Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-07-28 20:34 Segítsetek!

Joe330 írta: Sziasztok

E46 touringommal lenne baj.
A hátsó elektromos ablakot éppen húztam le, mikor apró katt, és az ablak beesett

Leszedtem a kárpitot, látom, hogy a bowden nincs elszakadva, csak lóg

Vki járt már igy?
Mit lehet vele tenni?

Köszönöm


kiszakadt a mechanikából, szokása. valaki írt már róla javítást, talán 1 Ft-osból reszelgetett, azt hiszem hil kolléga írta.

YELLOW Elküldve: 2016-07-28 08:54 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.


szerintem az kevés, hogy cseréled, kell adaptációtörlés is (INPA-val). sőt lehet a régi légtömegmérőnél is elég lett volna. benyásoknál szokott segíteni, amennyiben nem írt hibát a légtömegmérőre.

YELLOW Elküldve: 2016-07-27 21:17 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna

YELLOW Elküldve: 2016-07-27 21:16 Segítsetek!

gondork írta: Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy a P3263-as hibakód mire utalhat, mert az autó viselkedésén semmit nem veszek észre.

Előre is köszönöm a válaszokat.


valamikor le lett húzva a légtömegmérő szerintem és úgy mentek az autóval. aztán beírta hibának. hibatörlés után ha visszajön, akkor már nyomozni kell.

YELLOW Elküldve: 2016-07-27 21:14 váltó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet a hiba oka vagy a megoldás erre a jelenségre?!
Ha lehúzott ablakkal megyek házak között és váltogatok, rendesen hallom a váltást és olyan csattogó hangon!
Ha pl. kiveszem üresbe akkor rendesen csattan egyet!
Elég idegesítő és már néztem, hogy akik sétálnak a közelembe ők is odanéznek olyankor, hogy mi a szar volt az....
Valaki valami ötlet?! Mi lehet kikopva vagy mit kell cserélnem?!
Előre is köszönöm!


a házak, kerítések, betonfalak, képesek ilyen hangokat generálni.
nálam is ez van értem miről beszélsz.
egyébként szerintem a váltórudazat hangja erősödik fel. a hang az útról verődik a falakra, majd onnan az utastérbe.


Aham.....
Akkor ez normális!? Viszont ugyan ott egyik céges autónál se hallom ezt csak az enyémnél!
Ezért gondoltam, hogy a rudazat vagy a stiftek kopása miatt lehet esetleg!?


de a céges autók gondolom első kerekesek, és a váltó a motortérben van mindennel összeépítve. ráadásul bowdenes, vagy lehet elektromos kapcsolású.


Igen, azok olyanok....
Akkor ez ennyit szamit!?
Mert akkor megnyugodtam...


igazából nem tudom, csak tudom engem is mennyire zavart és néha zavar is, ha észre veszem. viszont a teló sziszegése tetszik, ha közben van valami fekvőrendőr vagy valami.

YELLOW Elküldve: 2016-07-27 19:41 váltó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet a hiba oka vagy a megoldás erre a jelenségre?!
Ha lehúzott ablakkal megyek házak között és váltogatok, rendesen hallom a váltást és olyan csattogó hangon!
Ha pl. kiveszem üresbe akkor rendesen csattan egyet!
Elég idegesítő és már néztem, hogy akik sétálnak a közelembe ők is odanéznek olyankor, hogy mi a szar volt az....
Valaki valami ötlet?! Mi lehet kikopva vagy mit kell cserélnem?!
Előre is köszönöm!


a házak, kerítések, betonfalak, képesek ilyen hangokat generálni.
nálam is ez van értem miről beszélsz.
egyébként szerintem a váltórudazat hangja erősödik fel. a hang az útról verődik a falakra, majd onnan az utastérbe.


Aham.....
Akkor ez normális!? Viszont ugyan ott egyik céges autónál se hallom ezt csak az enyémnél!
Ezért gondoltam, hogy a rudazat vagy a stiftek kopása miatt lehet esetleg!?


de a céges autók gondolom első kerekesek, és a váltó a motortérben van mindennel összeépítve. ráadásul bowdenes, vagy lehet elektromos kapcsolású.

