ZoleeSRB fórum hozzászólásai

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-26 14:49 Ki tapasztalt ilyet?

3Roli3 írta: Sziasztok! nekem egy 320D van és olyan gondom lenne hogy valami csipog a bal hátuljánál és nem jövök rá hogy mi lehet.tegnap kezdte de abba is maradt ma megint megállás nélkül csipog
mi okozhatja ezt előre is köszi a válaszokat.


Tolatóradar?

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-26 12:49 320d Motor

Neo954 írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Nem rég átléptem a 300ezekm-t(320d 150Le), azt tanácsolták hogy érdemes feszítenem a vezérműláncon, máshonnan pedig azt mondták hogy míg nincs hangja ne foglalkozzak vele.Nem tudom mit tegyek.
Nektek mik a tapasztalataitok és véleményetek? (lehet már írtatok róla de nem találtam)

::


Szia!

Ha nem "surrog" a lánc, akkor ne bántsd!
De érdekelne, hogy tervezted megfeszíteni a láncot?

Üdv.:Neo


Mondjuk az engem is érdekelne,mert lassan én is 300-hoz érek,de ilyenről még nem hallottam,persze az nem azt jelenti,hogy kivitelezhetetlen!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-25 20:03 Üzemanyag fogyasztás

Lajko írta: üdv. az lenne a kérdésem hogy e36 318tds nél ha kigyullad a sárga az üzemanyag mennyiségnél akkor kb mennyi l van még benne?


Literre nem tudom,de nekem kb.100km-re volt elegendő (fogyasztásom kb. 6.5 liter volt)!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-24 15:24 Autóvásárlás

csbalu írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!


ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-23 16:49 Autóvásárlás

Darius írta:
Robin68 írta:
Superpippo írta:
csbalu írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Sokan azt hiszik kint pl Németbe a jó E46ok szarért,hugyért kaphatók. Amiket itthon 1milkóért vagy olcsóbban árulnak némelyiket lepapirozva azok mind a kinti kínálat legalja présszökevény kocsik(2000euros autok). Itt egy normális E46 : http://suchen.mobile.de/auto-i...usOwners=2

Ennyi az ára.Szóval el kéne gondolkodni azoknak akik az itthon árult présszökevényeket nézegetik.95%-a azoknak bontószökevény.Pénztemetők.Sokan megveszik azokat aztán szidják, hogy a Bmw ilyen szar meg olyan szar.A normális korai évjáratú Facelift elöttiek is 3500-tól vannak.
Ez az én véleményem nem akarok senkit megbántani.




Ez így van ahogy írod!
Rengeteg alja kocsit árulnak kint az arabok meg törökök, aki eladásra veszi az nyilván ezeket fogja venni és eladni mint német minőségi autó.
Amit linkeltél autó abban meg lehet nézni hogy még a műanyagok színe is teljesen más mint egy 2000 euroséban amit 1000x átszilikonoztak hogy újnak nézzen ki. Ülések állapota, stb... nem számít ha van benne 250-300.000, mert az is füst, ha tényleg gondoskodó gazdája volt.
Ezeken felül pedig gondoljunk bele abba mennyire jó és minőségi autók ezek. Például ilyen 45000 euros E46 nem is említhető egy lapon mondjuk egy 1.5millás focussal, vagy renault megane-al. Kérem ezek az autók még ma is prémium minőséget képviselnek ha úgy is bánnak vele.
Ettől függetlenül én simán megvennék egy porlasztóbajos vagy turbóhibásat is kintről, olcsó pénzél jól felszerelve, mert az itthon "fillérekből" lehet javítani és amúgy is azt a 2-300 eurot kapásból lealkudom vásárlásnál.



Így igaz az itthoni nepperek kint megveszik Török vagy Arab kollégájától a hulladék 2000eurost behozza, kiglancolja és fénylik mind a tücsök valaga aztán hirdetik, hogy Német gondos gazdától kitűnő megkímélt kocsi.Sokan bedőlnek ennek.


