ZoleeSRB fórum hozzászólásai

ZoleeSRB Elküldve: 2013-05-21 14:01 Valaki segítsen

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Arniboom írta: Segítségeteket kérném! E36 318tds 1998 évjáratú gépjárműről van szó!
2005-öt óta van nálam az autó!
Hibák:
1. Az autó lényegesen lomha lett, 140-a vége! 1es 2es sebességfokozatban is alig húz!Kiment az erő a kocsiból. Amikor lepadlózom nagyon lomha lesz, de ha fokozatosan óvatosan nyomom a gázt akkor gyorsul,de mégsem az igazi, 3500 fordulatszám fölé is alig akar menni!
Mi lehet a baja? Légtömegmérőre, adagolóra gondolok de ki tudja mi lehet a hibája, meg a fogyasztása is minimálisan megnőtt!

2.Tankjával van valami baj, ha negyed alá megy a tank nem mindig indul be, menet közben akár le is áll a motor, nem akarja felszívni az üzemanyagot( a tank két részből áll?)

Kérlek segítsetek mert hülye vagyok hozzá!!!!!!!!!!!!!!


első körben üzemanyagszűrő, aztán pumpa. tipikus jele, ha nem indul be, a pumpa nem képes elég nyomáson nyomni. valószínű ezért nem is megy.


Ha negyed tanknál gondjaid vannak adagolónál keresd a hibát! bár a lomhaságokt sok minden okozhatja..turbó köröd nem lyukas??stb..



Jeladós porlasztócsúcsot nézesd meg,habár azt kijelzi hibának a műszerfalon.

ZoleeSRB Elküldve: 2013-05-17 11:42 320d Motor

compact írta:
davech írta: Halló!

Filózom már egy ideje rajta, de most aktuális lett a dolog. Voltam nemrég szoftverfrissítésen fogyasztás, gyorsabb váltás miatt (mivel automataváltos). Változást nem tapasztaltam fogyasztásban se erőben sem.
Szóval a lényeg,: elég rendesen kormol a kocsi, természetesen hibakódolvasásnál minden rendben. Valaki azt mondja hogy ez a típus szeret kormolni.... Hol kezdjek neki a kutatásnak? Nem szeretnék egy vagon pénzt kidobni az ablakon, ezért írok ide, hátha valakinek van ötlete. kösz


Üdv!

Ha sokat használod városban és még a befecskendező értékek is jók, akkor szokj hozzá a jelenséghez ha nem akarsz százezreket rákölteni úgy, hogy még változás sem lesz.
Nekem is fennál ez a dolog, hogy egy hét városozás után adok két kövér gázt és elég keményen kormol, de a 3. nál már szinte semmi.
Én is érdeklődtem több helyen és megnyugtattak, hogy ez ilyen.

Ha egy hétig csak hosszútávozok akkor egyáltalán nem csinálja.
A városban alacsony fordulaton lerakódik szerintem a korom, utánna meg az első pár letaposáskor kifingja magából.






Igen ez így igaz,ha városban használod akkor nyugodj meg,ez ilyen!!

ZoleeSRB Elküldve: 2013-05-12 21:35 Balesetek BMW-vel...

nickname írta:
minimal írta:
Robinson írta:
nickname írta: A link neve

Az összes ilyen uszító, nyomorult újságírót agyon kellene verni. "persze azt is aki az autót vezette"

"Nyíradony irányából Hajdúsámson irányába tartó BMW vezetője ismeretlen okból áttért a menetirány szerinti bal oldali sávba, ahol összeütközött a vele szembe haladó személyautóval." A vétlen autó márkáját már meg sem említik."


Ez mindig így van. Ha megnézed, bármilyen balesetről van szó, ha az okozó nem BMW-s, akkor simán csak autó... Bár ugyanez van az audi-val is ám.


elég gyenge a kép de én egy e34-et és egy e46ot látok.


Igen az.




Elég gyenge észben,meg persze a szeme is az újságírónak...

ZoleeSRB Elküldve: 2013-04-30 00:12 Autóvásárlás

valter320d írta:
K_Gergo írta:
balage87 írta: Valós km óra állást márkaszervízben meg tudják mondani, vagy vissza tudják úgy tekerni, hogy az nem derül ki??

vissza.


szerintem meg ki tudják olvasni! itt valahol olvastam hogy 3 helyröl lehet kiolvasni!
Az ujabbak meg már tekerhetetlenek!




jó vicc...




ZoleeSRB Elküldve: 2013-04-30 00:07 320d Motor

ateszka86 írta: Sziasztok. oylan gondom lenne, h a kocsi kétezernél,megtorpant, a légtömegmérőt a teszt is menet közben rossznak hozta ki, betettünk egy zsír új bosch légtömegmérőt....de a torpanás utána se tűnt el....egr tiszta , vákumcsövek cserélve lettek, turbo kifogástalan...szerintetek mi lehet az oka? mit nézzünk még át?


