ZoleeSRB fórum hozzászólásai

ZoleeSRB Elküldve: 2013-12-04 21:10 Autóvásárlás

nickname írta:
Darius írta: Valaki magyarázza meg nekem hogy egy 2003as kombi e46 20d-nél hogy lehet az hogy az első szélvédő kéder gumija szétvan repedezve meg darabok hiányoznak belőle?Meg az ajtónál levő gumi is kivan szakadva.Olasz autóról beszélünk,185.000ezer km végig vezetett szervizkönyv valós előélet. Kiváncsi lennék hogy ez mitől van...?



Valoszinüleg folyamatosan napon volt.



Olasz autó

ZoleeSRB Elküldve: 2013-11-24 19:07 Üzemanyag fogyasztás

compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...

ZoleeSRB Elküldve: 2013-11-21 09:42 320d Motor

Puli írta:
SirToma írta:
Puli írta: Egy kis segítség kellene Fanok!
Ma reggel beindítottam a kocsit,hogy szokás szerint picit járjon a motor indulás előtt. DE elkezdett erősen rángatni, mintha le akarna állni.. de nem állt le,csak rángatózott...picit ráléptem a gázra,akkor helyre jött,aztán mikor vissza engedtem,akkor megint rángatás.. még a kasztnit is berázta... kb 20sec után meg helyreállt minden! és szépen egyenletesen járt a motor!
MI lehetett ez??? :


Szia.

Szerintem nagy valószínűséggel izzítógyerttya, vagy izzítás vezérlő.
Nekem is beírt 3 gyertyát hibára, cseréltem őket, de a vége az izzításvezérlő csere lett.
Azóta tökéletes! Tegyétek fel gépre, gyorsan kiderül.

Toma


Köszi,de kb 2 hónapja cseréltem az izzítógyertyákat! Szóval én az kilőném!


Izzításvezérlő cseréről beszél...

ZoleeSRB Elküldve: 2013-11-20 20:43 Rugócsere

Levi46 írta:
YELLOW írta:
Levi46 írta:
YELLOW írta:
Levi46 írta: Sziasztok!Nemrégiben vásároltam meg első BMW-met, 320d 110kw-os mocival. A napokban átesett egy nagyobb szervizen (olaj,szűrők,szíjak,motortartó,stb).Amiben a segítségeteket kérném az a hátsó rugó csere, a gyári mindkét oldalon törve van, kb. 5-10cm. cserélt már valaki Suplex típ., ill. az M-pakkos futóműnek milyet érdemes venni? A gyári kedvezménnyel is elég sok, viszont a minősége nem biztos hogy jó vagy tartós.
Köszi a segítséget!


a gyári ígyis úgyis törik, többeknek is. szerintem mindegy miylet evszel, ne gyári legyen


Annak ellenére hogy könnyen törnek, 52.390 ft/db áron árusítja a Bp.Motors, és akkor még nincs bent az autóban! Van valami bevált márka mint pl. ékszíjtárcsából, vagy teljesen mind1 milyet teszek bele?


szerintem olyat keress, ami ültet is legalább egy picit, aztán abból bármi szinte. igaz ebben az esetben az elsőket is cserélni kell, de 50-ből komplett szetted van, nem darabja
illetve sokan vettek már mást, hátha megírják, ők mit vettek.


Ez gyors vt! Nekem csak kettő hátsó kellene megvagyok elégedve a gyári M-pakkos futóművel, annyira ez még nem dakar rally-s! Az autó egyébként nagyon rendben van, magánszemélytől sikerült megvenni!


Elég sokunknak van Eibach 2-3cm ültet.Nekem az van alatta a képtáramba megnézheted vagy Kayaba.

ZoleeSRB Elküldve: 2013-11-06 14:26 Felni csere


[/quote]

Ha simán BMW-t írsz be az naná hogy sokat kiír... nem mindegy melyik... [/quote]

Hát igen az nagyon fontos,hogy beírd hogy 320-hoz kell,mert a 318 az már nem jó
Csináld ahogy gondolod,én ennyit tudtam segíteni.