Mivel az utóbbi pár évben többet vagyok kint mint otthon, nekem is változott a véleményem és ami jó az nem olcsó.
Egy hasznos cikk amiben sok igazság rejlik....




Ez pontosan így van!A jó az drága még ha öreg is!Alapigazság.Nem te leszel aki kifogod fogni a mobile.de-ről a tuti vételt a magyar panelból,és ezt nem csak én de a becsületesnepper a cikkjeiben mindig el is magyarázza....Persze nem kell velem egyetérteni,de ez akkor is így van ha tetszik ha nem.....na de majd az "okosok" jönnek azt mondják a tuttit


Azon is el kéne gondolkodni,hogy miért van ebben az országban ennyi szar autó!
Az biztos,hogy nem azért,mert a jót mindenki megfizeti... Tipikus okos vásárló miért vegyem meg a tiéd sokkal drágábban mikor ugyan ilyet kapok jóval olcsóbban!
Szóval szerintem ha nem lenne sok hülye vásárló,mindenki a jót keresne akkor biztosan nem lenne ennyi szar...
Persze ez mind a pénzre vezethető vissza,ha mindenki tele lenne pénzel egész más lenne a helyzet,vagy nem

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-22 18:46 Autóvásárlás

YELLOW írta: ezen is lehetne hibát keresni
http://www.hasznaltauto.hu/aut...lt-7573810



már a címben találtam,tovább nem is nézem...

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-21 15:02 Autóvásárlás

SP_323i írta:
YELLOW írta:
Superpippo írta:
csatis1 írta:
hancurozo írta:
hancurozo írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"


Azt, hogy a forgalmiban nincs motorszám, csak motorkód. Valami oknál fogva nem olvasható a motorszám. (külföldről hozott és bontás nélkül nem tudják leolvasni, vagy korrózió miatt nem leolvasható)
A külföldről hozott autók 99%-a ilyen.


Nem látom a full M packet-et, a napfénytetőt. Nem legális a xenon. A fékfolyadék fekete. (hogyan szervizelték?) Ez alapján mi lehet igaz a hirdetésből?


Ami biztos: toronymerevítő elöl...


Szerintem ez a kocsi ízléstelen és ez nem M-packett hanem cigány packett.



akkor biztos azért jön be nekem....
a fékolaj meg egy elöregedett fehér műanyag tartályban milyen legyen, fekete szerű, azt innen nem mondod meg. az hogy miylen extra lett bepipálva, azt sosem nézem, mert ott aztán minden rossz nyavaját bekattintanak. (felszereltség)
én nem tudom mi rajta az izléstelen. nem azért védem mert sárga, de szerintem nincs vele baj. szerintem drága. most agy azért mert tényleg jó, vagy csak azt az érzetet akarja kelteni. ha 500 körül lenen az ára, lehet be is próbálkoznék
az tény, hogy valószínű nem gyári fény van rajta, a kérdés, mennyit javítottak a kasztnin.


M-es az, csak nem a cupé-kabrió csavart küszöb van rajta, hanem a limó M-es küszöbe a kismotoros (3.0) M3-as limókat ilyen küszöbbel adták...
A tükör lehet utángyártott és nem gyári, mert picit feláll a gyárinak ez nem szokása.



Köze nincs az M-packet-hoz a full-hoz meg még annyi se... max M-optika.
Vagy fingja sincs a hirdetőnek mit árul vagy félrevezeti a vásárlókat...nem tudom melyik a rosszabb.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-19 01:20 Autóvásárlás

tzoli írta:
79eszoli írta: Sziasztok!
Nemrég regisztráltam nálatok.Szeretnék érdeklődni,tanácsot kérni tőletek azzal kapcsolatban,hogy 316-os vagy 318-as touringot vegyek?!Elég az 1.6-os motor vagy mindenképp a nagyobb a jobb választás?Normális használat mellett kb. mennyit fogyasztanak az ilyen gépek?Mennyire szervízigényesek ezek a tipusok és drágák-e az alkatrészek?Szóval minden jótanácsot és segítő hozzászólást szivesen fogadok!
Előre is köszönöm!
Ezek a lehetséges célpontok.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-7560599

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-7525102


Szia!

