Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-03-22 16:56 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

TomyMU írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a 100-as benzintől (Shell V-Power) ingadozik az alapjáratom. Sima 95-östől semmi nem volt. Tudom, akkor simát tankoljak, de miért lehet az, hogy ingadozik a 100astól?


én emiatt nem tankolok a shell-nél 100-ast... több éve rossz. csak az OMV 100-as a jó.

YELLOW Elküldve: 2020-03-20 20:01 xenon próbléma.

muszka93 írta: Hello!
Adott egy BMW 320i E46 2.2(170) Facelif. A xenon lámpával lenne egy kis problémám. Mikor felkapcsolom a lámpát akkor a lámpa a megfelelő magasságba áll be. De azután folyamatosan esik(úgrál) le a magassága. Felnyitom a motorháztetőt és ott a lámpánál hallani valami kattogó hangot(mindkét oldalt). Valakinek esetleg van valami tippje, hogy mi lehet a probléma?


először nézd meg, hogy a lengőkarokon a szabályzó kar a helyén van-e nem-e lóg.
ha minden a helyén, akkor valószínű a lámpában akadt ki a motor. szét kell szedni és vissza akasztani, ha nem tört el valami.

YELLOW Elküldve: 2020-03-19 20:30 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2020-03-19 17:02 Műszerfal kijelzés

MaybeNot12 írta: Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak! Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi!


ezt a forrasztásos dolgot még nem hallottam, sőt ebből adódó hiba sem rémlik.
mivel műszerfalteszten jó, tehát az óracsoport jó.
viszont én úgy tudom ez a funkció programozható. feltételezem, hogy valami szenzor nem jó, ezért mindig jelezte, hogy nyitva van valamelyik ajtó, ezért az előző tulaj kikapcsoltatta ezt a visszajelzést.
ha nyitva van az autó, de belül nincs fény, majd a kilincs húzására ajtó nyitására felkapcsol a belső világítás, akkor ez a fenti dolog lehetséges.

YELLOW Elküldve: 2020-03-19 16:57 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

CsakMani írta: Azonosak a csavarok,ültetés előtt nem volt eddig semmi gond. De nem hagyott nyugodni úgyhogy mentem vele még egy kicsit,aztán megálltam,hogy látszik-e valami esetleg szabad szemmel. Nos,a gumim külső részét súrolja a kerékjárat. Pár km után lehet látni mind a gumin úgy a sárvédő peremén is.
Futóműbeállítás esetleg? Totál tanácstalan vagyok a témában.




futómű állítást meg lehet próbálni, de itt valami nem kerek. Ha az ET35 8,5"-os felni és 225-ös gumi, annak nem szabadna beleérnie sehova. még ilyen ültetéssel sem...

YELLOW Elküldve: 2020-03-18 22:58 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

CsakMani írta: Sziasztok!

Adott egy f31,gyári futóművel. Kicseréltük a rugókat Eibach sportlinera. 40/35mm. Téli kerekekkel semmi gond nem volt (205/60R16). Ma,kihasználva a jó időt,felprobáltuk a nyári kerekeket (225/35R19 MAM7-8519 8,5J ET35) és hátul beleér. Szabad szemmel úgy látom,hogy mindenhol van elég hely és ha egy helyben állok minden rendben. Mihelyst elindulok hallom,hogy súrlódik. Mi lehet a gond? Cserélném kellene hátsó lengéscsillapítót? Talán gyengék lennének?

Biztos járt már valaki hasonló cipőben. Ha off a téma,elnézést,kerestem de nem találtam választ.




lengéscsillapítónak ehhez nincs köze. a rugó tart. azt kell megnézni hol ér bele.
de ennek a szettnek nem kellene gondnak lennie elvileg. lehet elől ér bele.
vagy felrakáskor a féktárcsa mögötti lemez meghajlott és ahhoz ér hozzá a tárcsa esetleg.
vagy és lehet ez lesz. MAM felninek saját csavarja van? mert lehetséges, hogy hosszú, de a BMW gyári csavar is lehet hosszú ezzel a felnivel, ezért ahogy be lett húzva, a csavar vége beleér az agyba forgáskor. ha egy csavar van, meg amúgy is érdemes megnézni a téli felnivel és ennél mennyivel lóg át a csavar leszerelve. de a csavarok menetes végét is meg lehet nézni, van-e súrlódás nyom rajtuk.