ZoleeSRB Elküldve: 2013-11-06 14:22 Felni csere



[/quote]

a nyári kerék 16" alu felni, kanyarba sincs hogy hozzáérjen, kb 2,5 - 3cm van a felniig.
van másik egy 18" as nyári szett is azzal se volt ilyen gond, csak a nyamvadt acél felni szivat.

A küldött linket megnéztem 2 db szett, egyik zalaegerszeg a másik nyékladháza.... szal bukó.
[/quote]

Akkor nem a fékkel lesz a gond.18" persze,hogy rámegy
Nem 2drb van ott hanem több ezer csak szerintem nem tudod beállítani a keresést...
[/quote]

http://www.autoalkatresz.hu/ta...T2PA5MDE2O
[/quote]

nagyon leszűkítetted azért dob csak keveset.
Az előbbi hozzászólásomnál linkeltem be,mondjuk a 17 keresését rosszul hozza.

ZoleeSRB Elküldve: 2013-11-06 14:14 Felni csere

Methos írta:
ZoleeSRB írta:
Methos írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
szajmon írta:
Methos írta: Sziasztok,

Jelenlegi alufelni + nyári garnitura megy.

Van téli gumi szettem, de acélfelni nincs. Kéne vennem, de az első próbálkozásra belefutottam egy olyan helyzetbe, hogy a féknyeregre rásimult a felni.

Tudnátok segíteni, hogy milyen acélfelnit kell keresnem?
Ami nem nyert: 6Jx 16EH2 IS37 (ET37 gondolom)
Újabb 3asról örököltem volna, de hátul hiába volt jó, elől a féknyereghez hozzászorult.

Csak az ET számon ment el a dolog? Milyen kéne, mert utánaolvastam, de belekeveredtem kicsit.



Szia!

Ha 16-os acélt szeretnél rá, akkor 7J×16 ET47 lesz a te méreted!
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10
Ha rám hallgatsz, akkor olyan gumistól veszed, akinél igen nagy az acélfelni választék bármilyen autóra! A pontos ET számra meg ügyelj! Én sajnos Békés megyében nem igen tudtam felhajtani normális 16 collosat, ami lett volna, azt meg pont az orrom elől vitték el. Sajnos olyan emberhez fordultam, akit nagyon megbízhatónak titulálnak és istenítenek itt ezen a fórumon és a Poweren is, de engem csúnyán átb@szott. Tehát a tanulópénzt én megfizettem. Csak azért mondom ezt, hogy ugyan ilyen hibába ne ess bele te is!

Üdv: Gergő


Szerintem nem ET szám lesz a gond,ha gyári fékek vannak fenn akkor simán kell,hogy passzoljon az újabb 3-mas felni is,ha az tényleg egy 3-ról van...
Ha nagyobb fékeket raktak az autódra akkor csak 17 felni megy rá.
Ha a nyári garnitúrád is 16" akkor hülyeséget beszélek, vagy tényleg nem gyári 3-as acélfelniket próbáltál.



most ha E39-es felni lenne, akkor is jónak kéne lennie a 16-osnak. ha gyári a fékszett, mint ahogy írod is. számomra ez rejtély így. vagy ugye E39-es felni, nincs központosítű gyűrű, oszt fel lett rakva a gyári tehermentesítőre (csavar nélkül, ugye úgy odaérhetett a felni.
szerintem Methos mérjen tolómérővel, vagy ögyesen bármivel egy felniközép átmérőt, aztán a számból kiderül.


Köszönöm az eddigi ötleteket.
A szitu a következő:
- 2007es 3as Bmw ről jött le, láttam melyik autóról
- ET szám sajna semmit nem segít nekem, kérdeztem gumist is erről a témáról
- A felni formája eltérhet.
- Ami nekem kell gumis adatbázis szerint : 7*16 5*120 16" ET:47 jelzése 9690
- Attól tartok csak, hogy nem gyári a fék (sajna így vettem igy nem tudom az-e) és jobban kiáll ezért szorult az elején említett felni.

