Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-10-30 20:43 Heeelp...!

Bitu79 írta: Ismét egy kis segítségkérés.
A jobb hátsó ajtómnál a kilics nem megy vissza rendesen,olyan mintha kissé akadna.
Mármint visszamegy a helyére,de nem olyan gyorsan,mint a többi ajtónál.
Szerintem kicsit akad.
Olyan,mintha az illesztésnél akadna.
Fújtam oda wd 40-et,akkor megjavult egy pár napig.
De pár nap múlva ugyanaz a tünet,hogy lassabban ereszkedik vissza a helyére a kilincs.
Nekem a felfele nyílós kilincsem van ugye.
Hátha befolyásol valamit.
Hol tud akadni a kilics?
Szerintem a rugónak nem lehet baja.
Odáig nem fujtam be a wd 40-el,de egy ideig jó lett,mikor befujtam v.mi kenőanyaggal a kilincset úgy,hogy kihúztam,aztán ami kiemelkedik a karosszéria belsejéből,kapott egy kis kenést.
Szedjem ki a kilincset,és pucoljam úgy meg azt a részét?
Mármint amibe a csavar tekeredik bele ugye.Arról beszélek.
Azt is fujkáltam meg,ahogy elértem a wd 40 hosszú csövével.
Ha le akarom szedni a kilincset,akkor a csavar nem fog betaknyolni a párazáró mögé?
Nem akarok kárpitot is bontani.
A kilincs fogantyú melletti rész csavarja tuti nem esik bele.
De ami a kilincset tartja,azzal mi a helyzet?
Azt ki lehet úgy tekerni,hogy ne essen be a párazáró mögé?

Ez a fajta kilincsem van:

51217002272



figyi a WD-40-et el kell felejteni, ha kenéstechnika a kérdés. kb. olyan mint a csavarlazító. túl van hájpolva.
ajtó oldal belenéz, ahol a zár rész van. lesz ott pici fekete vakdugó. elvileg 2 is. bár már nem emlékszem. ami a kilincs magasságában van, azon próbálj tekerni, azzal lehet állítani ezen. talán imbusz kell hozzá, olyan 4-es méret, de nem mondom biztosra. régen csináltam már, igaz nem emiatt, de ezt változtatta, ha tekertem.

YELLOW Elküldve: 2015-10-30 18:38 Elektromos tükrök

Bero írta:
lantika írta:
Bero írta:
Marcipan írta: Sziasztok! Olyan problémám van,hogy ha hátramenetbe teszem az autót nem fordul le a tükör.Tisztitóba volt az autó,miután elhoztam jelentkezett ez a probléma.Nem gondolom,hogy elrontották,csak valami beállítási probléma lehet.
Szerintetek?
Köszönöm!


Szia!

Fordítsd át a tükörállító kapcsolón a csúszkát a másik oldalra!

Üdv: Bero



Szerintem memoriäs ülese van,es az tud olyat,hogy ha rükibe teszed,akkor lebillen a tükörlap,hogy läsd a padkät. Bordsteinfunktion a hivatalos neve.


Az a baj,hogy idejönnek kérdeznek és meg se köszönik vagy nem is reagálnak csak lelépnek.. Ezért írok egyre ritkábban ide.


én is így vagyok ezzel...
na meg Bitu79 teljesen elnyom. már nem tudok érvényesülni

YELLOW Elküldve: 2015-10-29 17:32 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

asbi írta:
YELLOW írta:

akkor rosszul olvastál vissza.
nekem SMX-S lett belerakva, gyanítom a helyettesítő is ugyanaz, csak más a neve. és 33ezren, míg most le nem cseréltem, akadt a váltó.
továbbra is azt mondom, ha nem tudsz gyári MTF-LT olajat venni, akkor ATF Dexron 2 vagy 3 mehet bele. megváltás lett. van BMW fanatikus ismerős, volt E30, E36, E46 a családba, és váltóba, és diffibe is ATF olajat tettek. sosem volt semmi gond.
diffibe mivel nem sperr-es, ezért a 75w-90 elég kell, hogy legyen.


Pont most jutottam az elejétől az akadós részedig

Akkor Castrol Transmax DEX III MULTIVEHICLE a nyerő váltóba?


szerintem igen. d epl ismerős mindig lement a shell kútra és ott vett. mondjuk jó drága volt legalább
én Aral ATF 22-t vettem, de szerintem mindegy, csak ATF legyen.