Ha benzinesben gondolkodsz én biztos, hogy a 318-at választanám. Szerintem nem csak a teljesítmény, de a fogyasztás miatt is jobban jársz vele.

Üdv
Zoli



Mindkettő kb. ugyan az a motor szóval nincs sok különbség köztük!
Nagyon megbízhatóak,alkatrész árak kb. 40-70 ezer ft-ért komplett motort kapsz én azt mondom a legolcsóbbak,de ez persze relatív.
Ha már kombiban gondolkodsz akkor 1.8at vegyed

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-15 02:28 Autóvásárlás

pifu írta:
Neo954 írta:
pifu írta: Hello most vettem egy 525-ös tds set és érdekelnének a tapasztalatok a tipusrol elöre is köszönöm


Szia!

A motorról tudok nyilatkozni. Mindig melegítsd be mielőtt meghajtod, mert hamar hengerfejes lesz, ha megállsz vele várj kb 30mp leállítás előtt(turbó visszahűtés). Tartsd be a 10ezres olajcseréket, és ne önts bele moslék gázolajat (legkésőbb 1,5-2 évente gázolajszűrő csere).Olyan 450-500 ezer körül kezd el szólni a vezérműlánc, addig általában el is mennek!
Ha jól tudom neked is a műanyag szívósoros van már, ha törődsz vele, sokáig fog szolgálni!

Üdv.:Neo


Szia köszönöm nemtudsz esetleg valami jó kis bontot kéne egykét aproság a gépezethez (balos tűkör, balos ajtonyito bovden, hátso ablakemelo motorok)


Itt találsz hozzá mindent apróért: http://www.powerfanatics.com/forum/

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-09 15:13 Autóvásárlás

Harkh írta:
ZoleeSRB írta:

persze semmi harag,no para!
Az előző hozzászólásomat,véleményemet de inkább azt mondanám elméletemet csak leírtam,mivel mindenki fél a sok km-es autóktól. Szóval senki felé sem irányult, mindenki olyat vesz amilyet akar vagy tud!


Nem is az, hogy félek, de jobbnak sem tartok egy autót azért, mert több km van benne. A nő meg idős tulajjal egyetértek


Nem is arra akartam kilyukadni,hogy jobb egy több km-es autó,de az tény,hogy néha rosszabb egy kevés km-es,hanem inkább arra,hogy állapotot nézzünk ne km-ert és akkor nincs nagy csalódás!
Azt vágom ,hogy te a km-ert is nézed de hajlandó vagy meg is fizetni

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-09 14:46 Autóvásárlás

Szemy írta:
ZoleeSRB írta:
A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!


Szia ZoleeSRB!

A megtett km-töl (vagy maskeppen üzemidötöl) es az eletkortol soha sem szabad elvonatkoztatni, mivel az autokban semmi sincs elettartamra meretezve. Arrol nem is beszelve, hogy mennyi nem fem (müanyag, gumi,...) alkatresze van az autonak, ami az egyszerü külsö behatasokra (hideg, meleg, napfeny...) is mar "öregszik", nem beszelve a mechanikai igenybeveteltöl, amit a megtett km-k alatt kap.

Valahol egy masik irasomban mar bemutattam egy konkret peldan keresztül miert nem mindegy, hogy egy auto 50.000km-t, 150.000 km-t, 250.000 km-t vagy 350.000 km-t futott, igy ezt most itt ismet nem tennem meg.

Az autogyarak kb. 200.000 km-es ciklusra tesztelnek, tehat ez az a tartomany, ahol nagy valoszinüseggel az auto rendben lesz. Hogy utana mi törtenik, az egyfelöl az autogyarat nem is nagyon erdekli, masfelöl nagymertekben attol függ, hogy a "kifaradasi görben" meddig jutott el az adott alkatresz az elözö gazdainal. Es ez egy borzasztoan nagy bizonytalansag.