Már csak a kérdés, hogy az ajánlott felni is fog-e vajon szorulni vagy sem


Az ET számnak semmi köze ahhoz hogy szorul vagy sem,legalább is ilyen eltérésnél 37 vagy 47.
A nyári kereked 16 vagy 17 méretű?
Ha nagyobb a féked akkor tök mindegy milyen ET-vel veszel felnit a 16 nem fogod tudni felrakni csak 17-es felniket tudsz rátenni.
Itt tudsz szétnézni:
http://www.autoalkatresz.hu/gu...gn=top_tab



a nyári kerék 16" alu felni, kanyarba sincs hogy hozzáérjen, kb 2,5 - 3cm van a felniig.
van másik egy 18" as nyári szett is azzal se volt ilyen gond, csak a nyamvadt acél felni szivat.

A küldött linket megnéztem 2 db szett, egyik zalaegerszeg a másik nyékladháza.... szal bukó.


Akkor nem a fékkel lesz a gond.18" persze,hogy rámegy
Nem 2drb van ott hanem több ezer csak szerintem nem tudod beállítani a keresést...

Akkor egy kis segítség,ezek 16 méretek:
http://www.autoalkatresz.hu/ta...TRT5H26ASY

Ezek meg 17,mondjuk ebből csak 6drb van:
http://www.autoalkatresz.hu/ta...46MDI6FTP9H6RQFC2ORFPUTGCGA1PIM65IPSCO5L5HIH1ERDPSMCUJG85S732W111UI7D3RY14LE6MHWHQ2LDODKCMK38Q3S9PDT8QSAWP7K6U85LW5HK6FUPJHLSP4C1J68M9AI7A7WHLMEOQK9YCC432UWFKJHA6DE1MH2DLKD2GAHY0G0DYAY80QU2UOOGG





ZoleeSRB Elküldve: 2013-11-06 13:49 Felni csere

Methos írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
szajmon írta:
Methos írta: Sziasztok,

Jelenlegi alufelni + nyári garnitura megy.

Van téli gumi szettem, de acélfelni nincs. Kéne vennem, de az első próbálkozásra belefutottam egy olyan helyzetbe, hogy a féknyeregre rásimult a felni.

Tudnátok segíteni, hogy milyen acélfelnit kell keresnem?
Ami nem nyert: 6Jx 16EH2 IS37 (ET37 gondolom)
Újabb 3asról örököltem volna, de hátul hiába volt jó, elől a féknyereghez hozzászorult.

Csak az ET számon ment el a dolog? Milyen kéne, mert utánaolvastam, de belekeveredtem kicsit.



Szia!

Ha 16-os acélt szeretnél rá, akkor 7J×16 ET47 lesz a te méreted!
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10
Ha rám hallgatsz, akkor olyan gumistól veszed, akinél igen nagy az acélfelni választék bármilyen autóra! A pontos ET számra meg ügyelj! Én sajnos Békés megyében nem igen tudtam felhajtani normális 16 collosat, ami lett volna, azt meg pont az orrom elől vitték el. Sajnos olyan emberhez fordultam, akit nagyon megbízhatónak titulálnak és istenítenek itt ezen a fórumon és a Poweren is, de engem csúnyán átb@szott. Tehát a tanulópénzt én megfizettem. Csak azért mondom ezt, hogy ugyan ilyen hibába ne ess bele te is!

Üdv: Gergő


Szerintem nem ET szám lesz a gond,ha gyári fékek vannak fenn akkor simán kell,hogy passzoljon az újabb 3-mas felni is,ha az tényleg egy 3-ról van...
Ha nagyobb fékeket raktak az autódra akkor csak 17 felni megy rá.
Ha a nyári garnitúrád is 16" akkor hülyeséget beszélek, vagy tényleg nem gyári 3-as acélfelniket próbáltál.



most ha E39-es felni lenne, akkor is jónak kéne lennie a 16-osnak. ha gyári a fékszett, mint ahogy írod is. számomra ez rejtély így. vagy ugye E39-es felni, nincs központosítű gyűrű, oszt fel lett rakva a gyári tehermentesítőre (csavar nélkül, ugye úgy odaérhetett a felni.
szerintem Methos mérjen tolómérővel, vagy ögyesen bármivel egy felniközép átmérőt, aztán a számból kiderül.