YELLOW Elküldve: 2020-03-15 22:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

tomasso89 írta: Sziasztok!
A következő problémát észleltem: távirányítóval bezárom az autót, be is zár viszont kinyitni nem nyitja. Viszont ha rányomok a gombra akkor a lámpa felvillan, zárásra elalszik. Viszont a 3. Gombbal a csomagtartó ajtót nyitja. Ha bele dugom a kulcsot a zárba azt az egy ajtót kinyitja, belülről a kilinccsel sem és a gombbal sem nyílik. Valamint a jobb oldali ablakemelő fordítva működik. Ebből mindenki arra következtetett hogy grund modul a hiba, találtam másikat bele valót, saru le, csere, saru vissza. A távirányító így már ugye nem működik, ha beledugom a kulcsot a zárba kinyílik minden ajtó. Feltanitottam újra a kulcsot távirányításra, de kb 1-2 nyitás zárás után ugyanott vagyok ahonnan elindultam. Kérlek segítsetek mert tegnap vettem az autót és egyből ezzel kell szembesülnöm...elég idegesítő. Természetesen aki eladta az erről nem tájékoztatott.


igen ez olyan, mintha a GM modulon lévő relé hibája lenne. ha bontottat vettél simán lehet azon is rossz, tehát relét kellene cserélni.
vagy
Cikkek ---> Csináld magad (hil írása valahol lent) http://www.bmwfanatics.hu/cikk...vitas.html
de akkor elvileg a belső világítás sem kapcsol fel.

YELLOW Elküldve: 2020-03-15 22:24 Mi lehet a baj?

spiler írta: Sziaztok, 2013.12 havi F25 28i x3-asnál a hűtőventillátor agyon gyakran feleslegesen bekapcsol, folyamatosan megy. Ilyenkor a check engine lámpa is ég, nem is húz úgy az autó ahogy szokot, egy idő után megszűnik a hiba. Ki lett olvasva, termosztát problámát jelez, de ki lett cserélteve a termosztát és a két hőérzékelő is, mégis megnaradt a hiba. Van ötlet, hogy mit lehetne tenni?


ha jól tudom ebben sincs vízhőfok mutató, csak a menüben lehet megnézni. szerintem az a gond, hogy melegszik a víz. mondjuk ki kellene írnia szerintem. ebben már elektromos vízpumpa van, szerintem azzal lesz gond. mert szokott. hogy maga a pumpa, vagy csatlakozó probléma azt nem tudom. esetleg levegős a rendszer. bár ha volt termosztát cserélve, akkor csak lett a hűtővízzel is babrálva és csak le lett légtelenítve.

YELLOW Elküldve: 2020-03-11 22:56 világításmodul programozása

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg tudja, hogy E92-ben a belső hangulatvilágítás (ajtókon lévő LED-sor) fényerejét hogyan lehet állítani? Egyik ismerősömnek kellene...


gyárilag van E92-ben? nekem nem rémlik. de ha igen akkor MMI-ból lehetne állítani. ha nem, akkor bizonyos progival lehet a PWM-mel szabályozni, programozni szerintem. scanner-rel nem hiszem.


Köszi. Igen, gyárilag lehetett hozzá rendelni de csak narancs színű mint a műszerfal.
iDrive menüjében nem találtuk, legalábbis ahol észszerűen lenne és a következő generációnál is van.


lehet nem is állítható. még esetleg a műszerfali menüben tudnám elképzelni. de a könyve írna róla. ha meglenne.
a másik, hogy lehet fényerőre változik. nem tudom mi a gond, túl erősen világít vagy nem? ha túl gyenge, akkor lehet a fényérzékelőnek takar be valami. ha túl erős, akkor meg valami világíthat rá, ezért felveszi. A műszeregység fényerejének változtatására nem változik a hangulatfény? ha igen, akkor fényérzékelőt mondanám. csak találgatok, mert nincs tapasztalatom ezzel. a másik meg amit írtam, hogy nyilván lehet offset-elni teljesítményfokozatokat. ha E46-nál lehet, akkor biztos itt is.

YELLOW Elküldve: 2020-03-11 22:51 Mi lehet a baj?