Korabban irta BarG kollega, hogy nincs megelegedve a BMW-vel mint autogyarral, csak annyi szerencseje van, hogy a többi marka vagy hasonlo vagy meg rosszabb. Teljes mertekig beletrafalt a dolog közepebe. Tavaly majus ota dolgozom egy stuttgarti autos cegnel (ami a sportautoirol hires), de meg itt is olyan megdöbbentöen "alacsony" minösegre kell tervezni, hogy most probalok visszamenni Kölnbe a DEUTZ-hoz, mert ott sokkal jobb szakmai fejlesztes volt...pedig en azt hittem, hogy ez a ceg elörelepes lesz nekem...

Ettöl függetlenül nem allitom, hogy egy idösebb/többet futott auto mindenkeppen rossz. Csak a valoszinüsege lesz magasabb a meghibasodasnak, illetve a rejtett hibaknak.

Remelem ezert nincs harag köztünk!
Szemy


persze semmi harag,no para!
Az előző hozzászólásomat,véleményemet de inkább azt mondanám elméletemet csak leírtam,mivel mindenki fél a sok km-es autóktól. Szóval senki felé sem irányult, mindenki olyat vesz amilyet akar vagy tud!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-09 13:44 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

pekka írta: Sziasztok!
Tönkrement a kormányszervó szivattyúja az autómban (e46, 320i, 2000 évj, touring, imola red).
Tudnátok segíteni, hol találok jó bontót, aki utánvétesen is elküldené?
Köszönöm.


Itt kérdezd meg: http://www.powerfanatics.com/forum/

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-09 13:30 Autóvásárlás

Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-06 20:59 Autóvásárlás

Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta: Sziasztok Fanok!

Új belépő vagyok és egy régi álmomat készülök megvalósítani, de nem merem a véleményetek nélkül.
Van egy aveóm melyet lecserélni készülök. E36 kombiban gondolkodom (a családomra való tekintettel kombira rám való tekintettel E36-ra). Kinéztem egy gyönyörű 318tds-t, de sok negatív tapasztalatot olvastam róla.
Nem versenyezni szeretnék, hanem BMW-t használni.
Elsősorban e motort használók véleményét várom, de természetesen minden kedves fan véleményét szívesen veszem.
Segítsetek egy újoncnak! Előre is köszi!:


Nekem nemrégiben volt ilyenem, összességében meg voltam vele elégedve!
Vásárlásnál azért oda kell figyelni,mert könnyű sz.rt kifogni.Mivel egy kis köbcentis pörgős dízelről van szó sokan nyomják neki aztán azt meg nem szereti!
Vezérműlánc szokott megnyúlni rajta ezenkívül szokásosat kell nézni :adagoló, turbó,karosszéria!
Belinkelnéd melyiket nézted ki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7522988


Nézd át tüzetesen az ajtók alját, rozsdát, vagy kontár javításnyomokat keresve és ha találsz akkor nyugodtan alkudj, elég nagymenő a leírás kicsit le kell hervasztani a kedvüket!


Én elmennék 10 percig hallgatnám a csávót aztán megmondanám neki, hogy még egy kisboard sincs benne ne vakerolj nekem full extrárol, meg beleraktátok a gagyi angeleyes tuningot vazze 650 oszt kész! Ha nem nem!


ez tény, hogy nem full de én még olyat nem láttam ami full lenne csak amire azt mondják,hogy full!
Akkor te tényleg feleslegesen utaznál, 650ért


Sokat kérnek érte??



Mondjuk nem olcsó(de az M-sek mindig drágábbak),de nem is kell mindig az olcsót megvenni,csak hát ha drága akkor legyen jóóó!
Ne csak azért legyen drága,mert úgy is jön egy hülye akinek az az elmélete,hogy ha drága akkor az tényleg jó!
Mondjuk 800 szerintem le lehet alkudni,ha nagyon eladó nekik akkor talán 750is lehet!
Vagy vársz vele,ha nem tudják eladni leengedik,mert azért nem olyan könnyű egy ilyet eladni!Persze ott a rizikó,hogy vkinek megér ennyit!