Köszönöm az eddigi ötleteket.
A szitu a következő:
- 2007es 3as Bmw ről jött le, láttam melyik autóról
- ET szám sajna semmit nem segít nekem, kérdeztem gumist is erről a témáról
- A felni formája eltérhet.
- Ami nekem kell gumis adatbázis szerint : 7*16 5*120 16" ET:47 jelzése 9690
- Attól tartok csak, hogy nem gyári a fék (sajna így vettem igy nem tudom az-e) és jobban kiáll ezért szorult az elején említett felni.

Már csak a kérdés, hogy az ajánlott felni is fog-e vajon szorulni vagy sem


Az ET számnak semmi köze ahhoz hogy szorul vagy sem,legalább is ilyen eltérésnél 37 vagy 47.
A nyári kereked 16 vagy 17 méretű?
Ha nagyobb a féked akkor tök mindegy milyen ET-vel veszel felnit a 16 nem fogod tudni felrakni csak 17-es felniket tudsz rátenni.
Itt tudsz szétnézni:
http://www.autoalkatresz.hu/gu...gn=top_tab

ZoleeSRB Elküldve: 2013-11-06 13:07 Felni csere

szajmon írta:
Methos írta: Sziasztok,

Jelenlegi alufelni + nyári garnitura megy.

Van téli gumi szettem, de acélfelni nincs. Kéne vennem, de az első próbálkozásra belefutottam egy olyan helyzetbe, hogy a féknyeregre rásimult a felni.

Tudnátok segíteni, hogy milyen acélfelnit kell keresnem?
Ami nem nyert: 6Jx 16EH2 IS37 (ET37 gondolom)
Újabb 3asról örököltem volna, de hátul hiába volt jó, elől a féknyereghez hozzászorult.

Csak az ET számon ment el a dolog? Milyen kéne, mert utánaolvastam, de belekeveredtem kicsit.



Szia!

Ha 16-os acélt szeretnél rá, akkor 7J×16 ET47 lesz a te méreted!
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10
Ha rám hallgatsz, akkor olyan gumistól veszed, akinél igen nagy az acélfelni választék bármilyen autóra! A pontos ET számra meg ügyelj! Én sajnos Békés megyében nem igen tudtam felhajtani normális 16 collosat, ami lett volna, azt meg pont az orrom elől vitték el. Sajnos olyan emberhez fordultam, akit nagyon megbízhatónak titulálnak és istenítenek itt ezen a fórumon és a Poweren is, de engem csúnyán átb@szott. Tehát a tanulópénzt én megfizettem. Csak azért mondom ezt, hogy ugyan ilyen hibába ne ess bele te is!

Üdv: Gergő


Szerintem nem ET szám lesz a gond,ha gyári fékek vannak fenn akkor simán kell,hogy passzoljon az újabb 3-mas felni is,ha az tényleg egy 3-ról van...
Ha nagyobb fékeket raktak az autódra akkor csak 17 felni megy rá.
Ha a nyári garnitúrád is 16" akkor hülyeséget beszélek, vagy tényleg nem gyári 3-as acélfelniket próbáltál.

ZoleeSRB Elküldve: 2013-11-06 12:17 Autóvásárlás

YELLOW írta:
zuziq írta:
delveccio írta: Sziasztok!!