Pistike27 írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta: Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm


valamilyen jelet nem kap meg, vagy rossz értéket kap. nem tudom a tds-nél miből dolgozik... de ha a sebesség jó, a km-t jól méri, az üzemanyag szintjelző jó, légmennyiségmérő jó, akkor passzolom. nem tudom valamilyen hőfokszenzor lehet-e köze hozzá, de ha jó külső hőmérsékletet mutat,a motor is bemelegszik rendesen, akkor passz.


a külső hőmérsékletet nem mutatja mindig jól mivel plusz fokba is -15 C fokot ír akkor azt kellene meg nézni ?


igen előfordulhat, hogy amiatt rossz. sőt a klíma is működhet miatta rosszul. általában ha totál halott, akkor -40°C-ot szokás mutatni, de szerintem lassan elhalódik végleg. de azt sem árt megnézni, hogy a légmennyiségmérő a beszívot levegőt milyennek méri. bár ha ott rossz lenne, akkor sokat is fogyasztana valóban vagy rángatna.


Köszi szépen a segítséget és milyen márkájút ajánlasz volt van több fajta is?


valami márkásabbat, ne a legolcsóbbat. nincs konkrét tippem. de előtte egy autóvillamosságis méregethetne is, nehogy feleslegesen cserélj. mert lehet csak vezeték probléma van.


Kicseréltem jó mutatja a hőmérségletet de sajnos nem oldotta meg a problémát mindig 39 liter ír


nullázd le. vagy próbáltad és újra 39-et mutat?


igen lenulláztam meg közbe aksi csere is volt mentem vele 8 km-t és újra azt írja!


A gáz pedál jeladó nem befolyásolja esetleg ?


akkor a motor is másképp menne. hiszen az alapján gyorsul az autó... ha az lenne, akkor folyamatosan gyorsítana ilyen fogyasztás mellett.

YELLOW Elküldve: 2020-03-11 20:04 világításmodul programozása

Adriano98 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg tudja, hogy E92-ben a belső hangulatvilágítás (ajtókon lévő LED-sor) fényerejét hogyan lehet állítani? Egyik ismerősömnek kellene...


gyárilag van E92-ben? nekem nem rémlik. de ha igen akkor MMI-ból lehetne állítani. ha nem, akkor bizonyos progival lehet a PWM-mel szabályozni, programozni szerintem. scanner-rel nem hiszem.

YELLOW Elküldve: 2020-03-09 22:14 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Adriano98 írta: Sziasztok!
Pár éve szereztem be egy hibakód olvasó programot + átalakítót kábellel (BMW Scanner 1.4.0), mostanra sikeresen telepítettem a gépemre, viszont ha rádugom az autóra csak a DME menüpontot (vagy minek is nevezzem) tudom megnyitni, sikeresen jelzi, hogy nincs hiba, de a többinél csak -ot jelez: így, nálam is ezeket a hibaüzeneteket is dobja. Olvastam, hogy 7-8 pint az olvasóban össze kell forrasztani, olyat is, hogy az 1-2 és a 4-5-öt is, de olyat is, hogy rossz akksi van a kocsiban ilyenkor. Esetleg valaki tudja, hogy valóban melyik lehet a megoldás?


nekem semmit nem kellett csinálni. de a net tele van gagyi fos kábelekkel. nem csak BMW-knél.

YELLOW Elküldve: 2020-03-09 19:40 Lengéscsillapitó

pot írta: Csak azért kérdesztem mert előre viszont a sedáné jó a touringba meg még a e36os első lengéscsillapitó is jó a e46 touringba.


mert elől ugyanaz a terhelés van kb.
ez olyan mint régen, aki emeli akart a Ladákon, az a kombi rugóját tette be, amitől keményebb is lett a rugózás. Sőt van, aki níva rugókat tett a kombi alá, hogy még nagyobb legyen a terhelhetősége.
gátlókra is igaz.
de a logikádra magyarázat, hogy a sedan és a touring első lámpája is megegyezik, de a hátsók nem. na így van ez a gátlókkal is.

YELLOW Elküldve: 2020-03-08 19:10 Lengéscsillapitó

pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a sedanhoz való hátsó lengéscsillapitó Bilstein 19-103150 cikszámú ,jó a touring ba mert annak a cikszáma ami bele való bilstein 19-103112 a cikszáma. Válaszokat előre is köszi.


szerintem ez totál egyértelmű. ha nem egy a cikkszám, akkor nem egyforma. eleve egy touring jobban terhelhető, így egyértelmű, hogy a rugó és a gátló is más.
bele rakni biztos bele lehet, de nem belevaló.

YELLOW Elküldve: 2020-03-08 16:36 Akkumulátor

feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.


lehet beszéltük már...