Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-04-30 18:39 Társalgó

lela írta: Üdv!
Valami gond van az oldallal már egy ideje, ha keresgetek a fórumban akkor hibát dob és nem hozza be az adott topic oldalt.



többen jeleztük már, de sajnos én sem kapok választ rá.
bár kezdem látni az összefüggést, egy törölt tag miatt, vagy igazából nem tudom mi lett vele. de amibe utoljára írt, azt a topic-ot felhozza a kereső, de nem nyitja meg, és nem is látszik, hogy ki volt az utolsó hozzászóló. illetve van olyan, amit megnyit, de az adott oldal mondjuk felénél nem tölti tovább ott a hiba, majd ha lapozol a második oldalra már megint ok. és az a sejtésem, hogy ahol nem tölti tovább ott is az adott user kommentje lehetett. de én ezt nem tudom, mert én nem töröltem, és nem látok bele, hogy mi lehet a gond.

YELLOW Elküldve: 2016-04-29 05:11 xenon próbléma.

ivlo írta: Sziasztok!

Lehet volt már kérdés, de felteszem megint. Találkozott már valaki villogó xenon problémával? csak az egyik oldal villog az is véletlenszerűen.


szinte erről szól az egész topic. csak olvasni kellene egy picit vissza.
cseréld meg a két izzót. ha átmegy a hiba, akkor izzó probléma. ha nem, akkor trafó.

YELLOW Elküldve: 2016-04-29 05:10 Remeg az autó

Destructius írta: sziasztok!

a segítségeteket kérném, egy hibajelenség megfejtésében....

amíg finoman felengedve a kuplungot és enyhe gyorsításokkal közlekedem, tünetmentes az autó... de amint nagyobb gázt adok, pl előzés, kigyorsítás, az autó remegni kezd, szinte dübörög az egész kasztni... fordulatszámtól független, jelentkezik 2000-nél és 4000-nél is... először finom morajlással kezdi, majd ha tovább nyomom a gázt átvált durva egész kasztnit remegtető dübörgéssé...

az autón tavaly hardy volt cserélve, akkor jelentkezett hasonló, de jóval intenzívebb remegés, azóta minden rendben volt, egészen mostanáig... a kocsi folyamatos használatban van, a hibajelenség fokozatosan erősödik, egyre kisebb nyomaték elég neki a remegéshez...

a gépsárkány egy 320d compact...

a segítséget előre is köszönöm!


szerintem több minden lehet. én ahogy kiveszem a szavaidból olyan "raccsingolós" féle lehetsz, ha nem így van, akkor sorry. értem ez alatt, hogy versenyző típus.
én első körben a futóművet nézném át hátul, nincs-e kiszakadva, ahol 4 ponton van a kasztnihoz rögzítve. aztán kardán, beleértve a kardán keresztet. ha itt rendben találnak mindent, akkor megnézném a motor, váltó és diffi tartó szilenteket. ha ezek is ok, akkor kettőstömegű lendkerék.
lehet valaki rögtön megmondja majd mi a baja, én így mennék végig a dolgon.

YELLOW Elküldve: 2016-04-28 09:37 Gumiabroncs

Pityesz32 írta: Van 235/40 R18-as téli gumim, gyári felnivel, de nincs szükségem rá.
Hol tudnám meghirdetni, eladni?


ahol szeretnéd

YELLOW Elküldve: 2016-04-27 18:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
Lehet nem jó helyre írok, de ezt találtam hirtelen...
Inpával hol-hogy tudom az olajcsere intervallumot átállítani 30e-re ill. hol tudom lenullázni az olajcsere és a fékolaj cserét?!
Előre is köszi!


NCS Experttel AKMB-ben kell ätirni 30000-re.


de minek kell 30-ra? a jobbak lefelé állíttatják...

YELLOW Elküldve: 2016-04-27 18:09 Fékjavítás

Pitykoo írta: Hali!
Jól tudom, hogy a kuplung munkahenger is a fékolaj tartályból kapja az olajat, tehát ha fékolajat cserélek azt a munkahengert is le kell légtelenítenem?!
Előre is köszönöm!


igen, bár nem szokták. sokan félnek, hogy utána beesik a kuplung. őszintén szólva még enyémnél sem volt elvégezve.

YELLOW Elküldve: 2016-04-26 18:25 Futómû és hibái

atomanti86 írta:
YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok
E46 lengőkaron lehet csak csapokat cserélni(ki lehet préselni?) vagy csak komplett lenkőkart?a szerelő azt mondta hogy nem lehet de láttam hogy árulnak külön csapokat(mayle és jó áron) ebből gondolom hogy valahogy meg lehet oldani..ráadásul m-tech II,arra még drágább az új..