YELLOW Elküldve: 2016-07-27 11:39 E39 klima meleget fúj!

szerintem meg ezért nem kellett volna új topic...
egy felforrósodott autóból nem fog rögtön jéghideg előtörni. 60-70+ fokosak a műanyagok odabent. kinti levegő is 30.
ilyen esetben előre be kell indítani a klímát és ha muszáj menni, akkor leengedett ablakokkal.
bár nekem E46-nál, általában rögtön nyomja a hideget, ha kint állt a napon akkor is. 10 perc nem kell neki. az más kérdés, hogy maga az utastér mikorra hűl le.

YELLOW Elküldve: 2016-07-27 11:34 hangos a motor

Arpee írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s



Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.


Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)


miért lenne hátul az ECU? biztos van hátul is ECU, csak az nem a motorvezérlőjé. az ECU egy gyűjtőnév, ami elektronikus vezérlőegységet jelent. persze lehet úgyis fordítani, hogy engine control unit. végülis talán motorok esetében jött ez először elő.

szóval egy motorvezérlőt miért raknának hátra? hát a motor elől van és bizony ilyen rendszernél fontos az, hogy a jelek, minél rövidebb idő alatt érjenek célba, ezért van, hogy pl az ABS vezérlő ECU-ja, közvetlen a tömbön van rajta.

egyébként a fékolajtartály melletti dobozaljában van az motor ECU-ja. de szerintem nem azzal lesz gond. megnézheted, csak ne gyújtás alatt

YELLOW Elküldve: 2016-07-27 11:17 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

Apus írta: Sziasztok
Hátha volt valakinek hasonló.
Tegnap egy lassú balra kanyarodásnál 3 tompa kopogó, koppanó hangott hallottam az alváz felől. Azóta az utastérben is halk hangot hallani. A hang olyan ütembe gyorsul ahogy a kocsi is, pont mintha egy kavics ment volna a gumiba úgy hangzik csak tompán, ment már eddig is bele kavics de azt bent nem hallani. Ez az alváz felől jön.
Tudom ez így kimeríti a bármi lehet kategóriát, de hátha van valakinek ötlete.
Köszönöm


kerékcsavarok átnézése, rokon járt így, majd megelőzte a hátsókerék.
lehet egy csavar ment a gumiba, ha rosszul van fordulva, még a kormányt is rángatja. ha hátul van, akkor persze nem. összes kereket át kell nézni.
illetve lehet szálszakadásos lett a gumi. azt levéve gumisnál célszerű átnézni. ha felteszi gépre a kereket, és megpörgeti rögtön kiderül.
illetve reménykedjünk, hogy nem valami tempós kanyar volt, és esetleg kiszakadt a hátsó futóműtartó keret.

YELLOW Elküldve: 2016-07-26 20:31 váltó

Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet a hiba oka vagy a megoldás erre a jelenségre?!
Ha lehúzott ablakkal megyek házak között és váltogatok, rendesen hallom a váltást és olyan csattogó hangon!
Ha pl. kiveszem üresbe akkor rendesen csattan egyet!
Elég idegesítő és már néztem, hogy akik sétálnak a közelembe ők is odanéznek olyankor, hogy mi a szar volt az....
Valaki valami ötlet?! Mi lehet kikopva vagy mit kell cserélnem?!
Előre is köszönöm!


a házak, kerítések, betonfalak, képesek ilyen hangokat generálni.
nálam is ez van értem miről beszélsz.
egyébként szerintem a váltórudazat hangja erősödik fel. a hang az útról verődik a falakra, majd onnan az utastérbe.

YELLOW Elküldve: 2016-07-26 13:56 Üzemanyag fogyasztás

azért írom le, el ne felejtsem. most kellene rátankolnom, ugyanazon a kúton, de most nem megyek arra, és lehet rövidtávok jönnek.

pont fél tanknál járok. üzemanyag: Agip-ról feltehetően MOL-os sima 95-ös.
450km-t mentem, nyugodt tempóban 3500 felé hosszabb távon nem ment a motor. ebből 50km város. 400 km pedig hosszú távú etapok. ebből kb. 150 km klímás, a többi nem. volt benne hosszabban 110-es tempó is, mert sietni kellett, ez kb 80km-nyi. az autó kb. 130kg-mal terhelve.
úgy vélem nem rossz.