Lehet, hogy laikus nagyok kicsit, de nekem megérné, mert ez lenne az első BMW-m és igazán nem találkoztam még ilyen ritka színű és kárpitúval. Az első BMW-m lehetne egyedi is.
A harmadiknál már lehet, hogy kérdőre vonnám a Board hiányát meg egyebeket.
Csak az elsőben nem szereték csalódni.



Pedig fogsz.. az első 3 hibáig aztán megszokod az enyém Jan 16. tölti be a 17. életévét, én is csalódtam mikor előjöttek az első hibák.
De!
Félni nem kell, mert könnyen javítható az E36, negyedévente járok Baján (anyóséknál) szóval ha valami nem megy és pont arra járok szívesen segítek!


ez így van,de hát nincs tökéletes használt autó,sőt még új sem...

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-06 20:44 Autóvásárlás

Neo954 írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta: Sziasztok Fanok!

Új belépő vagyok és egy régi álmomat készülök megvalósítani, de nem merem a véleményetek nélkül.
Van egy aveóm melyet lecserélni készülök. E36 kombiban gondolkodom (a családomra való tekintettel kombira rám való tekintettel E36-ra). Kinéztem egy gyönyörű 318tds-t, de sok negatív tapasztalatot olvastam róla.
Nem versenyezni szeretnék, hanem BMW-t használni.
Elsősorban e motort használók véleményét várom, de természetesen minden kedves fan véleményét szívesen veszem.
Segítsetek egy újoncnak! Előre is köszi!:


Nekem nemrégiben volt ilyenem, összességében meg voltam vele elégedve!
Vásárlásnál azért oda kell figyelni,mert könnyű sz.rt kifogni.Mivel egy kis köbcentis pörgős dízelről van szó sokan nyomják neki aztán azt meg nem szereti!
Vezérműlánc szokott megnyúlni rajta ezenkívül szokásosat kell nézni :adagoló, turbó,karosszéria!
Belinkelnéd melyiket nézted ki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7522988


Nézd át tüzetesen az ajtók alját, rozsdát, vagy kontár javításnyomokat keresve és ha találsz akkor nyugodtan alkudj, elég nagymenő a leírás kicsit le kell hervasztani a kedvüket!


Én elmennék 10 percig hallgatnám a csávót aztán megmondanám neki, hogy még egy kisboard sincs benne ne vakerolj nekem full extrárol, meg beleraktátok a gagyi angeleyes tuningot vazze 650 oszt kész! Ha nem nem!


ez tény, hogy nem full de én még olyat nem láttam ami full lenne csak amire azt mondják,hogy full!
Akkor te tényleg feleslegesen utaznál, 650ért


Figyelj le van szabva a kesztyűtartó, felette a bőrben benne kellene lennie az M emblémának ahogy nekem is, ha türelmes vagy egy papától az alpokban ezerszer biztosabbat lehet venni, csak ugye azt be kell hozni stb stb

Az enyém a nagyboard-on és a bőrbelsőn kívül fullos ráadásul chrome line interrior ami elég ritka is......
Meg amúgy is belekalkulálják az árba a hasznot úgyhogy ne rajtam gazdagodjon meg senki...


Gyárilag nincs a kesztyűtartó felett M-jel.


Tudom, de nem azt írta,hogy Mpacket?
Amúgy ma már sajnos nem kell elájulni az Mpacket-tól, mert van fillérekért utángyártott ABS-műanyag minden is...

A lényeg, hogy ez a pénz sok egy újrafényezett vagy felpolírozott 318tds-ért.
Tessék alkudni, és várni egy kicsit lesz az még így sem!




De azt írja,hogy M-packet és az is gyárilag,már mint amit hirdetnek!
Természetesen alkudni kötelező,egy M-es tartani fogja az árát,egy sufni tuningos M meg no komment...