzsikálnak az injektorok.

YELLOW Elküldve: 2018-03-09 19:55 Autóvásárlás

DannyB írta: Üdv!

Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..
Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? Köszi
BMW 330i


párásodás van a lámpákon ahogy elnézem.
km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.

YELLOW Elküldve: 2018-03-08 13:57 Mi lehet a baj?

Wyto085 írta: Sziasztok!

Remélem valakinek lesz ötlete merre is induljak el, mert adott egy M54B22 motor és olyan gondom van hogy állandóan P0313, P0174, P0171 de ritkán még kiegészül P0300 vagy P1345,p1347,p1343 hibakódokkal. Ezek leginkább gyújtáskimaradásra utalnak. Amit csináltam a kocsin eddig: összes gyertya csere, szívócsőnél ahol a alapjárati motorra csatlakozik ott szakad volt kicseréltem és az alapjárati motort is tisztítottam, légtömegmérő tisztítva, vezérműtengely jeladó a szívó oldali kicserélve mert arra is bejött a hiba, az meg is szűnt.

Amit produkál a kocsi: picit ingadozik az alapjárat de nem számottevően, ha melegen hagyom alapjáraton 1-2 perc és bejön a hibakód, most a -9be elindítottam melegedni és magától leállt ( amíg a kék mezőt el nem érte a hőfok addig játszani kellett a gázzal vagy leállt szép lassan) és nagyon üzemanyag szagú volt a kipufogó (ez csak -9 -7 körül volt 0 foknál már semmi gond)

Hátha volt valakinek hasonló az kérem írjon !
Előre is köszi a válaszokat!


lehet valamelyik lambda szonda küld false jelet. oszcilloszkóppal érdemes megvizsgálni. ugyan "szivatós" állapotban még nem nagyon használja szondákat, de azok is fűtődnek fel.
én megnéznék egy kartergáz leválasztó szelepet is. meg megnézném nem-e sok a kartergáz. szelep dugult, nem engedi el, ezért beterheli a motort. lehet belefagy valami víz ott valahol.

YELLOW Elküldve: 2018-03-08 13:51 Segítsetek!

Atkari írta: Sziasztok!
Egy 318 d E90-es autóm van. Tegnap minden előzmény nélkül egyszer csak nem működött az irányjelző, az autót nem tudom bezárni, a műszerfalon felváltva megjelenik egy sárga nyitott ajtójú autó, illetve egy felemelt piros autó képe.Az autó egyébként működik, de néha nem jár egyenletesen a motor.
Mi lehet a probléma?


te legalább már megtaláltad az indexkart.
viccet félre téve.
hát inkább ne találgassunk. erre az autóra rá kell olvasni BMW specc diaggal.
nem véletlen jelzi, hogy szervizbe kellene menni.

YELLOW Elküldve: 2018-03-08 13:49 Gyújtógyertya.

Cafeesiska írta: Heelo.
Valaki tudja hogy BMW e39 ujj gyertya csere után kell valamitt álitani elektomoságon
Vagy valami máson?
Milyen gyertyát érdemes venn? ( Bosch, Magnetti Marelli)


nem kell állítani semmit.
NGK, semmi más.

YELLOW Elküldve: 2018-03-08 13:40 Motor hibajel(sarga)

adams22 írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
hil írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
Ugyanez a hibajelenségem van N43-as motornál de nekem más hibakódot dob be. 2-3 -as henger gyújtás kimaradás. 5-6 szor újraindítom és jó. Sikerült azóta valamit vele csinálni ?


N43-ban nincs Valvetronic. neked valószínű trafó probléma lesz. a másik tipikus hiba az injektorok. + gyertyákat is érdemes cserélni.
nem ehhez a hibához tartozik, de a NOx szenzorra is készülhetsz.
és mivel ez egy direkt befecskendezéses motor, lehet a szelepeknél van koxszolódás, és nem zárnak jól. attól lehet alapjárat és rángatásos probléma.


Pár indítást követően teljesen megjavul. Illetve meleg motornál is tökéletes. Ez szűkíti valamennyiben a dolgokat szerinted?

Amúgy köszönöm a gyors és segítőkész választ.


persze szűkíti. a gyújtótrafó ilyen. vagy hidegen rossz, vagy melegen. nekem más a motor, de ez volt nekem is hidegen. fél évkülönbséggel hidegen nem indult az egyik henger. majd 3 eset után, gyertyacsere után 150km-rel indulás után 500 m múlva kifingott végleg az egyik trafó. én cseréltem mind a négyet, mert sorra tönkre ment volna. voltak szériahibás trafók.
havernak N43 van, azért írtam amit, mert már végigment ezeken.