YELLOW Elküldve: 2016-07-26 13:49 hangos a motor

az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s

YELLOW Elküldve: 2016-07-26 09:00 Motorolaj

imi88ke írta: sziaztok mellékelt kép alapján kis segítséget szeretnék kérni.
Olajszintnél mi a mérvadó 1-2 vagy az 3-4 mert a könyvben nem egyértelmű
köszönöm



ezen én is gondolkoztam régen. de úgy tudod kideríteni, hogy amikor leengeded az olajat, kiveszed a szűrőt, majd beletöltöd az újat + új szűrő, annyit, amennyit előír a könyv, beindítod, hagyod járni, majd leállítod és 10perc után nézel egy szintet, akkor meglátod, hol lesz a max. a mérés pedig úgy pontos, hogy kihúzod a nívót, megtörlőd, visszateszed és újra kiveszed. én körbe is szoktam forgatni.

egyébként ha logikusan gondolkozol, akkor a jelölésnek egyértelműnek, határozottnak kell lenni. tehát a bevágás határozottabb, mint az a kis pont, ami valószínű öntési "hiba".
én anno a két bogyóra hittem azt, de annak az a szerepe, hogy a csőben vezesse a nívót.
viszont nekem mintha túl kevés lenne a 3-4-es bevágás közti távolság. nem lehet, hogy ez a nívó, egy nagyobb mondjuk 6 hengeres motor nívója? (ugye egy 4 hengeres motor blokk nem hosszú, ezért 1 liter olaj különbség magasabb szint csökkenést eredményez, míg egy 6 hengeres hosszabb motorban 1 liter jobban terül, nagyobb területen, így kisebb szint magasság csökkenés eredményez 1 liter csökkenést.

szerk.: jah most látom neked 6 hengeres...

YELLOW Elküldve: 2016-07-23 20:15 Segítsetek!

akos89 írta: Helló!
Kis segítséget kérnék,,,, nekem az autóban a hűtőventillátor egy kapcsolóra van kötve mert nem működik az elektronikája, szereztem bele egy ventit de ha bekapcsolom a klímát mégse kapcsol be magától nem érzékeli pedig a venti elektronikája jó és az autóban is megmérték müszerrel a vezetéket, nem ír ki hibát..
esetleg lehet csatlakozó baja ?? mert nekem 2 vastag és egy vékony vezeték van a csatlakozón, a ventin viszont 3 vastag vezeték van...az elektromos arra gyanakszik esetleg ez lehet a baj azért nem működik...valakinek volt már ilyen gondja vagy vélemény esetleg.. akitől vettem kocsit azt mondta a csatlakozó nem jó állítólag azért van kapcsolóra kötve de kitudja...köszi


nagyon jó elektromos szakember lehet, ha szerinte az a baj, hogy 3 vastaghoz, nem illik 2 vastag 1 vékony megmérték a vezetéket és nem ír ki hibát... diagolták a vezetéket?
oké szereztél ventit, de milyet? olyat ami benne volt?
egyébként attól, hogy klímát kapcsolsz, még a ventinek nem kell kapcsolnia. már ha a motorhűtés ventiről van szó. mert nem egészen tiszta a történet.

YELLOW Elküldve: 2016-07-23 20:10 Tolató radar

Gabi írta:
Gabi írta: Sziasztok.

Mitől van hogy tolatáskor mostanában egyre gyakrabban folyamatosan sípol a tolatóradarom?? h Nincs mögötte semmi akadály. Már meghalgattam mind a négy cicceg.

Senki?? Tipp sem??



vagy a szenzorok, vagy a vezérlő haldoklik. más nem nagyon lehet. vagy kontakt hiba. látatlanban ennyi.