Nekem volt ilyen,az adagoló elektromos része volt rossz.
Mondjuk nekem felfelé váltásnál torpant..

ZoleeSRB Elküldve: 2013-04-23 21:22 320d Motor

zolfek írta:
ZoleeSRB írta:
zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.




Eladó???


Igen ELADÓ. Teljesen felújított motorral!



Akkor engem érdekelne, írtam privátot!

ZoleeSRB Elküldve: 2013-04-23 20:40 320d Motor

zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.




Eladó???

ZoleeSRB Elküldve: 2013-04-17 22:38 Autóvásárlás

compact írta:
Balu088 írta: Sziasztok!
Múltkor már kérdezősködtem nálatok az E46 tipussal kapcsolatban , nagyjából eldőlt hogy talán benzines lesz mégis a nekem ideális jelőlt.
Találtam 2 autót is , egy bezinest és egy dízelt. Még nem hívtam fel az eladót , bár nekem nagyon , gyanúsan olcsónak tűnnek valamiért... a km is meglehetősen kevés.....
automatáért nem rajongok de az ára miatt és ez életkor miatt nagyon csábító , de amiket olvastam fórumon az elműlt honapokban félek hogy pár szár ezret kéne még költenem rájuk
http://www.expressz.hu/bmw-320i-320i-45157704/
http://www.expressz.hu/bmw-320...-45363199/
Segítségeteket előre is köszönöm


Üdv!
Az első hirdetés képeit mintha pár héttel ezelőtt láttam volna a mobile.de-n.
A szöveg totál igénytelenséget és olyan amatőrséget sugároz, hogy arra nem képes, hogy végigolvassa amit bemásolt a fordítóból.
A 2. ha eldöntötte, hogy BP, vagy Nyíregy akkor lehet, hogy meglepem azzal, hogy akkor elmennék megnézni az autót ha Nyíregyi!
Egyik hirdetés jobban sántít, mint a másik!
Szerintem ilyenekre ne is pazarold az energiád és ha Mo.-n keresel autót akkor inkább a használtautón nézelődj!




Ha jól látom mindkettővel csak mailben tudod felvenni a kapcsolatot.
Átverés mindkettő.

ZoleeSRB Elküldve: 2013-04-17 17:03 320d vagy 320i ?

MavericK írta: A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave



Én inkább azt mondanám,hogy ez egy elég buta kérdés...
Ez megint egy benzin vs dízel vita lesz,de nem igazán vágom miért kell erről egyáltalán beszélni. Mindkettő BMW mégis mindig vki szidja a másikat...
Igen a dízelt sokkal drágább fenntartani,sőt az üzemanyag is drágább mégis a dízeles a fillérbaszó.
Komolyabbra fordítva a szót,szerintem te már eldöntötted,h benzines lesz a következőd és csak megerősítésre vársz úgy hogy tőlem megkapod.IGEN vegyél benzinest azzal csak jól jársz,aztán ha mégsem akkor...

ZoleeSRB Elküldve: 2013-03-28 13:32 Akkumulátor

Barna94 írta: hali....
az autot par honapja vettem
de par hete csinalja azt a figurat h ha egy hetig nem inditom meg ....valami leszivja az aramot....
mi lehet nem tudnatok erre valaszt adni?



ZoleeSRB Elküldve: 2013-03-17 22:47 Autóvásárlás

OldPiet írta:
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta:
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta: Sziasztok!


Szerintem mind1,megvan mindnek az előnye és hátránya is!
Ha jót fogsz ki szeretni fogod ha rosszat kicsit több idő még megszereted

Az E36 is jól néz ki.
Akkor ugy kérdezem az E-36-ban még a hagyományos TD motorok vannak és az E46-ban már közös nyomócsöves, estleg csak késöbbiek azok? A hagyományos TD igaz hogy öregek, de problémamentek szoktak lenni. Vagy a BMW-nél nem volt probléma késöbbieknél sem?



E36-ból van 318 tds 4 henger,és 325tds 6henger, meg 325td 6henger ez kicsit régebbi mint a tds!Ezek mind adagolósak!
E46 nál 320d ből van 136 lovas amit kb. 2001ig gyártottak ezek még adagolósak és van 150lovas ami már common rail rendszer.Meg van e46 318d meg persze 330d ebből is 2 fajta.
Lehet még ki is hagytam vmit...
Mindegyiknek megvan a saját típushibája,de inkább úgy fogalmaznák h használatból adódóan sajnos néha van ami tönkremegy és ki kell cserélni.Mivel használtat veszel sajnos nem tudni az előző gazdák hogyan tartották rendben, olyat vegyél amilyen tetszik, vagyis amire van pénzed.




Ok akkor nekem az E46-os 136 Le-s a legszinpatikusabb. Már uj kaszni, de még nem common rail. (csak nyilván ezekből kevés van ami nem futott nagyon sokat.)