- gyári lengőkarban nem cserélhető. VISZONT ÁTALAKÍTHATÓ! hogy később is cserélhető legyen.
- Meyle-ből azért láthatsz cserélhető megoldást, mert a Meyle-nek van a HD típusa, ami cserélhető. egyébként a Meyle egy csomagoló cég, de meglepően jó futóműalkatrészeket csomagolnak.


és megéri átalakitani?tudsz valakit aki csinál ilyet?az a gond hogy m-tech-be még a lengőkar is más,a kerék felöli csapok nagyobbak(amik még most is jók,viszont a belsőknek annyi) és ilyen csere alkatrész szerintem nincs csak egész lengőkar ami azért drága buli pár évente cserélni..vagy ha passzol a helyére a ˝sima˝ E46 lenkőkar akkor abból Meyle és legközelebb csak csap csere kb 1/3 áron..


nem tudom melyik éri meg jobban. egy Meyle HD lengőkar is sokáig fogja bírni, aztán ugye az már cserélhetős lesz. nyilván a jelenlegit átalakítani olcsóbb megoldás, de nem tudom tudja-e azt a szintet. privátban küldök elérhetőséget, akik foglalkoznak ilyennel, mármit átalakítással.

YELLOW Elküldve: 2016-04-26 18:22 Gumiabroncs helyes tárolása

almaszosz írta:
Sziasztok! Látom kicsit meghalt a fórum, mindenesetre hozzászólnék, hátha valaki tud valamennyit hasznosítani az én tapasztalataimból. Igenis nem mindegy, hogy milyen gumit veszünk, nekem sajnos vannak rossz emlékeim rossz minőségű gumikkal, 3-4 év kellett, mire rájöttem, hogy ideje megadni a módját, rászánni a pénzt és az energiát a keresgélésre. A szilikon nálam a rossz minőségű abroncsot tönkretette, mindegy, milyen márkájú volt (mármint a szilikon), majd előző szezonban lecseréltem a teljes készletet, http://www.autogumiakcio.hu/ náluk. Azóta nincs semmilyen problémám, nagyon jó és megbízható termékeik vannak, ők maguk is azok, és őszintén, örültem, hogy most már talán fellélegezhetek. Összegezve: NEM MINDEGY A MINŐSÉG!


nem kell a reklám, más oldalakon is leszerepeltél... ez a gerilla reklámozás cseppet szánalmas, nem gondolod?

YELLOW Elküldve: 2016-04-26 13:43 Termosztát

kzste írta: Sziasztok! Lehetséges, hogy nincs EGR termosztát az autómban? 2002-es E46 320D (150 le, euro3-as besorolás).


azt írták itt valahol múltkorában, hogy lehetséges... mármint, hogy EGR termosztát nincs.

YELLOW Elküldve: 2016-04-26 08:47 Futómû és hibái

atomanti86 írta: Sziasztok
E46 lengőkaron lehet csak csapokat cserélni(ki lehet préselni?) vagy csak komplett lenkőkart?a szerelő azt mondta hogy nem lehet de láttam hogy árulnak külön csapokat(mayle és jó áron) ebből gondolom hogy valahogy meg lehet oldani..ráadásul m-tech II,arra még drágább az új..


- gyári lengőkarban nem cserélhető. VISZONT ÁTALAKÍTHATÓ! hogy később is cserélhető legyen.
- Meyle-ből azért láthatsz cserélhető megoldást, mert a Meyle-nek van a HD típusa, ami cserélhető. egyébként a Meyle egy csomagoló cég, de meglepően jó futóműalkatrészeket csomagolnak.

YELLOW Elküldve: 2016-04-24 14:19 Ajtónyítási Gondok!

lantika írta:
asprey írta: Sziasztok!
Sikerült felprogramozni Ncs expert-el (2001évj E46 ci), hogy 16km/h lezár a központi zár.
Viszont szeretném ha gyújtás levétele után nyitna. Van ilyen lehetőség? köszönöm!