YELLOW Elküldve: 2015-10-29 17:14 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

asbi írta: A váltóra ragasztott matricán kívül hogyan tudom megállapítani, hogy milyen olaj való bele? Manuál 6-os váltóm van, RealOEM szerint MTF-LT-2, vagy MTF-LT-3 lenne az. Ez helytálló infó? Vagy helyette akkor menjen bele valami ATF olaj?

Illetve, akkor most diffi olajból Castrol 75W-90, vagy 75W-140? Itt a fórumon az előbbit olvastam, Bárdi 75W-140-et hoz ki az autóm adatait bepötyögve, Unix pedig 75W-90-et a kép alapján.

Szerk.: Unix is csak kép alapján hozza ki a 75W-90-et, leírásban már 75W-140 szerepel..


Szerk #2.: Közben kinéztem magamnak.

Diffi olaj: marad a Castrol Syntrax Llonglife 75W-90
Váltó olaj: Castrol 75W-85 SMX-S 1L -> ilyen meg nincs már. Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 van helyette ami SMX-S. Jó lesz ez nekem?


akkor rosszul olvastál vissza.
nekem SMX-S lett belerakva, gyanítom a helyettesítő is ugyanaz, csak más a neve. és 33ezren, míg most le nem cseréltem, akadt a váltó.
továbbra is azt mondom, ha nem tudsz gyári MTF-LT olajat venni, akkor ATF Dexron 2 vagy 3 mehet bele. megváltás lett. van BMW fanatikus ismerős, volt E30, E36, E46 a családba, és váltóba, és diffibe is ATF olajat tettek. sosem volt semmi gond.
diffibe mivel nem sperr-es, ezért a 75w-90 elég kell, hogy legyen.

YELLOW Elküldve: 2015-10-29 17:08 Tolató radar

csiatt írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az e46 PDC-je és az e39-é csereszavatos-e vagy más?
Illetve e46-ban minden PDC egyenes végű vagy van olyan ahol lefelé hajló a csatlakozó rész? Amúgy a kábel mennyit enged (lefelé hajlósat be lehet rakni) elbírja?


én úgy tudom kétféle szenzorokkal jött ki az E46. sajna ennyit tudok, hozzá fűzni.

YELLOW Elküldve: 2015-10-26 12:53 kettõstömegü lendkerék

Tapir írta: Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Adott egy 2001-es 318i (1,9-es blokk) Touring. Ha padlóig benyomom a kuplungpedált, cicergő hang tör elő. A váltás nehézkes,hátramenetet, egyest és kettest nehezen veszi be. Nem rángat a kocsi, alapjárat jó (volt hibája, de lambda szonda és vákumcső cserével megoldódott).
A szakim /bízom benne/ azt mondja hogy a kettős tömegűm haldoklik és kuplungszett csere, mert hogy egyszerre kell ebben az esetben. A kocsiban 200E km van, nemrég, 193E-vel vettem

Mi a véleményetek?

Köszönöm!

Gábor


szerintem a váltáshoz semmi köze a kettőstömegűnek. inkább az olajnak és a szinkrongyűrűknek.
kinyomott kuplungnál a cicergés inkább kinyomócsapágy lesz.
másrészt most nem tudom, de nekem úgy rémlik mintha az M43 motorban még nem lenne kettőstömegű. de tévedhetek.

YELLOW Elküldve: 2015-10-26 07:44 Egyenetlen alapjárat

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok... Hideg motornal alapjarat ingadozas miatt lecsekkolnal a legtomegmerot.
Mutatnatok kepet ,hogy hol talalom?
2002/320D/110kw e46

Koszonom!!!


16-os számnál lévő az


Szerdan mutet..koszi


egyébként külön kijön a szenzor, ha jól láttam a képeket. tehát nem kell leszedni az egészet.
féktisztítóval, vagy olajmentes kontakt, inkább Tuner spray-vel érdemes megfújni.

YELLOW Elküldve: 2015-10-25 21:49 Egyenetlen alapjárat

Krapulax6 írta: Sziasztok... Hideg motornal alapjarat ingadozas miatt lecsekkolnal a legtomegmerot.
Mutatnatok kepet ,hogy hol talalom?
2002/320D/110kw e46

Koszonom!!!


16-os számnál lévő az

YELLOW Elküldve: 2015-10-25 21:06 ködlámpa

Danesz írta: sziasztok!

egykis segítségre lenne szükségem

Nem ég egyik ködlámpám sem. Olvastam reléről... ezt hol találom 2001-es e46-osba?