Huh elég konkrétnak hangzik a dolog. Nagyon szépen köszönöm a segítséged, a napokba kipróbálom aztán majd visszaírok, hogy mi volt.

Köszönöm még egyszer.


Sziasztok,
bocs, hogy belevaú, de nem lehet, hogy az M43-as (és nem N43) motorról szól az értekezés???



Szia. N43B16 a motor amiről én kérdeztem.

Amúgy a 2-3 -as henger trafóját felcserélhetem az 1-4-essel ? Igazából azok egyformák és így tutira kijönne a hibakóddal nem ?


jaja, cseréld meg őket. átviszi-e a hibákat az 1-4-be.
én tudtam, hogy N43 a téma biztosan.



Szép jó reggelt!

Megtörtént a művelet. A szerelés közben kiderült a gyári gyertyákkal futott az autó. Természetesen iszonyatos állapotban voltak, ezért cserélve lettek. A hiba eltűnt, így már nem volt hibakód amit be kellett volna dobnia. Szóval jó helyen volt keresve a hiba és ezért nagyon szépen köszönöm a segítségedet. Mindenesetre a trafós cserét sem feledem el, és mivel a 4 trafó drága, ennek árát biztosan félrerakom most, ha később bekövetkezne.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hamar meg lett a hiba forrása.


a haver akit említettem, az is megvette a gyertyákat. majd cserélte a trafót, injektort. csak nem az igazi. oszt kiderült a gyertyák még a csomagtartóban vannak, mert nincs kulcs hozzá. LOL
az új gyertya lehet ad majd a trafóknak, ha azok már el vannak gyengülve. szóval ha megint hasonló gond lesz, akkor valószínűleg trafó hiba lesz.


Mindenképpen számítani fogok rá a jövőben és tuti sok időt spórol ez így meg, hogy keressük a gond okát Köszönöm a gyors válaszokat, rendes Tőled.



Sziasztok! Csak, ha bárkinek hasonló problémája lesz a jövőben, up to date legyen a történet: eddig tartott a szép story. Visszatért a hiba, sárga jelzés nélkül ugyan, de alacsony fordulaton megint dadog. Kevésbé érezni, de határozottan erőtlen és dadog. Semmi hibakód. Annyi változott még, ha menet közben üresbe rakom a kocsit, akkor a fordulatszám leesik 500 alá, beremeg, elveszi klímát és hirtelen felrántja 800-ra. Majd mintha semmi nem történt volna megy tovább.
Lehet bejön amit mondasz és mind a 4-et cserélnem kell mégis csak fájó az a 100 000
Majd megírom mi történt. Sziasztok


Sziasztok. A jó időre való tekintettel kicseréltem mind a 4-et trafóból. Ugyanúgy rángatózik és kihagy mikor gázt adok.

Pár alkatrészt még cserélgetek aztán eladom az egészet. Majd írom ami változik a cserékkel.



Szia!

Én a helyedben vennék egy pillantást a légtömegmérőre is, mert nekem is kb ezek a hibák vannak..gyújtáskimaradás CSAK a 2-es hengerben, menet közben rángatás, alapjáraton három hengerezés stb.. Tegnap lehúztam a tömegmérő csatiját és nem háromhengerezett, nagyon szép volt az alapjárat, egyenletes és ami a legjobb, hogy nem rángatott semmilyen fokozatban és semmilyen fordulatszámon. Aztán visszadugtam rá a csatit és megint csinálta a rángatást. Tehát mindenképpen megér egy próbát! Lehet hogy csak takarítás kell neki és egy újra kalibrálás mint nekem is mondta YELLOW. Az én motorom N42, de a légtömegmérő mindegyik motorban fontos szerepet játszik. Nekem pl. falls értékeket mutat a beszívott levegő hőmérsékletre.
Ja és persze, ezt a műveletet nekem is megelőzte egy gyertya csere és trafó csere (x4), de nem változott semmi. Aztán jött a légtömegmérő.


viszont hibás légtömegmérő miatt nem fog beírni gyújtáskimaradást hengerbe. ugyanis a 4 hengerre 1db légtömegmérő van. olyat kiírhat, hogy elégtelen égés és akkor mondjuk szelepek nem jól nyitnak/zárnak az adott hengerben.
a dadogás, meg rángatás lehet légtömegmérő miatt. de ha mechanikai hiba lenen, mint szelep, az lehúzott légtömegmérő mellett is lenne.
hogy mitől javult meg, nem tudom, lehet csak kontakt hiba volt, de akkor sem értem miért 3 hengerezett.