Nincs.


egyébként az a furcsa, vagy az lenne a jó, ha belső kilincs meghúzásra nyitna. mrt így amúgy elég rossz. én nem is használom azt a funkciót. vagy ha a belső nyitó gombja nem ott lenne. egy-két hete egy Signum-ban majdnem bepánikoltam, mert ott is lezárt, aztán megállok, leállítok és nem nyílt. ott meg volt annyi gomb egy helyen. no mindegy kiszabadultam.
meg csak terheli a relét nem szeretném még1x cserélni őket

YELLOW Elküldve: 2016-04-24 07:28 Műszerfal kijelzés

PociPz írta: Sziasztok! Volna egy kérdésem. E46-osomban nemrég cseréltem olajat olajszűrőt levegőszűrőt. A szerviz kilóméter-t nem nulláztam le mert egy 22ezres ciklus alatt 2szer cserélem, tehát most 10500-at mutat, ha lemegy akkor cserélem megint. A napokban megjelent egy kis óra ikon. Annyit ír ha ráadom a gyújtást hogy inspection. Meg most a szervíz km kijelzés fölött megjelent egy kis óra. Pontosan ez mit jelent?


fékfolyadék cserére figyelmeztet, lejárt a 2 év. az inspection és az oil service azok felváltva jönnek 22ezrenként. de azt kiírja akkor is, ha nincs lejárva a km.

YELLOW Elküldve: 2016-04-22 06:59 Mi lehet a baj?

bricktopm írta: Sziasztok!
Nem tudom hibára utal-e a dolog, de ha menet közben hirtelen kinyomom a kuplungot és kettesből hármasba teszem érzem ahogy a fogaskerekek összeérnek. Nem úgy mint pl 3-ból 4-be, ..ott nem csinál ilyesmit, se 4-ből 5-be. Csak 1-2 és 2-3 között.Olyan érzés, mintha nekinyomódna a két fogaskerék foga egymásnak és csak utána tenné be a helyére őket.
Így meg kell tartanom pici nullán és úgy betenni. Gond ez?


én azt mondanám, hogy szinkrongyűrű probléma lehet. vagy esetleg kuplungnál valami, kinyomócsapágy, tárcsa.

YELLOW Elküldve: 2016-04-21 17:10 Kormányszervó hiba

SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Lehet ällitani a szervo erössegen is. Munkatärsam 320d-n ällitott,van valami csavar a kormänymüvön. Azota nem uszkäl neki az auto.


erről nem hallottam még, hogy a rásegítést lehet állítani.
valaki erről bővebben, hogy hol kell, stb?


Maradjunk annyiban, hogy az speckó csavar a kormánymű elején nem az. A fogasléc és a fogaskerék közti kapcsolat feszességét lehet vele szabályozni és kicsit utána menni a kormánymű kopásnak.
A szervó erősségén nem hiszem, hogy lehetne állítani


Egyre gondolunk,csak nem tudtam pontosan mit ällit. Lenyeg,hogy nem uszott a kocsi toväbb.


erről tudtam.
de akkor mitől van az, hogy más és más a rásegítés? azt tudom, hogy az FL előtti kormánymű kevesebbet kell tekerni végállások között. de nem hiszem, hogy ettől függne a nehézsége. az biztos, hogy az enyémben frissebb a szervo olaj, mint a 20d-ben volt, és amúgy a csere után sem igazán változott semmi. akkor mitől más?


Más a fogasléc áttétel. A rásegítést meg a hidraulika rész határozza meg


egy picit lehetne könnyebb az egész... jó lenne ha élehetne vele valamit csinálni. nincs vele nagy gondom amúgy, mert így szeretem. viszont havernak jól jönne, mert az övé valami brutál nehez...

YELLOW Elküldve: 2016-04-21 15:28 Kormányszervó hiba

lantika írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Lehet ällitani a szervo erössegen is. Munkatärsam 320d-n ällitott,van valami csavar a kormänymüvön. Azota nem uszkäl neki az auto.


erről nem hallottam még, hogy a rásegítést lehet állítani.
valaki erről bővebben, hogy hol kell, stb?


Maradjunk annyiban, hogy az speckó csavar a kormánymű elején nem az. A fogasléc és a fogaskerék közti kapcsolat feszességét lehet vele szabályozni és kicsit utána menni a kormánymű kopásnak.
A szervó erősségén nem hiszem, hogy lehetne állítani


Egyre gondolunk,csak nem tudtam pontosan mit ällit. Lenyeg,hogy nem uszott a kocsi toväbb.


erről tudtam.
de akkor mitől van az, hogy más és más a rásegítés? azt tudom, hogy az FL előtti kormánymű kevesebbet kell tekerni végállások között. de nem hiszem, hogy ettől függne a nehézsége. az biztos, hogy az enyémben frissebb a szervo olaj, mint a 20d-ben volt, és amúgy a csere után sem igazán változott semmi. akkor mitől más?