Ha nem a relé a gond, akkor hogy férek hozzá az izzókhoz? (a profilképemen látható autóról van szó)

köszi a segítséget


ha kapcsolod, akkor lehet hallani, hogy kapcsol a relé. ha nem hallod, vagy fura hangja van, akkor rossz a relé. vagy a biztosíték.
relé a kesztyűtartó mögött van, le kell hozzá venni.

YELLOW Elküldve: 2015-10-25 14:33 Kulso tukorfutes

lantika írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Üdvözlet urak!

Kérdés a következő!
Új szerzemények 1 pár külső visszapillantó ami elektromos,fűthető és elektromosan behajtható!na most eddig is fűthető volt fent de az új funkció az elektromosan behajtás uj es kettő csatlakozó van a tükör mögött!meg nem bontottam le a régit szoval nem tudom mi van mögötte!kerdes hogy van kialakítva csatlakozó neki?ha nincs akkor hogyan es hova kell kötni?előre is koszi


külön modul kell hozzá, úgy tudom.


Kicsit bővebben?



Külön vezerlöje van,es elektromos ülesällitäs kell hozzä,amugy a padka funkcio nem fog müködni. (Padka funkcio->tolatäskor automatikusan lebillen a tükörlap,hogy ne padkäzz)
Egyebkent,ha nincs elektromos ülesed,akkor kb 500 Ft-bol megvan ami kell hozzä


500Ft-ból?
gondolom nincs benne a tükörbe a motor, ami befordítja.
azt hiszem a coupe-nak volt ilyen tükre és össze is lehet vele hozni.
bár szerintem felesleges funkció, ha kell behajtom kézzel aztán kész. sok nem múlik rajta.

YELLOW Elküldve: 2015-10-24 22:03 Dühöngő - 18+! :)

Bitu79 írta: 3 éve járok már a fórumra.
Amióta megvan a kocsim.
Tök fura,hogy egyesek folyamatosan félreértik az embert.
Generálják a feszkót.
El játszák a ne bánts virágot,meg a tétót.
De ezek az emberek minek járnak ide?
Szerencsére ezek kevesen vannak.




hidd el, Te sem vagy egy egyszerű eset...
mint ahogy én sem. és ahogy én vagy más nem veszi észre, úgy Te sem.
ahogy most Laci barátomat kiakasztottad, úgy már korábban sikerült engem és másik kollégát is. ha tudatosan csinálod, ha nem, szép teljesítmény.

szerintem eredj ki és csapj egy kört a géppel, attól megnyugszol.

YELLOW Elküldve: 2015-10-24 21:56 alapjárat leesik, ingadozik

hil írta:
maximusz írta: Üdv mindenkinek!
Csak azert regiztem, hogy elmondjam, ma a szervizben (autoszerelö vagyok) talalkoztunk ezzel az "alapjarat ingadozas melegen" problemaval. Mivel eleg nagy forgalom volt ma is ezert ne kerdezzetek mi volt a Bömös pontos tipusa, mert mar nem emlekszem.Ha dolgozom nekem mind egyforma. Esetleg holnapra megnezem a naploban..

Megvan az auto tipusa, visszakerestem:
316i 2001-es evjarat.


A lenyeg az, hogy a legtömegmeröre illeszkedik egy vastag harmunika plasztik vagy gumiszerü csö, aminek a belsejeben van egy gumi tömitögyürü, vagy inkabb egy lapos gumiszallag, mivel a vastag harmunika nagyobb mint a legtömegmerö !!! Es e nelkül a gumibetet nelkül nem tömitene rendesen !!!
(Hogy a kedves tervezö miert nem talalt maganak jobb elfoglaltsagot? -ne kerdezzetek..)
-nos.. ezt a gumiszallag szerü karikat az elözö szervizben nem vettek eszre, hogy begyürödött mikor a harmunika csövet ratoltak a legtömegmeröre...Csak akkor volt szamunkra is lathato mikor a legtömegmeröröl levettük a csövet es beleneztünk. Itt egy kis falsot szivott...
Ezt a gumit ajanlott szilikon zsirral(a gepzsir ugye a legtöbb gumihoz tilos, mert a gumik bedagadnak, megnyulhatnak töle) vagy szilikon spray-vel összerakni, mert nagyon könnyen begyürödik, kb. olyan vastag mint egy kerekgumi belsö, es kb. 2 centi szeles...esetleg lehet, hogy van olyan auto amiböl mar ki is dobtak sajnos...
A tünet erdekessege, hogy a 2. es az 1. henger santikalt(a 2. volt a legrosszabb), meg a 3. 4. hibatlanul futott a computeres teszt folyaman melegen. A jelenseg csak meleg motornal jött elö.
Magamnak csak ugy tudom megmagyarazni, hogy ameg hideg volt a motor addig dusabb kevereket kapott es a kis fals levegö nem dominalt, miutan pedig melegen normal üzemben szegenyebb kevereket kapott, mar a kis fals levegö is ingadozast okozott.
Hogy miert a 2. es az 1. henger?
Egyreszt ez van közelebb a fals levegöhöz, masreszt a fals levegö valoszinüleg ugy örvenylett, hogy a 2. henger kapta a legtöbbet.