Szeretnék venni egy 2006-os évjáratú BMW 318D E90 kombit.
192.000 km van benne (nemtudom, hogy ténylegesen ennyi-e)
Teljesítménye: 122LE, 90kW, 1995 cm³, dízeles.
Az autó 2.500.000 Ft-ba kerül.
Kívül-belül remek állapotban van. Fekete szín, makulátlan, egy karc nem látszik a képeken.
Belül bézs színű kárpit, tehát tényleg nagyon nagyon tetszik.
Viszont félek, hogy szép és jó, megveszem és akár már a hazaúton bedöglik valami benne...:/
Nem nagyon értek a kocsikhoz és így nem tudom mikre kell figyelnem vásárláskor?!
Tapasztalatokra illetve véleményekre vagyok kíváncsi. Van olyan akinek hasonló teljesítményű, esetleg évjáratú E90-e van??
Körülbelül mikor jönnek elő a problémák?? Fenntartása milyen árban mozog?? (Tudom, hogy nem olcsók az alkatrészek és tisztában is vagyok vele, de pontosabban szeretnék ezekről tudni).

Egyébként erről az autóról lenne szó:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ro-7340041

Köszönöm a válaszokat és a segítséget!!!


Szia!

Nos, először is felejtsd el a kilométeróra állást. Nekem azt tanácsolták hogy nézzek állapotot. (ami egy nagyon jó tanács) Ülések, kormány legfőképp a vezető oldalon keresd a hibát. A dízel témához nagyon nem tudok hozzászólni, nem ismerem őket. Felejtsd el amit a képen látsz! Menj oda és nézd meg magad. Nézz meg többet is ne ragadj le csak ennél. (nekem majd egy év és sok száz kilométer volt mire találtam egyet) Vigyél magaddal hozzáértőt.. amennyire ez lehetséges. Kívülről nézd a réseket, (lökös, motorháztető) párhuzamokat. Mindent próbálj ki az utolsó kapcsolóig, és légy mindig nagyon kritikus.
Ne mutasd hogy tetszik. Alkatrészek nem olcsók készülj fel.. viszont ha kifogsz egy jót akkor lesz egy szuper kocsid, ha nem meg tudja keseríteni az életed. Felejtsd el a kulcs olvastatást..

Így elsőre ennyi
Üdv!


szerintem a km valós. vagy nagyon kivixolták belülről. illetve biztos nem városi autó volt, én úgy látom alig van kopva leélve a bele, szóval szerintem a km valós. viszont az ára talán kicsit kevés, lehet volt törve, vagy enyhén sérülve, javítva.


Én annyit hallottam,hogy az emberek nem igazán ugrálnak a 318d után,inkább 320d vesznek,szóval lehet az ára azért ennyi!Most ezzel nem azt akarom mondani,hogy sz.rok,csak hát az emberek ilyenek,gondolom a több lóerő miatt.
Nagyon kritikus azért ne légy,mert hülyének is kieshetsz vagy elküldenek a f.szba (legalább is én biztosan elküldeném az ilyen vásárlót)

ZoleeSRB Elküldve: 2013-11-01 18:39 320d Motor

compact írta:
toki24 írta: Na tapasztalat a kiskati nélkül!

Azért vettük ki mert a porcelén már zörgött benne és baszottul zavaró volt nekem.

Megállapítés kormolni nem kormol ez jobban megnéztem kivülröl is ugyhogy más hajtota.. illetve teljesitménybe nem hiszem hogy dob a latba valamit , legalábbis bebeszélni nem akarom,de a lényeg hogy már nem zörög

tibee.:

Én szervizkor mindent cseréltem beleértve a kartergázszüröt is.
Bmw olajat raktam bele 5-30 és igaz hogy a gép 20.e ir vallumnak de én se hiszem el, szival 10e kmig engedem el az olajjal. Kartergázszüröt meg én személy szerint minden 4. olajcserénél fogom cserélni,ha eetleg a lové felfog nagyon dobni akkor minden 3.nál


dv!
Én is a gyakoribb olajcsere híve vagyok, de azt tudni kell, hogy pl. németben akkor viszik az autót szervizbe amikor kell, nem nagyon viszik korábban/gondolom itt is vannak kivételek, de nem ez a jellemző/.
Érdemes megnézni a német szervizkönyveket, szinte az összes ilyen motoros autót 20-25e km-enként szervizelik és sztem nincs több bajuk, mint a gyakrabban szervizelt társainak.
Kartergáz szűrő ha már a lecsapatós fajta van benne akkor elvileg felesleges túl gyakran cserélni mivel abban már nincs szűrő ami eltömődik.