Nem kell félni a common rail-től,alkatrész árak kb.ugyan ott vannak!
Kaszánál Székesfehérvárom minden van hozzá.
Ne km. meg évjárat alapján nézd hanem az állapotát külső belső,ezek elmennek a világ végére is és még vissza is hoznak.

ZoleeSRB Elküldve: 2013-03-17 18:22 Autóvásárlás

OldPiet írta:
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta: Sziasztok!


Szerintem mind1,megvan mindnek az előnye és hátránya is!
Ha jót fogsz ki szeretni fogod ha rosszat kicsit több idő még megszereted

Az E36 is jól néz ki.
Akkor ugy kérdezem az E-36-ban még a hagyományos TD motorok vannak és az E46-ban már közös nyomócsöves, estleg csak késöbbiek azok? A hagyományos TD igaz hogy öregek, de problémamentek szoktak lenni. Vagy a BMW-nél nem volt probléma késöbbieknél sem?



E36-ból van 318 tds 4 henger,és 325tds 6henger, meg 325td 6henger ez kicsit régebbi mint a tds!Ezek mind adagolósak!
E46 nál 320d ből van 136 lovas amit kb. 2001ig gyártottak ezek még adagolósak és van 150lovas ami már common rail rendszer.Meg van e46 318d meg persze 330d ebből is 2 fajta.
Lehet még ki is hagytam vmit...
Mindegyiknek megvan a saját típushibája,de inkább úgy fogalmaznák h használatból adódóan sajnos néha van ami tönkremegy és ki kell cserélni.Mivel használtat veszel sajnos nem tudni az előző gazdák hogyan tartották rendben, olyat vegyél amilyen tetszik, vagyis amire van pénzed.



ZoleeSRB Elküldve: 2013-03-17 18:04 Tetöcsomagtartó_

djhulk írta: Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni tetőcsomagtartó ügyben. E46 sedan 325i-re szeretnék tetőcsomagtartót kirándoláshoz, horgászathoz. Tetőkorlátom nincs az autón. Most megnéztem és a tetőn van négy kis műanyagablak, amit ha felnyitok, 4 csavarhelyet találok alatta.

Adjatok kérlek tanácsot, hogy hol lehetne olcsón hozzájutni tetőcsomagtartóhoz. Mindenképpen vennem kell tetőkorlátot, vagy anélkül is megoldható?

Köszönöm a válaszokat.


Szia!

Kaszának van ha erre gondolsz,igaz ez kombira van de lehet van neki sedanra is!?
http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1174

ZoleeSRB Elküldve: 2013-03-17 00:06 Autóvásárlás

OldPiet írta: Sziasztok!
Én is egy E46-t szeretnék venni. Nem kell hogy fullos legyen. diesel, Touring (előnyben az ezüst, vh, tempomat) Ahogy nézem a hahun 1,2 milliótól (2000 körüliek) már vannak és a hirdetésekből nem látszanak rosszabbnak mint amik 1,7-be kerülnek.
Kérdésem hogy motorikusan a régebbiek (hasonló futást feltételezve) megbizhatobbak-e vagy a BMW-knél mindegy? Esetleg az E-36 még tartósabbak (mororikusan)?
Második autó lenne egy japán mellett.


Szerintem mind1,megvan mindnek az előnye és hátránya is!
Ha jót fogsz ki szeretni fogod ha rosszat kicsit több idő még megszereted

ZoleeSRB Elküldve: 2013-03-16 23:50 Autóvásárlás

jlaci74 írta:
mumus írta: Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok és szeretném segítségeteket kérni. A kinézett típus: E46 320d Touring, facelift utáni. A keret 1.6-1.9 M között mozog, ebben nincs benne az átíratás, esetleges hirtelen szervizköltség.
Felhasználást tekintve vegyes városi és távolsági üzem lenne, felszereltség pedig minél jobb.

Kinéztem egy pár hirdetést, tudnátok véleményezni őket? Illetve ha van valami jó tippetek, akkor azt is szívesen veszem.

6529617
6690262
6629972
6688676
6520543

Köszi!

mumus



Szia!

Az enyém hamarosan eladó lesz.
Csak gyári alkatrészekkel Bmw specialistánál szervizelt, leinformálható, minden típushiba javítva, jól felszerelt, költségmentes .
Nyugodtan mondhatom, hogy ilyet nem találsz, mert ha mégis azt nem adják el ...
Az avataromon látod, ha érdekel pü-ben folytatjuk.



Az első kettő nem rossz!
Mondjuk kép alapján az első kicsit gyanús nekem,lámpamosó van viszont nem xenonos.Lehet én tudom rosszul de eddig amiket néztem és van lámpamosó az xenonos.
Kormány váltógomb kicsit kopottabb,vonószem helyének takarója hiányzik mondjuk ezek nem biztos h túl nagy problémák egy megnézést megér.