(Amugy a probleman elöttünk mar egy nemetorszagi szerviz 1 honapig dolgozott az auton, es nem vettek eszre mi a hiba... : )
Talan valakinek segitettem az infoval.
Mindenkepp erdemes elöször a levegö utjat vegignezni a legtömegmerö es a hengerfej között, illetve mindent ami illeszkedik a szivotorokhoz, esetleg vakumcsöveket atnezni a legtömegmerö alatt is nehezen eszrevehetö helyen egyes tipusoknal.



Köszi, és ment a köszönöm!!!



az a fránya gumibetét

YELLOW Elküldve: 2015-10-24 21:53 Részecskeszûrõ_

F10 írta: F10nél lehet manuálisan elinditani részecskeszűrő tisztítást?


nem tudom BMW-nél ez hogy van. de off márkáknál állítólag tudja a rendszer hogyan közlekedtek vele, fordulatokból, fogyasztásból, sebességből. így ha autópályára mész, azt pár km után érzékeli a rendszer és elindítja a tisztítást, ami kb 10-20km-en ekresztül tart. tehát manuális indítás úgymond ez lehet. talán ha országúton, egyel kisebb fokozatban mész, akkor is elkezdheti a fordulat miatt.

YELLOW Elküldve: 2015-10-24 21:49 Inditozásra nem inditt a kocsi !

hil írta:
Tigi írta: Sziasztok!
Mivel már nincs szerelő a környékemen akinél ne lett volna szegény Bömbillám,ezért landoltam itt nálatok.
Remélem tud valaki segíteni vagy esetleg hallott már hasonlóról.
Egy 2000es évjáratú e46 320d,kombi autómatám van.
A probléma a következő.
Egy teljes motorgenerál után nem nagyon akar indulni
Pontosabban. Reggel hideg motorral nehezen,ha még nincs üzemi hőfokon a víz,akkor,egyáltalán,ha rendesen meleg a víz akkor is nehezen akar indulni.
Voltam diagnosztikán négy helyen. Sehol nemtaláltak semmit.
Voltam külön adagolósnál is de semmi hiba.
Ellenőrizve lett még a légtömegmérő,porlasztók,izzítógyertyák+valami relé,az összes vákumcső,résolajcsövek,üzemanyagcső,ide még beraktak egy nyomástartó szelepet is.
Indításnál fehéres füstöt ereget. Nem fogyaszt sokat,erő is van benne. Csak nem indul.
A szerelőhöz lábán ment be tehát sok alkatrész nem lehet elromolva. Ilyen jelenséget Sosem produkált.
Örülnék ha valaki tudna segíteni,vagy legalább mondana egy hozzáértő szakit. Pes megyei vagyok.
Előre is köszi a válaszokat.

Robi.

Szia!
Csak egy tipp a fehér füstből: lehet, nem volt sikeres a motor generál és befolyik a hengerbe a hűtő folyadék. A fehér füst első menetben erre enged következtetni



viszont indítás után kb 20 másodpercig normális lehet a fehér füst, főleg ilyen hűvösebb időben.

YELLOW Elküldve: 2015-10-24 18:37 Heeelp...!

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Valaki megírhatná már hogyan kell, a képfeltöltésig eljutottam, de ott megjelenik rengeteg link, mit kell berakni és hogyan??? Most sikerült végre, bár használhatatlanul kicsi a kép!!!

bye:hil


már megírtam párszor. képfeltöltésnél a legalsó link a jó. a direkt link a képhez, vagy hogy írja.

Szia Y!
Tudom, írtad már. Próbáltam a direkt linket, de csak a link jelent meg az írásban, nem a kép.



mert itt a komment írós részbe rá kell kattintani az eszköztárban a 4. ikonra, ami egy képet szimbolizál és oda kell bemásolni azt a direkt linket.
vagy a [img] [ /img] (a per jel elé nem kell szóköz, csak másképp nem jelenik meg) közé kell betenni a hivatkozás címét, azaz a direkt linket. nekem így van az aláírásban is kép...