A lecsapatós kartergáz szűrő cserével egyetértek,felesleges gyakran cserélni.Teljesen szétszedhető és simán kitisztítható.

ZoleeSRB Elküldve: 2013-10-23 14:30 Szívócsonk-pillangószelep

YELLOW írta:
eLevente írta: Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?


hát a google a barátod, keress rá nyugodtam menniy 20d-ről pergett be a dolog.
ereszti az olajat a dugózásnál? szarul lett megcsinálva, ennyi az egész. én konkrétan láttam, aki esztergáltatott maróztatott dugókat tömítéssel együtt. valaki csak csavart teker bele, de azt bele kell ragasztani.


Persze,hogy nem a legolcsóbb módszert fogják neked ajánlani,abból mi hasznuk lenne!??
Legjobb tudomásom szerint 3 módszer van:
1. cseréled xx ezrenként a komplett szívócsonkot,elég drága mulatság
2. ledugóztatod
3. lecsavaroztatod,nekem ez van, meg elég sok embernek itt a fórumon,nem igazán panaszkodik rá senki.Ha érdekel tudok adni egy elérhetőséget aki megcsinálja normálisan,korrekt áron.



ZoleeSRB Elküldve: 2013-10-22 20:54 Motorolaj

Nono írta: Sikerült egy barom hibát elkövetnem, olajcserénél az előírt 5l helyett 5,5 liter olajjal töltöttem meg a blokkot.
A szintjelzőn fél centivel van a maximum pont felett a jelzés.
Mit tegyek?


320d-ről van szó?

ZoleeSRB Elküldve: 2013-10-21 21:08 E46 futómű állítás

anubisz írta: Ma voltam az A1 be futóművet állíttatni, neki se kezdtek, ugyanis, már szemre megmondták, hogy nem tökéletes a kerék dőlésszöge, ki akarta oldani a csavart amivel azon állít,ami átmegy egy szilenten, ami úgy be volt rohadva, hogy meg se indult, az egyik oldalon, a másikon csak az anya fordult, de a csavar csontra be volt rohadva.
Mondta, ha törik a csavar,akkor onnan már nem megyek tovább, inkább cseréljük le a csavart, meg a szilentet mert már az is trágya, mert úgy kell majd kibaltázni a csavart.
Csak azért írtam egy másik szervizben állítólag beállították a futóművemet.
Szerintem csak szóban. Jól láttam én hogy nem jól áll a kerék.
Egy hónap alatt nem rohad így be a csavar. Főleg ha berágódás gátlóval kenik le a csavart utána.
Ennyit a mindenféle helyen elkövetett futómű állításokról. Többet nem viszem máshova ilyen dolgok miatt, inkább fizetek kicsit többet, de inkább Márkaszervizben fogok állíttatni.

Komolyan mondom, ma már minden szervizben ott kell állni a meló közben, mert vagy meg se csinálják a munkát, vagy nem úgy ahogy azt kellene.

Amúgy mondták a BMW Márkaszervizben, indítottak egy programot, az öreg autósok megtartására. Minden munkadalból 30% minden gyári alkatrészből 10-15 % engednek, ha ott szervizel továbbra is az ember.
Külön rá is kérdeztem, a számlán is szerepel a kedvezményes tétel , nem csak úgy mondják, elengedtük az eredetihez képest, és kész.
Ja a fékpofa visszajelző zsinórom is szét van szakítva, és igen nem én téptem szét valameik mesterember ,most láttuk, hogy felemeltük.



Sok sikert

ZoleeSRB Elküldve: 2013-10-21 20:56 Mi lehet a baj?

lacko85 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a 99-es 320D-kben (e46) hány km-nél ajánlott a vezérműlánc cseréje?
Illetve lehet-e az az oka annak ha indításnál mint ha később(kb 2-3mp) spanolna egy kicsivel és leállításnál kattan kettőt a motortérben valami.. mi lehet az ok? lehet a vezérműlánc?


Az ékszíjtárcsát megnézted???